Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Missään ei ole lukenut että tuleeko kappaleet erikseen vaiko ns albumina. Ja jossain tosiaan luki että GHIII DLC kävis suoraan GH WT:ssä. Siitä en tiedä et käviskö ne suoraan tekemättä mitään vai pitääkö olla joku systeemi niinkuin RB ja RB2 osalta
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Missään ei ole lukenut että tuleeko kappaleet erikseen vaiko ns albumina. Ja jossain tosiaan luki että GHIII DLC kävis suoraan GH WT:ssä. Siitä en tiedä et käviskö ne suoraan tekemättä mitään vai pitääkö olla joku systeemi niinkuin RB ja RB2 osalta

Taitaa kyseessä olla kerta imaisu kun psu.com:ssa ilmoitetaan vain yksi hinta $17.99.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onkos tietoa tuleeko Death Magnetic ladattavaksi tänne eurooppa storeen tänään?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onkos tietoa tuleeko Death Magnetic ladattavaksi tänne eurooppa storeen tänään?
Uskoisin, että eilisen tupelointinsa vuoksi laittaisivat DM:n tänään myös eurooppalaisten iloksi. Tuo on kuitenkin silkkaa mutuilua, joten älkää lynkatko, jos olenkin väärässä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]


Joo, toi hinta jäi mainitsematta kun fiiliksissä kahtoo kuinka megabitit valuu koneelle :D

Pari ekaa biisiä meni läpi, välistä kyllä touch 'n go että pääseekö loppuun asti expertillä, mutta pääsin kuin pääsikin :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Mites toi biisien ns. "sovitus", onko onnistuneita, vai joutuuko ihmettelee?

Kylhän noi tuntuu ihan ok ja haastavaa on. Näet sitten itse paremmin ;)

Tiluttelu-kohdat ollu aina mun heikkous ja muutamia biisejä sen takia menikin persilleen.

Ainakin näin kuunneltuna/pelattuna albumin biisejä eka kerran antaa aivan erillaisen kuvan verrattuna siihen että pelkästään kuuntelisi albumia.

Tähän asti biisit albumilla on kuullostaneet kokonaisuuten sopivilta, siis yhtenäisiltä, ja bassokitaralla kunnon soundit :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Perskele on kyllä lopullinen niitti tämä Metallican albumi Guitar Hero: World Tour hankkimiseen. Ei malta oottaa että pääsee rummuilla vetää nää biisit... Mediumilla tuli vedettyä biisit lävitte kun on vielä selvinpäin/muutama viikko kun viimeks soittelin ja oli ihan badass soitella... Nyt Hardilla tiluttelemaan...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Nyt loppui Guitar Heron homehtuminen pelihyllyssä!

Death Magnetic tuli ostettua sekä CD:lle, että lisäpakettina GH:lle.

Loistavaa mättöä!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Toimii muuten päivityksen myötä GH: Aerosmithissä loistavasti tuo Rock Bandin Stratocasteri. Harmi ku ei GH3:ssa toimi. :(
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

No niin. Ostinpa tuossa fullHD television ja tämän takia myös ps3n. Soitin putkitelkulla ja wiillä pitkän aikaa GH3a ja kappaleet menivät kuin vettä vaan. Nyt uudella televisiolla sekä wiillä että ps3:lla hirveää lagia, ja vaikka olen yrittänyt kalibroida sata kertaa niin en löydä oikeaa viivettä.

PS3 Guitar heron calibroinnissa on sekä ääneen että videoon calibrointiluvut, olisiko jollain heittää "oikeita" arvoja niihin. Televisio on samsung 32"serie6.

Kiitos!
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

PS3 Guitar heron calibroinnissa on sekä ääneen että videoon calibrointiluvut, olisiko jollain heittää "oikeita" arvoja niihin. Televisio on samsung 32"serie6.
Tuohon ei valitettavasti ole mitään "oikeita" arvoja. Se selviää vain itse kalibroimalla.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuohon ei valitettavasti ole mitään "oikeita" arvoja. Se selviää vain itse kalibroimalla.

Tarkoitin lähinnä muiden löytämiä arvoja HD-telkkarilla joita voisin itse kokeilla. Omat kalibroinnit pistävät pelin entistä enemmän epäsynkkaan, vaikka miten yritän painella oikeaan aikaan :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

eilen kalibroin: audio 0ms ja video 20ms...

kuten aiemmin jo mainittiin niin ne arvot kannattaa saada itse kalibroimalla selville (kunhan sen tekee oikein) :) en usko, että muiden arvoista on mitään hyötyä
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

PS3 Guitar heron calibroinnissa on sekä ääneen että videoon calibrointiluvut, olisiko jollain heittää "oikeita" arvoja niihin. Televisio on samsung 32"serie6.
Jos muuten mahdollista, kytke televisiosta kaikki mahdolliset kuvan"parannus"ominaisuudet pois päältä, koska ne voivat osaltaan lisätä input lagia.

PS. Onko Pleikkari kytketty suoraan telkkariin, vai meneekö kuva ja/tai ääni vahvistimen läpi?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

No niin. Ostinpa tuossa fullHD television ja tämän takia myös ps3n. Soitin putkitelkulla ja wiillä pitkän aikaa GH3a ja kappaleet menivät kuin vettä vaan. Nyt uudella televisiolla sekä wiillä että ps3:lla hirveää lagia, ja vaikka olen yrittänyt kalibroida sata kertaa niin en löydä oikeaa viivettä.

PS3 Guitar heron calibroinnissa on sekä ääneen että videoon calibrointiluvut, olisiko jollain heittää "oikeita" arvoja niihin. Televisio on samsung 32"serie6.

Kiitos!
Tuo kalibrointi GH3:ssa on vähän niin ja näin. Muutaman kerra tullut kokeiltua kalibroida ja arvo on vaihdellut 0-40ms. Nyt on tullut soiteltua 30ms arvolla ja tuo on mielestäni ollut lähimpänä totuutta. Audio on ollut aina 0ms.
TV 40" Samsung.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuo kalibrointi GH3:ssa on vähän niin ja näin. Muutaman kerra tullut kokeiltua kalibroida ja arvo on vaihdellut 0-40ms. Nyt on tullut soiteltua 30ms arvolla ja tuo on mielestäni ollut lähimpänä totuutta. Audio on ollut aina 0ms.
TV 40" Samsung.

Samanlaiset kokemukset ja säädöt itelläkin. Töllönä Sonyn V3000.
 
Ylös Bottom