Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Neljäs kerta toden sanoo...

Kolme bundlea takana ja neljännen sain siinä toimi kaikki, no nyt vanhemmilta palaa hermo mutta ei se oo mitään uutta.

Jos jotakuta kiinostaa mitä niissä edellisissä oli vikana nii...
1. Rummut ei yhdistä vastaan otimeen
2. Keltanen cymbaali ei toimi
3. Kitara ei ottanu alaspäin strummatessa
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

öh... tota.... mistä tuon serial numberin saa?:confused::o

Itse laitoin kitaran patterikotelosta löytyvän koodin, kuten sivun punaisesta info-pallukasta avautuvassa kuvassa opastetaan. Rumpujen koodin toimivuutta en tiedä, sillä tämä tarjous on tarkoitettu vain kitara+peli -paketin ostajille (Activision ilmeisesti päättelee että koko setin ostajat eivät almuja tarvitse). Sitäkään en tiedä onko tämä myös Euroopassa voimassa, eikä sivultakaan paljoa tietoutta heru. Ei auta kuin odotella, niin ehkä se vielä selviää.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kuinkas ootte pakannut noi soittimet kun ootte vienyt takuuseen? Tarkoitus olisi yrittää huomenna viedä GameStoppiin rummut ja kitara. Rumpujen kapulat? Langattomat vastaanottimet? :confused:
En voi venata huomiseen soittaakseni, vaan tänään tarvii pakata, koska itse olen päivällä töissä, mutta ruokiksella tyttöystävä tuo kamat autolla sitten GameStopille enkä voi jättää sitä pakkaamista hänen harteilleen, koska joku jäisi aivan varmasti puuttumaan :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Joskus voisi ottaa 3 vs 3? 2 meistä soittaa yleensä hardilla, mutta mediumkin käy!

Valitettavasti ei olla saatu aikaseks mitään säännöllisiä harjoituksia, välimatkaa kun tuon taannoisen kokoonpanon roudaamiseksi mestoille on n. 100km suuntaansa. Vieteltiin tosiaan allekirjoittaneen varpajaisia ja siinä päätettiin kokeilla ottaa itsestämme mittaa online-mittelössä, mutta reisille meni tuo yritys, kun ei tosiaan pelaajia löytynyt. Tuli siinä samalla vähän nolo loppu mun PS3-ominaisuus-elvistelylle, seurueesta muut kun uskovat Nintendon tai Micro$oftin nimeen.

Mutta ehdottomasti oon valmis omasta puolestani osallistumaan ja kokeilemaan GHWT-nettipeliä, jos vain muita halukkaita myös ilmaantuu!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Kuinkas ootte pakannut noi soittimet kun ootte vienyt takuuseen? Tarkoitus olisi yrittää huomenna viedä GameStoppiin rummut ja kitara. Rumpujen kapulat? Langattomat vastaanottimet? :confused:
En voi venata huomiseen soittaakseni, vaan tänään tarvii pakata, koska itse olen päivällä töissä, mutta ruokiksella tyttöystävä tuo kamat autolla sitten GameStopille enkä voi jättää sitä pakkaamista hänen harteilleen, koska joku jäisi aivan varmasti puuttumaan :D
Ehkä myöhässä, mutta joka ikinen roinat laatikkoon mitä siellä tuli mukana. ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Älkää antako periksi, viallisia kitaroita tuntuu olevan liikkeellä. Itse vaihdoin niitä 3kpl ennen kuin toimiva löytyi - ja se on GHWT:n kitara, huomattavan paljon parempi kuin GH3:n kanssa tuleva. Mikäli omistatte GH1:n aikaisen kitaran, niin huomatkaa miten kiinteän kuuloinen strummeri on, kliksutus on tasaista. Kannattaisi melkein kaupassa aina testata tuo jos mahdollista, rasittavaa raahata kitaraa edestakaisin.

Näin voit testata toimivuutta:

- Näpäytä strummeria nopeasti väräyttäen (yhden kerran, hipaisemalla) ja huomaat äänen olevan ontto, strummeri on ehkä pultattu liian löysästi paikoilleen

- Naputa strummeria yhteen suuntaan niin nopeasti kuin pystyt, jokaisen kliksautuksen pitäisi kuulostaa samalta. Vaihtele kohtaa strummerin reunasta keskelle, äänen pitää pysyä samana

Varjopuolensa tosin tässäkin - eilen tuli sitten paukutettua lähes yhdeksän tuntia putkeen, kun sain viimein toimivan kapulan ja nyt on vasemman käden keskimmäiset sormet niin kipeinä että kipukynnys meinaa ylittyä jo pelkällä näppäimistöllä kirjoitettaessa.

Ai niin ja isot kiitokset konsolinetille, kun vaihtoivat ostamani kitaran pienellä välirahalla World Tourin bundleen. Parit meilit jouduin vaihtamaan maahantuojan kanssa, mutta sain heidät vakuuttuneiksi kitaran viallisuudesta.

Pitääpi kokeilla noita! :)
Jos tuon kitaran joudun vaihtamaan, niin kuinkas vaihto käytännös toimii? Super bundlen mukana tullut kitara nääs kysees, kuitti tallessa mutta itse laatikko ja sen mukana tulleet roskat heitetty menemään. Ohjelaput sun muut ovat toki tallessa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Joopajoo, rummut ja kitaran kävin vaihtamassa. Kitara toimii ok, mutta rummuista kuseekin nyt sininen padi eikä punanen. Herkkyyttä säätämällä sain sinisen toimiin normaalisti, mutta saas nähdä auttaako sekin vaan muutaman pelikerran ajan kunnes padi lahoaa kunnolla niinkuin kävi punasen kanssa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Joopajoo, rummut ja kitaran kävin vaihtamassa. Kitara toimii ok, mutta rummuista kuseekin nyt sininen padi eikä punanen. Herkkyyttä säätämällä sain sinisen toimiin normaalisti, mutta saas nähdä auttaako sekin vaan muutaman pelikerran ajan kunnes padi lahoaa kunnolla niinkuin kävi punasen kanssa.

Paska mäsis todella :(

Näillä forumeilla ei lue juurikaan että olisi toimivia paketteja saatu siksi pitää sanoa, että minulla on ihan soiva peli kaikkien instrumenttien osalta. Täytyy toivoa että vaan kestävät soittoa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mulla on ps2 ghwt rumpujen kanssa sellanen ongelma, ettei se suostu yhdistymään.
Kokeilin tuolla usb-paikkaan laitettavalla palikalla molemmissa usb-paikoissa, mutta ei toiminut.
Kokeilin myös kitaroiden langattomilla vastaanottimilla, mutta ei yhdistänyt niilläkään.

Onko vika siis itse rummuissa? Voiko tuota korjata mitenkään itse. Näin joulun alla voi varmaan kestää jonkin aikaa, jos noita lähtee palauttelemaan, kun tilasin ne netistä.

Kitara kyllä yhdistyy tuolla kitaran vastaanottimella, ja mikkikin toimii.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mulla ei henk.koht. oo ollu ongelmia soittimien kanssa.

Ainut ongelma on, ettei julkaisija osaa tehdä mitään kunnon track packeja. Lisää heviä roaaaaar!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nopeampi tapa saada uudet rummut on viedä ne kuitin kanssa GameStoppiin. RO:ltakin ne toki saa takuuseen tilattua, mutta näin joulun alla toimitus voi vähän venähtää...
Jep, näin tein ja sain uudet rummut samalla reissulla, jolla vein rikkinäiset rummut sinne.

Näistä uusista rummuista piti säätää vihreä herkkimmilleen, mutta muuten ovat toimineet loistavasti *koputtaa puuta*

No itsellä ainakin kun rummut olivat vialliset niin koko paketti (kitara, rummut jne.) vaihtoon sinne GS:ään. Erikseen soitin ja varmistin asian, joten suosittelen suakin tekeen saman.
Itse vein vain rummut ja sain rummut. Ei tarvinnut kuskata koko pakettia.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

miks hitos täs tuli lopputekstit nyt jo vaikka en oo pelannu vasta ku about 60%
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

miks hitos täs tuli lopputekstit nyt jo vaikka en oo pelannu vasta ku about 60%
koska menit pelaamaan careerin viimeistä biisiä? ;) (ja välissä olet jättänyt biisejä soittamatta.)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Moi!
Voisko joku koittaa, että voiko rumpuja soittaa normaalilla ps3 ohjaimella? Kitaraa voi soittaa ainakin playstation 2:lla sen normaalilla ohjaimella..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Näkyykö teillä pelin sisällä olevassa Storessa esim. uudet Nirvana tai Eagles kappaleet?
Mm. Hendrix track pack näkyy jonka sitä kautta olen ostanut. Nirvana track packin ostin PSN:n kautta eikä silti näy kappaleet sis.storessa (biisit kyllä on ja toimivat), mutta ihmetyttää miksi nämä uudet biisit pakotettu ostamaan PSN:n kautta = Ei pääse previewinä kuuntelemaan ennen ostopäätöstä... :mad:

Joskus tulossa Hendrix Track Pack II? Ainakin siitä päätellen että Foxy Lady biisin masterit on jo kesällä toimitettu pelintekijöille, tosin samaan aikaan mennyt If 6 was 9 masteri joka julkaistu eli Foxyä odotellaan...

Syy miksi GH3:n biisit eivät tule Touriin on kuulemma että vaikka kitaran nuotit ovat jo valmiiksi, niin muiden soittimien nuottien lisääminen näin jälkikäteen olisi liian työläs homma.

Suomennettuna = Laiskaa porukkaa jota ei kiinnosta muutaman sadantonnin massit joita niistä voisi irrota uudelleen World Tourin kautta...
10x, tai 100x paremmat hillot saavat kunhan saavat GH:Metallican julkaistua.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Pitääpi kokeilla noita! :)
Jos tuon kitaran joudun vaihtamaan, niin kuinkas vaihto käytännös toimii? Super bundlen mukana tullut kitara nääs kysees, kuitti tallessa mutta itse laatikko ja sen mukana tulleet roskat heitetty menemään. Ohjelaput sun muut ovat toki tallessa.

Vastauksia? Eli siis painelenko kuitin ja pelkän kitaran kanssa Anttilaan vai mitä? Mitenkäs tuo RO:n sivujen kautta toimiva vaihto toimii?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vastauksia? Eli siis painelenko kuitin ja pelkän kitaran kanssa Anttilaan vai mitä? Mitenkäs tuo RO:n sivujen kautta toimiva vaihto toimii?
Suosittelisin soittamaan huomenna Anttilaan niin saat ainakin oikean vastauksen ja nopeasti...
 
Ylös Bottom