Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaljuapina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Rumpuihinha voi myös laittaa basaripädiksi Rolandin KD-8 padin. Hinta taitaa pyöriä ~90 hujakoilla uutena. Siihen sitten vaan oikea pedaali kaveriksi niin kyllä kestää. Ja toki kannattaa metästää tuommosta padia vaikka muusikoiden.netistä käytettynä.

http://www.achamilton.co.uk/drums/pictures/kd8.JPG
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Rumpuihinha voi myös laittaa basaripädiksi Rolandin KD-8 padin. Hinta taitaa pyöriä ~90 hujakoilla uutena. Siihen sitten vaan oikea pedaali kaveriksi niin kyllä kestää. Ja toki kannattaa metästää tuommosta padia vaikka muusikoiden.netistä käytettynä.

http://www.achamilton.co.uk/drums/pictures/kd8.JPG

Himpun kalliiksi tulee, kun pedaalit maksavat vielä jonkun vähintään 50 euroa. Ajattelin enemmän jotain tämän tapaista: Sigler Music Online - Bringing You the Music!

Tai: Sigler Music Online - Bringing You the Music!

Jälkimmäisestä ei tosin ole havaintoa, mahtaako se toimia GHWT:n rumpujen kanssa.

Ja olisi loistavaa, jos moisia tuotteita saisi Euroopasta jostain...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko muilla ollut sellasta ongelmaa, että lautaset ovat alkaneet repeämään liitoksistaan. Meinaan, kun tossa on tuo keltainen "väriläpyskä" ja siinä ympärillä on mustaa kovaa muovia niin sitten, kun alkaa itse se "lautasosa", niin sen muovin ja lautasosan väli on alkanut revetä. Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsitte.:)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Onko muilla ollut sellasta ongelmaa, että lautaset ovat alkaneet repeämään liitoksistaan. Meinaan, kun tossa on tuo keltainen "väriläpyskä" ja siinä ympärillä on mustaa kovaa muovia niin sitten, kun alkaa itse se "lautasosa", niin sen muovin ja lautasosan väli on alkanut revetä. Sekavasti selitetty, mutta toivottavasti ymmärsitte.:)

On! Jo toiset lautaset tehneet saman. Samalla on alla oleva muovi haljennut useasta kohtaa. Tein tukipyynnön kuukausi sitten, mutta uusia lautasia ei ole kuulunut. Tällä kertaa en jaksanut vaihtaa paikallisen myyjän kautta, koska lautaset toimivat pienen teippauksen jälkeen normaalisti.
Kolmas setti muutenkin jo menossa ja nekin olen jo kerran itse korjannut... :(
Ei nää lelut kestä isojen miehien soittamista... ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei nää lelut kestä isojen miehien soittamista... ;)
Eipä niin, vois koittaa tuolta RedOctanen sivuilta uusia pyytää, tai ihan vaan pistää jotain liimaa siihen pieneen välikköön
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Eipä niin, vois koittaa tuolta RedOctanen sivuilta uusia pyytää, tai ihan vaan pistää jotain liimaa siihen pieneen välikköön

Tai tehdä molemmat? Ei ne niitä mitenkään halua saada takaisin, joten sä saat sen rikkinäisen ja uuden, joten kun korjaa sen rikkinäisen ni sitte on 2 kpl rumpuja.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Eipä niin, vois koittaa tuolta RedOctanen sivuilta uusia pyytää, tai ihan vaan pistää jotain liimaa siihen pieneen välikköön

Tuskin liimalla kovinkaan kauan kestää. RedOctanen kautta uusien "peltien" saaminen voi kestää ikuisuuden. Mulla on ollut uudet tilauksessa nyt tasan kuukauden.
Palauta vaan suosiolla jälleenmyyjälle.
Tänään sain GH: Metallican. 16 biisiä ja rummut paskaksi. Huomenna hakemaan neljännet... :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Tuskin liimalla kovinkaan kauan kestää. RedOctanen kautta uusien "peltien" saaminen voi kestää ikuisuuden. Mulla on ollut uudet tilauksessa nyt tasan kuukauden.
Palauta vaan suosiolla jälleenmyyjälle.
Tänään sain GH: Metallican. 16 biisiä ja rummut paskaksi. Huomenna hakemaan neljännet... :p

Kai olet ymmärtänyt, että (lelu)rumpuja soitetaan ranteilla, eikä olan takaa paiskimalla? ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

SingStarin uudet langattomat mikit näyttivät toimivan tässä pelissä, kuten myös Rock Bandissä. En äkkiseltään viime aikaisista viesteistä asiaa löytänyt.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

SingStarin uudet langattomat mikit näyttivät toimivan tässä pelissä, kuten myös Rock Bandissä. En äkkiseltään viime aikaisista viesteistä asiaa löytänyt.

Toimiiko World Tour mikki, PS2 singstareissa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei toimi. Pitää olla se singstarin mokkula + 2 x 3.5 mm plugit pakosta. :/
Itekkin petyin ku homman nimen hoksasin...

Kysymyskin ois, tärkeä semmonen. Minkä pirun gigin takaa (ja miten sen helpoiten löytää) löytyy se System of a Downin BYOB???!!!
Oon ite jauhanu tuota ihan tuskalla että pääsis soittaan sitä :D... Prkle hermot menee kohta ja nautinto menee koko pelistä ku on niin kauan ku on yhen biisin perässä joutunu jauhaan ;D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Ei toimi. Pitää olla se singstarin mokkula + 2 x 3.5 mm plugit pakosta. :/
Itekkin petyin ku homman nimen hoksasin...

Kysymyskin ois, tärkeä semmonen. Minkä pirun gigin takaa (ja miten sen helpoiten löytää) löytyy se System of a Downin BYOB???!!!
Oon ite jauhanu tuota ihan tuskalla että pääsis soittaan sitä :D... Prkle hermot menee kohta ja nautinto menee koko pelistä ku on niin kauan ku on yhen biisin perässä joutunu jauhaan ;D
Toisiks viimenen keikka.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Just joo! Jotenkin vaan arvasin, että sieltä lopusta se kuitenkin löytyy... :D
Ei se auta kuin vääntää sit. Noh, oppiipahan pelaamaan tuota samalla :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Jee jee! Pääsinpäs viäntämään, kun ahkerasti pelasin. On tuo hot for the teacher silti aika vaikee mulle vielä mediumillakin... 4 kertaa kokeilin eikä meinaa päästä jyvälle vieläkään tuosta 2. riffistä. Pitänee varmaan alistua vihdoin tuohon "Pratice-modeen" :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mikäköhän mun rumpuihin tuli, kun pleikka ei tunnista niitä siis siinä usb härvelissä ei syty valo eikä se tunnista rumpuja. Onko mulla rummut paskana vai jotain muuta? Kellään samanlaista ongelmaa ollu? Kitaran tunnistaa kyllä. Saako niitä USB-mötiköitä jostain erikseen ostaa? Kitara hommattu Gamestopista vaihtotarjouksen aikaan. Paljos tämmösessä on takuu?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (aka Guitar Hero IV) [PS3 Hype]

Mikäköhän mun rumpuihin tuli, kun pleikka ei tunnista niitä siis siinä usb härvelissä ei syty valo eikä se tunnista rumpuja. Onko mulla rummut paskana vai jotain muuta? Kellään samanlaista ongelmaa ollu? Kitaran tunnistaa kyllä. Saako niitä USB-mötiköitä jostain erikseen ostaa? Kitara hommattu Gamestopista vaihtotarjouksen aikaan. Paljos tämmösessä on takuu?
Takuusta varmaan uus usb-härveli, jos kitaralla ja rummuilla on eri usb mötikkä, niin se rumpujen mötikkä varmaan rikki, vaikkei rummuissa oliskaan mitään vikaa. Kaverillaki oli ihan uutena usb mötikässä vikaa, suoraan kaupasta haettuna. RedOctanen sivuilta katot palautuksesta...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Voiko joku viisas kertoa mikä on kun kitara temppuilee silleen että ku soittaa niin tulee sitä virhe ääntä ja mittari laskee vaikka ei yhtään soittaisi pieleen? Onko se kenties paskana?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Joo kaikilla on oma tyylinsä. Meikäläinen ei nimittäin käytä ollenkaan pikkurilliä :D En tajuu mikä siin on mut kun alotin easylla soittamaan niin en mä enää koskaan oppinu käyttää pikkurilliä. Nyt menee kuitenkin Expertillä kappaleet ihan hyvin, mutta esim. TTFAF:ia en varmaan ikinä pysty saamaan läpi. Ja soittotyylin muuttoon en jaksa paneutua kun on jo niin selkäytimessä tuo kolmen sormen taktiikka.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour [PS3] (Lue ensimmäinen viesti ennen kuin kysyt!)

Mullaki oli pikkurillin kanssa ongelmia, mutta sitten oppisin soittamaan sen kanssa :).
 
Ylös Bottom