Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Valitset ensin listasta Games ja sen jälkeen Add ons.Siis oonko aivan metässä kun minulla listassa vasemmalla lukee:
Latest
Demos
Games
Videos & Media
Ja olen kirjautuneena sisään.
Totta varmaan joka sana, mutta silti...Sä oot liian nuori että iskisi kunnolla. Top Gun, ja siitä tehty soundtrack oli kova sana silloin 80-luvun puolivälissä.
Tätä on varmaan kysytty jo monesti, mutta miten saa ladattua biisejä peliin? Eli olen jo ladannut biisejä, sitten ne tulevat sinne Guitar Heron pelin alapuolle, täytyy ladata ne ja sitten ne häviävät. Mitä sitten täytyy mennä? Olen mennyt sisälle peliin, mutta ei niitä löyty. Mitä tehdä?
Kiitoksia
T:Eero
Ne tulee sinne pelin quick playhyn tai multiplayer peleihin ja ylävalikosta nappaat downloads ja ne näkyy siellä.
Jep, mutta ei näy! Varmaankin on siitä että biisit on ladattu USA-storesta? Voisi tuota eu-storea kokkeilla vielä.
Päivän paras uutinen!
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=200115
Ehdottomasti paras GH3 ostettava kappalesetti tulossa.
Steve Vai. Kitaristi Jumalan armosta. Pelkästään jo tuosta kappaleesta voisi maksaa sen kuusi euroa.
Vielä kun tuo olisi se Sound Theories- levyn versio, niin sitä voisi soitella onnellisesti loppuvuoden.
Joo, ehdottomasti paras setti tähän mennessä. Omasta mielestäni tosin tuon Bucketheadin kappaleen ansiosta, vaikka rautaistaa settiähän nuo kaksi muutakin ovat..
Kieltämättä pääsi yllättämään tuo Bucketheadin kappale, joka kyllä oli aivan loistava. Näistä kappaleista pitää nyt nauttia, kun tämmöisiä ei kannata enään liikaa odotella nelosta silmällä pitäen. Kaikille instrumenteille kun pitää löytää tasapuolisesti jotain tekemistä...
Hardissa homma kusee Slipknottiin. Ei millään pääse läpi. Ei auta kun jatkaa treenejä josko sitä vielä joku sateinen päivä expert biisuja pääsis läpi...
Ei se edes ole kauhean vaikea. Intro on myös aika looginen.Hardissa homma kusee Slipknottiin. Ei millään pääse läpi. Ei auta kun jatkaa treenejä josko sitä vielä joku sateinen päivä expert biisuja pääsis läpi...
Minä taas olen aivan jumissa Iron Maidenin, Metallican ja Slayerin kappaleissa hardilla. Ei tule ei mitään.. Eikä jaksa oikein treenatakkaan, alkaa kyllästyttää nuo samat kappaleet. Ehkä se olisi tosiaan helpompaa jos olisi pelannut osat 1 ja 2 jo läpi ja jo niissä kehittynyt hard tason pelaajaksi.
Eikä Dragonforce tietty myöskään taitu hardilla :S
Kannattaa pelata expert tasolla, kohta huomaat että hard on jo hitaan tuntuinen...
Mulla ainakin meni niin...
n. 4 kk meni siihen että pääsin expert tasolla viimeseen settiin...
GH3 on eka GH pelini...