Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

ps3-player sanoi:
g igantis kokeilin GH2..en osannu yhtään joten tuntui omasta mielestä huonolta..mut hiukois ostaa tää kehujen takia :) joten guitar hero neitsyet eli te joille GH3 oli eka guitar hero peli..kannattaako ostaa tämä?ja onko 5.1 äänet?

Itelle tää on kans eka GH ja kivaa on ollu, sormet rakoilla... Easy meni aika helposti, mut mediumilla täytyy practices pudottaa nopeuttaa pykälällä, jos sitä kautta menis selkäytimeen!

Sellanen kysymys veteraaneille et kannattaako noita pull-offeja ja hammer-oneja opetella käyttämään? Tuleeko niistä välttämättömyys jossain vaiheessa?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

tkan sanoi:
Sellanen kysymys veteraaneille et kannattaako noita pull-offeja ja hammer-oneja opetella käyttämään? Tuleeko niistä välttämättömyys jossain vaiheessa?
Jos aiot oppia todella hyväksi, niin HOPOtuksen oppiminen on lähes välttämätöntä. Hardin saattaa juuri ja juuri päästä läpi ilmankin, mutta viimeistään expertillä HOPO on syytä hallita. Sama juttu on molempiin suuntiin strummaamisen kanssa. Toki maailmasta löytyy expert-tasoisia yhteen suuntaan rämpyttäjiä, mutta ne lienevät enemmän poikkeus kuin sääntö.

Nimim. Koskaan en ole oppinut hopottamaan, ja strummaankin vain alas. Siksipä suurimmaksi osaksi mediumilla edelleen pelailen, vaikka GH3 on jo neljäs GH-pelini.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Nimim. Koskaan en ole oppinut hopottamaan, ja strummaankin vain alas. Siksipä suurimmaksi osaksi mediumilla edelleen pelailen, vaikka GH3 on jo neljäs GH-pelini.

Sama täällä, painelen vielä peukalolla strummia, niin on ihan mahdoton vääntää siitä ylöspäin enää.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Tarkistapa, ettei kitaran Select-nappi ole jotenkin juuttunut pohjaan. Starpowerin kun voi käynnistää myös sitä painamalla.
Eipä oo jääny pohjaan. Huomaan vaan että ihan pienestäkin liikkeestä lähtee starpowerit käyntiin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mitenkäs on PS3:n yhteensopivuus edellisten Guitar Herojen kanssa? Tätä GH3:sta pelatessa jäi niin pahasti koukkuun, että edellisetkin pitää hankkia, jos vaan toimivat.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

SW sanoi:
Mitenkäs on PS3:n yhteensopivuus edellisten Guitar Herojen kanssa? Tätä GH3:sta pelatessa jäi niin pahasti koukkuun, että edellisetkin pitää hankkia, jos vaan toimivat.
Uusimmalla firmisversiolla (2.01) GH1+2 eivät lähde edes päälle, Rocks the 80's tuntuu toimivan ongelmitta ainakin Sixaxisilla pelattuna. PS3-version kitara ei toimi PS2-heroissa edes PS2:lla, ja langalliset PS2-kitaratkin vaativat ohjainsovittimen. Ihan yleisenä ohjeena vois sanoa, että jos haluaa kunnolla nauttia vanhemmista Guitar Heroista, niitä kannattaa pelata aidolla PS2:lla (tai X360:llä).
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Thingy sanoi:
Eipä oo jääny pohjaan. Huomaan vaan että ihan pienestäkin liikkeestä lähtee starpowerit käyntiin.

Sama homma mullakin. Pienen pienin liike niin lähtee star powerit. Tässäkin ohjaimessa tietysti kiihtyvyysanturi? Vanha oli mielestäni parempi vaikka olikin mekaaninen. Mutta tämä kiihtyvyysanturilla olisi parempi jos ei olis niin pirun herkkä...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Uusimmalla firmisversiolla (2.01) GH1+2 eivät lähde edes päälle, Rocks the 80's tuntuu toimivan ongelmitta ainakin Sixaxisilla pelattuna. PS3-version kitara ei toimi PS2-heroissa edes PS2:lla, ja langalliset PS2-kitaratkin vaativat ohjainsovittimen. Ihan yleisenä ohjeena vois sanoa, että jos haluaa kunnolla nauttia vanhemmista Guitar Heroista, niitä kannattaa pelata aidolla PS2:lla (tai X360:llä).

Ok, kiitoksia infosta. Valitettavasti pitää sitten jättää hyllyyn pölyyntymään. Toivottavasti saavat päivitysten myötä nuokin joskus toimimaan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Joo mustaki ois hianoo jos noi vanhat sais toimii. ku ei se kolmosen piisilista nyt niin ihmeellinen oo...onko muuten ilmotettu että kolmoseen tulis lisäosia?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

sneik sanoi:
Joo mustaki ois hianoo jos noi vanhat sais toimii. ku ei se kolmosen piisilista nyt niin ihmeellinen oo...onko muuten ilmotettu että kolmoseen tulis lisäosia?
Olisi varmaan parempi jos laittaisivat vain niitä paketteja storeen, mutta itselleni kävisi joku enemmän eurooppalaisille suunnattu lisäri, josta löytyisi kaikkea kivaa saksalaisesta powerista norjalaiseen black/death metalliin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko tietoa mahdollistaako Sony GH1&GH2 biisien lataamisen netistä jossain vaiheessa. Singstarin kanssahan vanhojen biisien lataaminen onnistuu rahalla.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

hanipai sanoi:
Onko tietoa mahdollistaako Sony GH1&GH2 biisien lataamisen netistä jossain vaiheessa. Singstarin kanssahan vanhojen biisien lataaminen onnistuu rahalla.
Eiköhän se ole enemmän Activisionin / Red Octanen mielenkiinnosta kiinni. Xbox Livessä noita vanhoja biiseja tipulteiin kakkososaan ladattavina paketteina jonkin verran, mutta hinnat oli melko suolaisia ja kaikkia biisejä ei sinnekään tullut. Mutta onhan tuo mahdollista myös PSN Storessa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ensimmäinen GH -sarjan peli minulle ja kyllähän tämä ihan kuiva on. Vaikka Easylläkin mulla vaikeeta :)

Sen verran onlineä katsoin, ettei tässäkään voi tehdä salasanallisia huoneita. On se kyllä kumma ettei tekijät tee tätä mahdollisuutta. Taas kun tein huoneen, niin heti joku ulkomaan kulkija tyrkyllä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Guitar Hero 3:een on tulossa päivitys, kertoo pelin viralliselle foorumille lähetetty viesti. Päivitys korjaa mm. kalibrointiongelmia, parantaa verkkopelin toimivuutta ja lisää PS3-versioon Co-op Quickplay -pelitilan. Päivityksen ilmestymisajankohdasta ei annettu vielä tietoa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Päivitys korjaa mm. kalibrointiongelmia, parantaa verkkopelin toimivuutta ja lisää PS3-versioon Co-op Quickplay -pelitilan.
Tämähän oli loistava uutinen. :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

hei, mulla on vähä hakusessa noi erikoisjutskat eli jotain pull offeja ja hammerointeja. Eli mistä on kymysys ja mite noi tehdään? :o
Ekaa kertaa oon nyt tutustunu GH sarjaan ja easylla läpi mutta pitää kyl ihmetellä et mite joku voi kynäillä hardilla tai expertillä? :eek: Varmaan soittavat kitaraa muutenkin?
Noh.. ehkä ahkeralla harjoittelulla joskus luonnistuu. :)
Tulis vaa enemmän metallica tai muuta metallia storeen ladattavaksi.
Taitaa olla Rock Band:kin pakko ostos vaikka suolainen hinta siinä voi olla ..ja toiv. Harmonix saa tehtyä päivityksen että GH3 kitarat toimis RB:ssa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Muke sanoi:
hei, mulla on vähä hakusessa noi erikoisjutskat eli jotain pull offeja ja hammerointeja. Eli mistä on kymysys ja mite noi tehdään? :o
Ne "nuotit" mitkä hehkuu, niitä voi painaa ilman että rämpytät "plektraa"
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Cavalera sanoi:
Pystyypäs. Itse ainakin tuikkasin lagia muistaakseni 43 ms, ja pelittää kuin unelma. Kovasti piti tosin tutkimustyötä tehdä, mikä toimii parhaiten. Tiedä häntä, onko tuossa eroa töllöjen välillä.
Kiitti vinkistä! Nimittäin, kun laitoin itsellenikin 43 ms, pääsin Metallica - Onen läpi Mediumilla ja sain kolme tähteä. Viimeksi, kun en ollut kalibrointiin laittanut mitään, pääsin vain 19 % biisistä :o Alkoi vähän ihmetyttämään, että en kai mä oikeesti näin huono ole.

Outo juttu, sillä noissa muissa GH - peleissä mun ei ole tarvinnut kalibroida yhtään. No, PS2 onkin eri töllössä kiinni kuin PS3. Siinä varmaan syy.

Tuo kalibrointi on kyllä ihan outo GH III:ssa. Vaikka "strummasin" tahallaan väärin, niin silti kone aina laittaa 0 ms :confused: Enkä mä muutenkaan ymmärrä, pitääkö siinä soittaa silloin kun se "nuotti" tulee siihen ympyrään vai silloin kun itse luulee, että pitää soittaa.

No kuitenkin... Kaikki te, joilla on vaikeuksia pelin vaikeuden kanssa, kannattaa laittaa sieltä "Calibrate Lag" ainakin yli 40 ms ja kokeilla sitten jotain biisiä, jota ei ole ennen päässyt läpi. Jos tuntuu vieläkin hankalalta, niin sitten vain lisää. Ei sitten kannata tehdä sitä "Calibrate Testiä", koska se on ihan outo. Nollaa aina sen luvun.

Thingy sanoi:
Onko kellään muulla niin että toi kitaran liikesensori on yliherkkä? Mä en pysty oikeastaan ollenkaan taktikoimaan starpowerin käytöllä koska se "laukee" (pun intended) aina samantien päälle. Kuitenkaan en osaa pelata niin että kitara ois täysin paikoillaan, tai vaaka-asennossa.
Mullakin se laukaisee välillä "Star Powerin", vaikka pidän kitaraa ihan oikeassa soittoasennossa, jossa kitara on 45 asteen kulmassa. Sellainenhan on väärä soittoasento, jossa kitara on ihan suorana.

Olet oikeassa, GH II:n kitarat oli parempia, koska siinä piti oikeasti nostaa sitä kitaraa, eikä se laukaissut sitä pienimmästäkin liikkeestä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kojo: thanks. :)
Pitää kokeilla itekkin tota kalibrointia tonne 40-43ms.
Onkohan noissa kitaroissa eroja kun mä joudun ainakin välillä suorastaan nykäisemään kohti suoraa ylös että star power menee päälle.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Eddy93 sanoi:
Kiitti vinkistä! Nimittäin, kun laitoin itsellenikin 43 ms, pääsin Metallica - Onen läpi Mediumilla ja sain kolme tähteä. Viimeksi, kun en ollut kalibrointiin laittanut mitään, pääsin vain 19 % biisistä :o Alkoi vähän ihmetyttämään, että en kai mä oikeesti näin huono ole.

Outo juttu, sillä noissa muissa GH - peleissä mun ei ole tarvinnut kalibroida yhtään. No, PS2 onkin eri töllössä kiinni kuin PS3. Siinä varmaan syy.
Saanko arvata: PS2 on kiinni perinteisessä putkitelkussa ja PS3 LCD-televisiossa? Jos noin on, niin siitäpä se erokin johtuu. LCD-televisioiden jotkin kuvan"parannus"tekniikat saattavat nimittäin aihetta pientä viivettä kuvaan. Normaalikäytössä asiasta ei ole mitään haittaa, mutta esim. tarkkaa ajoitusta vaativissa rytmipeleissä parinkinkymmenen millisekunnin viive voi erottaa täysin epäonnistuneen ja onnistuneen suorituksen.

No kuitenkin... Kaikki te, joilla on vaikeuksia pelin vaikeuden kanssa, kannattaa laittaa sieltä "Calibrate Lag" ainakin yli 40 ms ja kokeilla sitten jotain biisiä, jota ei ole ennen päässyt läpi. Jos tuntuu vieläkin hankalalta, niin sitten vain lisää. Ei sitten kannata tehdä sitä "Calibrate Testiä", koska se on ihan outo. Nollaa aina sen luvun.
Koska ihmisillä on erilaisia laitteita, ei tuota "yli 40 ms:n" kalibrointia voi pitää minään yleispätevänä ohjeena. Lisäksi ihan yleinen soittotottumus aiemmista GH-peleistä (jopa samalla laitteistolla) saattaa vaikuttaa ajoituksen osumiseen kohdilleen. Mutta hyvä että sait ajoituksen kuntoon ja uran mediumilla kunnialla läpi. Onnea! :)
 
Ylös Bottom