Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Edit: Minulle on seinä tullu vastaan hardilla Lou matsissa, pääsin jopa Through the Fire and Flamesinkin 94% hardilla, vaikka Lou matsissa feilaan biisin ihan vaan siksi, koska itse biisi on vaikea. Expertillä huitelen Cult of Powerissa, jonka kakkos soolo tuntuu aikas hankalalta.

Mulla meni ainakin kuukausi ennenkuin pääsin LOUn läpi hardilla.

Through the Fire and Flames oli kiinni pelkästään introsta hardilla, en tajuu mikä siinä oli niin vaikeeta, vasta n. 4 kk pelaamisen jälkeen läpi...:eek: experttillä ei oo mitn jakoa...:(

Alussa tuli itsekin käytettyä hyperspeediä varsinkin hardilla, auttoi kummasti joissain biiseissä, nyt expertillä en käytä.

Raining blood sucks!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mikä se hyperspeed-koodi oikeen on? :confused:

Hyperspeed nostaa frettilaudan vieritysnopeutta (viisi eri nopeutta) ja helpottaa "nuottien" lukemista.

Ohjeet Hyperspeedin aktivoimiseen:
Enter the following in the cheats menu under options. You must strum every note/chord. NOTE: The letters correspond to colored frets G-Green, R-Red, Y-Yellow, B-Blue, O-Orange

O, B, O, Y, O, B, O, Y Hyperspeed

Through the Fire and Flamesista vielä. Minulle intro ei hardilla niinkään tuota vaikeuksia vaan sen jälkeinen osio, sillä mä en pääse millään oikeaan rytmiin nopeassa strummaamisessa (eli Post Insanity ja Post Insanity 2). Suurin syy tähän on minun "soittotapani", joka muistuttaa enemmän basson soittamista kuin kitaran (eli normaalisti strummaan vain ylöspäin ja sormenpäillä).
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Through the Fire and Flamesista vielä. Minulle intro ei hardilla niinkään tuota vaikeuksia vaan sen jälkeinen osio, sillä mä en pääse millään oikeaan rytmiin nopeassa strummaamisessa (eli Post Insanity ja Post Insanity 2). Suurin syy tähän on minun "soittotapani", joka muistuttaa enemmän basson soittamista kuin kitaran (eli normaalisti strummaan vain ylöspäin ja sormenpäillä).


Suosittelen lämmöllä opettelemaan "ees-taas" -strummauksen, muuten ei mitään mahdollisuuksia suorittaa loppuun asti vastaavanlaisia vedätyksiä.

Itse kyseisestä biisistä kauheat kiksit saavana yksi kaunis päivä vaan päätin, että enää ei soiteta mitään vain yhteen suuntaan strummaamalla, koska se biisi oli pakko päästä keinolla millä hyvällä läpi. Ja keino siihen oli molempiin suuntaan strummaus.

Alku oli hankala, kun oli niin urautunut siihen yhteen suuntaan ja ärräpäät lensivät, mutta nyt ei ole enää mitään paluuta entiseen, en edes osaisi enää soittaa vain yhteen suuntaan strummaamalla.

On muuten hassua, kuinka tämä pelikitara on jotenkin olevinaan niin erimakuinen kapistus kuin oikea kitara, jonka kanssa ei tulisi mieleenkään vedellä vastaavissa kohdissa vain yhteen suuntaan...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Suosittelen lämmöllä opettelemaan "ees-taas" -strummauksen, muuten ei mitään mahdollisuuksia suorittaa loppuun asti vastaavanlaisia vedätyksiä.

Itse kyseisestä biisistä kauheat kiksit saavana yksi kaunis päivä vaan päätin, että enää ei soiteta mitään vain yhteen suuntaan strummaamalla, koska se biisi oli pakko päästä keinolla millä hyvällä läpi. Ja keino siihen oli molempiin suuntaan strummaus.

Alku oli hankala, kun oli niin urautunut siihen yhteen suuntaan ja ärräpäät lensivät, mutta nyt ei ole enää mitään paluuta entiseen, en edes osaisi enää soittaa vain yhteen suuntaan strummaamalla.

On muuten hassua, kuinka tämä pelikitara on jotenkin olevinaan niin erimakuinen kapistus kuin oikea kitara, jonka kanssa ei tulisi mieleenkään vedellä vastaavissa kohdissa vain yhteen suuntaan...

Mikä on paras tyyli tuohon edestakaiseen strummaukseen, peukalolla alas ja etusormella ylös?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Etusormi alle, peukalo päälle. Niin mä vedän ainakin. Through Fire And Flames menee melkeen expertillä. Yleensä tyssää johonki siihen, missä tulee punasta, vihreää ja oranssia (en muista nimee), eikä huvita opetella sitä xP
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Joo kyllä sitä tulee sellasella kuvitteellisella plekulla soiteltua, eli just kuten DadaD1 kuvaili.

Kaverini, joka on aikamoinen kitaravirtuoosi, soitteli GH kakosta plekun kanssa, ei osannut muuten. Nyt uudella kitaralla ei pääse kolosessa vissiin hard/expert -tasolla mitää biisejä loppuu asti, kun se ei jotenki samalla tavalla skulaa se uusi skeba kuten se vanha. Strummi on jotenkin kovempi, ja muutenkin ollaan huomattu, että ei anna anteeksi yhtä paljon kuin vanha kitara. "Osumisväli" on pienempi.

Kuitenkin kaverini alotti vissii expertillä ja pelas vaa sitä kakkosella. Koska se ei halua ilman plekua soittaa (ei muka osaa), niin sen ura kolmosella jäi sitten siihen...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kysynpä täältä kun ei XO:n puolelta löytynyt GHIII-ketjua. Toimiiko GH3:n kitara GH2:n kanssa? Tämä siis XBox-versiossa...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mikä on paras tyyli tuohon edestakaiseen strummaukseen, peukalolla alas ja etusormella ylös?
Pidä siitä strumista kiinni kuin plektrasta eli juuri peukalolla ja etusormella.

Etusormi pystysuorassa strumin toisella puolella ja peukalo vaakasuorassa strumin toisella puolella ja eikun vain harjoittelemaan! :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mikä on paras tyyli tuohon edestakaiseen strummaukseen, peukalolla alas ja etusormella ylös?

näiden aiempien neuvojen lisäksi voisin sanoa että kun pitää siitä strumbarista kiinni siitä takaosasta niin omalla LP:lläni tuntuu kevyemmältä strummata siitä kohtaa =)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Moro!

Yritin käyttää sekä hakua, että googlea mutta en onnistunut löytämään vastausta, että kuinka tod näköistä on jos Guitar Hero III:sen skitan kanssa tilaa jenkeistä, että se joutuu tulliin? Tarkoitan tällä sitä, että onko paketin koko relevantti tullin kiinnostukseen vai mikä heidän ruokahalunsa ylensäkään herättää? Olen tässä nimittäin miettimässä, että tilaanko Ebaysta (en ole tilannut ennen mitään jenkeistä) halvemmalla vai takuu varmasta PLAY.COMsta.

Ja laitetaan nyt tällainen lisä kyssäri, että onkohan tuota 3:sta järkeä tilata, kun eikö kohta tule jo 4:nen? En ole koskaan ko peliä nähnyt tahi pelannutmutta kiinnostusta on ollut "kepittää"...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nykypäivänä on hyvin epätodennäköistä, että mikään ei jäisi tullin haaviin. Se, että jotain ei jää tulliin, tarkoittaa lähes 99 %:sesti sitä, että kyseessä on tavara, jonka tulli ja ALV jää niin pieneksi, ettei niitä kanneta. Se, kuinka tullin haavia voi kiertää, on laittaa joku paikallinen kaveri asialle, jos sellainen sattuu löytymään. Eli kun hän lähettää yksityisenä sinulle paketin lahjana, on suuri mahdollisuus saada se perille ilman lisäkustannuksia (kun ilmoittaa pakettikortissa, ettei arvo ole yli 45 euroa).

Jos tilaat pelin Jenkeistä, niin koska sen varmaan saisi sieltä dollareissa nyt huokealla, epäilisin tulli tariffin jäävän alhaiseksi (esim. DVD:n tariffi on 3,5 %), joten sitä ei kanneta. Mutta ALV tulee päälle (jos tulli tai ALV jää alle 10 euron, niitä ei kanneta).


Eli suorita seuraava laskutoimitus, jonka jälkeen tiedät, mikä kannattaa ja mikä ei:

(pelin hinta + postikulut yhteensä dollareina) x 0,65 x 1,22 = X euroa

Suosittelen googlailemaan muitakin myyntipaikkoja kuin Ebay, jossa myyjähän voi olla myös yksityinen, joista ei aina tiedä mitä ovat miehiään. Tosin silloin voisi kiertää tullia ja saada tavara juuri sillä hinnalla, millä olet sen ostanut ja mitä postikulut ovat maksaneet.

Jos erotus Amerikan ja Euroopan välillä jää pienehköksi, suosittelen tilaamaan Euroopasta, koska rapakon takaisiin tilauksiin liittyy aina omat riskinsä ja joskus vähän liikaakin eforttia (mm. paketti täytyy joskus hakea itse tullista, johon joillakin paikkakunnilla on hyvinkin pitkä matka. Ei oikeastaan voi ennustaa, mistä paketti pitää hakea - vai tuleeko se suoraan kotiin).

Itse olen tilaillut paljon kaikenlaista Ameriikasta, ja tähän mennessä olen säästynyt suuremmilta vastoinkäymisiltä, kaikki on tullut perille. Mutta kaikki on mahdollista. Otan joka kerta tietoisen riskin.

Onhan siinä paljonkin järkeä ostaa 3:nen, koska se on ihan eri peli kuin nelonen, kuten kaikki muutkin GH:t. Ja milloinkas se nelonen nyt oli edes tulossa, että kolmosella pääset hyvin jo vauhtiin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Moro!

Yritin käyttää sekä hakua, että googlea mutta en onnistunut löytämään vastausta, että kuinka tod näköistä on jos Guitar Hero III:sen skitan kanssa tilaa jenkeistä, että se joutuu tulliin? Tarkoitan tällä sitä, että onko paketin koko relevantti tullin kiinnostukseen vai mikä heidän ruokahalunsa ylensäkään herättää? Olen tässä nimittäin miettimässä, että tilaanko Ebaysta (en ole tilannut ennen mitään jenkeistä) halvemmalla vai takuu varmasta PLAY.COMsta.

Kannattaa muistaa että Play.com sijaitsee Jerseyn saarella joka on osa Yhdistyneitä kuningaskuntia, muttei kuulu EU:hun, joten Playsta tilatessakin saattaa joutua tullit maksamaan.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kannattaa muistaa että Play.com sijaitsee Jerseyn saarella joka on osa Yhdistyneitä kuningaskuntia, muttei kuulu EU:hun, joten Playsta tilatessakin saattaa joutua tullit maksamaan.

Aijaa... Mä tilasin kuukausi sitten sieltä MGS4:sen, mutta he lähettivätkin XBOX version Golden Compassista (*sarkasmi alkaa*JEE olin aivan innoissan!*sarkasmi loppuu*). Niin palautus osoite oli ainakin OXFORDIIN. En tosin muistanut katsoa, että mistä osoitteesta se tuli.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Guitarhero.comin kautta kun kahtoo omaa accounttia niin onkos tuohon "badges" kohtaan tullut lisää lukuja? Eikös siinä ennen ollut "x of 7 badges achieved"? Nyt siinä lukee "x of 21 badges achieved" Tosin nuo kuvakkeet eivät oo lisääntyneet. Tietääkös kukaan onko jotain tulossa?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

The 21 badges are reflective of both games (Guitar Hero: Aerosmith/Guitar Hero: Legends of Rock) and community activity. The new badges are still in the process of being integrated into the website and everything should be up and running with regards to badges later this week.

tällanen oli virallisilla foorumeilla
 
Ylös Bottom