Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

RickyB sanoi:
Knights of Cydonia on kyllä mahtava kappale!

Sen loppu mediumilla (6 viimeistä osaa) kyl vetää täällä sormet iha solmuun, vaikka hidastaa practicessa. :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mä saan jokaisesta soitosta 3 tähteä, mitä hyötyä on jos saa enemmän?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tumu sanoi:
Sen loppu mediumilla (6 viimeistä osaa) kyl vetää täällä sormet iha solmuun, vaikka hidastaa practicessa. :D
No khyl! :P Heti ku pääsin pelin läpi mediumilla, niin kokeilin hardilla Cydoniaa. Reiluun 50% pääsin, mut sitte tyssäs. Practicee practicen perään... :o
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Mä saan jokaisesta soitosta 3 tähteä, mitä hyötyä on jos saa enemmän?
Mitä enemmän tähtiä, sitä enemmän rahaa. Rahalla voi ostaa lisäbiisien lisäksi uusia hahmoja, kitaroita yms.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Mitä enemmän tähtiä, sitä enemmän rahaa. Rahalla voi ostaa lisäbiisien lisäksi uusia hahmoja, kitaroita yms.
Onok viisi tähteä paras tähtimäärä?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Lainaan itseäni...
On muutes selvästi vaikeampi kuin GH 1 & 2. Mediumilla ne vaikeammat biisit kuten Before I Forget ja Stricken vastaavat suurinpiirtein hardia aiemmissa GH:ssa. Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.
...ja totean, että tohon auttoi kummasti, kun korjasin lagia. Edelleen, vaikeampi tämä on kuin edelliset, mutta ajoitus tuntuu nyt pirusti paremmalta.

Knights of Kydonian loppu on muuten tappavan hankala jo mediumilla.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ihan tälleen huuruspäissäni kysäsen, että onkos porukka päässyt vetäsemään sitä Dragonforcen kappaletta, mitä tuli viteolta pällisteltyä, että mun sormet ei ainaka pysy sen tahdissa, että ollako millainen?
En o kerenny ko. peliä nääs viel hankkimaan :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kävin perustamassa guitarhero.comiin KonsoliFIN nimisen tour groupin. käykäähän liittymässä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Timppa78 sanoi:
Ihan tälleen huuruspäissäni kysäsen, että onkos porukka päässyt vetäsemään sitä Dragonforcen kappaletta, mitä tuli viteolta pällisteltyä, että mun sormet ei ainaka pysy sen tahdissa, että ollako millainen?
En o kerenny ko. peliä nääs viel hankkimaan :(

Tuo biisi on järkyttävää kamaa mediumillakin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

GHIII:sta ei ole vielä tullut hommattua, mutta I ja II on läpipuhki pelattuja.
Ihmetyttää lueskella miten mediumi voi olla yhtä vaikea, kuin hard edellisissä osissa? Eikös tässäkin ole mediumilla vain 4 frettiä käytössä?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

ReQ-77 sanoi:
Ihmetyttää lueskella miten mediumi voi olla yhtä vaikea, kuin hard edellisissä osissa? Eikös tässäkin ole mediumilla vain 4 frettiä käytössä?
Nuotteja tulee enemmän kuin aiempien pelien medium-kipaleissa, ja lisäksi ajoitus on jollain tapaa hankalampaa. Aiemmat GH:t menevät ihan hyvin ilman mitään kalibrointeja, mutta GH3:ssa ei vaan tunnu sujuvan niin hyvin, käyttipä kalibrointia tai ei.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

TT-2k sanoi:
Aiemmat GH:t menevät ihan hyvin ilman mitään kalibrointeja, mutta GH3:ssa vei aan tunnu sujuvan niin hyvin, käyttipä kalibrointia tai ei.
Joo, huomasin saman.
Enkä ole löytänyt sopivaa millisekuntia, mikä "tuntuisi" siltä että moka johtuu omasta virheestä eikä kalibroinnin puutteesta.:o
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kojo sanoi:
Joo, huomasin saman.
Enkä ole löytänyt sopivaa millisekuntia, mikä "tuntuisi" siltä että moka johtuu omasta virheestä eikä kalibroinnin puutteesta.:o
Mikähän tuossa kalibroinnissa on pointti. Kun eikö tämä lagitus tarkoita videon ja äänen epäsynkkaa? Kuuluuko siinä kalibroinnissa katsoa pelkästään kuvaa ja painaa kohdalla, vai kuunnella myös ääntä? Jos katsoo vain kuvaa, niin kuinka ääni osaa korjautua kohdalleen? 0ms minä saan tuosta pelkästään kuvaa katsomalla.

Vai onko tämä nyt vaan semmonen ns. "kalibrointi" tyyliin: "missäpä kohdassa painaisit jos kuuluis tämmönen ääni ja tulee noita merkkejä?"

Jos ääntä ja kuvaa kalibroitaisiin yhteen, niin täytyisi siinä mielestäni olla parempi testi, jossa kuvaa ja ääntä testattaisiin napin painnalluksen suhteen myös erikseen.

Tai sit teen hommasta vain liian hankalaa, kun mullahan ei taida lagia löytyä. :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

RickyB sanoi:
Mikähän tuossa kalibroinnissa on pointti. Kun eikö tämä lagitus tarkoita videon ja äänen epäsynkkaa? Kuuluuko siinä kalibroinnissa katsoa pelkästään kuvaa ja painaa kohdalla, vai kuunnella myös ääntä? Jos katsoo vain kuvaa, niin kuinka ääni osaa korjautua kohdalleen? 0ms minä saan tuosta pelkästään kuvaa katsomalla.
Kieltämättä se kalibrointi on aika hämärästi toteutettu. Ite tein sen silleen, että rämpäytin strum baria silloin, kun mielestäni nuotti oli soitettava. GH2:ssa sain tällä metodilla ~45-50 ms:n kalibrointivirheen ja GH3:ssa ~15-20 ms. Silti GH2:ssa soitin heti paremmin, kun pudotin kalibroinnin takaisin nollaan. Kolmosessa menee yhtä hyvin/huonosti kalibroinnin arvosta riippumatta. Ehkä tässä on kyse ihan tottumuksestakin, mene ja tiedä. (Vajaan vuoden verran pelasin kuvaputkitelkulla ja tän vuoden maaliskuusta asti 100 hertsin LCD:llä.)
 
Ylös Bottom