Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Siis oonko aivan metässä kun minulla listassa vasemmalla lukee:

Latest
Demos
Games
Videos & Media

Ja olen kirjautuneena sisään.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Jooh... siis ei mee jakeluun, eilen illalla kävin joka kolossa, sama juttu tänään, ei ole!

Gamesista löytyy:

Full Games
Game Items
PS One Classics

Kaikissa käyty, ei mitään asiaan liittyvää.

Alan jo tuntea itseni ihan dingoksi tämän asian tiimoilta.

EDIT: Asia kunnossa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

NYT MENI FIILIS!

Missä on Steve Stevens!? Missä on flyygeli!?

Eikö ollut varaa alkuperäiseen, vai ajateltiinko, että ei nykyajan nuoriso huomaa mitään eroa, kun otetaan tää halvempi jannu?

KUKAAN muu ei tulkitse tuota skebavejätystä samalla tavalla. Ja syntsalla vejetty piano-osuudet, ihan läyhä.

Jos ootte sattuneet näkemään kyseisen biisin musavideon, niin tästä ei huokunut sama fiilinki. Steve hopeisissa tiukoissa housuissa ja mieskorkokengissä ylilesossa asennossa musta pehko heiluen.

No, kännissä tästä tulee silti hittiveto! :D

PÖYHKEINTÄ EVER
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tätä on varmaan kysytty jo monesti, mutta miten saa ladattua biisejä peliin? Eli olen jo ladannut biisejä, sitten ne tulevat sinne Guitar Heron pelin alapuolle, täytyy ladata ne ja sitten ne häviävät. Mitä sitten täytyy mennä? Olen mennyt sisälle peliin, mutta ei niitä löyty. Mitä tehdä?

Kiitoksia

T:Eero
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tätä on varmaan kysytty jo monesti, mutta miten saa ladattua biisejä peliin? Eli olen jo ladannut biisejä, sitten ne tulevat sinne Guitar Heron pelin alapuolle, täytyy ladata ne ja sitten ne häviävät. Mitä sitten täytyy mennä? Olen mennyt sisälle peliin, mutta ei niitä löyty. Mitä tehdä?

Kiitoksia

T:Eero

Ne tulee sinne pelin quick playhyn tai multiplayer peleihin ja ylävalikosta nappaat downloads ja ne näkyy siellä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ne tulee sinne pelin quick playhyn tai multiplayer peleihin ja ylävalikosta nappaat downloads ja ne näkyy siellä.

Jep, mutta ei näy! Varmaankin on siitä että biisit on ladattu USA-storesta? Voisi tuota eu-storea kokkeilla vielä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Päivän paras uutinen!

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=200115

Ehdottomasti paras GH3 ostettava kappalesetti tulossa.

Steve Vai. Kitaristi Jumalan armosta. Pelkästään jo tuosta kappaleesta voisi maksaa sen kuusi euroa. :p
Vielä kun tuo olisi se Sound Theories- levyn versio, niin sitä voisi soitella onnellisesti loppuvuoden. :)

Joo, ehdottomasti paras setti tähän mennessä. Omasta mielestäni tosin tuon Bucketheadin kappaleen ansiosta, vaikka rautaistaa settiähän nuo kaksi muutakin ovat..
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Joo, ehdottomasti paras setti tähän mennessä. Omasta mielestäni tosin tuon Bucketheadin kappaleen ansiosta, vaikka rautaistaa settiähän nuo kaksi muutakin ovat..

Kieltämättä pääsi yllättämään tuo Bucketheadin kappale, joka kyllä oli aivan loistava. Näistä kappaleista pitää nyt nauttia, kun tämmöisiä ei kannata enään liikaa odotella nelosta silmällä pitäen. Kaikille instrumenteille kun pitää löytää tasapuolisesti jotain tekemistä... :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kieltämättä pääsi yllättämään tuo Bucketheadin kappale, joka kyllä oli aivan loistava. Näistä kappaleista pitää nyt nauttia, kun tämmöisiä ei kannata enään liikaa odotella nelosta silmällä pitäen. Kaikille instrumenteille kun pitää löytää tasapuolisesti jotain tekemistä... :(

No, kyllä Bucketheadin tuotannosta löytyy paljonkin kappaleita joissa sekä basisti että rumpalikin pääsee herkuttelemaan.. Laulun kanssa tosin sitten vähän heikompaa.. :/
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

On muuten nää 24.7 tulleet biisit aivan loistavia tähän peliin ja tuo uutinen Dragonforce packista kuulosti kanssa ihan lupaavalta, vaikka expertillä ei ole toivoakaan päästä niitä läpi. :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ite sain tänään vihdoin ja viimein Raining bloodissa 5 tähtee mediumilla. Ihan kepeesti semmoset 500 kertaa viimesen parin kuukauden aikana sitä 5 tähtee yrittäny saada mutta ei onnannu kun vasta tänään. Tuli pienehköt riemunkiljahdukset ja kaljakorkin kilinät heti jälkeen. Nyt onkin kaikki mediumin biisut 5 tähtee...

Hardissa homma kusee Slipknottiin. Ei millään pääse läpi. Ei auta kun jatkaa treenejä josko sitä vielä joku sateinen päivä expert biisuja pääsis läpi...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Hardissa homma kusee Slipknottiin. Ei millään pääse läpi. Ei auta kun jatkaa treenejä josko sitä vielä joku sateinen päivä expert biisuja pääsis läpi...

Jos sä olet hardilla jo Slipknotissa, niin expertillä pitäisi ainakin ensimmäinen setti mennä suhteellisen helposti läpi. Rohkeasti vaan kokeilemaan experttiä ja samalla kehittyy myös hardilla pelaaminen.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Hardissa homma kusee Slipknottiin. Ei millään pääse läpi. Ei auta kun jatkaa treenejä josko sitä vielä joku sateinen päivä expert biisuja pääsis läpi...
Ei se edes ole kauhean vaikea. Intro on myös aika looginen.

Itse olen juuri samassa paikassa. Pääsin n. 70 % ko. biisistä läpi, mutta kyllä se kohta menee läpi.

BTW, tuo uusi Guitar Virtuos pack on aivan loistava!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Minä taas olen aivan jumissa Iron Maidenin, Metallican ja Slayerin kappaleissa hardilla. Ei tule ei mitään.. Eikä jaksa oikein treenatakkaan, alkaa kyllästyttää nuo samat kappaleet. Ehkä se olisi tosiaan helpompaa jos olisi pelannut osat 1 ja 2 jo läpi ja jo niissä kehittynyt hard tason pelaajaksi.

Eikä Dragonforce tietty myöskään taitu hardilla :S
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Minä taas olen aivan jumissa Iron Maidenin, Metallican ja Slayerin kappaleissa hardilla. Ei tule ei mitään.. Eikä jaksa oikein treenatakkaan, alkaa kyllästyttää nuo samat kappaleet. Ehkä se olisi tosiaan helpompaa jos olisi pelannut osat 1 ja 2 jo läpi ja jo niissä kehittynyt hard tason pelaajaksi.

Eikä Dragonforce tietty myöskään taitu hardilla :S

Kannattaa pelata expert tasolla, kohta huomaat että hard on jo hitaan tuntuinen...:)
Mulla ainakin meni niin...

n. 4 kk meni siihen että pääsin expert tasolla viimeseen settiin...
GH3 on eka GH pelini...:cool:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kannattaa pelata expert tasolla, kohta huomaat että hard on jo hitaan tuntuinen...:)
Mulla ainakin meni niin...

n. 4 kk meni siihen että pääsin expert tasolla viimeseen settiin...
GH3 on eka GH pelini...:cool:

Minä ehdottaisin myös hyperspeedin kokeilua, minulle Number of the Beastin intro oli jo Hardilla ihan mahdoton, kunnes päätin sitä kokeilla Hyperspeed 4:llä, ja ihme kyllä biisi meni heti kerralla läpi.

Ja Hyperspeedistä vielä, että vaikka se aktivoidaan cheat-valikon kautta ja sen esiin tuomiseen tarvitsee näppäillä oikea cheat-koodi, ei sen käyttöä kuitenkaan "lasketa" huijaamiseksi (tämä on ihan Neversoftin ja mm. Scoreheron virallinen kanta asiaan).

Edit: Minulle on seinä tullu vastaan hardilla Lou matsissa, pääsin jopa Through the Fire and Flamesinkin 94% hardilla, vaikka Lou matsissa feilaan biisin ihan vaan siksi, koska itse biisi on vaikea. Expertillä huitelen Cult of Powerissa, jonka kakkos soolo tuntuu aikas hankalalta.
 
Ylös Bottom