Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero @ Wii

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arttuu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Nayru sanoi:
Ohjeita? PS2-versio GH3:sta tulossa, joten onko konsoli siis pakko modata...?

Googlellahan noita löytyy (itse en tiedä asiasta mitään koska en ole tuollaista harjoitellu). Itse pärjään mainiosti GH3:n biiseillä. Niin ja ei ole tietoa voiko GH3:seen modata biisejä.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

T4iZuuni sanoi:
Googlellahan noita löytyy (itse en tiedä asiasta mitään koska en ole tuollaista harjoitellu). Itse pärjään mainiosti GH3:n biiseillä. Niin ja ei ole tietoa voiko GH3:seen modata biisejä.
Ok. Mutta Wii-versioonhan on tulossa nettiominaisuudet, joten onnistuukohan netin kautta tulevien biisien lataus...
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Nayru sanoi:
Ok. Mutta Wii-versioonhan on tulossa nettiominaisuudet, joten onnistuukohan netin kautta tulevien biisien lataus...
Tuskinpa, ellei sitten tule mahdollisuutta tallentaa kappaleita ulkoiselle muistille. Wiin 512Mt:n sisäinen flash-muisti kun kuitenkin on hyvin rajallinen tila millekään extralle.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Voiko joku täsmentää käytetäänkö wiimoten liikeominaisuuksia pelissä
mihinkään muuhun kuin starpoweriin kuten muillakin alustoilla?
Siis jotain tyylipisteitä tms. hauskaa? Jos ei vielä niin joskus myöhemmin?

-VVTK-
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Onko ääniongelman korjauksesta kuulunut mitään, vai tuleeko euroversiokin olemaan ääniltään mono?

Täysin käsittämätöntä tällainen kyllä kun kyseessä on musiikkipeli...
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

FamaZ sanoi:
Tuskinpa, ellei sitten tule mahdollisuutta tallentaa kappaleita ulkoiselle muistille. Wiin 512Mt:n sisäinen flash-muisti kun kuitenkin on hyvin rajallinen tila millekään extralle.
edelleen, kuten monessa muussakin paikassa mainittu, 2gb (micro, mini tai SD) kortilla saa aikas kivasti lisää tilaa... ;)
(ja, jos >=4gb tuki vielä tulisi..)
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Josp sanoi:
GameSpy ei taida olla ihan puolueeton arvioimaan Wiin pelejä, varsinkin kun tästä taitaa online moninpelikin löytyä :) IGN:ltä PS3 ja XO versiot saivat kolme pistettä paremmat pisteet.

PItkään on Guitar Hero himottanut ja juuri kun olin ostamassa PS2:sta GH:n takia, tulikin uutisia GHIII:n Wii-versiosta :)
Wii versiossa ei ole ainakaan netinkautta pelattavaa co-oppia. Luulisin, että tuo on se syy, miksi sakotetaan.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

eejapar sanoi:
edelleen, kuten monessa muussakin paikassa mainittu, 2gb (micro, mini tai SD) kortilla saa aikas kivasti lisää tilaa... ;)
(ja, jos >=4gb tuki vielä tulisi..)
Kuka haluaa ostaa lisää tilaa ja kuka ei. : | Pelinkehittäjätkin saattavat olla vähemmän halukkaita tukemaan jotain tuollaista, kun pelaajien pitäisi ensiksi hankkia jotain ylimääräistä ennen kuin kappaleita kannattaa alkaa latailemaan.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

FamaZ sanoi:
Kuka haluaa ostaa lisää tilaa ja kuka ei. : | Pelinkehittäjätkin saattavat olla vähemmän halukkaita tukemaan jotain tuollaista, kun pelaajien pitäisi ensiksi hankkia jotain ylimääräistä ennen kuin kappaleita kannattaa alkaa latailemaan.

Kyllä sinne Wiin omaankin muistiin luulisi muutaman kappaleen mahtuvan, joten muistikortin omistaminen ei ole edellytys biisien lataamiselle. Esim. 320kbps mp3-biisi vie kymmenisen megatavua, Guitar Heron ladattavat biisit eivät toki ole mp3-tiedostoja, mutta antanee jotain viitettä biisitiedostojen suuruusluokasta.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

phanatic sanoi:
Kyllä sinne Wiin omaankin muistiin luulisi muutaman kappaleen mahtuvan, joten muistikortin omistaminen ei ole edellytys biisien lataamiselle. Esim. 320kbps mp3-biisi vie kymmenisen megatavua, Guitar Heron ladattavat biisit eivät toki ole mp3-tiedostoja, mutta antanee jotain viitettä biisitiedostojen suuruusluokasta.


Semmoinen kutina on, että ladattava lisäsisältö saapu Wiiwaren myötä. Tämä toki antaa myös mahdollisuuden tulevaisuudessa muihin peleihin ladattavan lisäsisällön saapumiseen. Wiiwaressa minimikoko on 40 mb (sama kuin x0:lla aikoinaan) ja siihen luulisi sen 5 biisiä hyvin mahtuvan.

Itse kyllä odottelen että nintendo päivittelee wiin muistitilaa jollakin keinolla ensi vuoden alussa.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Jooseppi sanoi:
Wiiwaressa minimikoko on 40 mb (sama kuin x0:lla aikoinaan) ja siihen luulisi sen 5 biisiä hyvin mahtuvan.

Itse kyllä odottelen että nintendo päivittelee wiin muistitilaa jollakin keinolla ensi vuoden alussa.

Taitaapi olla se maksimikoko kuitenkin 40 MB :)

Minulle riittäis hyvin jos Wiihin tulis tuki ohjelmien ajamiseen SD-kortilta. 2-gigan sd kortit on halpoja ja kortin vaihtaminen ei kovin vaikeaa ole. Ulkoista kovalevyä tuskin hankkisin kuitenkaan, ellei nyt ihmeitä satu.

Ja edes vähän aiheeseen. GH on mullakin hankintalistalla (joka on kyllä liian pitkä) joten saa nähdä milloin tämän raskii ostaa. Olen joskus PS2:sen jotain GH peliä soitellut, ja kivaa oli, vaikka omien taitojen kanssa onkin vähän niin ja näin.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Vanki sanoi:
Taitaapi olla se maksimikoko kuitenkin 40 MB :)

Minulle riittäis hyvin jos Wiihin tulis tuki ohjelmien ajamiseen SD-kortilta. 2-gigan sd kortit on halpoja ja kortin vaihtaminen ei kovin vaikeaa ole. Ulkoista kovalevyä tuskin hankkisin kuitenkaan, ellei nyt ihmeitä satu.

Ja edes vähän aiheeseen. GH on mullakin hankintalistalla (joka on kyllä liian pitkä) joten saa nähdä milloin tämän raskii ostaa. Olen joskus PS2:sen jotain GH peliä soitellut, ja kivaa oli, vaikka omien taitojen kanssa onkin vähän niin ja näin.


Syytän aikaista aamua :D
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Samppa sanoi:
Onko ääniongelman korjauksesta kuulunut mitään, vai tuleeko euroversiokin olemaan ääniltään mono?

Täysin käsittämätöntä tällainen kyllä kun kyseessä on musiikkipeli...

Jää kyllä kauppaan tuon vuoksi. Naurettava veto - ellei sitten ollut joku känni-iltaman källi jonka muistot tintattiin illan karttuessa pois ja näin unohdettiin. Toisaalta, kai sitä jonkun olisi ihan luullut kuulevankin jos musiikkipeliä tekivät... kai seuraavaksi laitetaan sokeat suunnittelemaan autopeliä.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Soittivat tänään GameStopista ja sanovat että perjantaina on peli haettavissa mutta toista kitaraohjainta ei vielä saa. Harmi vaan että kerkiän vasta maanantaina hakemaan pelin.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

teme1986 sanoi:
Gigantti ilmoittaa mainoslehdessään GH3 Wii- version hinnaksi 84,95. Alla lukee vielä että peli-liitteen tarjoukset ovat voimassa 19.11.-25.11., eli kannattaa käydä peli nappaamassa sieltä mukaansa niin kauan kuin tarjous on voimassa:) Ja ilmotelkaa ihmeessä ketkä kaikki tämän tulevat hankkimaan niin voi sitten kokeilla battle modea netin välityksellä
Minusta edelleen Wii versiossa ei ole nettipeliä? Vai siis ei pelkkää co-oppia? Pelit lehdykäisessä vaan oli tälläistä informaatiota.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

tsinivuo sanoi:
Minusta edelleen Wii versiossa ei ole nettipeliä?
Arvosteluissa on ainakin puhuttu Wii-version eroavan pelkästään ladattavan sisällön puutteella ja tietysti grafiikoiltaan.

Edit: IGN:n arvostelussa muistaakseni noin oli ainakin mainittu. Täytyy tutkia.
Edit2: Joo, co-op nettipeliä ei löydy.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Activision on ilmoittanut olevansa tietoinen Wiin mono-ongelmasta ja työskentelevänsä ratkaisun parissa. Tuntuisi kovin epätodennäköiseltä että pelin ääniraitaa saataisiin muutettua pelkästään päivityksellä ellei kyseessä ole vain pieni softabugi, joten levyjen vaihtaminen lienee ainoa vaihtoehto.

1UP

Tuon uutisen kommenteissa joku saksalainen kertoo Euroopan Activisionin löytäneen asiaa tiedusteltaessa ratkaisun ongelmaan. "Ratkaisu" on se, että peli on Euroopassa mono-peli, myös Dolby-logo olisi poistettu pelin kotelosta. Tiedäppä sitten pitääkö tuo paikkansa. Jos pitää, niin erittäin harmillista.
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Heh... Musapeli monoäänillä! Muistaakseni N64:n Wipeout oli myös monoäänillä. Mutta siitähän on jo joku 10 vuotta...
 
Vastaus: Guitar Hero @ Wii

Tuli testattua tänään äkkiä duunissa yhden biisin verran, ja samaltahan tuo maistuu kuin ennenkin. Hauskana jippona tosin soraäänet kuuluvat Wiimotesta, eli "kitarasta". Pieni, mutta hauska lisä :)
 
Ylös Bottom