Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Expertillä enään pari biisiä jäljel ja netis tullu kovia kamppailuja expertillä ja koskaan ole voittanut reilusti taikka hävinny. Useimmiten käynyt että menetän johtoni lopussa :(

65ht2vc4 sanoi:
GH3:n synkka äänen ja kuvan kesken on totaalisen pielessä. Viivettä pelivalikosta säätämällä tätä perustavaa laatua olevaa mokaa ei pysty korjaamaan.
Pystyypäs. Itse ainakin tuikkasin lagia muistaakseni 43 ms, ja pelittää kuin unelma. Kovasti piti tosin tutkimustyötä tehdä, mikä toimii parhaiten. Tiedä häntä, onko tuossa eroa töllöjen välillä.

Radikus sanoi:
Before I Forget vaikea mediumilla? Kyllä Slayer menee ton ohi vaikeudessa ihan 100-0.
Ääh, muistin väärin ja sekoitin ton slayeriin, äsken kokeilin ja eihän tuo Before I forget hankala ole. Stricken tuotti aluksi vaikeuksia, mutta nyt alkaa lähteä. Hauska biisi soittaa.

Vastaus: Grafiikat Guitar herossa

Thingy sanoi:
Minäkin huomasin että hehtaarin kokoisia pikseleitä näkyy vähän väliä ja varsinkin yleisössä ja lavasteissa. Erittäin viimeistelemättömän näköinen vaikutelma. Toivottavasti edes RockBand olisi viimeistellympi. Ihmettelin myös sitä ettei peli tue kuin max 720p:tä ja että ääniäkään ei voi kummoisesti säätää.
Huomaan erityisesti ennen biisiä, kun kamera aloittaa takaa ylhäältä kuvaamisen, niin siellä on sahalaita-nainen nyrkkiä heiluttamassa. :D

Ilmeisesti "huhu" on totta, eli onlinessa ei ole mitään friend-modea? Harvinaisen hanurista, täytyy myöntää. Saisi edes jonkun salasanan online-peliin niin pääsisi kaverin kanssa pelaamaan.

Täytyy kyllä kompata, että siirtymä mediumista hardiin on melko infernaalinen. Nopeutettu tahti ja uusi fretti räjäyttää pään.

Cavalera sanoi:
Ääh, muistin väärin ja sekoitin ton slayeriin, äsken kokeilin ja eihän tuo Before I forget hankala ole. Stricken tuotti aluksi vaikeuksia, mutta nyt alkaa lähteä. Hauska biisi soittaa.

No vähän ihmettelinkin, eilen kännissä tiluttelin ja koko biisin aikana tais tulla 2 virhepainallusta, ja vielä helpoimmissa kohissa missä ei todellakaan normaalisti tule :)

Slayeriä pitääkin sitten jo oikeesti harjotella että sen osaa, ton Slipknotin pystyy vetämään vaikka ekalla yrityksellä 100% kun siinä ei oo mitään vaikeita kohtia.

Muke sanoi:
sori tyhmyyteni (nyyppä :o ) mutta miten Boss Battlet pystyy skippamaan?
Edit: koukuttava peli! Onneks tuli ostettua.. eka GH kokemukseni!
voit valita accept tai decline, kun tulee ruutu jossa kerrotaan mikä on boss battle ja vastuksen kuva.

Radikus sanoi:
Slayeriä pitääkin sitten jo oikeesti harjotella että sen osaa
Hardilla mulla tökkää heti siihen Mosh-kohtaan.

Ei vaan pää ja sormet pysy mukana...:o

Radikus sanoi:
Slipknotin pystyy vetämään vaikka ekalla yrityksellä 100% kun siinä ei oo mitään vaikeita kohtia.
Joopa, 5 tähteä helposti.
Mutta Dragonforce... HUHHUH. Hiki tulee mediumilla. Aivan saatanan vaikea :D

Pystyykö muka Loun vaan hylkäämään? koska se battle on vaa nii pirkuleen vaikee hardilla.
Peli ei anna yhtään hyvää power uppia ja soolot on muutenki jo vaikeita.
Pelin turhauttavin asia:mad:

Jester sanoi:
Peli ei anna yhtään hyvää power uppia ja soolot on muutenki jo vaikeita.
Pelin turhauttavin asia:mad:
Säästä power upit sinne loppuun, missä tulee sitä liruttelua.

Näin itse pääsin sen läpi.

g igantis kokeilin GH2..en osannu yhtään joten tuntui omasta mielestä huonolta..mut hiukois ostaa tää kehujen takia :) joten guitar hero neitsyet eli te joille GH3 oli eka guitar hero peli..kannattaako ostaa tämä?ja onko 5.1 äänet?

Poksis sanoi:
Kävin perustamassa guitarhero.comiin KonsoliFIN nimisen tour groupin. käykäähän liittymässä.
Liityin äsken.

Mutta mikä tuo on? Joku turnausko?

BTW, hitto tää on vaikea peli verrattuna edellisiin Guitar Hero - peleihin. Kokeilin Metallica - Onea Mediumilla niin pääsin vain 19 % läpi, kun tuli "Song Failed" :eek: Edellisissä osissa olen päässyt kaikki laulut 100 % läpi Mediumilla. Medium on tässä pelissä sama kuin edellisten pelin Hard.

Hitto on kyl koukuttava peli! Nyt vielä kepitän kappaleita easylla ja sit vasta nostan rimaa. :)
Monet lehdet "hehkutti" että Metallican Onesta on live versio mutta äh..albumi versiohan se on taustamölyllä höystetty. No mutta peli Rockaa! :D

Eddy93 sanoi:
Liityin äsken.

BTW, hitto tää on vaikea peli verrattuna edellisiin Guitar Hero - peleihin. Kokeilin Metallica - Onea Mediumilla niin pääsin vain 19 % läpi, kun tuli "Song Failed" :eek: Edellisissä osissa olen päässyt kaikki laulut 100 % läpi Mediumilla. Medium on tässä pelissä sama kuin edellisten pelin Hard.

Voiko Onen failata noin pahasti mediumilla? IMO One on Metallican ainoa kuunneltava kappale, jos sitäkään mutta sen soittaminen on todella hauskaa. Itse en ole mikään expert eikä kaikki kappaleet, kuten niin kovin surkea Slayerin yrjötys-kappale mene läpi edes hardilla, puhumattakaan Dragonforcen tappobiisistä, mutta ei se rima minusta ole juuri noussut. Toi Slayer on kyl niin paska bändi että olisivat voineet ihan suosiolla jättää sen siihen teiniangst-versioon tai ladattavaan pakkaukseen. Olisi saanut kyllä toistaa itseään enemmän, mutta kyllä minä senkin läpäisen vielä, pakko. Kuuntelen taustalla vaikka jotain parempaa, mutta varmasti läpäisen ja otan mukaan samalla 5 tähteäkin :D

Minusta toinen osa oli vaikeampi, varsinkin kun tunkivat Van Halenia ihan alkuun, joka ei ollut yhtään kiva juttu vaikka biisi ja bändi ovatkin loistavia. Muutenkin minusta se toinen osa oli vaikeampi tai sitten olen vain huonontunut... edit. eiku siis parantunut.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko kellään muulla niin että toi kitaran liikesensori on yliherkkä? Mä en pysty oikeastaan ollenkaan taktikoimaan starpowerin käytöllä koska se "laukee" (pun intended) aina samantien päälle. Kuitenkaan en osaa pelata niin että kitara ois täysin paikoillaan, tai vaaka-asennossa.

Thingy sanoi:
Onko kellään muulla niin että toi kitaran liikesensori on yliherkkä? Mä en pysty oikeastaan ollenkaan taktikoimaan starpowerin käytöllä koska se "laukee" (pun intended) aina samantien päälle. Kuitenkaan en osaa pelata niin että kitara ois täysin paikoillaan, tai vaaka-asennossa.
Tarkistapa, ettei kitaran Select-nappi ole jotenkin juuttunut pohjaan. Starpowerin kun voi käynnistää myös sitä painamalla.

Eddy93 sanoi:
Jos jämähdit 19%:iin, niin odotapa vaan lopun sooloa :D
Muke sanoi:
Monet lehdet "hehkutti" että Metallican Onesta on live versio mutta äh..albumi versiohan se on taustamölyllä höystetty. No mutta peli Rockaa! :D
Näin on. Live-versio olisi toiminut huomattavasti paremmin. Toivottavasti pian saadaan lisää Metallicaa ja muuta hyvää ladattavaa storeen!

Eddy93 sanoi:
Liityin äsken.

En oo kyllä ikinä mediumilla mitään biisiä feilannut, en edes lähelle, mutta mä en ymmärrä mikä tossa Slayerissä on tässä pelissä, mä en taivu siihen MITENKÄÄN. Läpi menee, mutta score on niin paska ettei mitään rajaa. Mun mielestä Dragonforcekin on helpompi (tosin en ole soittanut sitä kun lopputeksteissä).

P.S. Mulla ei ole sunnuntain jälkeen päivittyneet Guitarhero.comiin noi career-tulokset tai edes recent performances, muilla samaa ongelmaa?

ps3-player sanoi:
g igantis kokeilin GH2..en osannu yhtään joten tuntui omasta mielestä huonolta..mut hiukois ostaa tää kehujen takia :) joten guitar hero neitsyet eli te joille GH3 oli eka guitar hero peli..kannattaako ostaa tämä?ja onko 5.1 äänet?
Kyllä kannattaa.

Itselle tämä oli ensimmäinen Guitar Hero ja vaikka en Easyn ulkopuolelle vielä olekkaan astellut (mitä nyt pari testiä Mediumilla), niin on tämä silti todella hauskaa pelattavaa.

Ylös Bottom