Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

kyllä RB2:ssa toimi melki heti...julkaisu kun oli PE ja MA testattiin ni toimi jo sillon. Ja nimenomaan pleikkarilla

No tietysti puhun ps3 versiosta, oletko huomannut, että tämä chatti on ps3 peleille?

Rock Band 2:sessa toimii kaikki soittimet? Onko kellään omakohtaista tietoa PS3 peliin?
Noihin compatibility chartteihin en luota...
Kirjotit kysymykses sit heti ton mun viestin perään
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Olikin tänää tullu Redoctanelta ilmainen kitara postiin sillävälin kun olin töissä. Pistin pari viikkoa takaperin RO:n sivuille valituksen että strumbar ei toimi, ja lähettivät sitten uuden kitaran tulemaan. Nyt on kaksi kitaraa, ensimmäisen vaihdoin ja nyt toimii sekin, eli kaksi toimivaa kitaraa. Valitsin vain sieltä, mistä tilataan se usb-midi kaapelikin, niin kitaran ja kerroin ongelman.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

No perhana, lähettäsköhän ne tännekkin, jos vaan pistäs viestiä :D
Vaikka ei mitään probleemaa ookkaan kitaran kanssa :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei ole kellään mitään varmaa tietoa rock band 2:sen Suomen julkaisupäivästä?
Tuleekohan soittimetkin myyntiin samaan aikaan?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

No perhana, lähettäsköhän ne tännekkin, jos vaan pistäs viestiä :D
Vaikka ei mitään probleemaa ookkaan kitaran kanssa :D
Kannattaa oikeasti kahdesti miettiä, haluaako syyllistyä ilmiselvään petokseen.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tärkeää! Lukekaa ja auttakaa, kiitos!

Voi perskule! Mun julkaisupäivänä GameStopista ostetun Complete Band Packin rumpujen sininen rumpu meni rikki.

Sininen rumpu ei enää viime aikoina ole rekisteröinyt mitään iskuja. Tänään latasin tuon Drum Tuning Kitin ja säädin sillä sinisen rummun herkkyyden täysille, mutta silti rumpu toimii edelleen huonosti. Nyt se rekisteröi puolet iskuista ja joskus se rekisteröi kaksi iskua vaikka iskin vain kerran.

Muut rummut toimivat mainiosti ja vielä kun säädin niitä tuolla Drum Tuning Kitillä, niin vielä mainiommin.

Mutta ei pelaamisesta kyllä oikein tule mitään, jos yksi rumpu rekisteröi iskun aina välillä.

Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä? Viedä rummut GameStoppiin kuitin kanssa ja pyytää uusia? Lähettää johonkin rekrytointiosastolle sähköpostia?

Kyllä otta pikkaisen päähän, kun Lahdessa asuva kaverikin on tulossa heti joulun jälkeen kylään. Sille meinaan lupasin, että pääsee hakkaamaan rumpuja :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tärkeää! Lukekaa ja auttakaa, kiitos!

Voi perskule! Mun julkaisupäivänä GameStopista ostetun Complete Band Packin rumpujen sininen rumpu meni rikki.

Sininen rumpu ei enää viime aikoina ole rekisteröinyt mitään iskuja. Tänään latasin tuon Drum Tuning Kitin ja säädin sillä sinisen rummun herkkyyden täysille, mutta silti rumpu toimii edelleen huonosti. Nyt se rekisteröi puolet iskuista ja joskus se rekisteröi kaksi iskua vaikka iskin vain kerran.

Muut rummut toimivat mainiosti ja vielä kun säädin niitä tuolla Drum Tuning Kitillä, niin vielä mainiommin.

Mutta ei pelaamisesta kyllä oikein tule mitään, jos yksi rumpu rekisteröi iskun aina välillä.

Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä? Viedä rummut GameStoppiin kuitin kanssa ja pyytää uusia? Lähettää johonkin rekrytointiosastolle sähköpostia?

Kyllä otta pikkaisen päähän, kun Lahdessa asuva kaverikin on tulossa heti joulun jälkeen kylään. Sille meinaan lupasin, että pääsee hakkaamaan rumpuja :confused:
Nopeampi tapa saada uudet rummut on viedä ne kuitin kanssa GameStoppiin. RO:ltakin ne toki saa takuuseen tilattua, mutta näin joulun alla toimitus voi vähän venähtää...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä? Viedä rummut GameStoppiin kuitin kanssa ja pyytää uusia? Lähettää johonkin rekrytointiosastolle sähköpostia?
Itsellä vähän samanlaista ongelmaa oli ekan rumpusetin kanssa, keltaisessa symbaalissa tosin. Noh, ei siinä muuta kun koko paska pakettiin (rumpusetti, kitara yms. myös peli) ja GS:ään raahasin kuitin kera. Sieltä sitten sain uuden paketin ja tähän mennessä on kaikki pelannut ihan hyvin.:) Veemäistähän tuo on mutta se on vaan kestettävä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tärkeää! Lukekaa ja auttakaa, kiitos!

Voi perskule! Mun julkaisupäivänä GameStopista ostetun Complete Band Packin rumpujen sininen rumpu meni rikki.

Sininen rumpu ei enää viime aikoina ole rekisteröinyt mitään iskuja. Tänään latasin tuon Drum Tuning Kitin ja säädin sillä sinisen rummun herkkyyden täysille, mutta silti rumpu toimii edelleen huonosti. Nyt se rekisteröi puolet iskuista ja joskus se rekisteröi kaksi iskua vaikka iskin vain kerran.

Muut rummut toimivat mainiosti ja vielä kun säädin niitä tuolla Drum Tuning Kitillä, niin vielä mainiommin.

Mutta ei pelaamisesta kyllä oikein tule mitään, jos yksi rumpu rekisteröi iskun aina välillä.

Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä? Viedä rummut GameStoppiin kuitin kanssa ja pyytää uusia? Lähettää johonkin rekrytointiosastolle sähköpostia?

Kyllä otta pikkaisen päähän, kun Lahdessa asuva kaverikin on tulossa heti joulun jälkeen kylään. Sille meinaan lupasin, että pääsee hakkaamaan rumpuja :confused:
Koitappa sitä mun linkittämää teippipatenttia(löytyy muuutama sivu taakseppäin jostain) siellä on todennäkösesti se sensori vaa vähä irti, ei sen kummempaa....10min homma.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

En kyllä tuota slideria saa toimimaan teki mitä tahansa. Traningissa saan yhden vihreän tai punaisen, ja nekin se vain otta hetkeksiä ja pätkäisee heti pois. Muut kohdat eivät reagoi mitenkään. Whammy bar ei ole toiminut missään vaiheessa. Mikä muuten on tuon kitaran takana olevan lukko namikan tatkoitus?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

En kyllä tuota slideria saa toimimaan teki mitä tahansa. Traningissa saan yhden vihreän tai punaisen, ja nekin se vain otta hetkeksiä ja pätkäisee heti pois. Muut kohdat eivät reagoi mitenkään. Whammy bar ei ole toiminut missään vaiheessa. Mikä muuten on tuon kitaran takana olevan lukko namikan tatkoitus?

Kitara vaihtoon.
Siitä namiskasta saa irroitettua kitaran kaulan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Pakko se on kait vaihtoon viedä.. Kyllä sen tiedän, mutta patteriluukun vieressä on toinen jonka merkitystä en ole vielä saanut selville.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Aa juu niinpäs onkin. Kannattaako tuo nyt reklamoida redoctanelle vai viedä gamestoppiin suoraan? Vissiin ei tarvitse mukaan muuta kuin kitaran?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Aa juu niinpäs onkin. Kannattaako tuo nyt reklamoida redoctanelle vai viedä gamestoppiin suoraan? Vissiin ei tarvitse mukaan muuta kuin kitaran?
No itsellä ainakin kun rummut olivat vialliset niin koko paketti (kitara, rummut jne.) vaihtoon sinne GS:ään. Erikseen soitin ja varmistin asian, joten suosittelen suakin tekeen saman.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Sori jos tää on kysytty aiemmin, mutta onko tässä ps3 ja ps2 versiossa jotain eroa? Esim voiko pisteitä vertailla kun kaveri hankkii tän ps2:lle ja minä ps3:lle?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Sori jos tää on kysytty aiemmin, mutta onko tässä ps3 ja ps2 versiossa jotain eroa? Esim voiko pisteitä vertailla kun kaveri hankkii tän ps2:lle ja minä ps3:lle?
PS2-versioon ei pysty ostamaan lisäbiisejä netistä, eikä siinä myöskään voi upata tekemiään kappaleita muiden ladattavaksi. Ja lähes satavarmasti pistevertailu PS2- ja PS3-version välillä ei onnistu.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tärkeää! Lukekaa ja auttakaa, kiitos!

Voi perskule! Mun julkaisupäivänä GameStopista ostetun Complete Band Packin rumpujen sininen rumpu meni rikki.

Sininen rumpu ei enää viime aikoina ole rekisteröinyt mitään iskuja. Tänään latasin tuon Drum Tuning Kitin ja säädin sillä sinisen rummun herkkyyden täysille, mutta silti rumpu toimii edelleen huonosti. Nyt se rekisteröi puolet iskuista ja joskus se rekisteröi kaksi iskua vaikka iskin vain kerran.

Muut rummut toimivat mainiosti ja vielä kun säädin niitä tuolla Drum Tuning Kitillä, niin vielä mainiommin.

Mutta ei pelaamisesta kyllä oikein tule mitään, jos yksi rumpu rekisteröi iskun aina välillä.

Eli mitä mun pitäisi nyt tehdä? Viedä rummut GameStoppiin kuitin kanssa ja pyytää uusia? Lähettää johonkin rekrytointiosastolle sähköpostia?

Kyllä otta pikkaisen päähän, kun Lahdessa asuva kaverikin on tulossa heti joulun jälkeen kylään. Sille meinaan lupasin, että pääsee hakkaamaan rumpuja :confused:

Mikä toi Drum Tuning Kit on? Mistä sen voi ladata?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Olikin tänää tullu Redoctanelta ilmainen kitara postiin sillävälin kun olin töissä. Pistin pari viikkoa takaperin RO:n sivuille valituksen että strumbar ei toimi, ja lähettivät sitten uuden kitaran tulemaan. Nyt on kaksi kitaraa, ensimmäisen vaihdoin ja nyt toimii sekin, eli kaksi toimivaa kitaraa. Valitsin vain sieltä, mistä tilataan se usb-midi kaapelikin, niin kitaran ja kerroin ongelman.
Niin mikäs sulla olikaan ongelmana?

Huomasin äsken pelatessa että missaan nuotteja ihan helvetisti yhtäkkiä, mutta lopulta tulin siihen tulokseen että alaspäin rämpytys toimii ehkä 50% kerroista. Ylöspäin toimii joka kerta. :mad:

Taitaa olla aika maanantaikappaleita osa noista kun kaverilla ei out-of-the-box toiminut alaspäin rämpytys ollenkaan. Ja tuolla mun skitallakaan ei ole vielä soitettu kuin pari tuntia, loppuajan kerännyt pölyä. :confused:
 
Ylös Bottom