Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

Artificial sanoi:
Olen harkinnut Guitar Hero II:n hommaamista Xbox 360:lle, mutta en osaa päättää, odottaisinko suoraan III:sta ( jonka mukana on ilmeisesti tulossa langaton kitara ), vai löisinkö rahat tiskiin jo nyt.

Suosittelisitteko odottamista, vai GH2:sen pikaista ostamista?

Jos GH ei ole millään asteella tuttu aikaisemmin, niin ei muuta kuin kauppaan mars mars. Kyllä tekemistä riittää aivan varmasti GH3 ilmestymiseen asti.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Olen kyllä samoilla linjoilla nothingin kanssa jos ei vain ole raha perhanan tiukilla. Tämän pelin neroutta on todella vaikea mistään arvosteluista ja videoista tai järkiperusteisista faktoista muodostaa, se on vain koettava itse. Jos yhtään rockmusa muutenkaan kiehtoo (vaikka mukana on toki poppia ja metalliakin) tai kiinnostaa, niin sekin oikeuttaa jo hankinnan. Ja etenkin jos haluaa party pelin, niin tästä sellaisen saa varmasti kun rohkaisee muitakin kokeilemaan ja on toiminut joka kerta. Ja kestäähän tämä käyttöä, nimittäin joka vaikeustasolla pelaaminen tuntuu ihan erilaiselta, eli ei taatusti kyllästy kun siirtyy helpommasta päästä vaikeimmille vesille (expertillä vaan voi v-sana alkaa lentämään aika tiuhaan ilmassa loppupään biiseissä)...
 
Vastaus: Guitar Hero II

nothing sanoi:
Jos GH ei ole millään asteella tuttu aikaisemmin, niin ei muuta kuin kauppaan mars mars. Kyllä tekemistä riittää aivan varmasti GH3 ilmestymiseen asti.

Millonkas ton GH3:n pitäis olla tulossa? Ajattelin ite odottaa kyllä suosiolla tuon kolmosen ettei tarvii ottaa ihan hirvittävää määrää kitaraohjaimia nurkkiin pyörimään..
 
Vastaus: Guitar Hero II

Haukifile sanoi:
Millonkas ton GH3:n pitäis olla tulossa? Ajattelin ite odottaa kyllä suosiolla tuon kolmosen ettei tarvii ottaa ihan hirvittävää määrää kitaraohjaimia nurkkiin pyörimään..

Kai se joulun alla tulee? Itse ajatellut homman sillain, että GH3 mukana tulee uusi komea langaton kitara, jolloin 2 kitara jää toiseksi ohjaimeksi. Kaksinpelikin on todella hauskaa, mutta sitä varten en ole itselleni viitsinyt kitaraa ostaa.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Hum - kuun lopulla, palkkapäivänä, voisin käydä paketin noutamassa. :) Rock toki innostaa, ja rytmi- ( taito? ) peleistä olen aina pitänyt, joten eiköhän tämä rahansa väärti tule olemaan. Kiitos kannustukesta, tosin!
 
Vastaus: Guitar Hero II

Löysin sitten taas uuden innostuksen tästä pelistä kun ihan huvin vuoksi tuli kokeiltua pelata vasenkätisen asetuksilla. Alkuvaikeuksien jälkeen mediumilla jo pystyy pelaamaan ihan 90% nuoteilla, vaikka sormet tahtovat välillä mennä sekaisin ja tuntuu ettei oikean käden sormet taivu yhtä yhtä. Tuo oli todella hauskaa, joten suosittelen muitakin kokeilemaan. Meinasin jo mennä vaihtamaan akustisen kitaran kielet vasenkätisille sopivaksi, mutta olkoot nyt vielä... :D
 
Vastaus: Guitar Hero II

Oon jo monta kuukautta aatellu ostavani tän, mut nyt viimein taidan tosissaan pistää rahat palaa. Frets on fireä on PC:llä tähän mennessä tullut mätettyä, mut tekis mieli vähä parempaa ohjainta kun hikinen näppis. :D
 
Vastaus: Guitar Hero II

Locust sanoi:
Oon jo monta kuukautta aatellu ostavani tän, mut nyt viimein taidan tosissaan pistää rahat palaa. Frets on fireä on PC:llä tähän mennessä tullut mätettyä, mut tekis mieli vähä parempaa ohjainta kun hikinen näppis. :D

Voithan liittää aina Xboxin kitaran (jota myydään yksinään myöskin ilman peliä) PC:hen kiinni (ei tartte mitään kikkailua että se alkaa toimia) ja sillä pelata Frets on Fireä. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero II

Pawe sanoi:
Voithan liittää aina Xboxin kitaran (jota myydään yksinään myöskin ilman peliä) PC:hen kiinni (ei tartte mitään kikkailua että se alkaa toimia) ja sillä pelata Frets on Fireä. ;)

Jep. Just tänää sain tuon GH2:sen kitaralla. Aika mainio seura peli kyl. Vaimon kans mätetty muutama tunti täs iha täpinöissään. :)
En ole FOFia vielä kokeillu tolla, mut pitää testata jossaa vaihees kuinka toimii. FOFissa kun on biiseissä valinnanvaraa. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero II

Pawe sanoi:
Voithan liittää aina Xboxin kitaran (jota myydään yksinään myöskin ilman peliä) PC:hen kiinni (ei tartte mitään kikkailua että se alkaa toimia) ja sillä pelata Frets on Fireä. ;)

Jotenkin GH 2 vaan koukuttaa paremmin ku FOF, FOF ei toimi ihan niin hyvin mielestäni muutenkaan (vaikka biiseissä tosissaan on valinnanvaraa enempi).
 
Vastaus: Guitar Hero II

Straawberry sanoi:
Jotenkin GH 2 vaan koukuttaa paremmin ku FOF, FOF ei toimi ihan niin hyvin mielestäni muutenkaan (vaikka biiseissä tosissaan on valinnanvaraa enempi).

Näinhän se on, ja näkisin pääsyyksi tähän sen, että GH:ssa jos mählää soiton kanssa niin se kitara ei myöskään kuulu. FOF:ssa taas suoraan levyltä otetuista biiseistä ei luonnollisesti ole saatu erotettua sitä kitararaitaa kunnolla, eli soitto kuuluu taustalla vaikka ei tekisi mitään. Vaikea saada kunnollista tuntumaa siihen miten hyvin tai huonosti oikeasti pelaa. Lisäksi näppäinkartat ovat joskus mitä sattuu. Toki suuri osa niistä on myös hyvin tehtyjä.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Käsi ylös joka on vetänyt Jordanin expertillä läpi!

Siis: mun on vaikea saada jo soolon A-osaa läpi practice moodissa slow:lla. Yleensä menee mutta pakko käyttää star poweri. No soolon kakkososaan sitten tyssää tietenkin heti. Ajattelin, että ei tuota läpi pääse, mutta jotku näyttää vetävän biisiä yli 90% tuloksillakin. Onko mitään vinkkejä tuohon. Alkaa tuntua, että tuo on vain niin vaikea, että en sitä saa vaikka harjoittelisikin (kaikki muut biisit on expertillä menneet). Mietin jopa, onko tuo ohjain rikki, kun tuntuu että hammerit/pullit ei raegoi, kunnes vain huomaan ettei sormet ole tarpeeksi nopeat :eek:
 
Vastaus: Guitar Hero II

Nappasin Guitar Hero II:sen eilen EBGamesilta, ja täytynee sanoa, että kannattava hankinta oli. Pelin nerous avautui noin tunnin pelaamisen jälkeen, ja nyt en kertakaikkiaan malta lopettaa. "Vielä yksi yritys" on jo muotounut mantraksi, jonka mukaan elän ja hengitän. :)

Monet kipaleet menevät nyt Hard:illa läpi, mutta Expertillä ei ole toivoakaan.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Artificial sanoi:
Nappasin Guitar Hero II:sen eilen EBGamesilta

Monet kipaleet menevät nyt Hard:illa läpi, mutta Expertillä ei ole toivoakaan.

Aika fakiiri olet kyllä. :)

Itellä ollu muutama viikko ja easy ja medium tasot läpi pelattu, mut ei puhettakaan et hardilla alkas menee viel. No siis muutama menny, mut just hikisee. Säälittävää räpellystä vaan. :D
 
Vastaus: Guitar Hero II

Whoo, eilen sain vihdoin viimeisenkin 5-tähden vedon hard:lla läpi ja nyt siis kaikki biisit hardilla viiden tähden suorituksia. Yllättäen Trooper oli suurin ongelma, vaati 97% suorituksen ennen kun vaaditut tähdet tulivat. Seuraavaksi sitten kaikkiin 5 tähteä expertillä :D

Jordan ei mene edelleenkään expertillä. 60% ja aina song failed.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Scatterbrain XO sanoi:
Käsi ylös joka on vetänyt Jordanin expertillä läpi!

Siis: mun on vaikea saada jo soolon A-osaa läpi practice moodissa slow:lla. Yleensä menee mutta pakko käyttää star poweri. No soolon kakkososaan sitten tyssää tietenkin heti. Ajattelin, että ei tuota läpi pääse, mutta jotku näyttää vetävän biisiä yli 90% tuloksillakin. Onko mitään vinkkejä tuohon. Alkaa tuntua, että tuo on vain niin vaikea, että en sitä saa vaikka harjoittelisikin (kaikki muut biisit on expertillä menneet). Mietin jopa, onko tuo ohjain rikki, kun tuntuu että hammerit/pullit ei raegoi, kunnes vain huomaan ettei sormet ole tarpeeksi nopeat :eek:

Itse olen kaksi kertaa päässyt niistä sooloista läpi, ekalla kerralla mokasin sitten lopussa jostain syystä, tokalla kerralla meni sitten koko biisi läpi. En ainakaan itse tuohon osaa keksiä mitään vinkkejä, tuntuu että oli hyviä päiviä molemmat jolloin meni se soolo läpi :) Tuohan rakentuu noista kolmen nuotin rykelmistä, ja niistä koko skaalan kattavista liu'utuksista, itse koitin niitä harjoitella mutta eipä siitä paljoa apua ollut :P

Ollaan kanssa kämppiksen kanssa huomattu että ei oikein tähtivoima lähde noissa kovissa rämpytyskohdissa, pitäisi keskeyttää rämpytys tai sitten painaa selectillä se päälle, joka on ainakin xboxilla melkoisen vaikeaa.

Itsellä on tavoitteena myös 5 tähteä kaikista expertillä, mutta esim. Misirlou tuntuu kyllä semmoiselta ettei taida mennä niin putkeen ikinä. Kymmenen biisiä on vielä vetämättä viidellä tähdellä tällä hetkellä. Psychobilly on melkoisen ärsyttävä myös, se kohta jossa tulee vuorottain kelta-oranssi sini-puna ei vain suostu menemään ikinä putkeen.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Tuli myös haettua kyseinen peli Asematunnelin GameStopista tiistaina. Huikea peli, vaikka vähän vaivaa sama ongelma kuin ensimmäisen GH:n kanssa: En vaan osaa, eikä pikkurilli meinaa tehdä yhteistyötä. Hardilla olen toistaiseksi koittanut vasta Surrenderia (huikee biisi) - joka oli tuskaa aluksi - vaikka tempo tekeekin pelaamisesta helpompaa vrt. medium, mutta siinäpä sitä sitten mennäänkin solmuun kun sormen pitäisi eksyä oranssille. Tällä kertaa olen päättänyt pelaavani GH:n läpi Hardilla vaikka hampaat irvessä (PS2:lla GH jäi medium läpäisyyn ja sekin vaivalla).
 
Vastaus: Guitar Hero II

hide sanoi:
Tuli myös haettua kyseinen peli Asematunnelin GameStopista tiistaina. Huikea peli, vaikka vähän vaivaa sama ongelma kuin ensimmäisen GH:n kanssa: En vaan osaa, eikä pikkurilli meinaa tehdä yhteistyötä. Hardilla olen toistaiseksi koittanut vasta Surrenderia (huikee biisi) - joka oli tuskaa aluksi - vaikka tempo tekeekin pelaamisesta helpompaa vrt. medium, mutta siinäpä sitä sitten mennäänkin solmuun kun sormen pitäisi eksyä oranssille. Tällä kertaa olen päättänyt pelaavani GH:n läpi Hardilla vaikka hampaat irvessä (PS2:lla GH jäi medium läpäisyyn ja sekin vaivalla).

itse pidän sormia aina punaisella,keltaisella,sinisellä ja oranssilla ja vihreän nuotin tullessa siirrän etusormen punaiselta vihreälle.
ainakin minulla tuo käy paljon helpommin kuin pikkurillin siirtäminen, kannattaa kokeilla.
 
Vastaus: Guitar Hero II

pelle sanoi:
itse pidän sormia aina punaisella,keltaisella,sinisellä ja oranssilla ja vihreän nuotin tullessa siirrän etusormen punaiselta vihreälle.
ainakin minulla tuo käy paljon helpommin kuin pikkurillin siirtäminen, kannattaa kokeilla.

Pitääpä kokeilla. Järkeilyhän tietty sanoo että näin olisi helpompaa, mutta minkäs teet kun selkärankaan on iskostunut etusormi vihreällä, keskisormi punaisella, jne. -ote.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Nyt on ollut jo pidemmän aikaa Expertillä jumissa Furious Fretwork osiossa. Madhouse menee kyllä, mutta muut biisit tekevätkin sitten erittäin tiukkaa.
 
Ylös Bottom