Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Millä hitolla sä saat sen toimimaan ton sivuston, oon yrittäny täyttää kaavaketta jo monta päivää ja aina tulee sama teksti
"We're sorry. There was a problem while executing your request.

Having any problem with the form? Let us know by emailing us at support@redoctane.com with the subject"

Olis kiva saada tuo kaapeli kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

En halua olla mulkku saatika laiska, mutta tähän kaipaisin vastausta. :) Ei vaan, koitin ettiä mutten löytänyt. Vähän vaan kuumottaa paukuttaa noita kerrostaloasunnossa...

siihenhän voi askarrellapaskarrella ihan itse jonkinlaiset... ostat makuualustan, vedät harpilla oikeankokoiset pylpyrät, leikkaat ja laitat kaksipuolisella teipillä padien päälle.. viola
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Hetkonen, missä on sanottu, että RB1:een ois tullut GHWT rumpupäivitys? RB2 päivityshän tuli pari päivää sitten, mutta RB1:stä en ole nähnyt puhuttavan missään.
En tiedä onko missään sanottu... sanoinkin että joku päivitys siihen RB1 tuli kans, ja ei toimi tämän pelin rummut siinä vieläkään.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

En halua olla mulkku saatika laiska, mutta tähän kaipaisin vastausta. :) Ei vaan, koitin ettiä mutten löytänyt. Vähän vaan kuumottaa paukuttaa noita kerrostaloasunnossa...
En tiedä onko vielä...Mutta se ero ei ole kummoinen, kaveri sitä heti testas ja laitto ne RB pehmusteet näihin ni ei kyl iso ero ollu, vähän erillainen kumahdus kylläkin mut silti aikas lailla yhtä kovaa paukahtaa...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

en halua näin nopona suututtaa ketään, mutta onko missä sellaista kauppaa, joka myy pelkkää Guitar Hero World Tour peliä pelkästään rumpujen kanssa kohtuu hintaan... koska se on juuri SE paketti jonka mä olisin ostamassa :cool:
PS: Skitta mulla jo on... siis eukko soittais skittaa ja mä kaipaisisin niitä rumpuja... Kai rummuissa on se pedalli? :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

en halua näin nopona suututtaa ketään, mutta onko missä sellaista kauppaa, joka myy pelkkää Guitar Hero World Tour peliä pelkästään rumpujen kanssa kohtuu hintaan... koska se on juuri SE paketti jonka mä olisin ostamassa :cool:
PS: Skitta mulla jo on... siis eukko soittais skittaa ja mä kaipaisisin niitä rumpuja... Kai rummuissa on se pedalli? :)

Ei ole myynnissä rumpuja pelin kanssa, eikä edes erikseen.. ainut miten saa rummut tällä hetkellä on ostaa tuo bundle. ei ole vielä mitään tietoa milloin tulisi erikseen ostettavaksi
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Ei ole myynnissä rumpuja pelin kanssa, eikä edes erikseen.. ainut miten saa rummut tällä hetkellä on ostaa tuo bundle. ei ole vielä mitään tietoa milloin tulisi erikseen ostettavaksi
No voi Börje sentään, serkku juuri vähän aikaa sitten sanoi, että peli+rumpu setti on myynnissä reiluun sataseen play.comissa... Örkele jos en saa peliä ilman mikkiä ja skittaa ni paha perii iltalehden :D
Miks hemmetissä mä ostaisin sen 200bundlen, koska mulla on jo skitta ja mä tarviin pelkästään rummut ja pelilevyn :confused:
Vai onko jollain kivalla pojalla myydä mulle rumpuja joilla ei tee mitään :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

No voi Börje sentään, serkku juuri vähän aikaa sitten sanoi, että peli+rumpu setti on myynnissä reiluun sataseen play.comissa... Örkele jos en saa peliä ilman mikkiä ja skittaa ni paha perii iltalehden :D
Miks hemmetissä mä ostaisin sen 200bundlen, koska mulla on jo skitta ja mä tarviin pelkästään rummut ja pelilevyn :confused:
Vai onko jollain kivalla pojalla myydä mulle rumpuja joilla ei tee mitään :rolleyes:

käyt kysymässä vaikka gamestopista että ottavatko sun vanhan kitaran vaihdossa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Rummuthan tulevat myöhemmin erikseen myyntiin kyllä, tarkasta ajankohdasta ei vaan mitään hajua. :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Rummuthan tulevat myöhemmin erikseen myyntiin kyllä, tarkasta ajankohdasta ei vaan mitään hajua. :)

Jaa mistäs tästä on virallista tietoa?

Viimeisin tieto on että erillisenä eivät tule myyntiin, toisin kuin Rock Bandin soittimet
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Eli taitaapa olla se soittaja vaan käsi. Kitaran kaula ylös ja pidä siinä hetki. Skitta futaa normaalista GH3ssa.

Yhtä säätöä omalta kohdaltani. :) Juttelin vielä PanVisionin tuotetuen kanssa, ja oli mun ensimmäisen diagnoosin kanssa samaa mieltä. Nooh, vaihdoin GSässä kitaraohjaimen tänään ja ero on kuin yöllä ja päivällä. :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Jep tänään tosiaan löytyi The Killers, mutta ainoastaan psn storesta. GH storesta löytyy ainoastaan mainokset, muttei itse musiikkia.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Noniin, vihdoin ja viimein sain tuon USB midin tilattua. Huh, kauan siinä meni mutta toivottavasti nyt tulee.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Onko muilla ollut ongelmina GH communityn linkityksen kanssa... varmasti 10 kertaa oon kokeillu, ja varmasti oikeilla tunnuksilla...:mad:

ei vaan hyväksy. herjaa vääristä tiedoista...:mad:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Onko muilla ollut ongelmina GH communityn linkityksen kanssa... varmasti 10 kertaa oon kokeillu, ja varmasti oikeilla tunnuksilla...:mad:

ei vaan hyväksy. herjaa vääristä tiedoista...:mad:

Kokeile myöhemmin (illalla tai huomenna) uudestaan. Saattaa kestää vuorokaudenkin ennen kuin linkitys onnistuu.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Nyt onnistuin saamaan kitaran paskaksi tästä. n. 50 biisin jälkeen strumbar ei ota alas enää. Ylöspäin pystyy etusormella naputtaan. Panvision ainakin aiemmissa GH:ssa on halunnut koko paketin takuuseen. Taidan ostaa toisen skeban ja siirtää tän sökön bassoksi toistaiseksi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

Millä hitolla sä saat sen toimimaan ton sivuston, oon yrittäny täyttää kaavaketta jo monta päivää ja aina tulee sama teksti
"We're sorry. There was a problem while executing your request.

Having any problem with the form? Let us know by emailing us at support@redoctane.com with the subject"

Olis kiva saada tuo kaapeli kanssa.
Hyvällä munkilla?

En tiedä, yht'äkkiä se vain toimi :D

BTW, vedin tänään pikkuveljeni kanssa band careerin läpi. B.Y.O.B. on aika sairas rummuilla :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3]

B.Y.O.B on hiukan helmi rummuilla :D
Se on mediumilla varmaan sitä tasoo mitä muut on hardilla :D
 
Ylös Bottom