jakestyles
Member
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)
Toimii.
toimiiko headset tässä muuten mikkinä?
Toimii.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
toimiiko headset tässä muuten mikkinä?
Kyllä.Nyt jouluna tulee GHWT ja kaverilta oisi tulossa 20 ostettua rock band 1 eli toimiiko kyseinen peli guitar heron kitaralla ja rummuilla?
No onkos siellä muka oikeasti jotain hyviä biisejä? Metallicaa, ACDC, GnR??Onkos kukaan onnistunut löytää GHTunesista omatekoisia suomalaisia biisejä? Eli apulantaa tai CoB:ia tai muuta vastaavaa...
Olen harkinnut tämän hankkimista, ja oikeastaan hankkimisen esteenä on vain yksi asia, nimittäin rummut. Olen lukenut niin monesta paikasta miten huonot ne ovat, ja että ne hajoavat kahdessa tunnissa ja sitten joutuu lähettämään korjaukseen jne. Jos tuo hajoaminen tosiaan on noin yleistä, niin en oikein näe mitään järkeä tämän hankkimisessa. Minkälaisia kokemuksia teillä on pelin rummuista?
Kokemuksia ei minulla ole, mutta ymmärtääkseni ongelmana ei ole niinkään rumpujen hajoaminen vaan niiden kosketusherkkyys. Toisten pitää hakata symbaaleja voimalla, jotta isku rekisteröidään; toisten taas pitää hipaista, jotta ei tule tuplaiskuja. RedOctanelta saa ilmaiseksi midi-kaapelin, jolla herkkyyttä voi säätää, ja kuulemma säätäminen auttaa. Saan pelin jouluna, mutta tilasin jo kaapelin varalle (saapui reilussa viikossa Englannista).
Joo... Näinpä juuri. Olen tässä pariin otteeseen tänne avautunut ongelmistani, mutta loppujen lopuksi vika on ollut kuitenkin käyttäjässä, ei tuotteessa. Tilasin usb-midi -johdon rumpuja varten, mutten olekaan sitä tarvinnut, ainakaan vielä.Näinhän se on. Tänne kuitenkin tulee suurimmaksi osaksi sitä negatiivista palautetta rummuista vain koska kukaan ei jaksa toimivista vehkeistä tulla jauhamaan.. Pienellä osalla ne ongelmat kuitenkin on, itselläni ainakin toiminut kuukauden aivan täysin, ja joka päivä noita on hakattu
Jää. Valikossa on biisin kohdalla merkinnät jokaisesta vaikeustasosta, jolla olet biisin saanut läpi.Sellainen jäi vielä askarruttaa jos pelaan helpommalla vaikeusasteella jonkun biisin ja sit pelaan saman biisin vaikeammalla vaikeusasteella niin jääkö siitä mitään merkintää että olen pelannut sen helpommallakin läpi? (vaikea selitys..)