Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Millä vaikeus tasolla pelaatte guitar hero 3?itse oon alotellu hardilla alun biisit on tuottanu vaikeuksia mutta medium taas niin hidas...pleikka 2 tuli pelattua hardilla...kun ei tiiä millä tasolla pelais:confused: :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Radikus sanoi:
Siis hardilla vai? Mulla meni mediumilla jokainen läpi ekalla, en ees tajunnu mitä siinä vikassa bossissa kävi kun se oli jo ohi. Mulla meni se ihan totaalisen metsään, mutta silti se väitti että voitin.
niin hirveää hakkaamista. :rolleyes: katsos kun on niin paljon nuotteja ja muutama häiriköinti jo saa se bossi häviämään :p

PS. ihan mediumilla minä pelasin alussa. vähän vielä harjotteluja niin siirrttään hardiin :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Koskas nämä tässä vaiheessa kun ei ole careeria mennyt läpi niin koskas ne biisit saa? eli siis koska nuo biisit jotka ovat nyt lukossa saa? riittääkö kun pelaa careerin läpi kaikista helpoimmalla?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Itse aloin expertillä pelaamaan ja ensimmäinen biisi jossa feilasin oli Before i forget. Nyt on jäljellä One ja Raining blood.. Taidan alkaa pelaileen hardilla kun tuntuu tuo raining blood niin vaikealta. Guitar hero 2:ssa sain 5 tähteä 34/40 biisistä carreer modesta. Huomattavasti vaikeampi päästä nämä viimeiset biisit läpi tässä pelissä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Voikos tohon peliin laittaa itse kappaleita?

Ja onko siis kukaan kokeillut ladata USA storesta jonkun biisi paketin ja et tomiiiko se euro versiossa?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Voikos tohon peliin laittaa itse kappaleita?

Ja onko siis kukaan kokeillut ladata USA storesta jonkun biisi paketin ja et tomiiiko se euro versiossa?
Omia biisejä ei voi lisätä, jenkkistoresta ostetut biisipaketit eivät toimi meikäläisessä GH3:ssa.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Minä en ole yhtäkään biisiä läpi saanut ja easyllä olen vetänyt. Olen tosiaan käyttänyt vain noita ylänäppäimiä, Missä ja miten noita alanäppäimiä käytetään?

Kiitos vastauksista etukäteen
Öö laitat vaikeamman vaikeusasteen? Niin tulee enemmän fret nappeja... Jos nyt oikein ymmärsin asiasi.

opa95 sanoi:
Koskas nämä tässä vaiheessa kun ei ole careeria mennyt läpi niin koskas ne biisit saa? eli siis koska nuo biisit jotka ovat nyt lukossa saa? riittääkö kun pelaa careerin läpi kaikista helpoimmalla?
Ainakin PS2 versiossa, easylla et saa kaikkia biisejä auki. Normaalilla saat kaikki biisit auki ja voit "ostaa" kappaleita.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mä en oikeesti tajua mä en oo päässy easylä kun yhen biisin läpi. mitä helvt. ? Muut vetää jo vaikeimmassa ja kun alotin expertillä vetään kauttaa niin ei siel biisiks tullu before i forget? wtf?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Mä en oikeesti tajua mä en oo päässy easylä kun yhen biisin läpi. mitä helvt. ? Muut vetää jo vaikeimmassa ja kun alotin expertillä vetään kauttaa niin ei siel biisiks tullu before i forget? wtf?

Öööh... Siis suomeksi sama?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Mä en oikeesti tajua mä en oo päässy easylä kun yhen biisin läpi. mitä helvt. ? Muut vetää jo vaikeimmassa ja kun alotin expertillä vetään kauttaa niin ei siel biisiks tullu before i forget? wtf?
Et pääse helpoimmalla kuin yhden biisin läpi ja sitten yrität expertiä? Ei näin. Mahdoitko käydä tutoriaalia läpi ollenkaan? Oletko aiempia Guitar Heroja koskaan pelannut? Jos et, niin aloita ihmeessä pelaamalla tutorial läpi ja sitten vaan uraa käymään läpi easylla. Ei se ole mikään häpeä, jos ei heti ekana iltana ura expertillä aukene. Mullon kaikki kolme aiempaa PS2:n GH-peliä, enkä ole niissä yhteensäkään päässyt kuin pari expert-tason helpointa kappaletta nippanappa läpi. Uramoodi hardilla on edelleen GH1:ssäkin kesken, kun ei vaan skillit riitä. Ja olen sentään puolitoista vuotta noita kitarasankareita jo pelaillut.

Ei kannata yrittää kilpailla muita vastaan, koska maailmassa on aina parempia pelaajia. Valitse sellainen vaikeustaso, joka sinulle itsellesi parhaiten tuntuu sopivan ja jolla on oikeasti hauska soittaa. En usko kenenkään hirveästi nauttivan siitä, että aloittaa liian vaikealla ja lopulta kyrpiintyy, kun ei pääse puusta pitkään. Harjoitus tekee metsurin!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Hico-Hatiac sanoi:
Onko tietoa, että toimiiko ps2:n gh2 ps3:lla gh3:n kitaralla? (loistavasti taas selitetty)

Guitar Hero 1 ja 2 eivät käynnisty 2.01 firmiksellä. Rocks the 80's käynnistyy, mutta kitaa ei saa toimimaan.

Veikkaan, että Activision tuo aiempien Guitar Herojen biisit storeen.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Janus sanoi:
Guitar Hero 1 ja 2 eivät käynnisty 2.01 firmiksellä. Rocks the 80's käynnistyy, mutta kitaa ei saa toimimaan.
Sony on mielenkiintoisesti tämän kanssa seilannut. 1.70-firmiksellä GH1 sentään buuttasi, mutta vibrakampi ei toiminut ollenkaan. Sen jälkeen ei ole ollut asiaan peliin. GH2 puolestaan toimi "täysin"* muistaakseni firmisversioon 1.93 asti, mutta nyt sekin antaa vain suloisen "tämä peli ei ole tuettu" -ilmoituksen. Rocks the 80'sia tuntuu pikakokeilulla toimivan ongelmitta, jopa proge scan toimii. GH3 buuttasi PS3:lla, mutta jumittui täysin ekan kokeilemani biisin alkunuoteissa. (Ja tämä siis firmiksellä 2.01.)

* Pelasin vain Sixaxisilla, kitaraohjaimien toimivuus lienee ollut parhaimpienkin PS2-ohjainadaptereiden kanssa tavalla tai toisella ongelmallista.

Veikkaan, että Activision tuo aiempien Guitar Herojen biisit storeen.
Tuo olisi äärimmäisen oiva veto, koska sen jälkeen voisinkin luopua PS2:sta kokonaan. Nykyisellään PS2 toimii ihan pelkkänä GH-alustana johtuen juuri siitä, että PS2-GH:t ei kolmosella toimi.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

On muutes selvästi vaikeampi kuin GH 1 & 2. Mediumilla ne vaikeammat biisit kuten Before I Forget ja Stricken vastaavat suurinpiirtein hardia aiemmissa GH:ssa. Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.

Biisilista on kyllä rautanen tässä, mielestäni paras GH-sarjassa. Kakkosessa kun oli lievä pettymys.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Cavalera sanoi:
Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.

Mun mielestä taas just toisinpäin, pelasin toissapäivänä GH II:sta ja paljon löysempi toi ajotus tässä on.

Tai sitten soitan vaan paremmin (joskin edelleen ihan päin seiniä).
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Radikus sanoi:
Mun mielestä taas just toisinpäin, pelasin toissapäivänä GH II:sta ja paljon löysempi toi ajotus tässä on.

Tai sitten soitan vaan paremmin (joskin edelleen ihan päin seiniä).

Juuh, aivan samat havainnot tein sillon kun testailin XO- version demoa. Eli ainakin siis demon perusteella tuntui paljon kakkosta anteeksiantavammalle.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Cavalera sanoi:
On muutes selvästi vaikeampi kuin GH 1 & 2. Mediumilla ne vaikeammat biisit kuten Before I Forget ja Stricken vastaavat suurinpiirtein hardia aiemmissa GH:ssa. Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.

Biisilista on kyllä rautanen tässä, mielestäni paras GH-sarjassa. Kakkosessa kun oli lievä pettymys.

Mun mielestä kyllä löysempi.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Cavalera sanoi:
On muutes selvästi vaikeampi kuin GH 1 & 2. Mediumilla ne vaikeammat biisit kuten Before I Forget ja Stricken vastaavat suurinpiirtein hardia aiemmissa GH:ssa. Lisäksi ajoitus on mielestäni tärkeämpi soittaessa, aika jossa nuotti hyväksytään / siihen voi osua on aiempaa lyhyempi.
Tein saman havainnon (PS2-versiolla tosin); GH3 on mediumilla edellisiä osia vaikeampi. Voi tietysti olla, että sormissa oli muutaman viikon soittotauon jälkeen pientä alkukankeutta, mutta siinä missä GH2:n medium-kappaleet menivät viiteen tähteen ekalla yrittämällä, GH3:ssa esim. "Anarchy In The UK" -kipaleesta sain juuri ja juuri kolme tähteä.

OT: Vaan tuntuu Guitar Herojen vaikeus olevan aika subjektiivista muutenkin. Monet ovat sanoneet kakkosen olleen ykköstä vaikeampi, kun omalla kohdallani asia oli juuri toisinpäin. Ykkösessä on vieläkin pari medium-tason biisiä kolmella/neljällä tähdellä, eikä ne tunnu 1,5 vuoden harjoittelunkaan jälkeen siitä viiteen tähteen kohoavan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiitoksia TT-2k järkevistä vastauksista :)

Nyt tarvisin apua koskien nettipeliä: Menen et eti matsia niin vähän aikaa ettii ja sel jälkeen jotain et joku ei pysty iyhdistään tai vastaava. Mitä teen? NAT 3 päällä ja uPnP pois käytöstä!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Nyt tarvisin apua koskien nettipeliä: Menen et eti matsia niin vähän aikaa ettii ja sel jälkeen jotain et joku ei pysty iyhdistään tai vastaava. Mitä teen? NAT 3 päällä ja uPnP pois käytöstä!
Vastaus löytynee kysymyksestäsi: NAT3. NAT-tyypin vaihdosta on oma ketjunsa, joten keskustelua voi jatkaa siellä, jos on tarpeen.
 
Ylös Bottom