Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Soitinpahan tuossa ensimmäisen ison scoreni.. 444k Rooftops biisistä, helppo biisi mutta.. en pärjää vaikeissa :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse pidin tämänkin pelin kitaraa aivan kamalana. Noita viittä nappulaa on paljon vaikeampi painella nopeasti toiseen kuin GH II -kitarassa. Olen kokeillut myös kolmosen kitaraa ja PS2:lla eri kitaroita ja aina on ollut kiva palata kotiin pelaamaan tuolla kakkosen kitaralla. Hammeronit sun muut on vain helpompi hoitaa sillä. Kaverilla aloin soittamaan Hotel Californiaa ja virheitä tuli koko ajan kun ei kitaraa ei osannut käyttää. Onko tämä vain tottumiskysymys vai onko tuolla kakkosen kitaralla oikeasti helpompi pelata, joka on sitten huijausta kun käyttää parempaa kitaraa? :D

Olen käyttänyt itse myös tota gh2 kitaraa. Sen strummi vipu on mielestäni paras ja nappulat vaan sopii paremmin kätöseen (ehkä ne nappulat voi olla lähempänä toisiaan..). Gh3 kitarassani kun strummi vipu heilu joka suuntaan ja on näin vaikeampaa nopeasti strummata ja nappuloita on jotenkin raskaampaa painaa. Kyllä toi uusi kitara kyllä varmasti päihittää gh2 kitaran, koska siinä on erittäin hyvä strummi vipu, mutta se tässä on että se vikisee..

Tästä strummin vinkumisesta sen verran kysymystä että kai sen voi mennä vaihtamaan takuuseen? Koska itseä ei oikein miellytä kun joutuu kuuntelemaan korvia raastavaa kitinää..
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Varmaan moni tiesikin, mutta tuli todettua, että ainakin tuo x360 gh2 langallinen kitara toimii hyvin ps2 :kkosessa. USB-porttiin kiinni ja hyvin toimi ps2 world tour. Eli jos jollain on kavereita joilla on ps2 niin moninpeli toimii hyvin tuollakin kitaralla...
Aattelin vaan ilmottaa, älkää vetäkö herneitä, että tulin puhumaan ps2:kosesta tänne xpoksi puolelle :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Oma kitara toimii hyvin niin kauan kunnes se alkaa kuumenemaan eli kahen keskivertokiertueen jälkeen alkaa ongelmat. Ensin kitara ei hyväksy kaikkia painaluksia vaikka kuinka painais ja sitten välillä ottaa ihan ylimääräisiä painalluksia sen kosketuskaulan kautta. Kosketuslauta on muuten pirun herkkä, sillä välillä se ottaa jopa pienet vahinkohipaisutkin vastaan. Onko kellään tietoa, että voiko tätä jotenkin omatoimisesti korjata? Pattereissa ei vika ole.

E: Ja niin, se kitinä loppuu vähän ajan päästä kun pelin ensin vetää kertaalleen läpi tai niin kävi minulla. Mulla kuuluu kitinän sijasta sieltä joku kummallinen "vieteri" ääni.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Kitara on toiminut muuten moitteettomasti, mutta kosketuslauta on todella herkkä. Rumpujen symbaaleja piti säätää aavistuksen herkemmiksi. En ole avannut rumpuja, joten punainen padi ei vieläkään toimi. Olen joutunut pelaamaan vasurilla ja tarpeen tullen painamaan rumpujen punaista näppäintä.

Vaikeustasosta... Pitäähän pelissä olla haastetta, mutta on aivan kohtuuttoman epäreilua, että Pull Me Underiin otettiin expert-tasolle Portnoyn tuplabasarityräykset. Niitä on aivan mahdotonta soittaa yhdellä pedaalilla.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Kyllä toi uusi kitara kyllä varmasti päihittää gh2 kitaran, koska siinä on erittäin hyvä strummi vipu, mutta se tässä on että se vikisee..

Ei minulla tuosta strummista ole valittamista. Ongelma oli lähinnä juuri tuo mitä vähän arvelitkin, että nappulat tuntuvat jotenkin jäykiltä ja niitä on vaikea vaihdella nopeasti. Mutta kaverilta olen kuullut, että siihen tottuu. Ja minun kokeiluni oli kuitenkin noin viiden kappaleen luokkaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Kävin tossa vihdoinkin hakemassa itselleni world tour kitara bundlen. Himaan päästyäni totesin, että kitaran strum bar kitisee niin maan ***** että fiilarit soittoon meni melkeinpä heti. No onneksi sain itse ratkaistua ongelman laittamanna sinne strum barin väliin pienen paperin palan, niin johan loppu kitinä :) Semmonen juttu kuitenkin vielä on, kun liikkuu valikoissa tolla strum barilla niin välillä ylöspäin painaessa mitään ei tapahdu. Että onkohan hieman viallinen kitara vai lataileeko peli? Ei kai (kovolle asennettu).
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Sen verran pitää tulla nyt muuttamaan mielipiteitä tuosta kitarasta, että toisella kerralla se vaikuttikin todella hyvältä. Lukuisat virheet olivatki seurausta kauheasta viiveestä mikä kitarassa oli joka korjautui sitten kalibroinnilla - vai mikä olikaan. Nyt sujui soittaminen selvästi paremmin :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Saatiin omalla porukalla ratkaistuksi tuo kitaran strummin vikiseminen. Yritin youtuben niksien avulla korjata, mutta ei auttanut mitään että laittoi ns. strummin saranoihin rasvaa. Eli otettiin siis ruuvimeisseliä kätöseen ja kitaran koppa irti. Siinä meni kyllä takuu kun joutui irrottamaan takuu tarran, mutta tässä kohtaa se kannatti. Ongelma oli siinä että strummin takareunat vinkuvat metalli kytkimiä vasten ( kytkimillä tarkoitan niitä tikkuja mistä naksaus kuuluu strummia venkuttamalla). Kytkimiin pääsee käsiksi ruuvaamalla strummin päällä olevan levyn irti. Näihin kohtiin laitettiin paksumpaa rasvaa EI siis öljyä (isä antoi tähän sopivaa Graffite nimistä rasvaa). Mutta vaseliinikin käy varmasti yhtä hyvin. Kitara on toiminut nyt siis ilman vikinää ja on päässyt kunnolla soittelemaan uudella kitaralla kun ennen soitin enemmän gh2 kitaralla vinkumisen vuoksi.

HUOM. ruuvit ovat hyvin pieniä ja niissä tarvitaan Torx nimistä ruuvari sarjaa (2 eri kokoa).

Voi olla vähän vaikea selitys ymmärtää.., mutta toivottavasti auttaa niinkuin minulla :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Käyny jo kolme kertaa vaihtamassa kitsan kaupassa ja nyt tämä kolmaskin on jo menossa hajalle. Mikään osa ei vikise tai silleen, mutta kitara ei vain yksinkertaisesti toimi niin kuin pitäisi tai ainakin vanhalla kitsalla irtoaa peräti 60,000 pistettä enemmän. Kyllä kitara kokoajan parempaa suuntaan menee, mutta kun se alkaa jo hajoamaan parin keikan jälkeen niin vähän tyhmää käydä aina hakemassa uus. Saisivatpa tehtaalla kitsan siihen kuntoon, että se kestäs enemmän kuin 2-3 päivää.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Käyny jo kolme kertaa vaihtamassa kitsan kaupassa ja nyt tämä kolmaskin on jo menossa hajalle. Mikään osa ei vikise tai silleen, mutta kitara ei vain yksinkertaisesti toimi niin kuin pitäisi tai ainakin vanhalla kitsalla irtoaa peräti 60,000 pistettä enemmän. Kyllä kitara kokoajan parempaa suuntaan menee, mutta kun se alkaa jo hajoamaan parin keikan jälkeen niin vähän tyhmää käydä aina hakemassa uus. Saisivatpa tehtaalla kitsan siihen kuntoon, että se kestäs enemmän kuin 2-3 päivää.

Johan semmonen on tehty. GH2 skeba X-plorer. Toimii ku junan vessa vielkin vaik on rääkätty jo muutama vuosi ja lainassakin käynyt kaverilla. En usko et sitä edes saa rikki. :D
Mielenkiinnolla ootan RB1 stratoa et miten se kestää...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Johan semmonen on tehty. GH2 skeba X-plorer. Toimii ku junan vessa vielkin vaik on rääkätty jo muutama vuosi ja lainassakin käynyt kaverilla. En usko et sitä edes saa rikki. :D

Gh2 kitara kyllä jyrää kaikki! Gh3 kitarakin on koha hajoamassa luultavasti (strummi on ihan höllänä jo ja liikkuu joka suuntaan) kun taas gh2 kitarassa ei ole mitään ongelmaa vieläkään vaikka kuinka on sillä venkutellu :D
Gh4 kitarassa oli ainoa karmiva vika tuo vinkuminen. Toisaalta sillä pystyi pelaamaan moitteetta, mutta fiilis siinä meni. Tästä viasta päästyäni huomasinkin ettei ne suuntanuolet toimi (mikä on samassa guide nappulan kanssa). Esim. vasemmalle halutessaan joutuu ainakin 6 kertaa yrittää ennenkuin toimii. Vähällä kuitenkin päästiin.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olen yrittänyt liki 20 kertaa pelata Pro Face-Offia kitaralla enkä kertaakaan ole saanut pelattua loppuun: yhteys katkeaa tai host lopettaa pelin. Tietääkö joku, montako biisiä matsissa on? Onko muilla ollut sama ongelma?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Gh2 kitara kyllä jyrää kaikki! Gh3 kitarakin on koha hajoamassa luultavasti (strummi on ihan höllänä jo ja liikkuu joka suuntaan) kun taas gh2 kitarassa ei ole mitään ongelmaa vieläkään vaikka kuinka on sillä venkutellu :D
Täällä myös yksi, joka antaa varauksettoman tukensa GH2 X-plorerille. Langattomia tulee ja menee, mutta X-plorer pysyy ja kestää. GH3 skittoja tuossa on kulkenut jo 3 käsien kautta ja kaikki on olleet enemmän tai vähemmän pa**aa. :D
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Johan semmonen on tehty. GH2 skeba X-plorer. Toimii ku junan vessa vielkin vaik on rääkätty jo muutama vuosi ja lainassakin käynyt kaverilla. En usko et sitä edes saa rikki. :D
Mielenkiinnolla ootan RB1 stratoa et miten se kestää...

Niin onhan semmonen olemassa, mutta haluan semmosen GHWT kitaran joka oikeasti kestää kun siinä on vähän realismia enemmän ja muutenkin jollakin tapaa hieman kivempi. Onhan mulla toi toimiva GH3 kitara joka on kestäny kokoajan, mutta ei se tunnu lähellekkään samalta kuin GHWT kitara.

Hyväpuoli tosin on, että vaihtaminen ei maksa mitään. Saavat varmaan parin kuukauden päästä kitsan siihen tilaan, että siillä voi pelata.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Täytynee sanoa, että oli äsken hämmennys kohtuullisen suurta, kun kesken setin lavan reunoilta paistoivat "Grandiosa" ja "pizzaperjantai.fi" -mainokset :D On kyllä pirullista toimintaa, heti alkoi tehdä mieli pizzaa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Täytynee sanoa, että oli äsken hämmennys kohtuullisen suurta, kun kesken setin lavan reunoilta paistoivat "Grandiosa" ja "pizzaperjantai.fi" -mainokset :D On kyllä pirullista toimintaa, heti alkoi tehdä mieli pizzaa.
Ai siis kesken pelin kun soitit? Onpas ihmeellistä
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Ai siis kesken pelin kun soitit? Onpas ihmeellistä

Jep. Täytyy sanoa, että ovat ainakin Grandiosan, eli Felix Abban, markkinointiosastolla hyvin ajassa mukana. Sivustolla näyttää olevan aiheeseen liittyen joku "voita Grandiosa-kitara"-kilpailukin.
 
Ylös Bottom