Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

olge sanoi:
Onhan noissa perusbiiseissa plus bonuskipaleissa soitettavaa aika pitkäksikin aikaa :)
Pääsin vihdoinkin Troopperin expertillä läpi. Ei sitten ollutkaan niin vaikea kunhan osasi ajoittaa star powerit hyvin.

Juuh, onhan noissa tosiaan tahkottavaa ihan riittämiin. Ennakoin tässä vaan jo tulevaa, koska tiedän että tuloopi varmaan jossain vaiheessa noihin ladattaviin lisäkipaleisiinkin sorruttua:).
 
Vastaus: Guitar Hero II

maagiset sanoi:
Juuh, onhan noissa tosiaan tahkottavaa ihan riittämiin. Ennakoin tässä vaan jo tulevaa, koska tiedän että tuloopi varmaan jossain vaiheessa noihin ladattaviin lisäkipaleisiinkin sorruttua:).

MCR packi oli mun mielest ehdottomasti paras. Pidän kyllä bändistä muutenkin joten vaikuttaa varmasti. Sitten se uusin paketti mis on Atrey yms. oli hyvä. Tai no Ex & Oh's oli koko paketin arvonen, muista en pitänyt.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Guitar Hero 3 (ainakin demon perusteella) vaikuttaa pyörivän jotenkin "sulavammin" kuin kakkonen. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta menee paljon paremmin. Ei malta odottaa kokoversiota... :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero II

Pawe sanoi:
Guitar Hero 3 (ainakin demon perusteella) vaikuttaa pyörivän jotenkin "sulavammin" kuin kakkonen. Tiedä sitten mistä johtuu, mutta menee paljon paremmin. Ei malta odottaa kokoversiota... :cool:

Totta, kolmonen vaikuttaaa jotenkin paremmalta :) Etenkin se nykäys kun aktivoi star powerin on poistettu joka on ihan jees :) ja oikein soitettujen nuottien perättäinen määrä näkyy sielä alla on kanssa plussaa :) Tulee olemaan parempaa partya luvassa mitä kakkosen parissa :P
 
Vastaus: Guitar Hero II

henkari sanoi:
Totta, kolmonen vaikuttaaa jotenkin paremmalta :) Etenkin se nykäys kun aktivoi star powerin on poistettu joka on ihan jees :) ja oikein soitettujen nuottien perättäinen määrä näkyy sielä alla on kanssa plussaa :) Tulee olemaan parempaa partya luvassa mitä kakkosen parissa :P
Vähäiset ovat demon perusteella silti uudistukset, että siltä osin ei mitenkään tehnyt vaikutusta. Huomas kyllä että nuotin osumis-ikkunaa oli suurennettu, tuntui vähän helpommalta. Ja smoothimmalta se näytti, mutta samaa huttua kuin GH2 ja GH1, vaikkakin mielettömän hauskaa huttua. IGN:n supisemat alustat yhdistävät yhteisöpalvelut vaikuttavat ihan kiinnostavilta. Ranteisiin tulee varmaan reumat pelkästä GH3.n odottelusta.
:D
 
Vastaus: Guitar Hero III

-mic- sanoi:
Vähäiset ovat demon perusteella silti uudistukset, että siltä osin ei mitenkään tehnyt vaikutusta.

En ole demoa pelannut, mutta minusta peli ei todellakaan tarvitse mitään muita uudistuksia kuin nykyinen. Peli toimii hyvin noin, eikä tarvikkaan kappalevalikoimaa lukuunottamatta paljoakaan muita uudistuksia. Täyden pelin hinnan maksaminen ei kyllä houkuttaisi, mutta pakko se on kuitenkin hankkia.
 
Vastaus: Guitar Hero III

Tragedy sanoi:
En ole demoa pelannut, mutta minusta peli ei todellakaan tarvitse mitään muita uudistuksia kuin nykyinen. Peli toimii hyvin noin, eikä tarvikkaan kappalevalikoimaa lukuunottamatta paljoakaan muita uudistuksia. Täyden pelin hinnan maksaminen ei kyllä houkuttaisi, mutta pakko se on kuitenkin hankkia.
Kyllä, samaa mieltä. Ja sitä koitin tuossa tuoda ilmi. Se että näytti vähä smootimmalta ja jotku nuotti-streakit näky ruudulla ei ollu mun mielestä mitään vaikuttavia muutoksia. Mutta ei tarvi ollakaan, kun peruskonsepti on vaan niin hyvä.
:D
 
Vastaus: Guitar Hero II

Valikko/käyttöliittymägrafiikat kolmosessa ovat menneet reilusti huonompaan suuntaan imo. Lisäksi peli vaikutti tosiaan jotenkin helpommalta, ehkä tämän pääsis joskus läpi Expertilläkin :)
 
Vastaus: Guitar Hero II

peippo sanoi:
Valikko/käyttöliittymägrafiikat kolmosessa ovat menneet reilusti huonompaan suuntaan imo. Lisäksi peli vaikutti tosiaan jotenkin helpommalta, ehkä tämän pääsis joskus läpi Expertilläkin :)

Eiköhän, vaikka ei tuo kaukana ollut kakkosessakaan :( vieläköhän tuon viitsisi koittaa hinkata läpi :D 8biisiä soittamatta
 
Vastaus: Guitar Hero II

peippo sanoi:
Valikko/käyttöliittymägrafiikat kolmosessa ovat menneet reilusti huonompaan suuntaan imo. Lisäksi peli vaikutti tosiaan jotenkin helpommalta, ehkä tämän pääsis joskus läpi Expertilläkin :)

Samat mietteet itelläkin pelistä. Pisteiden esitys+starpower + nuottikombot näytöllä -> huonompaan suuntaan. 2 parannusta kuitenkin huomasin. Nyt valikossa näkee kappaleen tekovuoden ja olisiko esittäjäkin siinä ollut. Myös starpowerin aktivoinnissa on jätetty se nytkäytys pois. Ja gh2-ketju kun tämä on niin pistetään sen verran että 3 biisiä expertiltä puuttuu :) Beast and the harlot, misirlou ja freebird.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Itse kävin hakemassa tuon maanantaina Gamestopista, oli hyllyn viiminen kappale. Kotimatkalla hetken aikaa mietitytti, että olikohan tämä nyt kuitenkaan sen 3 käytetyn pelin + 25 euron arvoinen, jotka sinne vein, kun biisilistakin on yleisesti hieman sellainen, etten tuollaisesta musiikista välitä.

Heti sitten kitaraa hetken ihasteltuani ja pelilevyn sisään pyörimään pistettyäni totesin kolme asiaa:

-Tämä on paras rytmipeli, jota olen koskaan pelannut. Tosin se ei ehkä kerro paljoa, koska en ole kamalasti rytmipelejä pelannut. Tähän kuitenkin sulin aivan totaalisesti, heti.

-Lähes kaikki kappaleet ovat mukavaa soitettavaa, vaikka eivät olisikaan ihan lempimusiikkia

-Jo normaalilla peli on suhteellisen haastava minulle, rytmitajuani pitää selvästi kehittää ja etenkin frettinappuloita käyttävän käden liikkeitä. :D Vielä kun normaalilla ei kerta edes käytetä oranssia nappulaa, ainakaan noissa alkupään kappaleissa, niin voi huh huh mitä tuo tulee minulle vaikeammalla olemaan.

Loistava peli, pitänee rokkailla lisää loppuviikosta. Tykkäisiköhän tyttöystävä tästä?
 
Vastaus: Guitar Hero II

Arcane sanoi:
Loistava peli, pitänee rokkailla lisää loppuviikosta. Tykkäisiköhän tyttöystävä tästä?

Meillä ainakin tykkäsi.Välillä ei meinannut päästä itse soittamaan ollenkaan.
 
Vastaus: Guitar Hero II

peippo sanoi:
Valikko/käyttöliittymägrafiikat kolmosessa ovat menneet reilusti huonompaan suuntaan imo. Lisäksi peli vaikutti tosiaan jotenkin helpommalta, ehkä tämän pääsis joskus läpi Expertilläkin :)

Minusta tämä kolmonen näytti paremmalta kuin kakkonen. Soittaminen tuntui kivemmalta kuin kakkosessa joka on jo jotain. Rock You Like a Hurricane! Tosiaan vaikutti vähän helpommalta, mutta vastineeksi sitten esimerkiksi achievementit on laitettu vaikeammiksi kuin kakkososassa.

Arcane sanoi:
-Lähes kaikki kappaleet ovat mukavaa soitettavaa, vaikka eivät olisikaan ihan lempimusiikkia

Tarkoitatko tuolla "lähes" sanalla kenties viimeistä bonuskappaletta nimeltä "Yes We Can". Voi jessus kun oli kamala kappale. Eikä asiaan auttanut kitaralla tuon rytmin kuuleminen :D Tuon kappaleen soittamista ei kannata kokeilla, jos siltä on nyt välttynyt.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Arcane sanoi:
Tykkäisiköhän tyttöystävä tästä?

Siskoni, joka on viimeksi pelannu ensimmäistä Super Marioa ja vihaa ylitse kaiken kaikkiea videopeleihin liittyvää, pelasi tätä kanssani 2,5h putkeen. Olisi pelannu kauemminki mutta, ku piti lähteä...
Muutenki tää on niin mahtava bilepeli, ettei paremmasta väliä.
Useasti ennen, ku lähetään baariin niin otetaan muutama tunti GH:ta ja bisseä, niin tyttöjen, kuin poikienki kanssa...
Kerran kavereiiten kanssa mietittiin, että mitä helvettiä me oikein ennen GH:ta tehtiin, ku vedettiin pohjia...
Nykyään ei vois edes kuvitella etkoja ilman GH:ta... :D
 
Vastaus: Guitar Hero II

Tragedy sanoi:
Tarkoitatko tuolla "lähes" sanalla kenties viimeistä bonuskappaletta nimeltä "Yes We Can". Voi jessus kun oli kamala kappale. Eikä asiaan auttanut kitaralla tuon rytmin kuuleminen :D Tuon kappaleen soittamista ei kannata kokeilla, jos siltä on nyt välttynyt.

En nyt muista tarkalleen kappaletta, mutta olen tosiaan pelannut vasta niitä kahta ekaa rypästä kappaleita, jotka aukeavat ensimmäisinä. Ainakin yksi tai kaksi kappaletta olivat vaan sen kuuloisia, etteivät yksinkertaisesti sopineet musiikkikorvaani yhtään, eivätkä näin ollen olleet mitenkään kamalan mukavaa soitettavaakaan.

Kun miettii, että ekasta ryppäästä yhtä kappaletta (hitto kun ei nuo nimet juuri nyt muistu mieleen) kuitenkin jaksoin jo varmaan neljä kertaa yrittää sen viidennen tähden toivossa, sitten taas paria kappaletta ei ole jaksanut yrittää kuin kerran, kun eivät vaan ole olleet mukavia.

Yleisesti kuitenkin sen verran mitä olen pelannut, niin on ollut todella laadukasta tavaraa. :)
 
Vastaus: Guitar Hero II

Arcane sanoi:
-Lähes kaikki kappaleet ovat mukavaa soitettavaa, vaikka eivät olisikaan ihan lempimusiikkia

Itsekin nappasin pelin viime perjantaina mukaan ja voin todeta aivan saman asian. En todellakaan kuuntelisi suurinta osaa biiseistä levyltä, mutta tuota muovikitaraa rämpyttäessä biisit toimivat hyvin :) Omia lemppareitani ovat Kansasin, Primuksen ja Rushin biisit, sekä tietty Bucketheadin Jordan...

Kolmosen uudistuksista olen samaa mieltä mitä täällä on tähän mennessä pohdittu. Hyvää on esittäjien ja vuosilukujen lisäys valikkoon sekä "nykäyksen" poisto star-powerista, mutta itse pelin aikainen näyttö ei toimi itselle. Eniten harmittaa pitkien nuottien "venyttämisen" grafiikat, eivät levene yhtä paljon kuin kakkosessa = vähemmän fiilistä :rolleyes:

Sain vedettyä Hardilla Sweet Child of minen, mutta nyt näyttäisi siltä että Career Score ei kasva?? Jo parin biisin ajan on lukema pysynyt samassa vaikka keräilen näitä Hardin biisejä. Aaa, vai tässä nyt samalla kun kirjoittaa niin ehkä tajuaa jotain: otetaanko jokaisesta biisistä vain paras tulos tuohon Careeriin vaikeustasosta riippumatta?

EDIT: Ja Gamertagini saa lisäillä kaverilistalle jos joku haluaa vertailla tuloksia ym. Muutenkin on tuo kaverilista kovin onneton kun tosiaan perjantaina hankin boksin...
 
Vastaus: Guitar Hero II

ppsa_ sanoi:
Aaa, vai tässä nyt samalla kun kirjoittaa niin ehkä tajuaa jotain: otetaanko jokaisesta biisistä vain paras tulos tuohon Careeriin vaikeustasosta riippumatta?

Juuri noin se menee ;)
 
Vastaus: Guitar Hero II

Olen jo pitkään pohtinut, että auttaako whammy barin vatkaus niissä pitkissä nuoteissa pisteiden kannalta mitään?
 
Vastaus: Guitar Hero II

Japle sanoi:
Olen jo pitkään pohtinut, että auttaako whammy barin vatkaus niissä pitkissä nuoteissa pisteiden kannalta mitään?

Ei taida auttaa, mutta kun vatkaat sitä niin mun mielestä tulee useammin tähtinuotteja eli mahdollisuus kerätä enemmän star poweria.
 
Vastaus: Guitar Hero II

henkari sanoi:
Ei taida auttaa, mutta kun vatkaat sitä niin mun mielestä tulee useammin tähtinuotteja eli mahdollisuus kerätä enemmän star poweria.

Tietääkseni tähtinuotit on sijoitettu kappaleisiin valmiiksi, mutta niitä ei tule, jos star power on sillä hetkellä käytössä. Sen sijaan whammy barin vatkaaminen pitkissä tähtinuoteissa kasvattaa star power mittaria.
 
Ylös Bottom