Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Rock Bandin soitinten hintaa kritisoitiin, mutta nyt kun Activision tuo samaan hintaan samanoloista settiä, niin hinnasta ei narista? IMHO edelleen älyllisen tason yläpuolella. :(

Kaipa se on vain se myöhästely mikä pännii eurooppalaisia. Ottaen huomioon että GH:WT maksaa soittimineen kaikkineen n.219 joka on tällä hetkellä jopa kalliimpi kuin RB kunhan tietää mistä hakee. EB Games on laittanut tarjouksen missä vie 4 X360/PS 3 peliä vaihtoon niin saa GH:WT hintaan 69,90 (peli ja soittimet) ja en siitä sitten tiedä vaihtuiko se julkaisupäivä. Mutta tässä on tämän hetken tiedot.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olikos tämän julk.päivä nyt perjantaina? 21.11.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse kun kävin tuon Gamestopin vaihtotarjouksen hyödyntämässä viimeviikolla, myyjä sanoi että perjantaina 21. päivä saa pelin tulla hakemaan. Sanoi oikein että mieluusti jo perjantaina hakis, tulee kuulemma myymälä niin täyteen bundleja ettei meinaa mahtua :D. Näin siis jyväskylässä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Rock Bandin soitinten hintaa kritisoitiin, mutta nyt kun Activision tuo samaan hintaan samanoloista settiä, niin hinnasta ei narista? IMHO edelleen älyllisen tason yläpuolella. :(
Suurin osa on varmaankin hyödyntänyt tuota GameStopin vaihtotarjousta. Oma super bundleni maksoi oikeassa rahassa sen ~120 euroa.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Olikos tämän julk.päivä nyt perjantaina? 21.11.

Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta NetAnttilan sivuilla oli päiväksi mainittu 19.11. Onkohan tuo päivä sitten siellä väärin, vai voisiko se olla niin, että pelin voi tilata jo tuolloin, jolloin sen saisi kotiinsa perjantaiksi?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta NetAnttilan sivuilla oli päiväksi mainittu 19.11. Onkohan tuo päivä sitten siellä väärin, vai voisiko se olla niin, että pelin voi tilata jo tuolloin, jolloin sen saisi kotiinsa perjantaiksi?

NetAnttila on yksi huonoimmista paikoista ennakkotilata pelejä. Toimituksissa menee yleensä se viikon verran aina julkaisun jälkeen.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Aikaisemmin jo kyseltiinkin tuon GH3:sen kitaran toimimista World Tourissa, mutta onko kellään tietoa että toimivatko Gibson X-Plorer USB-kitarat tuossa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse kun kävin tuon Gamestopin vaihtotarjouksen hyödyntämässä viimeviikolla, myyjä sanoi että perjantaina 21. päivä saa pelin tulla hakemaan. Sanoi oikein että mieluusti jo perjantaina hakis, tulee kuulemma myymälä niin täyteen bundleja ettei meinaa mahtua :D. Näin siis jyväskylässä.

Tästä kiitän paljon, ei mitään hajua ole ollut koko vaihtotarjouksesta, joten perjantaina sitten itsekkin hakemaan oma paketti Jyväskylästä.
Ah,viikonlopusta tulossa varsin mieluisa kun on jo kaverit tulossa ottamaan vähän juomaa ja samalla voikin jo kokeilla sitten pimputtelua isommalla porukalla (toinen kitara puuttuu tosin näillä näkymin). Mutta kiitän tuosta tiedosta vielä!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tästä kiitän paljon, ei mitään hajua ole ollut koko vaihtotarjouksesta, joten perjantaina sitten itsekkin hakemaan oma paketti Jyväskylästä.
Ah,viikonlopusta tulossa varsin mieluisa kun on jo kaverit tulossa ottamaan vähän juomaa ja samalla voikin jo kokeilla sitten pimputtelua isommalla porukalla (toinen kitara puuttuu tosin näillä näkymin). Mutta kiitän tuosta tiedosta vielä!
En ole varma että onnistuuko se vaihtotarjous enää perjantaina. Siis meinaan, että jos se pitää ennakkoon varata?
EDIT: Tai enhän minä tiedä oletko jo sen varannut. :p
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)


No silloin kun GH3 tuli niin eipä ollut siinävaiheessa niin monta kilpailijaa kun nyt. Nyt on rock band sinä kisailemassa asiakkaista. Virallinen Euroopan julkaisu ei vielä ole tietääkseni tullut
joten PS3 versio varmaan myy paremmin, mutta en tiedä mahtaako xbox360 versio myydä yhtä hyvin kuin GH3. Myyntiluvut kasvanevat vielä Euroopan julkaisun jälkeen. Nyt on ehkä vielä aikaista sanoa, kumpi nyt myy paremmin GH3 vai WT, koska GH3 on ollut huomattavasti kauemmin markkinoilla. Pitää vain toivoa, että tämä on tämmöistä alkukankeutta.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

En ole varma että onnistuuko se vaihtotarjous enää perjantaina. Siis meinaan, että jos se pitää ennakkoon varata?
EDIT: Tai enhän minä tiedä oletko jo sen varannut. :p

En ole vielä varannut, mutta soitin tuossa liikkeeseen ja kysyin että vieläkö perjantaina pystyy antamaan 4 peliä + rahat niin kuulemma onnistuu. Toki vedän herneen nenään siellä jos ei sitten onnakkaan ;)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Eilen kävin omani maksamassa gamestopilla. Mun käsityksen mukaan toi tarjous koskee vain ennakkoon varaamista. Jos joku myyjä on vahingossa sulle sanonut, että käy myös perjantaina, voi joku toinen olla eri mieltä. Mutta voihan se onnistuakin. Perjantaina pääsee sitten testailemaan. Ja onneksi myös death magnetic toimii tässä. :cool:
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tänään klo. 12 aikaan Sellon Gamestopista soitettiin ja sanottiin, että heti huomenna aamulla GH:WT:n voi tulla hakemaan! Elikkäs huomenna pääsee pelaamaan.
Toivottavasti vielä Rock Band 2 ehtisi saapua huomiseksi, silloin vasta olisikin täydellinen viikonloppu.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tänään tuli minullekin puhelu Tampereen Koskikeskuksen Gamestopista. Huomenna haettavissa. En malta odottaa! :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Kiva kun ei oo kukaan mulle soittanut Asematunnelin GameStopista että huomenna voi käydä noutaan. Noh, eiköhän sitä GH:ta sinnekkin ihan riittävästi tule.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mun käsityksen mukaan toi tarjous koskee vain ennakkoon varaamista. Jos joku myyjä on vahingossa sulle sanonut, että käy myös perjantaina, voi joku toinen olla eri mieltä. Mutta voihan se onnistuakin.

Näin itsekkin käsitin mainosta katsoessani ja pirautin sinne piruuttani uudestaan eilen ja eri myyjä tokaisi myös että vielä huomenna kelpaa vaihto. Noh, sinne vain töiden jälkeen ajelemaan ja tarkistamaan tilanne. Ei olisi silti ensimmäinen kerta kun toinen sanoo jotain toista kun liikkeeseen on mennyt. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Heittäkääs joku vähän arvioita kuinka iso se Super Bundle oikeen on? Että minkälaiseen säkkiin tjms. se mahtus, vai miten muut on ajatellu sen raahata ulos sieltä liikkeestä?:p
 
Ylös Bottom