Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero III [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

T4iZuuni sanoi:
Pakko kysästä, että oletko lukenut ohjeet miten se liitetään konsoliin? Itse en PS3+peliä omista niin en osaa sanoa, mutta tee prikulleen mitä ohjekirjassa sanotaan.
Mulla oli sama ongelma, mutta kitaran ohjeiden katsominen auttoi asemaan,

Eli ensiksi piti painaa siitä USB - liittimeen laitettavasta jutusta sitä näppäintä ja sitten pitää pohjassa kitaran PS - näppäintä. Meinasi mennä hermot, kun vartti meni, että keksin tuon :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Onko tietoa, että toimiiko ps2:n gh2 ps3:lla gh3:n kitaralla? (loistavasti taas selitetty)
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Meikäläisen kitarassa ei tullut mukana paristokotelon kantta. Pitänee käydä palauttamassa mokoma. Onko muilla kaikki osat tallella?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Jos lataa USA storesta jonkun biisi packin niin toimiiko se kun ajattelin ainakin tuon metallica-packin ostaa?

Hemmetin kova hinku päästä pelaamaan, huomenna pääse onneksi pelaamaan
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

feldon sanoi:
Meikäläisen kitarassa ei tullut mukana paristokotelon kantta. Pitänee käydä palauttamassa mokoma. Onko muilla kaikki osat tallella?
Omassa 360-versiossani ainakin tuli kaikki osat mukana. Ja ohjain on toiminut ainakin tähän asti täydellisesti.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Jos lataa USA storesta jonkun biisi packin niin toimiiko se kun ajattelin ainakin tuon metallica-packin ostaa?

Mitäs biisejä tuohon packiin kuuluu? OP:n Electron ei taida käydä?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

peoh1985 sanoi:
Mitäs biisejä tuohon packiin kuuluu? OP:n Electron ei taida käydä?
Biisejen sisällöstä ei niinkään tietoa, mutta toimivatko nuo biisit euro versiossa?

Äitini kortti kyllä tomiii ja joku Visa se on
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Biisejen sisällöstä ei niinkään tietoa, mutta toimivatko nuo biisit euro versiossa?

No kyllä ainakin pelien pitäisi olla aluekoodittomia, mutta Metallica on sen kokoluokan bändi, että eiköhän ne packit Euro-storeenkin tule...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Taas yksi peli, jonka onlinepeli kiukuttelee mulla.

Ensiksi CoD3 ja PES 2008, sitten Tekken 5: DK Online ja nyt tämä.

Kun yritän liittyä matsiin, niin kone valittaa, ettei pysty.

Taasko mun pitää jotenkin säätää niitä nettiasetuksia? NAT on 3 ja uPnP ei ole käytössä.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Eddy93 sanoi:
Taas yksi peli, jonka onlinepeli kiukuttelee mulla.

Ensiksi CoD3 ja PES 2008, sitten Tekken 5: DK Online ja nyt tämä.

Kun yritän liittyä matsiin, niin kone valittaa, ettei pysty.

Taasko mun pitää jotenkin säätää niitä nettiasetuksia? NAT on 3 ja uPnP ei ole käytössä.
Muuten en tiedä mutta itselläkin NAT 3 käytössä ja uPnP ei ole käytössä ja tekkenin kanssa on ollut ongelmia. Kyl itseasiassa vituttaa tämmönen
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

dodi! Ensimmäinen parituntinen pelaamista takana. Jäin Mediumilla jumiin Slashiin, aina koshahtaa siihen Drainiin, pari kertaa sain Slashin kyykkyyn mutta se aina tilutti itsensä vihreelle takas. prkle!
Sama huomio kuin aikaisemmissa GH:issa: monet biisit on helpompia oikeastaan Hardilla kuin mediumilla tai puhumattakaan easystä, ainakin tässä pelissä Paranoid.

Onko moni kokeillu InFlamesin Take This Lifeä hardilla? kuvittelenko vain mutta onkohan tuo aika paha...
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Thingy sanoi:
dodi!

Onko moni kokeillu InFlamesin Take This Lifeä hardilla? kuvittelenko vain mutta onkohan tuo aika paha...

Oon kokeillu (tosin boksilla, sama peli kuitenkin) ja 19% läpi vain, enkä ihan kokematon ole sillä kaikki GH:t paitti tää niin läpi expertillä (tääkin menee aikanaan). On se siis aikas vaikee :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

hehe pelasin jo se medium tason läpi :rolleyes:

PS: vinkkina slashin vastaan yritä saada alussa jokainen isku ja tee vuorottelen siihen kun tulee niitä paljon nuotteja :p ja estää hänen tekemästä jotain kivaa sinulle kuten imurointi/kieli rikki varsinkiin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

no se oli vainn medium :rolleyes: , nyt vaan hard mode hakkamaan boss tappeluissa :cool:

PS. boss tappelut vievät usein miten minulta 25min-30min :D
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Minä en ole yhtäkään biisiä läpi saanut ja easyllä olen vetänyt. Olen tosiaan käyttänyt vain noita ylänäppäimiä, Missä ja miten noita alanäppäimiä käytetään?

Kiitos vastauksista etukäteen
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

aleksi0 sanoi:
no se oli vainn medium :rolleyes: , nyt vaan hard mode hakkamaan boss tappeluissa :cool:

PS. boss tappelut vievät usein miten minulta 25min-30min :D

Siis hardilla vai? Mulla meni mediumilla jokainen läpi ekalla, en ees tajunnu mitä siinä vikassa bossissa kävi kun se oli jo ohi. Mulla meni se ihan totaalisen metsään, mutta silti se väitti että voitin.
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

opa95 sanoi:
Minä en ole yhtäkään biisiä läpi saanut ja easyllä olen vetänyt. Olen tosiaan käyttänyt vain noita ylänäppäimiä, Missä ja miten noita alanäppäimiä käytetään?

Kiitos vastauksista etukäteen

Whatta fuck?
 
Vastaus: Guitar Hero III [PS3]

Radikus sanoi:
Siis hardilla vai? Mulla meni mediumilla jokainen läpi ekalla...

Expertillä muutaman yrityksen jälkeen kaksi ekaa bossia läpi. Keskittyy vain olennaiseen eli omaan suoritukseen ja häiriköi vastustajaa silloin kun se yrittää saada niitä battle-energiaa.

Nyt olen sitten jämähtänyt expertillä siihen listan kohtaan missä Musen biisi on. Numeroa en heti muista, olikohan 7? Siis Musen biisin onnistuin läpäisemään mutta en niitä muita.

Jotenkin tuntuu tämä 3nen olevan vaikeampi kuin edelliset 2nen ja "Rocks the 80's". Niissä sain alkupään biiseistä sinänsä helposti 5 tähteä expertillä, mutta tässä 3sa muutaman yrityksen jälkeen en ole saanut kuin 4. Hyvä että on haastetta :D
 
Ylös Bottom