Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mitenköhän koko bändipakettia löytyy Porista,joko on kaikki mennyt vai vieläkö jostain saa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Nyt jouluna tulee GHWT ja kaverilta oisi tulossa 20 ostettua rock band 1 eli toimiiko kyseinen peli guitar heron kitaralla ja rummuilla?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Aika paljon saa Activision petrata ton dlc:n kanssa. Aika hiljasta vielä, mutta toivon että sieltä pikkuhiljaa rupeis satamaan biisejä tasatahtiin rb:n kanssa. Ja ms-pointsitili huutaa hoosiannaa
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Onkos kukaan onnistunut löytää GHTunesista omatekoisia suomalaisia biisejä? Eli apulantaa tai CoB:ia tai muuta vastaavaa...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olen harkinnut tämän hankkimista, ja oikeastaan hankkimisen esteenä on vain yksi asia, nimittäin rummut. Olen lukenut niin monesta paikasta miten huonot ne ovat, ja että ne hajoavat kahdessa tunnissa ja sitten joutuu lähettämään korjaukseen jne. Jos tuo hajoaminen tosiaan on noin yleistä, niin en oikein näe mitään järkeä tämän hankkimisessa. Minkälaisia kokemuksia teillä on pelin rummuista?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Ite oon taas kuullu, että olis aika laadukkaat. En sitten tiiä
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olen harkinnut tämän hankkimista, ja oikeastaan hankkimisen esteenä on vain yksi asia, nimittäin rummut. Olen lukenut niin monesta paikasta miten huonot ne ovat, ja että ne hajoavat kahdessa tunnissa ja sitten joutuu lähettämään korjaukseen jne. Jos tuo hajoaminen tosiaan on noin yleistä, niin en oikein näe mitään järkeä tämän hankkimisessa. Minkälaisia kokemuksia teillä on pelin rummuista?

Kokemuksia ei minulla ole, mutta ymmärtääkseni ongelmana ei ole niinkään rumpujen hajoaminen vaan niiden kosketusherkkyys. Toisten pitää hakata symbaaleja voimalla, jotta isku rekisteröidään; toisten taas pitää hipaista, jotta ei tule tuplaiskuja. RedOctanelta saa ilmaiseksi midi-kaapelin, jolla herkkyyttä voi säätää, ja kuulemma säätäminen auttaa. Saan pelin jouluna, mutta tilasin jo kaapelin varalle (saapui reilussa viikossa Englannista).
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Kokemuksia ei minulla ole, mutta ymmärtääkseni ongelmana ei ole niinkään rumpujen hajoaminen vaan niiden kosketusherkkyys. Toisten pitää hakata symbaaleja voimalla, jotta isku rekisteröidään; toisten taas pitää hipaista, jotta ei tule tuplaiskuja. RedOctanelta saa ilmaiseksi midi-kaapelin, jolla herkkyyttä voi säätää, ja kuulemma säätäminen auttaa. Saan pelin jouluna, mutta tilasin jo kaapelin varalle (saapui reilussa viikossa Englannista).

Näinhän se on. Tänne kuitenkin tulee suurimmaksi osaksi sitä negatiivista palautetta rummuista vain koska kukaan ei jaksa toimivista vehkeistä tulla jauhamaan.. Pienellä osalla ne ongelmat kuitenkin on, itselläni ainakin toiminut kuukauden aivan täysin, ja joka päivä noita on hakattu :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Eikö nuo kitaratkin ole jo valmiiksi hajalla kun ostaa, testasin verkkokaupassa tuota niin kitaran strumbar ei toiminut kuin alaspäin, soita siinä sitten expertillä biisejä. Varmaan myös hyvä pitää kaupassa tuollaista pelin esittelyä kun ei vermeet edes toimi. Ajattelin odotella RB2 rumpuja kun on nuita GH3 kitaroita jo 2kpl niin ei tartte ostaa kun ne rummut.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Näinhän se on. Tänne kuitenkin tulee suurimmaksi osaksi sitä negatiivista palautetta rummuista vain koska kukaan ei jaksa toimivista vehkeistä tulla jauhamaan.. Pienellä osalla ne ongelmat kuitenkin on, itselläni ainakin toiminut kuukauden aivan täysin, ja joka päivä noita on hakattu :)
Joo... Näinpä juuri. Olen tässä pariin otteeseen tänne avautunut ongelmistani, mutta loppujen lopuksi vika on ollut kuitenkin käyttäjässä, ei tuotteessa. Tilasin usb-midi -johdon rumpuja varten, mutten olekaan sitä tarvinnut, ainakaan vielä.

Aikaisemmin kertomani ongelma rumpujen kanssa ratkesi sillä, kun huomasin, että lautasia saa kohotettua erilleen muista rummuista. Eipä säteile iskut enää muihin rumpuihin, joten ei ongelmaa. Vähän noloa... :eek:

Eli, itselläni ei ole valittamista soittimista. Jei!:cool:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itselläni ollut nyt tämä peli viikon verran ja olen löytänyt pari vikaa.
Eli toinen rumpupalikoista on käyrä (uskoisin ett niiden pitäisi olla suorat) ja kitaran punainen näppäin lonksuu välillä. Aika vähäisiksi ainakin vielä jäänyt virheet :)

Sellainen jäi vielä askarruttaa jos pelaan helpommalla vaikeusasteella jonkun biisin ja sit pelaan saman biisin vaikeammalla vaikeusasteella niin jääkö siitä mitään merkintää että olen pelannut sen helpommallakin läpi? (vaikea selitys..)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Keltasen symbaalin kanssa alan vähän huolestua kun ei oikein ota aina iskuja vastaan, ellei sitä lyö tietyssä kulmassa mikä on vähän hankalaa. Tai sitten jos säätää liian herkälle niin tulee tuplia. Alan jo harkitsemaan varaosatilausta tuolta RO:n supportista kaiken varalle, jos tuo sitten jossain vaiheessa hajoaa kokonaan.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

No mulla on ainakin kitara ihan hyvässä kunnossa vaikka vitsillä olevinaa löin sillä kaveria (en olis osunu) mutta se laitto kädet eteen refleksinä' josta tuli aika kova osuma kitaralle, ja joku 2-3 kertaa kaatunu pystyasennosta lattialle.. kattoo ny miten kestää
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tyhmä kysymys, mut onkos tossa mitää kauppaa niiku aikasemmis kitarasankareis ? :confused:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

saamari tullu tos vedettyä tota careeria expertil ja tullu jo yksi 100% vedettyäki jo mutta nyt tökkäs meininki toho blinkin damnit-biisii :D :mad:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olen kyllä vähän pettynyt tohon biisilistaan ja kitaran vaikeusasteeseen :(

Ei tule niin hyvää fiilistä kun joskus GH3:sta pelatessa mutta kyllä sitä nyt pelailee. Kyllä tuo bändisetti tulee vielä kovaan käyttöön kavereiden kanssa (uskoisin näin).
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Sellainen jäi vielä askarruttaa jos pelaan helpommalla vaikeusasteella jonkun biisin ja sit pelaan saman biisin vaikeammalla vaikeusasteella niin jääkö siitä mitään merkintää että olen pelannut sen helpommallakin läpi? (vaikea selitys..)
Jää. Valikossa on biisin kohdalla merkinnät jokaisesta vaikeustasosta, jolla olet biisin saanut läpi.

Myös jos pelaat koko careerin läpi vaikeammalla tasolla, niin saat achievementin automaattisesti helpoimmista tasoista. Tämä ei nyt varsinaisesti enää liittynyt aiheeseen, mutta tulipahan mieleen...
 
Ylös Bottom