Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

Tragedy sanoi:
Tietääkseni tähtinuotit on sijoitettu kappaleisiin valmiiksi, mutta niitä ei tule, jos star power on sillä hetkellä käytössä. Sen sijaan whammy barin vatkaaminen pitkissä tähtinuoteissa kasvattaa star power mittaria.

Totta tuo. Mutta voin toki olla väärässä :) Kaverilta kuultua tuo mainitsemani asia.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Nyt voikin hyvillä mielin jäädä odottelemaan Guitar Hero kolmosta, joka on jo matkalla postiin. Hardilla kaikki biisit 5 starbolle, expertin viilaamiseen ei taida innostus enää riittää kun uusi on jo ovella. Nyt pitää vaan miettiä hankkiiko jossakin vaiheessa tuon uuden kitarankin. Kovasti on kyllä kehuttu.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Voisikos joku kertoa että mikä mulla mättää kun en saanu achievementtia

40. Scenester Award
Beat all the unlock songs 10GS

Eikös toi tarkota että pitää soittaa kaikkii bonusbiisit läpi? Niin ainakin tein, vaikeustasoina toimi hard ja expert. Vai pitääkö ne olla samalla tasolla soitettu läpi? Ei maailma tohon 10 pisteeseen toki kaadu mut ihmetyttään vain :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero II

Motamoro sanoi:
Voisikos joku kertoa että mikä mulla mättää kun en saanu achievementtia

40. Scenester Award
Beat all the unlock songs 10GS

Eikös toi tarkota että pitää soittaa kaikkii bonusbiisit läpi? Niin ainakin tein, vaikeustasoina toimi hard ja expert. Vai pitääkö ne olla samalla tasolla soitettu läpi? Ei maailma tohon 10 pisteeseen toki kaadu mut ihmetyttään vain :confused:

Samalla vaikeustasolla.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Nyt vituttaa... Profiilillani oli kaksi bändiä, joista toinen oli jäänyt vähemmälle käytölle, joten poistin sen ja jatkoin pelailua "ykkösbändilläni". Ei mitään ongelmia.

Eilen ajattelin jatkaa GH:n pelaamista ja kuinka ollakaan, boxi kaatuu Loading -ruutuun, eikä mitään voi enää tehdä sen jälkeen. Muut profiilit toimivat edelleen ihan hyvin.

Ulkomaisilta forumeilta luin, että GH:ssa on "ominaisuus", joka korruptoi tallennuksen, jos poistaa bändin. En löytänyt tähän mistään ohjeita, millä tilanteen voisi korjata, joten kyselenkin nyt täältä apua, jos jollain on ollut vastaava ongelma.

Jos tilanne on tosiaan niin, että kuukausien työ on nyt menetetty, niin tämä peli ei kyllä enää tietään boxiini löydä. Tuskinpa reklamointi Red Octanellekaan pahemmin auttaa...
 
Vastaus: Guitar Hero II

Ainakin itse poistin toisen bändin eikä mitään ongelmia. Melko hapokasta kyllä jos olisi mennyt kaikki omat tulokset mukana. Toisaalta olisipahan ollut taas haasteita :).
 
Vastaus: Guitar Hero II

Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, miten GH3:sen tai Rock Bändin kitara toimisivat vai toimivatko ollenkaa GH2:ssa. Co-op modea ei oikein kehtaisi ohjaimella pelata. Ei oo hauskaa. Eikä kehtaisi enää ostaa toista GH2 kitaraa. :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero II

tsinivuo sanoi:
Voisiko joku ystävällinen sielu kertoa, miten GH3:sen tai Rock Bändin kitara toimisivat vai toimivatko ollenkaa GH2:ssa. Co-op modea ei oikein kehtaisi ohjaimella pelata. Ei oo hauskaa. Eikä kehtaisi enää ostaa toista GH2 kitaraa. :confused:
Tämä on viimeisin tieto mitä itte oon nähnyt kitaraohjaimista, ja niitten toimivuudesta keskenään. Eli RB:n kitara toimii vain RB:ssä, GH:n kitarat toimivat kaikissa.
 
Vastaus: Guitar Hero II

-mic- sanoi:
Tämä on viimeisin tieto mitä itte oon nähnyt kitaraohjaimista, ja niitten toimivuudesta keskenään. Eli RB:n kitara toimii vain RB:ssä, GH:n kitarat toimivat kaikissa.
Thanks. Asia pihvi. Yks nolo kysymys olisi vielä. Missä voi soittaa niitä Storesta ostettuja kappaleita? Olen niitä ostellut, mutta missä voin soittaa, kun eivät ne tule ainakaan niihin setti listoihin? :o
 
Vastaus: Guitar Hero II

tsinivuo sanoi:
Thanks. Asia pihvi. Yks nolo kysymys olisi vielä. Missä voi soittaa niitä Storesta ostettuja kappaleita? Olen niitä ostellut, mutta missä voin soittaa, kun eivät ne tule ainakaan niihin setti listoihin? :o

Pelin sisäisestä Storesta ostetut kappaleet menevät sinne settilistan loppuun, oliko nyt otsikkona "Bonus tracks" tjsp. Eli scrollaa ihan kärsivällisesti biisilista loppuun asti niin kyllä ne sieltä löytyvät.

Marketplacesta ostetuista biiseistä ei ole kokemusta. Jotkut kappaleet kiinnoistaisivat sielläkin, mutta ei yksikään kokonainen kolmen biisin setti...
 
Vastaus: Guitar Hero II

tsinivuo sanoi:
Thanks. Asia pihvi. Yks nolo kysymys olisi vielä. Missä voi soittaa niitä Storesta ostettuja kappaleita? Olen niitä ostellut, mutta missä voin soittaa, kun eivät ne tule ainakaan niihin setti listoihin? :o


on ne siellä listan perällä, downloaded songsin alla.
 
Ylös Bottom