Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

ProBale sanoi:
Mistäs ne saa?

Edit: Pistin skitan kiinni, mutta tekee saman kuin boksissa eli väläyttää noita valoja eikä kone ilmoita laitteesta, eikä skitta lähde käyntiin. Ajureita jos tarvii niin siinä kai sitten vika.

Edit2: Entä jos joudun palauttamaan? Revinkö tarrat kliinisti irti, vai ottavatko vastaan niiden kera?

Jos on Windows XP kyseessä niin sen koneen pitäisi ilmoittaa uudesta laitteesta ja ehdottaa ajurien asentamista. Sitten vaan antaa windowsin etsiä itse ajurit netistä niin se löytää ne. Sen jälkeen voi mennä ohjauspaneeliin Peliohjaimet-kohtaan ja testata ohjaimen.

Mutta jos tietokonekaan ei älähdä kun liität kitaran siihen, niin näyttää pahasti siltä että skitta on sökönä. Ja ei niitä tarroja tarvi siinä tapauksessa irti repiä. Luulis saavan pyydettäessä uudet tarratkin uuden kitaran mukaan.

Mulla on nyt sellanen tilanne päällänsä, että pelaaminen ei luonnistu yhtään niin hyvin kuin PS2-versioissa, vaikken mikään huipputason pelaaja niissäkään koskaan ole ollut. Alussa vaihdoin 1080i:stä 720p moodiin kun oli niin paha epäsynkka äänen ja kuvan kanssa, ja se auttoi, mutta tuntuu että vieläkään ei nuo kulkis täysin käsi kädessä. Että nuottimerkit tulis ennakkoon ääneen verrattuna. Pelin kalibrointi antaa silti nollaa tulokseksi. Joissain biiseissä se tuntuu paljon enemmän kuin toisissa. Luonnollisesti nopeammissa biiseissä pahemmin. Tuntuu myös ettei ns. sahaaminen onnistu tällä kitaralla yhtä hyvin kuin PS2-kitaralla (mallia GH1). Bark at the moonikin meni hardilla ihan päin seiniä kun Guitar Hero 1:ssä se sujui sentään jo melko hyvin. Ja esim. Shout at the devil meni expertilläkin helposti, mutta nyt tuli jo hardillakin vaan kolme tähteä ekalla vedolla.

Pitää varmaan vaan koittaa molempia versioita ihan peräkkäin niin näkee onko tässä perstuntumassa yhtään mitään perää. Ennen sitä en ala suinpäin syyttämään uutta telkkaria ja äänentoistoa tai paskoja XO-koodareita :D Voi olla että EN VAIN OSAA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero II

DUO sanoi:
Tekisi mieli ostaa tämä peli, mutta pelottaa että saan sellaisen viallisen kitaran. Onko kaikissa 95055 ja 95065 malleissa se whammy ongelma? Onko myynnissä edes muita malleja?
Ei taida olla myynnissä edes muita malleja. Sen mahdollisen vian korjaaminen on niin yksinkertaista ja nopeaa että turha sen takia on jättää loistavaa peliä ostamatta. Kannattaa kuitenkin varmaan etsiä tuo 95055 malli, käsittääkseni 95065 mallissa on joillain ollut ongelmia myös sen liikesensorin kanssa, sen korjaaminen ei varmaan helposti onnistu. (Tuo numero löytyy myös paketin takapuolelta)


salazar sanoi:
Kuinka tuolla käsiohjaimella onnistuu kaksinpelit. Miten siinä pystyy käynnistämään sen star powerin, heilauttaa ohjainta, niinkö se menee. Kertokaahan te jotka olette niin pelanneet, että toisella on kitara ja toinen pelaa käsiohjaimella
Ohjekirjasta löytyy napit. Xboxin ohjaimessa ei ole mitään liiketunnistinta joten jostain napista se star power käynnistetään.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Taisi olla selectissä kun kerta siitä saa starpowerin päälle myös kitarassakin.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Itse otin juuri päivityksen. Huomenna olisi tarkoitus jatkaa peliä. Saa nähdä onko mitään ongelmia. Ainakin boksi on toiminut tähän asti normaalisti.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Eilen junttasin päivityksen ja onneksi on toiminut ihan ilman ongelmia. Saas nähdä miten käy. :p
 
Vastaus: Guitar Hero II

Itse olen myös ladannut tuon päivityksen ja pystyy kitara soittelemaan, mutta kun vaihtaa toiseen peliin, niin silloin heittää pois livestä. Mahtaakohan johtua tuosta päivityksestä.
 
Vastaus: Guitar Hero II

bruno73 sanoi:
Itse olen myös ladannut tuon päivityksen ja pystyy kitara soittelemaan, mutta kun vaihtaa toiseen peliin, niin silloin heittää pois livestä. Mahtaakohan johtua tuosta päivityksestä.
Entä jos olet livessä niinkun sillä kitaraohjaimella ja kun yrität mennä toisella ohjaimella se ei ole kirjautuneena liveen.
Itsellä ei ole ollut päivityksen jälkeen mitään ongelmia. Saa nähä tuleeko.

Muuten millä tavalla soitatte strum baria?
 
Vastaus: Guitar Hero II

DUO sanoi:
Muuten millä tavalla soitatte strum baria?

Itse soitan sitä sekä ylös, että alas ja pietän siitä kaksin sormin kiinni.
Mediumia olen nyt vetämässä viiteen tähteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero II

JEes jees, nyt alko toi boxi jumahtelemaan. Jää joka kerta latailemaan kun yrittää pelata GH:ta. Oliko jollain joku tietoa mitä helv. nyt voi tehdä?
 
Vastaus: Guitar Hero II

Ollaanko nyt näistä "virhekitaroista" päästy jo eroo kauppojen hyllystä, vai löytyykö sieltä vieläkään muita? Lähimmästä Gigantista ei ainakaan vielä kitarasankareita löytynyt ja viimeksi sanottiin, että vialliset kitarat otettiin pois hyllyiltä, ja tulevat takaisin kun saadaan toimivia kitaroita toimitettua. Citymarket myi edelleen kitaroita 100 euron hintaan, joten jäi vielä minun osaltani kaupan hyllylle.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Siis aivan mieletön peli!!!

Ihmeellisintä ja hienoa oli katsella kun 5, 6 ja 9 vuotiaat muksuni oppivat pelin idean 5 minuutissa.
Hieno idea lapsia ajatellen pelistä löytyvä practice, josta biiseistä saa muutettua tempoa hitaammalle..

Mahtavaa...pitkä ilta edessä...
 
Vastaus: Guitar Hero II

Tragedy sanoi:
Ollaanko nyt näistä "virhekitaroista" päästy jo eroo kauppojen hyllystä, vai löytyykö sieltä vieläkään muita? Lähimmästä Gigantista ei ainakaan vielä kitarasankareita löytynyt ja viimeksi sanottiin, että vialliset kitarat otettiin pois hyllyiltä, ja tulevat takaisin kun saadaan toimivia kitaroita toimitettua. Citymarket myi edelleen kitaroita 100 euron hintaan, joten jäi vielä minun osaltani kaupan hyllylle.

Mun käsittääkseni tähän mennessä on ollut myynnissä vain just noita viallisten sarjojen kitaroita, joista valtaosa on täysin kunnossa. Näin on myös meikäläisen kohdalla.

Sitten toinen ongelma, ja vakavempi, onkin softapäivytys jonka piti korjata viallisten kitaroiden ongelmia. Sen päivityksen jälkeen monella, kuten itelläkin on peli toiminut jonkun aikaa normaalisti, mutta alkanut jossain vaiheessa jumahtelemaan. Jos peliä on yrittänyt jumahtelusta huolimatta pelata toistuvasti niin lopulta on mahdollisesti muutkin pelit alkanu jumiutumaan ja tullut ne kolme kuuluisaa punasta rinkulaa. Ite lopetin GH 2:n pelaamisen sen jälkeen kun se pari kertaa jumahti. Tässä nyt sitten odotellaan jos jostain putkahtaisi joku uusi päivitys.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Itse ostin perjantaina oman ja hyvin on toiminut. Tänään kahdesti ei lukenut peliä, mutta ainakun avasin DVD aseman ja laitoin kiinni sen nii lähti käyntiin. Voi olla vika myös uudessa boxissa. No silti hyvä peli on. Päivityskin toimi kunnolla. Ei ole mitään tökkimistä aiheuttannut. Suosittelen kaikille!
 
Vastaus: Guitar Hero II

T4iZuuni sanoi:
Itse ostin perjantaina oman ja hyvin on toiminut. Tänään kahdesti ei lukenut peliä, mutta ainakun avasin DVD aseman ja laitoin kiinni sen nii lähti käyntiin. Voi olla vika myös uudessa boxissa. No silti hyvä peli on. Päivityskin toimi kunnolla. Ei ole mitään tökkimistä aiheuttannut. Suosittelen kaikille!
Ostin itsekkin pelin perjantaina ja on ollut samoja ongelmia. Kone ei välillä ole lukenut peliä, mutta uudelleen laitettaessa on toiminut taas. Boxi n. puol vuotta vanha ja päivitys toimi hyvin.
 
Vastaus: Guitar Hero II

On se kyllä kumma kun mitään ei asian eteen saada tehtyä. Itse en ole uskaltanut päivittää peliä, enkä sitä aatellut tehdäkkään ennen kuin asiaan saadaan jonkinmoinen selvyys.
 
Vastaus: Guitar Hero II

nothing sanoi:
On se kyllä kumma kun mitään ei asian eteen saada tehtyä.

Aika heikkoa tuo informaatio pelintekijöiltä tässä tilanteessa. Vaikka tuloihin varmasti vaikuttaakin, niin olisi ihan kiva, että sieltäkin ilmoitettaisiin ostaakko peli nyt vai odottaa vielä se aika (joka olisi kiva ilmoittaa), että uusia kitaroita löytyisi kauppojen hyllyiltä. Luulisi olevan heillekkin parempi, että kitaroiden virheprosentti olisi mahdollisimman pieni.
 
Vastaus: Guitar Hero II

No nyt sitten ostin tuon pelin itselleni, kun kaupassa tuli vastaan. Pirun koukuttava peli kyllä. Oli pakko pelata heti tuonne Trooperiin asti. Hattua täytyy nostaa niille jotka noita kappaleilla hardilla vetelevät, kun medium on jo minulle kohtalaisen vaikea ensimmäistä kertaa kitarasankareita pelatessa. Easyllä nyt yritän saada kaikkiin 100 % ennen kuin siirryn eteenpäin.

Niin ja uskaltaako tuota päivitystä nyt latailla vai rikkooko se todella koneita? Toistaiseksi olen ainakin jättänyt lataamatta.
 
Vastaus: Guitar Hero II

Tragedy sanoi:
Niin ja uskaltaako tuota päivitystä nyt latailla vai rikkooko se todella koneita? Toistaiseksi olen ainakin jättänyt lataamatta.

En ole itse ainakaan uskaltanut vieläkään ladata. Livegamersin äänestyksessä oli kuitenkin noin 30 ilmoittanut koneensa hajonneen sen jälkeen. Suoraan sanoen vituttaa tämmöinen kun mitään ei kuulu mistään.
 
Ylös Bottom