Vastaus: Guitar Hero III [PS3]
BTW, aloitin uran vasta Mediumilla, mutta olin kokeillut tuota Onea Mediumilla Niin, ja tänään pääsin Easyn läpi.
Itse asiassa, PS3 on kiinni 26 - tuumaisessa Philipsin LCD - televisiossa ja PS2 23 - tuumaisessa Toshiban LCD - televisiossa.TT-2k sanoi:Saanko arvata: PS2 on kiinni perinteisessä putkitelkussa ja PS3 LCD-televisiossa? Jos noin on, niin siitäpä se erokin johtuu. LCD-televisioiden jotkin kuvan"parannus"tekniikat saattavat nimittäin aihetta pientä viivettä kuvaan. Normaalikäytössä asiasta ei ole mitään haittaa, mutta esim. tarkkaa ajoitusta vaativissa rytmipeleissä parinkinkymmenen millisekunnin viive voi erottaa täysin epäonnistuneen ja onnistuneen suorituksen.
No joo... Jokaisen kannattaa kuitenkin kokeilla, mikä on paras ms omalle televisiolle.TT-2k sanoi:Koska ihmisillä on erilaisia laitteita, ei tuota "yli 40 ms:n" kalibrointia voi pitää minään yleispätevänä ohjeena. Lisäksi ihan yleinen soittotottumus aiemmista GH-peleistä (jopa samalla laitteistolla) saattaa vaikuttaa ajoituksen osumiseen kohdilleen. Mutta hyvä että sait ajoituksen kuntoon ja uran mediumilla kunnialla läpi. Onnea!
BTW, aloitin uran vasta Mediumilla, mutta olin kokeillut tuota Onea Mediumilla Niin, ja tänään pääsin Easyn läpi.