Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Omasta mielestä todella paljon parempi. Entistä jämäkämpi ja hienompi. Totuttelu vie kyllä aikansa.
Mielestäni jonkin verran parempi. Hieman isompi ja tosiaan jämäkämpi. Tuo uusi kosketus "soolonappulat" eivät mielestäni ole kummoinen parannus, mutta muuten kitaran tuntuma on parempi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mielestäni jonkin verran parempi. Hieman isompi ja tosiaan jämäkämpi. Tuo uusi kosketus "soolonappulat" eivät mielestäni ole kummoinen parannus, mutta muuten kitaran tuntuma on parempi.

Agree noista "soolonappuloista", muuten sanoisin, että paras skitta mitä on tarjolla.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

PS3-koodit toimivat vain jenkkitunnuksilla. Toivon mukaan tuohon tulee korjaus, mutta tällä hetkellä ei voi kuin odottaa ratkaisua. Xboxilla koodit ilmeisesti toimii sekä jenkki- että euroversioissa.

Tuolla on nyt ohjeet miten myös euro-pelaajat saavat ilmaiset kappaleensa. Toimivuudesta ei ole vielä tietoa, saa nähdä kauanko menee ennen kuin lähettävät uudet koodit.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuolla on nyt ohjeet miten myös euro-pelaajat saavat ilmaiset kappaleensa. Toimivuudesta ei ole vielä tietoa, saa nähdä kauanko menee ennen kuin lähettävät uudet koodit.

Mutta siellähän lukee:
PLEASE NOTE: The following instructions apply ONLY to UK/AUS 360/PS3 players who are having trouble redeeming their 5 free song codes.

Eli, ei puhuta euroalueesta...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mutta siellähän lukee:
PLEASE NOTE: The following instructions apply ONLY to UK/AUS 360/PS3 players who are having trouble redeeming their 5 free song codes.

Eli, ei puhuta euroalueesta...

Eikös me ihan samaa kauppaa käytetä kuin brititkin. Vai onko tuossa redeem code -systeemissä joku tarkempi aluerajaus?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Justiinsa kokeilin ensimmäistä kertaa GH peliä kun ostin tämän GH World Tour. Tuntuu kyllä tosi vaikealta soittaa tuota, mutta silti ihan kivaa kun onnistuu:)

Soitatteko te kolmellla sormella vai neljällä vai miten te soitatte? Itellä kun tulee kolmea nuottia niin onnistuu aika helposti ja kuvittelen osaavani mutta heti kun alkaa tulemaan niitä sinisiä nuotteja hiemankaan tiuhemmin niin olen ihan hukassa. Kai sitä vaan pitää odottaa että neljällä sormella soittaminen painuu selkärankaan? Esim. kun tulee sininen niin pikkurillillä ja sitten äkkiä etusormella jne. Tuntuu kyllä mahdottomalta tällä hetkellä. Mutta kertokaa ihmeessä jos teillä on jotain hyviä tekniikoita tuohon tai jotain muuta.

Ja toivottavasti täällä on muitakin nuubeja kuin minä vai vedättekö te kaikki expertillä siellä silmät kiinni? ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt alkaa onnistumaan tuo neljällä sormella soitto ja mediumilla saan soitettua yleensä ainakin sen 85% niistä soinnuista. Kohta vissiin vois hardille laittaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Nyt alkaa onnistumaan tuo neljällä sormella soitto ja mediumilla saan soitettua yleensä ainakin sen 85% niistä soinnuista. Kohta vissiin vois hardille laittaa.
Vinkkinä tuohon hardiin, että soita etusormella vihreää ja punaista frettiä. Helpompaa "liuttaa" etusormea näiden kahden fretin väliä, kuin muilla. IMO
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Vinkkinä tuohon hardiin, että soita etusormella vihreää ja punaista frettiä. Helpompaa "liuttaa" etusormea näiden kahden fretin väliä, kuin muilla. IMO

Mä taas soitan pikkurillillä oranssia ja sinistä ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mä taas soitan pikkurillillä oranssia ja sinistä ;)

Pikkurillillä oranssia ja sinistä...itekki ajattelin tuollai soittaa. Kokeilin hardia ja oli liian vaikea esim. Living on a prayer ei kovin pitkään onnistunu. Vaikeimpia kohtia on semmoset missä pitää painaa esim. oranssia ja punasta yhtä aikaa tai keltasta ja oranssia. Ei ne sormet vaan tykkää mennä niihin. Joskus menee muitakin sormia alas yhtäaikaa jne. Sitten helppoja on esim. vihreä ja punanen tai keltanen ja punanen yhtäaikaa.

Mutta kyllä kai tuon oppii. Oon kuitenkin vasta muutaman päivän pelannu tätä peliä ja ekaan päivään jos vertaa niin kehitystä on tullu.:cool:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mä taas soitan pikkurillillä oranssia ja sinistä ;)
Kaikilla oma tyylinsä. Minulla vaihtelee vihreä/punainen ja sininen/oranssi taktiikoilla (soittaa vapaa-ajalla oikea sähkökitaraa). Riippuu vain missä päin käsi on musiikissa. :rolleyes:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mulla on aika pahoja ongelmia ton kitaran kanssa. Kun painaa "rämpytintä" niin peli ottaa sen tuplaksi. Yli puolet pitkistä menee tämän takia pilalle:mad:

Voiko tota jotenkin korjata?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ebaystä oli pakko laittaa tulemaan, kun uutta myyvät naurettavaan 20:n hintaan kuluineen. Rumpuja ei vissiin myydä missään erikseen, eli jos niitä pelkästään hamuaisi, käytetyt olisivat etsittävä?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

No ainakin amazon.comista saa pelkät rummut, 99$. Muistaisin kyllä nähneeni amazon.co.uk:stakin pelkät rummut, mutta nyt kun etsin en löytänyt.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mikäköhän rumpuihin tuli ku yhtäkkiä ei enää ota kunnolla mitään iskua, ei siis yksikään lautanen eikä tom tom eikä virveli? Kokeilin vielä music studiossa niin ottaa todella harvat iskut vastaan. Oon aikasemmin jos säätänyt noita kovuuksia ja peli toiminut hyvin. Yhtäkkiä tuli tämmönen vastaan, mistähän vois johtua?

EDIT: vai voisko patterit olla lopussa? Noi valot kyllä vilkkuu tuossa, tai yks palaa kokoajan mutta muut vilkkuu
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

tais olla pattereista, eli huoli ohi
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Murr, kauheeta toimintaa tietoasemalta. Neljäs viikko meneillään kun ootellaan uudet skitan tuloa takuusta. Lupasivat että viikossa tulisi, mutta nyt jo kolme viikkoa menny eikä mitään kuulu. Ollaan soitettu sinne pari kertaa, mutta väittävät ettei maahantuojalta ole tullut vastausta pyyntöihin. Kysyttiin miksei ne voi soittaa sinne, sanoivat: No jos sinne ehkä vois... Pyydettiin myös ilmottamaan jos ne saa jotain selville, että tuleeko vaiko eikö. Ei mitään oo kuulunu ilman et oltas ite soitettu sinne. Jos ei tän viikon aikana ala kuulumaan mitään kitaraa mulle, pyydän kyllä rahat takas ja tilaan koko bändisetin Amazonista, kun vaan 45£ kalliimpi.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko kukaan tilannut vaihtoehtoista bassopedaalia rummuille? Itse hajotin jo yhden pedaalin. Toisen kanssa vedetään varovaisemmin, mutta voisihan sitä harkita ihan oikeastikin kestävää pedaalia...

Jos olet tilannut niin a) Mistä tilasit ja millaisen, b) paljonko maksoi, c) onko toiminut hyvin?
 
Ylös Bottom