Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero II

Todellakin online-palvelut rajoittuvat ladattaviin biiseihin ja scoreboardsiin.

Itse odotan eniten moninpeliominaisuuksia.

Itselle taitaa peli tulla jo maanantaina jos myyjään on uskominen. Hankalaa on vain toisen kitaran hankkiminen.

minä en kyllä usko tuota paskaa että kunnon nettipeliä ei muka voi toteuttaa lagin takia.
mites se harmonixin aiempi peli eli amplitude sitten toimi jopa neljällä pelaajalla aivan loistavasti netissä?

Siitä en tiedä, että miten sen saaneet toimimaan, mutta tuohon eivät kuitenkaan nettipeliä laittaneet.

pelle sanoi:
minä en kyllä usko tuota paskaa että kunnon nettipeliä ei muka voi toteuttaa lagin takia.
mites se harmonixin aiempi peli eli amplitude sitten toimi jopa neljällä pelaajalla aivan loistavasti netissä?
Tuossa tulee valitettavasti fysiikan lait vastaan tuottamaan ongelmia. Nettipeli toimii kyllä hienosti maantieteellisesti pienellä alueella, kuten vaikka Suomen puolikkaalla, mutta esim. USAn rannikolta rannikolle tulee pelkkää etenemisviivettä jo 15-20 millisekuntia yhteen suuntaan. PS2:llakin Guitar Hero 2:ssa tullut kuvaviivekorjaus ajoi jo 40 millisekunnilla opettelemaan ajoituksen pikkuisen uusiksi ykköseen verrattuna. Ehkä tämän vuoksi ovat katsoneet että nettipelin käyttökelpoisuus olisi ollut hieman liian rajoittunutta, vaikka kyllä toki minullekin sellainen kelpaisi kavereiden kanssa jamitteluun. Sitä en tiedä mitä Amplituden kanssa ovat tehneet.

Verkkoviive on oikeasti ongelma musiikin kanssa, sitä kun ei saa mitenkään vähennettyä vaan pitää kehittää joku muu tapa vähentää sen häiritsevyyttä. Ihan ammattimaisemmassa musiikkikäytössäkin on vasta joku aivan uunituore http://www.ejamming.com/ yrittämässä ongelman ratkaisua.

Haluaisiko joku muka ihan oikeasti pelata GH:n moninpeliä NETIN välityksellä? Eihän moisessa ole mitään mieltä. Suoraan tuettu tulosten vertailu kaiken maailman nahka-kalevien kanssa sen sijaan on huippu ominaisuus.

Mutta tosiaan jos joltain on tämä merkkiteos jäänyt kokematta, niin nyt viimestään kauppaan ja muovikitara vinkumaan. Hauskin ja koukuttavin peli ikinä!

No niin... koska tätä nyt sitten saa ja mistä ja mihin hintaan? Ohjatkaa meikäläinen vaan ensi viikolla oikeaan kauppaan jos tätä vaan saa, niin saa Troopperi semmoista kyytiä ettei ole nähty.

nothing sanoi:
No niin... koska tätä nyt sitten saa ja mistä ja mihin hintaan? Ohjatkaa meikäläinen vaan ensi viikolla oikeaan kauppaan jos tätä vaan saa, niin saa Troopperi semmoista kyytiä ettei ole nähty.

Tampereella vaikkapa Gamelife ja saatavilla 4.4. hintaan 86.90e.

Saahan tuota ensi viikolla melkein kaikista kaupoista mihin vaan tilaa.
PKP:stä taitaa tulla jo alku viikolla.

Toivottavasti löytyy kaupasta torstaihin mennessä. Alkaa sopivasti reilun viikonloma ja olisi hyvin aikaa pelailla...

Tikkurilan VPD:stä peliä löytyy jo nyt. Kävin äsken hakemassa omani ja tällä hetkellä kaluan läpi tutorialia. :D

DaMaster sanoi:
Tikkurilan VPD:stä peliä löytyy jo nyt. Kävin äsken hakemassa omani ja tällä hetkellä kaluan läpi tutorialia. :D

Jep jep, sieltä sitä löytyy mutta eivät ainakaan minulle suostuneet myymään vasta kuin huomenna. On siinäkin älytöntä meininkiä. No samapa tuo, ei se yksi päivä missään tunnu.

Guitar Hero 2:n virallinen julkaisupäivä on 4.4. ainakin Microsoftin mukaan.

Lgo sanoi:
Jep jep, sieltä sitä löytyy mutta eivät ainakaan minulle suostuneet myymään vasta kuin huomenna. On siinäkin älytöntä meininkiä. No samapa tuo, ei se yksi päivä missään tunnu.

Joo se oli tossa pari tuntia sitten "Saatavilla: heti" mutta ovat nähtävästi muuttaneet sen "Saatavilla: 04.04.2007". Eivät varmaan huomanneet myyntipäivää kun mulle myivät. No siinä olikin joku uusi tyyppi kassalla jota he kouluttivat ja he vasta availivat pelejä pahvilootista joten siinä "sähläyksessä" taisi myyntipäivä jäädä tarkistamatta.

Taisi käydä hyvä onni sitten. :D

Kävinpä juuri hakemassa omani. Mietin vähän pitäiskö tätä hankkia mutta tulipahan nyt ostettua kun kerran ohikulkumatkalla spottasin paikallisesta pelikaupasta. Oli aika jännää polkea kotiin tuo iso paketti puolittain repusta ulkona :3

Jos joku haluaa haastaa minut leaderboardeilla (expert) niin kutsua kehiin.

Jaahas, Konsolinetistä soittivat että laittavat tänään postiin ja että oli käynyt joku kömmähdys postikulujen suhteen (olivat laittaneet kirjeen paketin sijasta) ja nyt sitten laittavat postikulut pienen paketin hinnalla. Huoh, torstaina taitaa vasta päästä pelailemaan... :(

Aaargh!

Kenen pään mä syön... Olen odottanut tätä peliä sormet syyhyten jo ainakin kuukauden. Tänään menin kauppaan niin eipä ollut vielä lähetys perillä. Onneksi sentään on koeviikko, tulee ees luettua.

Huomenna sitten.... Huomenna...

Onkos joku mahdollisesti Turusta löytänyt tätä jo? Tilt-pelikaupassa meinasivat että saattaa mennä ensi viikolle :(
Kävin äsken Prismassa kurkkaamassa mutta ei sielläkään mitään ollut.

Onko siinä ohjaimessa muuten se johto vai ei?

Ylös Bottom