Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

eli vaikeustaso taitaa olla aerosmithin luokkaa?
toivottavasti niin sillä minusta aerosmith oli paras guitar hero vaikeustasoltaan / nuotituksiltaan.
hus pois kaikki paskat random tilutus skeida ja tilalla nautittavia sooloja ja hopoja.

mieluummin minä vedän pelin läpi ja nautin soittamisesta kuin kiroan sen alimpaan helvettiin paskojen nuotitusten takia kuten kolmosessa. (raining blood, ym)

Minä taas toivon että pelissä on haastetta kuten GH3:ssa. Kyllä kolmosessakin pääsi aina vaikeatkin biisit läpi kun vaan vähän aikaa harjoitteli.
Mutta joo tuli tilattua tuo peli jenkeistä eli tulee varmaan ens viikolla, rumpuja odotellaan sitten suomen julkaisuun asti.

Joo aika hikinen arvosana. Editori on kuulemmu surkea ja sillä tehdyt kappaleet kuulostavat kännykän soittoääniltä. Enkä enää tiedä nuista rummuista että ostaakko vaiko ei. Tekisi mieli ostaa se Ion drumkit mutta en tiedä toimiiko world tourin kanssa. No peli on kuitenkin jo tulossa niin voi ainakin kitaroilla soitella.

Enkä enää tiedä nuista rummuista että ostaakko vaiko ei. Tekisi mieli ostaa se Ion drumkit mutta en tiedä toimiiko world tourin kanssa. No peli on kuitenkin jo tulossa niin voi ainakin kitaroilla soitella.
Minun logiikkani sanoisi, että Ion-kontrolleri näyttää laitteelle Rock Band 2 -rummuilta, joten se toimisi World Tourin kanssa ihan samalla tavalla kuin Rock Band 2 -rummutkin. Joystiqin yhteensopivuustaulukossa tosin yhteensopivuus on merkitty ehkäksi, ja netin foorumeilla on pyörinyt juttuja yhteensopivuusongelmista World Tourin kanssa, vaikka en millään pysty keksimään mikä sen potentiaalisen yhteensopimattomuuden voisi aiheuttaa... Ainakin tässä keskustelussa kerrotaan, että rummut tunnistuvat väärin GHWT:n rummuiksi ja siten tulee enemmän nuotteja kuin mihin edes pystyy osumaan: http://www.rockband.com/forums/showthread.php?t=93312

Mistäs tän saisi jo tilattua?pelkän pelin siis.

Super bundle vedetty pois panvisionin julkaisulistalta. Näinköhän on, että joudutaan odottamaan rumpuja paaaaljon muita pidempään?

Super bundle vedetty pois panvisionin julkaisulistalta. Näinköhän on, että joudutaan odottamaan rumpuja paaaaljon muita pidempään?
Olisi kyllä taas melkoista kusetusta. Niin monet ihmiset ovat pelin jo ostaneet ja maksaneet rummut ja julkaisupäivä mielessään.

Hmmm gamestop ei taida käyttää panvisionia? Eli voidaan saada peli samanlailla kun rock band.

eli vaikeustaso taitaa olla aerosmithin luokkaa?
toivottavasti niin sillä minusta aerosmith oli paras guitar hero vaikeustasoltaan / nuotituksiltaan.
hus pois kaikki paskat random tilutus skeida ja tilalla nautittavia sooloja ja hopoja.

mieluummin minä vedän pelin läpi ja nautin soittamisesta kuin kiroan sen alimpaan helvettiin paskojen nuotitusten takia kuten kolmosessa. (raining blood, ym)

Monet suomalaiset arvostelijatkin GH3 tullessa sanoivat, että sen tekimisessä on kuunneltu vain scoreheron porukkaa joilla on taitoa vaikka muille jakaa. Peli on kyllä yllättävän helppoa ja hienoa, että Neversoft on muistanut tämän. Tämä peli on viihdettä ja hauskanpitoa! Kukaan ei varmastikaan halua soittaa vaikeita nuotituksia, paitsi jos taitoa on ja niin taidokkaita Suomesta löytyy vain muutamia jotka kokevat vaikeinpien kappaleiden soiton kivana. Ensin rämpytät kitaraa sydemmesikyllyydestä jonka jälkeen olet ihan poikki ja tämän jälkeen vain tokaiset "olipa se rankkaa, mutta selvisin siitä" Hei ei hauskanpidon pitäisi olla rankkaa. Peliä on aina kiva vetää läpi ja vaikeiden nuotituksien läpäiseminen tuo oonistumisen tunnetta, mutta pelillä on tarkoitus pitää hauskaa.

Helppo (ei kuitenkaan liian helppo) on haukaa, koska siinä pärjää niin äärettömän hyvin. Vaikeissa tulee useita virheitä ja tällöin saa tuta oman taidottomuutensa, mikä on yllättävänkin vaikeaa myöntää. Kun vaikeustaso on alhainen niin aina tuntee olevansa mestarin luokkaa eikä joudu pettymään.

GH3 tarjoaa taas todella haastavaa meininkiä mistä vaikeimmilla tasoilla vain tosi rokkarit selviävät. On pelissä aina tietenkin oltava muutamia vaikeita kappaleita jotta aina olisi tavoiteltavaa, mutta GH3 on niitä pullollaan. On helppoa puhua ja pitää vaikeista peleistä jos taitoa on, mutta aina pitäisi miettiä myös suuren yleisön puolesta kun enemmistö on sitä medium luokkaa eikä hardille ole asiaa. GHWT ja RB2 ovat loistavia esimerkkejä siitä millaisia musiikkipelien kuuluu olla. Helppoja (ei kuitenkaan liian), huvittavia ja rentoja, siinä ne kolme ydin asiaa jotka ovat huomaamattomia, mutta tärkeitä.

Olisi kyllä taas melkoista kusetusta. Niin monet ihmiset ovat pelin jo ostaneet ja maksaneet rummut ja julkaisupäivä mielessään.

Mieluummin kyllä odotan ja vastaanotan toimivan tuotteen, kuin se että haen julkaisupäivänä bugisen, rikkinäisen version. Tervetullutta toimintaa tällainen, itseäni ei ainakaan huvita lähteä rumpuja tai kitaraa erikseen käyttämään takuuhuollossa tai vastaavassa.

Itse ainaki oon sitä mieltä että vaikeustason pitäis olla guitar hero 3 luokkaa,ellei vaikeampikin.Tai ainakin mukana sais olla muutama biisi mitä sais oikeasti harjotella että pääsee läpi.

Pettymys, mutta kyllä edelleen luotan siihen, että meille tuodaan vahva tuote tänne Suomeen. Peliarvostelija voivat rauhassa sanoa sanottavansa, mutta mitä harrastelijat ja fanit tästä meinaavat? Fanit varmasti ovat antamassa pelille minimissään 9+ ja muut innokkaat antavat varmasti päälle 8. Emmehän me ole mitään pilkunviilaajia, jotka valittavat jokaisesta pelin epäkohdasta. Lisäksi koneet, jossa tätä peliä kokeiltiin, oli huomattavasti huonompi kuin meidän useimpien laajakuvatv. Grafiikat ovat meidän koneissamme varmasti paremmat kuin heidän ja musiikkipeleissä ei sentään tarvitse grafiikkoja aina katsoa.

Odotetaan mielummin vielä kotimaista palautetta mm. tilt.tv -ohjelmasta kun se sinne arvosteluun saadaan. Olen minäkin todennut muutaman lyttyyn taitetun pelin hyväksi.

PS. Kyseisellä sivulla on tehty muitakin arvosteluita pelissä ja pelin keskiarvoksi pikasella laskennalla tuli 8,6. Parhaimmillaan peli sai 9.4.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Pettymys, mutta kyllä edelleen luotan siihen, että meille tuodaan vahva tuote tänne Suomeen. Peliarvostelija voivat rauhassa sanoa sanottavansa, mutta mitä harrastelijat ja fanit tästä meinaavat? Fanit varmasti ovat antamassa pelille minimissään 9+ ja muut innokkaat antavat varmasti päälle 8. Emmehän me ole mitään pilkunviilaajia, jotka valittavat jokaisesta pelin epäkohdasta. Lisäksi koneet, jossa tätä peliä kokeiltiin, oli huomattavasti huonompi kuin meidän useimpien laajakuvatv. Grafiikat ovat meidän koneissamme varmasti paremmat kuin heidän ja musiikkipeleissä ei sentään tarvitse grafiikkoja aina katsoa.

Odotetaan mielummin vielä kotimaista palautetta mm. tilt.tv -ohjelmasta kun se sinne arvosteluun saadaan. Olen minäkin todennut muutaman lyttyyn taitetun pelin hyväksi.

PS. Kyseisellä sivulla on tehty muitakin arvosteluita pelissä ja pelin keskiarvoksi pikasella laskennalla tuli 8,6. Parhaimmillaan peli sai 9.4.

Sori OT, mutta miten niin meidän koneissa paremmat grafiikat kuin heillä?! :confused: Eiköhän IGN:n porukalla oli juuri ne parhaat laitteet peliä arvostellessa. Enkä todellakaan usko, että tilt.tv:stä saa parhaan näkymyksen pelistä.

Mielipiteistä on tietysti vaikea kiistellä, ja monet pelit joita arvostelijat ovat pitäneet huonoina(arvosana 7 ei tarkoita että peli olisi huono) olen itse niistä pitänyt. Mutta tälläkin asialla on kääntöpuoli, arvostelija saattaa ylistää pelin maasta taivaisiin ja itse en vaan tykkää. Kaikki on niin suhteellista.

Metacriticista voi nyt ainakin sen verran päätellä että suurin osa arvostelijoista on pelistä tykännyt(ka. 87/100). Toisaalta käyttäjäarvioiden keskiarvo on 5.7/10, mutta tässä voi olla jotain "kostoarvioita" ynnä muita mukana.

Toisaalta käyttäjäarvioiden keskiarvo on 5.7/10, mutta tässä voi olla jotain "kostoarvioita" ynnä muita mukana.

Joo ja niitä epäonnekkaita jotka ovat saaneet näitä paljon puhuttuja viallisia soittimia pelin mukana tai ne ovat heti kättelyssä hajonneet. Moinen varmasti kirvoittaa negatiivisia arvosteluja, vaikkei se itse pelin hyvyyteen oikeastaan edes liity.

Itsekin vähän olen pelästynyt noita GH:n laiteongelmia ja alan taas taipumaan sille kannalle että hankin vain RB2:n rummut erikseen jos nekin marraskuussa olisivat Euroopasta saatavissa (en toki väitä että nekään täydellisen varmatoimisia olisi). Kitaroita on jo itselläni riittävät kaksi ja jos Lipsin mikit vieläpä toimisi näissä peleissä niin muuta ei tarvis hankkia. Paitsi pelit sitten erikseen. Sitäpaitsi en vielä missään ole nähnyt myytävän GH:WT:stä erillistä rumpusettiä, liekö moista milloin edes tulossa myyntiin...?

Toisaalta Gamestopin tarjouksella saisi koko GH:WT setin alle RB2:n rumpujen hinnan... Vaikea pala.

Mitä vaikeustasoon tulee, niin itsekin toivoisin sen vähän tippuvan GH3:sta. Tykkään enemmän rennommasta fiilistelystä, mutta haastetta pitää silti tietenkin olla. GH:Aerosmithiä en ole koittanut, joten sen vaikeudesta tai helppoudesta en tiedä.

Niin tuosta vaikeustasosta sen verran että mielestäni saisi olla ainakin aika lähellä GH3 tasoa. Rock Bandia ja GH3 pelanneena omasta mielestäni into pelaamiseen pysyy paljon kauemmin yllä kun pelissä on haastetta. GH3 on vaikea, mutta kyllä moni pelaaja varmasti pienellä harjoittelulla pystyy peliä mediumilla pelailemaan.

Rock Bandia kun aloin GH3 jälkeen pelaamaan niin medium taso oli lähinnä vitsi ja ennenkaikkea tylsää soittamista, nuotteja tuli ruudulle aivan liian hitaassa tahdissa. Ei minulta rock bandin pelaaminen expertillä onnistu mutta joillekin virtuooseille voi pelaaminen olla liiankin helppoa ja vaikka he eivät GH3:ssa kaikkia biisejä expertillä pääsisivätkään läpi niin Rock Band on pelattu yhdessä illassa(kärjistystä).

Vaikeus ja sitä kautta biisien opettelu pitää mielenkiinnon yllä.

Joo ja niitä epäonnekkaita jotka ovat saaneet näitä paljon puhuttuja viallisia soittimia pelin mukana tai ne ovat heti kättelyssä hajonneet. Moinen varmasti kirvoittaa negatiivisia arvosteluja, vaikkei se itse pelin hyvyyteen oikeastaan edes liity.

Itsekin vähän olen pelästynyt noita GH:n laiteongelmia ja alan taas taipumaan sille kannalle että hankin vain RB2:n rummut erikseen jos nekin marraskuussa olisivat Euroopasta saatavissa (en toki väitä että nekään täydellisen varmatoimisia olisi). Kitaroita on jo itselläni riittävät kaksi ja jos Lipsin mikit vieläpä toimisi näissä peleissä niin muuta ei tarvis hankkia. Paitsi pelit sitten erikseen. Sitäpaitsi en vielä missään ole nähnyt myytävän GH:WT:stä erillistä rumpusettiä, liekö moista milloin edes tulossa myyntiin...?

Toisaalta Gamestopin tarjouksella saisi koko GH:WT setin alle RB2:n rumpujen hinnan... Vaikea pala.

Mitä vaikeustasoon tulee, niin itsekin toivoisin sen vähän tippuvan GH3:sta. Tykkään enemmän rennommasta fiilistelystä, mutta haastetta pitää silti tietenkin olla. GH:Aerosmithiä en ole koittanut, joten sen vaikeudesta tai helppoudesta en tiedä.

Jep olet oikeassa, että haastettakin pitää olla vaikka rennompaakin meininkiä haluaisi. Omasta mielestäni peli pitäisi kasata niin, että pelissä olisi helposti soittettavia biisejä hyvä määrä tai ainakin helpompia kuin GH3:ssa. Vaikeat biisit voisi taas halutessaan ladata marketplacesta kun haastetta ei pelistä enään ala tarpeeksi löytyä. Kuten jo aikaisemmin sanoin niin helppoa pitää olla, mutta ei liian helppoa. Toivon mukaa sitten saadaankin nämä GH3 biisit myös GHWT niin saadaanpa ainakin sitten se haastava puoli sinne myös. Ainakaan tekijät eivät ole vahvistaneet huhua, jonka mukaan GH3 biisejä ei saakkaan GHWT.

Sitten noista peliarvostelijoiden koneista. On melko todennäköistä, että arvostelijoiden kone on jotenkin huterampi kuin omamme, sillä muutamien pelien kohdalla esim. grafiikat saattavat mennä hieman huonoiksi mikäli näyttö ei ole täysin oikeassa resoluutiossa. Myös joskus arvosteluissa on sanottu, että ei voitu testata sitä ja sitä ja oli vaikea arvioida sitä ja sitä, koska koneesta puuttui sittenkin jotakin. Joksus silti jopa laajakuvatv saattaa olla huonommat grafiikat kuin neliössä. Olen tämän jo monesti itsekseni todennut. Aina pitäisi kokeilla peliä kaikilla resuluutioilla ja kattoa mikä on paras ja tehdä siitä sitten johtopäätös. Osittain kyllä tuolla vähän perustelemattomasti liioitellaan peliä ja välillä ihan kostetaan huonosta palvelusta, vaikka pelillä ei ole siihen osaa eikä arpaa.

Joo ei tosta tilt.tv välttämättä saa pelistä aina sitä parasta kulmaa, mutta omasta mielestäni se kertoo asiat jotenkin omalta kannaltani paremmin ja perusteellisemmin.

Meillä jokaisella on oma mielipiteemme siitä ovatko jotkut arvostelijat nyt oikeassa suunnnassa. Itse täytyy kyllä tunnustaa, että toisinaan vedän suosikkipelejäni vähän kotiinkin. Mehän keskustelemme täällä omista mielipiteistämme ja näkymyksistämme. Olisihan se aika hölmöä jos kaikki olisivat kaikesta samaa mieltä.

Edit: Lisätään vielä, että paras kokeilla peliä ja vetää sen kaikki biisit kiitettävästi läpi ennen kuin aletaan sanomaan, että tarvitaan lisää haastetta. GH3 alle kyllä mennään, mutta ei tämä varmaan nyt kuitenkaan niin helppoa ole. Siinä kait vähän yli keskitason.

Joo aika hikinen arvosana. Editori on kuulemmu surkea ja sillä tehdyt kappaleet kuulostavat kännykän soittoääniltä.

Kaikki on mahdollista mikäli taitoa vain löytyy tarpeeksi. Editori on varmasti surkea jos vaivaa ei viitsi pätkääkään nähdä. Arvostelijat tuskin ovat jaksaneet testailla music studiota viikon verran. Eihän se biisin tekeminen helppoa ole, mutta yhtä biisiä saa sunnitella vähintäänkin viikon ennen kuin siitä mitään tulee. Kotisivuja tai hienoja kuviakin voi tehdä kuinka mitättömillä ohjelmilla tahansa kunhan taitoa vain löytyy tarpeeksi kuten todennäköisesti myös tässä pelissä. Jos virittää kitarat sun muut soittimet päin pläsiä niin luuleko joku, että siitä syntyy mukamas enemmän kuin surkea soittoääni. Itse en tunnusta pelin music studiota huonoksi ennen kuin olen sen itse testannut. Olen monesti tehnyt mitättömästä suurta taidetta niin kuvakäsittelyn kuin kotisivujenkin puolella joten saa olla kyllä todella sohjo vehje jos tämä ei onnistuisi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tulipahan muuten vain mieleen, että toimiiko GH3:sen kitara WT:ssä? Itse pitäisin sitä jotenkin itsestäänselvyytenä, että tottakai GH3 kitara toimii, mutta on nyt pakko varmistaa vielä.

Tulipahan muuten vain mieleen, että toimiiko GH3:sen kitara WT:ssä? Itse pitäisin sitä jotenkin itsestäänselvyytenä, että tottakai GH3 kitara toimii, mutta on nyt pakko varmistaa vielä.

Pelivideoiden mukaan toimii. Etsi pelaaja GuitarheroPhenom youtubesta niin hän ainakin soittaa GHWT GH3-kitaralla.

Ylös Bottom