Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pystyypäs. Itse ainakin tuikkasin lagia muistaakseni 43 ms, ja pelittää kuin unelma. Kovasti piti tosin tutkimustyötä tehdä, mikä toimii parhaiten. Tiedä häntä, onko tuossa eroa töllöjen välillä.65ht2vc4 sanoi:GH3:n synkka äänen ja kuvan kesken on totaalisen pielessä. Viivettä pelivalikosta säätämällä tätä perustavaa laatua olevaa mokaa ei pysty korjaamaan.
Ääh, muistin väärin ja sekoitin ton slayeriin, äsken kokeilin ja eihän tuo Before I forget hankala ole. Stricken tuotti aluksi vaikeuksia, mutta nyt alkaa lähteä. Hauska biisi soittaa.Radikus sanoi:Before I Forget vaikea mediumilla? Kyllä Slayer menee ton ohi vaikeudessa ihan 100-0.
Huomaan erityisesti ennen biisiä, kun kamera aloittaa takaa ylhäältä kuvaamisen, niin siellä on sahalaita-nainen nyrkkiä heiluttamassa.Thingy sanoi:Minäkin huomasin että hehtaarin kokoisia pikseleitä näkyy vähän väliä ja varsinkin yleisössä ja lavasteissa. Erittäin viimeistelemättömän näköinen vaikutelma. Toivottavasti edes RockBand olisi viimeistellympi. Ihmettelin myös sitä ettei peli tue kuin max 720p:tä ja että ääniäkään ei voi kummoisesti säätää.
Cavalera sanoi:Ääh, muistin väärin ja sekoitin ton slayeriin, äsken kokeilin ja eihän tuo Before I forget hankala ole. Stricken tuotti aluksi vaikeuksia, mutta nyt alkaa lähteä. Hauska biisi soittaa.
voit valita accept tai decline, kun tulee ruutu jossa kerrotaan mikä on boss battle ja vastuksen kuva.Muke sanoi:sori tyhmyyteni (nyyppä ) mutta miten Boss Battlet pystyy skippamaan?
Edit: koukuttava peli! Onneks tuli ostettua.. eka GH kokemukseni!
Hardilla mulla tökkää heti siihen Mosh-kohtaan.Radikus sanoi:Slayeriä pitääkin sitten jo oikeesti harjotella että sen osaa
Joopa, 5 tähteä helposti.Radikus sanoi:Slipknotin pystyy vetämään vaikka ekalla yrityksellä 100% kun siinä ei oo mitään vaikeita kohtia.
Säästä power upit sinne loppuun, missä tulee sitä liruttelua.Jester sanoi:Peli ei anna yhtään hyvää power uppia ja soolot on muutenki jo vaikeita.
Pelin turhauttavin asia
Kyllä.ps3-player sanoi:ja onko 5.1 äänet?
Liityin äsken.Poksis sanoi:Kävin perustamassa guitarhero.comiin KonsoliFIN nimisen tour groupin. käykäähän liittymässä.
Eddy93 sanoi:Liityin äsken.
Mutta mikä tuo on? Joku turnausko?
BTW, hitto tää on vaikea peli verrattuna edellisiin Guitar Hero - peleihin. Kokeilin Metallica - Onea Mediumilla niin pääsin vain 19 % läpi, kun tuli "Song Failed" Edellisissä osissa olen päässyt kaikki laulut 100 % läpi Mediumilla. Medium on tässä pelissä sama kuin edellisten pelin Hard.
Tarkistapa, ettei kitaran Select-nappi ole jotenkin juuttunut pohjaan. Starpowerin kun voi käynnistää myös sitä painamalla.Thingy sanoi:Onko kellään muulla niin että toi kitaran liikesensori on yliherkkä? Mä en pysty oikeastaan ollenkaan taktikoimaan starpowerin käytöllä koska se "laukee" (pun intended) aina samantien päälle. Kuitenkaan en osaa pelata niin että kitara ois täysin paikoillaan, tai vaaka-asennossa.
Jos jämähdit 19%:iin, niin odotapa vaan lopun sooloaEddy93 sanoi:BTW, hitto tää on vaikea peli verrattuna edellisiin Guitar Hero - peleihin. Kokeilin Metallica - Onea Mediumilla niin pääsin vain 19 % läpi, kun tuli "Song Failed" Edellisissä osissa olen päässyt kaikki laulut 100 % läpi Mediumilla. Medium on tässä pelissä sama kuin edellisten pelin Hard.
Näin on. Live-versio olisi toiminut huomattavasti paremmin. Toivottavasti pian saadaan lisää Metallicaa ja muuta hyvää ladattavaa storeen!Muke sanoi:Monet lehdet "hehkutti" että Metallican Onesta on live versio mutta äh..albumi versiohan se on taustamölyllä höystetty. No mutta peli Rockaa!
Eddy93 sanoi:Liityin äsken.
Mutta mikä tuo on? Joku turnausko?
BTW, hitto tää on vaikea peli verrattuna edellisiin Guitar Hero - peleihin. Kokeilin Metallica - Onea Mediumilla niin pääsin vain 19 % läpi, kun tuli "Song Failed" Edellisissä osissa olen päässyt kaikki laulut 100 % läpi Mediumilla. Medium on tässä pelissä sama kuin edellisten pelin Hard.
Kyllä kannattaa.ps3-player sanoi:g igantis kokeilin GH2..en osannu yhtään joten tuntui omasta mielestä huonolta..mut hiukois ostaa tää kehujen takia joten guitar hero neitsyet eli te joille GH3 oli eka guitar hero peli..kannattaako ostaa tämä?ja onko 5.1 äänet?