Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuten sanoin niin keltanen ja sininen yhtäaikaa.
tyhmä kysymys, tilasin sen usb-kaapelin mutta en löydä mistä niitä herkkyyksiä nyt sitten säädetään?
jos joku viitsii jeesata, niin kiitoksia!
Se on taito-, ei voimalaji. Kyllä se siihen menee, kun sopivasti survoo.Miten sen kitara hihnan voi kiinnittää, yritin tunkea niihi tappeihin
mun tänään ostamani kitarabundlen skepan strummi ei ota kunnolla kun toiseen suuntaan. kaipa sellasen saa viedä vaihtoon. (??)
E: Ja voiko tuota oranssia symbaalia vaihtaa jotenkin keltaisen tilalle, kun pelaan tällä hetkellä vain ja ainoastaan Rock Band 2:sta?
Ei niissä mitään oikeaa eroa ole kuin piuhojen paikat ovat eri puolilla ja eri väriset, eli voit hyvin käyttää oranssiakin, ruuvaat sen vain keltaisen paikalle. Itse teen välillä samoin että kuluvat tasapuolisesti.
On muuten todella vähän pelaajia livessä. Todella harvoin saa neljän pelaajan bändiä kasaan saati sitten kahdeksaan pelaajaa Band v bandiin, jota en ole päässyt kertaakaan pelamaan.
GameStopilla oli se edullinen tarjous ja se on jo ohi elikkä se on se 100e Guitar bundlesta ja kokopaska 200e.Mistäs saisi Guitar Heron halvimmillaan? Olen ajatellut pyytää joululahjaksi, joko kitaraa tai sitten kaikkia soittimia. Rummut kyllä kiinnostaisivat, kun kitaraa oikeasti soitan.
Vähän myös harmittaa kitaran ja pelin kova hinta, sillä saa jo oikean kitaran ostettua.