Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kai tää on pakko pukin konttiin laittaa ku on toi gh 2 vedetty expertillä kaikki biisit läpi.
Onko noi biisit tossa kolmosessa paljonkin vaikeampia kun gh2:ssa?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Jaaha.. kyllä tää näköjään pitää hankkia. Ei jaksa odottaa enää, saatikka odottaa sinne asti et Rock Band tulee. Tosta tulikin mieleen ku joku sanoi että onko kokeiltu imuttaa joku musiikkipaketti jenkkistoresta.. toiv. ei kukaan koska mitään GH3 pakettiahan siellä ei ole vaan nehän on rock band juttuja. Tuskin toimii GH3:ssa. :p
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Itse voin GH noviisina todeta että GH3:n mediumin nopeuden kasvu sekä neljän nappulan käyttö olevan tovin liian vaikeaa easyn jälkeen. Easyllä ehtii hyvin pysyä perässä vaikkei piisejä välttämättä osaa ulkoa, mutta mediumilla saisi olla huomattavasti lisää nopeutta sormissa tai piisien opettemista. Tietty mediumin toistolla molemmat puutteet korjaantuvat ajan kanssa. :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tumu sanoi:
Itse voin GH noviisina todeta että GH3:n mediumin nopeuden kasvu sekä neljän nappulan käyttö olevan tovin liian vaikeaa easyn jälkeen. Easyllä ehtii hyvin pysyä perässä vaikkei piisejä välttämättä osaa ulkoa, mutta mediumilla saisi olla huomattavasti lisää nopeutta sormissa tai piisien opettemista. Tietty mediumin toistolla molemmat puutteet korjaantuvat ajan kanssa. :)

Itellä medium menee puoliunessa läpi, easy on aivan liian tylsää (meinaa nukahtaa), mutta heti kun hardin viides nappi tuodaan mukaan niin kaikki menee aivan metsään. Tottumiskysymys sekin, mutta ei oikeen jaksa ees alkaa totuttelemaan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Cavalera sanoi:
On muutes selvästi vaikeampi kuin GH 1 & 2. Mediumilla ne vaikeammat biisit kuten Before I Forget ja Stricken vastaavat suurinpiirtein hardia aiemmissa GH:ssa. Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.

Biisilista on kyllä rautanen tässä, mielestäni paras GH-sarjassa. Kakkosessa kun oli lievä pettymys.
Aivan samaa mieltä. Eilen kun tätä ensimmäisen kerran kokeilin, meinasi leuka loksahtaa, kun ei meinannut mikään nuotti menemään oikein :D No, puoliksi syy oli alkukankeus, koska en ole Guitar Hero - pelejä pelannut moneen kuukauteen.

Pääsin juuri läpi sen Battlen Slashia vastaan ja sen jälkeen pääsi fiilistelemään Welcome to the Jungle - biisin kanssa :)
opa95 sanoi:
Mä en oikeesti tajua mä en oo päässy easylä kun yhen biisin läpi. mitä helvt. ? Muut vetää jo vaikeimmassa ja kun alotin expertillä vetään kauttaa niin ei siel biisiks tullu before i forget? wtf?
Hmm... tota... joo :o

Kyllä tämä nyt sen verran helppo easylla on, että jokaisen pitäisi ainakin pienen totuttelun ja harjoittelun jälkeen läpäistä edes yksi biisi.

Itse omistan GH:n, GH II:n ja GH: Rocks the 80'sin PS2:lle sekä nyt tämän GH III:n PS3:lle. Nuo kolme ensimmäistä GH - peliä olen läpäissyt mediumilla läpi niin, että kaikista biiseistä sain viisi tähteä. Hardilla onnistui läpäisemään vain pari biisiä ja Expert menee aivan yli ymmärrykseni :D Eli on mullakin vielä harjoiteltavaa, ja paljon. Ei siinä oikein muuta lääkettä ole, kuin vain harjoitella aivan hiton paljon! Aivan niin kuin oikean kitaran soittamisen kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Jos Easy tai Mediumi tuntuu tylsältä niin lisätkää nopeutta hyperspeedillä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kojo sanoi:
http://www.guitarhero.com/accounts/312217

Kunhan pääsen töistä, niin ilmeisesti pitää jotenkin linkittää PS3-nikki tuon sivun kanssa?

Juu pitää linkittää. Kun omilla tunnareilla sisällä, oikeassa yläkulmassa on alasvetovalikko. sieltä "Link Account"


READY TO BE A GUITAR HERO?

To begin, select your platform:
Choose ... PLAYSTATION®3


PLAYSTATION® 3 Instructions.

Find your PlayStation® Network username in the PlayStation® System Software under the Friends icon

Enter your PlayStation® Network username in the PlayStation® Network Username section below.
From the Main Menu, select 'Online'. Next, select www.guitarhero.com.

Enter the VIP Passcode displayed on the screen in the sections below.
Click the 'Link Account' button underneath.
That's it! Your gameplay data is now linked to the Guitar Hero Community.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Eddy93 sanoi:
Aivan samaa mieltä. Eilen kun tätä ensimmäisen kerran kokeilin, meinasi leuka loksahtaa, kun ei meinannut mikään nuotti menemään oikein :D No, puoliksi syy oli alkukankeus, koska en ole Guitar Hero - pelejä pelannut moneen kuukauteen.

Pääsin juuri läpi sen Battlen Slashia vastaan ja sen jälkeen pääsi fiilistelemään Welcome to the Jungle - biisin kanssa :)

Hmm... tota... joo :o

Kyllä tämä nyt sen verran helppo easylla on, että jokaisen pitäisi ainakin pienen totuttelun ja harjoittelun jälkeen läpäistä edes yksi biisi.

Itse omistan GH:n, GH II:n ja GH: Rocks the 80'sin PS2:lle sekä nyt tämän GH III:n PS3:lle. Nuo kolme ensimmäistä GH - peliä olen läpäissyt mediumilla läpi niin, että kaikista biiseistä sain viisi tähteä. Hardilla onnistui läpäisemään vain pari biisiä ja Expert menee aivan yli ymmärrykseni :D Eli on mullakin vielä harjoiteltavaa, ja paljon. Ei siinä oikein muuta lääkettä ole, kuin vain harjoitella aivan hiton paljon! Aivan niin kuin oikean kitaran soittamisen kanssa.
kyllä jos ei ole palannut saman tyylistä pelejä aikasemmin kuten jotain tanssi pelejä/kitara pelejä niin tämän on alussa vähän vaikeaa. Kuten itse harrastan sähkökitara soolo soittamista niin ei ole vaikea minulle muutama tunti pelaaminen jo sujuu kuin rasvattu mediumi ^^.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

jostain syystä ei voi tehdä accoo tonne communityyn nyt mut duunataan myöhemmin. ei tässä hirveesti oo juhlimista kun easylläkin ollaan jumissa living colorissa, ei pysy vanha mukana tollasissa
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt kun on kaikki harjoitukset läpi menty ja harjoiteelut tarpeeksi niin alan pääsemään biisejä kuin biisejä lä :) pi
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ärh, mediumilla peli meni liian helposti läpi, eikä tarvinnut mitään biisiä soittaa uusiksi alusta. Hardilla taas tuntuupi liian hardilta. Sais olla joku helpompi taso olemassa viidelle kielelle. Nyt pitää valita aina kappaleista practice päälle. Jospa se rupeis joskus rullaamaan. :p

Knights of Cydonia on kyllä mahtava kappale! Ja hieno videokin. Puuttuu vaan Clint Eastwood ja Lee Van Cleef.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

osaako joku sanoo miten saa ton "finishes" jutun tohon kitaraan näkymään ? Wyldee pitää saada kehiin :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onkos muute kellää sillee että kitaran ne fretit on vähä tönköt, ei ota kunnolla ja jää vähä jumittaa ku yrittää vetää nopeesti niit nuottei esim. Cult of personalityssa Hardilla soolossa.
Onks näit ongelmii kellää siin kitarassa ja mitä kannattais tehä?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Miten tossa battle-modessa jos kaveri laittaa ton whammyn niin miten sen saa itseltä pois?
 
Ylös Bottom