Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Guitarhero.comin kautta kun kahtoo omaa accounttia niin onkos tuohon "badges" kohtaan tullut lisää lukuja? Eikös siinä ennen ollut "x of 7 badges achieved"? Nyt siinä lukee "x of 21 badges achieved" Tosin nuo kuvakkeet eivät oo lisääntyneet. Tietääkös kukaan onko jotain tulossa?
Taas tyhmä kysymys... Mitä nää badgesit ovat? :o
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiitti tiedosta, wakka! Kyllähän mun tuo olisi pitänyt tietää :D

Höh! Mun Community sivu näyttä, että en ole pelannut peliä ollenkaan? WTF!?!

"Game Progress - Career:
Easy: 0%
Medium: 0%
Hard: 0%
Expert: 0%"

Olen pelannyt Easyn 100%:ti, Mediumin 100%:ti, Hardia 80% ja Experttiä 10%
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiitti tiedosta, wakka! Kyllähän mun tuo olisi pitänyt tietää :D

Höh! Mun Community sivu näyttä, että en ole pelannut peliä ollenkaan? WTF!?!

"Game Progress - Career:
Easy: 0%
Medium: 0%
Hard: 0%
Expert: 0%"

Olen pelannyt Easyn 100%:ti, Mediumin 100%:ti, Hardia 80% ja Experttiä 10%

Klikkaa sitä GH 3 Legends of Rock banneria. Nuo tiedot on GH Aerosmithistä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Klikkaa sitä GH 3 Legends of Rock banneria. Nuo tiedot on GH Aerosmithistä.
Oho! Niin olikin :eek: Kiitti taas!

Hard olikin 78%, ei ihan 80%. Expert näyttää edellee 0%, mutta sen ekan keikkapaikan nyt vetää ihan iisitä läpi toisenkin kerran.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Tuota noin, onko täällä kellään tietoa toimiiko gh3 ps2 kitara ps3:n pelissä? Siis niinkun toisena kiratana..
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiinnostaisko ketään tulla pelailemaan nyt tätä CO-OPpina? Pelailen Expertillä ja ihan ok olen. En omista mikkiä, vaan ostoslistalla on :) Jos joku suostuu, lisätköön minut kaverilistalle ja kutsun sitten peliin. Asetukset ovat nämä: 7biisiä, Co-op ja mielellään Expert/Hard. Meikällä on kaikki ilmaiset DLC biisit. Jos joku vaivautuu vetämään TTFAF niin sinä saat Leadin :):)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

YEAH SATANNNN! Meni Slipknot ja Queens of The Stone Age Hardilla lävitte. Istualtaan kokeilin huvikseen soittaa niin onnistu paljo paremmin nuo nopeat vaihdot jossa pitää painaa kahta ei vierekkäistä nappia same time... Slipknotin kertosäehän oli semmosta rynkytystä.

Nyt ois enää sitten Slayer (Mosh 1 impossible atm), Maidenia tarvii vielä treenata ja Metallica on kunnon strummin tappaja. Ihan hirveetä rynkytystä puolenvälin jälkeen...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kiinnostaisko ketään tulla pelailemaan nyt tätä CO-OPpina? Pelailen Expertillä ja ihan ok olen. En omista mikkiä, vaan ostoslistalla on :) Jos joku suostuu, lisätköön minut kaverilistalle ja kutsun sitten peliin. Asetukset ovat nämä: 7biisiä, Co-op ja mielellään Expert/Hard. Meikällä on kaikki ilmaiset DLC biisit. Jos joku vaivautuu vetämään TTFAF niin sinä saat Leadin :):)
Meitsi tulee pelaamaan. Olen itsekin etsinyt nyös peliseuraa kyseisillä asetuksilla. Just nyt en pääse kun olen töissä mutta mä lisäilen sut illalla kotio päästyäni. Ja expertillä tietysti :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Aika C:stä että eivät ole vieläkään lisänneet kaverilistaa onlineen.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

...ja Metallica on kunnon strummin tappaja. Ihan hirveetä rynkytystä puolenvälin jälkeen...
Kyllä.
Käsi puuduksissa aina biisin jälkeen. :)
Tuli onlinessa soiteltua co-opissa (hardilla) kyseistä biisiä ja komppikitaralla tuota rynkytystä oli 2X määrä, kun sai tykittää myös soolojen aikana. :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Kyllä.
Käsi puuduksissa aina biisin jälkeen. :)
Tuli onlinessa soiteltua co-opissa (hardilla) kyseistä biisiä ja komppikitaralla tuota rynkytystä oli 2X määrä, kun sai tykittää myös soolojen aikana. :D

Kerran vedin jonkun poken kanssa settii netissä, valkkasin Knights of cydonian ja ONEn, vastapuoli otti ONEn 2 kertaa:eek:

Siinä sitte strummattiin ihan reilusti 4 biisin verran...:o

Niitten biisien jälkeen laitoin kitaran suosiolla pois ja kylmävoidetta ranteeseen...:p;)

niin ja Expertillä soiteltiin, voitin:cool:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

pakko kai se on ladata tuo DF-packi, oli tuo virtuoso pack ihan kiva tilutella :)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ihan hyvät biisit tuossa Dragonforcen packissa. Helpompia nuo on kuin TTFAF ainaki omasta mielestä. Tosin eipä expertillä ainakaa vielä läpi päässyt, mutta huomattavasti pitemmälle kuin TTFAF :D

Onkos muuten tietoa tuleeko nämä kolmoseen ostetut biisit toimimaan nelosessa?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Moi.

Eikö ps3 versiossa voi käynnistää kitaralla konetta? Ensin käynnistettävä kone ja sitten vasta kitara? Näin se tuntuu ainakin itselläni menevän, vai olenko jättänyt jotain huomaamatta?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Ensi viikolla kun tuo Death Magnetic pamahtaa ladattavaksi niin meikä poikaa ei saakkaan tämän pelin kimpusta irti seuraavaan kuukauteen :p
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Sama täällä!!! :D On nimittäin sen verran kova levy ja yhtye kyseessä! :cool:
Tosin en usko et levy tulee samana päivänä ladattavaks ku levy ilmestyy kappoihin. Uskon vasta ku oon soittamassa biisejä GH III:lla. :p
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Voiko kappaleet ostaa erikseen vai tuleeko kaikki levyn biisit yhtenä pötkönä ladattavaksi?

Pystyykö ne sitten siirtämään tulevaan World Touriin. Jotain sellaista olen lukenut...
 
Ylös Bottom