Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Guitar Hero: World Tour [X360]

Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

-Ääni säätöjä pitää vissiin muokata,kun rummun ääniä ei oikeastaan ees kuulu. Verrattuna kitaraan. Aivan niinku basson taso vaihtelis biiseissä. Joskus basso jysähtää kunnolla,kun taas jossain biiseissä sitä ei tuu yhtään?? Huomaa tosi hyvin kun polkee siinä intron aikana...

Johtune paljolti siitä, että eri bändit päättävät kuinka hyvin biiseissään basso tai rumpu näkyy. Onhan jotkin bändit voineet laittaa volyymiä bassolle pienemmäksi ja kitaralle isoksi. Bassohan on aina pelkästään semmonen rytmittäjä ja basisti on yleensäkin aika hämärän peitossa, mutta pitäähän jonkun sitäkin esittää, että biisi pelais.

Jos biisilista olisi saman tyylistä esim. pelkkää rock tai hip-hop, niin tällöin basso kuullostaisi aika samalta kaikissa, mutta tässä pelissä on niin paljon erillaisia biisejä joten basso muuttuu usein.

Harmittaa kyllä hieman kun saan pelin vasta jouluna, mutta onneksi näin viikonlopusta voin taas Turkuun serkun kanssa pelaamaa kun hänellä peli on. Panen kaikki tätä edellisen kommenttini jälkeen tehdyt havainnot muistiin ja kiinnitän niihin huomiota huomenna. Katotaan sitten sunnuntaina olenko samaa vai eri mieltä.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tuossa tuli äskön vähän rumpuja kokeiltua, ja huomasin että keltasta ja oranssia (niitä symbaaleja) täytyy lyödä melko lujaa, että rekisteröi sen osuman. On kyllä melko vaikeaa soittaa kun koko ajan pitäisi lähes täysiä lyödä siihen. :/ Onko muilla samanlaista ongelmaa?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tuossa tuli äskön vähän rumpuja kokeiltua, ja huomasin että keltasta ja oranssia (niitä symbaaleja) täytyy lyödä melko lujaa, että rekisteröi sen osuman. On kyllä melko vaikeaa soittaa kun koko ajan pitäisi lähes täysiä lyödä siihen. :/ Onko muilla samanlaista ongelmaa?

Sama homma meikäläisellä. Pistinkin äskön tilaukseen tuolta RedOctanelta kaapelin, jolla kannut saa kiinni koneeseen ja sitten lisättyä herkkyyttä sitä varten luodulla ohjelmalla.

Toinen vähän kettumaisempi ongelma oli sitten kitaran kanssa, joka ottaa virheitä tyhjästä. Yksi biisi jo ihan kosahti tuon takia. Pitänee soitella alkuviikosta GameStopille.

Saa nyt nähdä miten tämän kanssa lopulta käy, onko kenties aiheellista palata RB-leiriin.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Nyt huomasin, että mitä keskemmälle niitä symbaaleja lyö, sitä tarkemmin se rekisteröi ne iskut (shocking:p). Nyt alkaa jo pikku hiljaa sujua.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Joo kaapeli meni tilaukseen. Siihen asti en varmaankaan rumpuihin koske. Enkä oikein viitikkää ku mutsi ei tykkää. Sanoi että jos vien rummut toiseen kämppään hän ostaa sinne boxin sitä varten :D

Skeballa soittaminen taas on sitä kunnon puuhaa. Heti piti mennä lataamaan tuo Zelda biisi GH storesta ja soittaa Beat it. Pitänee itse alkaa väsäillä jotain tunnettuja pelibiisejä. Ekaksi ajattelin Sarias songin joka siis myös on zeldasta. Kunnon hevi-versio tietysti.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

No ei se perjantai mennytkään ihan niin putkeen kuin piti... no sain varattua oman Heroni ja olisin jopa saanut omani sieltä tänään, mutta jäljellä olleet 360-versiot oli jo varattu. Hakekaa omanne ihmiset niin ei harmittaisi niin paljoa :D
Noh, maanantaina tulee soitto milloin saan oman pakettini hakea sieltä. mutta eipä tässä jaksa tänään sitten muutakuin vetää kovat kännit ja mennä pelaamaan kavereiden kanssa muutaman änärit sitten kun ei Guitar Heroa saanut. Mutta varaaminen joo onnistui vielä tänään Gamestopilta, josta olen kiitollinen, kun hinta on kummiskin noin 110 koko setistä kun tuli cdon.comin tarjouksia vaihtopeleistä hyväksi käytettyä tässä. Pahoittelen pientä offtopicia ja hauskoja soittamisia vain kaikille pelin jo saanneille. Netissä minusta saa soittajan sitten jos on joskus tarvetta. Tasoista en uskalla muuta väittää kun hard/expert guitarilla/bassolla, rummut on minulle uusi tuttavuus (laulajaksi en suostu, kokeilla voin itsekseni kyllä).
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Pistinkin äskön tilaukseen tuolta RedOctanelta kaapelin, jolla kannut saa kiinni koneeseen ja sitten lisättyä herkkyyttä sitä varten luodulla ohjelmalla.

Voisitkos pistää linkin tuohon ? Itse en tuollaista onnistunut löytämään (voi olla, että olen vain täysin sokea), mutta kyllä tuollainen kelpaisi. Välillä vähän ärsyttää, kun peli ei ota symbaalien hakkausta, jos lyö vähän liikaa sivuun.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Minulla on taas toisenlainen ongelma. Keltainen "pad" on yliherkkä. Melkein aina kun soittaa punaista, niin samalla peli rekisteröi keltaisen, eli punainen ja keltainen soivat samalla iskulla.
Tuo on hyvin ärsyttävää, sillä se estää combojen saamisen todella hyvin.

RedOctanelta tilasin tuon USB-MIDI kaapelin. Mistäköhän kaapeli lähetetään ja mitenköhän kauan sen saapumiseen menee?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Voisitkos pistää linkin tuohon ? Itse en tuollaista onnistunut löytämään (voi olla, että olen vain täysin sokea), mutta kyllä tuollainen kelpaisi. Välillä vähän ärsyttää, kun peli ei ota symbaalien hakkausta, jos lyö vähän liikaa sivuun.

Tuolta.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itse sain tällä kikalla symbaalit toimimaan joksikin aikaa, mutta nyt ei enää toimi tuo keltainen kunnolla. :/ Taas joutuu takomaan täysiä, että ottaa iskun. Alkaa jo pikkusen vatuttaan suoraan sanottuna.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Vähän myöhään tähän peliin heränneenä muutama yleinen kysymys.

Itselläni on GH3 + Langaton LesPaul kitara. Voinko soittaa sillä kitaralla gh4:sta, jos ostan vain gh4 pelin? Voiko rumpuja ostaa erikseen?
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Itselläni on GH3 + Langaton LesPaul kitara. Voinko soittaa sillä kitaralla gh4:sta, jos ostan vain gh4 pelin? Voiko rumpuja ostaa erikseen?
Voit soittaa. Erilliset instrumentit taitavat tulla myyntiin vasta myöhemmin.
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mulla kans rumpujen kanssa ongelmia. Punanen pädi ottaa iskuja vastaan pirun huonosti. Ja välillä vaikka lyö tosi kovaa niin ei silti ota kaikkia vastaan. Alkuun toimi hienosti, mutta parin tunnin jälkeen ei enää ollenkaan. Lähti kans toi kaapeli tilaukseen. En kyl usko et toi sillä korjaantuu, mut toivotaan.
Kitara sen sijaan toimi mainiosti. Kyllä eye of the tiger, livin' on a prayer ja beat it on vaan kovia!! :)
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

No niin, nyt on koepelaamiset takana :D Että tämä World Tourin kitara on mahtava!!! Kokeilin Rock Band 2:sessa myös ja esim. Metallican kappaleissa pisteeni kohenivat kunnolla. Medium on liian helppo (tulee lähes koko ajan 1. soittokerralla kappaleesta 100%), mutta hardia en uskalla kokeilla :p Huomenna olis tarkoitus ottaa rummut laatikosta, toivottavasti mun yksilö on ongelmaton, niinkuin Rock Band 1:senkin rummut olivat...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Mulla taas sattui tuossa illalla rumpujen kanssa sellaista, että ne sammuivat vähän väliä itsestään. Aina meni pause päälle ja piti guide-napista käynnistää rummut uudelleen. Pahimmillaan 10 sekunnin välein. Välillä sitten rummut eivät menneetkään enää ollenkaan Guide-napista päälle. Siihen ei auttanut mikään muu kuin patterien irroitus ja takaisin laitto. Tämä auttoi muutenkin aina hetkeksi, mutta sitten ongelma palasi.

Koneessa on paketissa mukana tulleet uudet duracellit, joiden tuskin pitäisi parin tunnin soitolla kulua loppuun. Eikä guide vilkuttanut missään vaiheessa valoja kuten yleensä patterien ollessa vähissä. Pitää ehkä koittaa ne kuitenkin vaihtaa jos tämä pätkiminen jatkuu. En tiedä olisiko sitten jotain kosketushäiriötä jossain jonka rumpujen hakkaamisen tärinä aiheuttaa. Myös keltainen symbaali lakkasi kerran toimimasta, mutta johdon irroitus ja kiinnitys auttoi.

Toivottavasti nämä ongelmat eivät jatku, sillä en tosiaankaan jaksaisi lähteä roudaamaan noita rumpuja minnekään vaihdettavaksi. Pelottaa kyllä kun on niin paljon kuullut rumpujen tekniikan pettämisestä...
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Sanokaahan, että toimiiko RB:n rummut tässä?Pedaalin kanssa jotain ongelmia?
Tänks!
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Jeps pistinpä itellenikin USB midikaapelin tulemaan, kiitos linkistä! Itselläni kun tuntuu että joskus samaan aikaan lyödessä esim. keltaista symbaalia ja punaista rumpua ei aina rekisteröidy keltaisen pellin isku. Tavallaan kuin punainen kumoaisi keltaisen.

Tuola oli kyllä ohjeessa käsitelty aihekin, "Keltainen symbaali jättää nuotteja välistä kun lyön samaan aikaan punaista rumpua." Toivottavasti tuo kalibrointi auttaa. Muuten olen kyllä rumpuihin ollut tyytyväinen ja hauskaa on ollut mättää. Pitäisi nyt alkaa enemmän vähän treenaileen biisejä rummuilla. Expertillä tullut heti alkuun taottua, kun joskus oikeita rumpuja soittaneena tuli huomattua että paljon vaikeampi on soitella helpompia tasoja. Vaistomaisesti soittelee musiikin mukaan ja silloin soittelee "ylimääräisiä".
 
Vastaus: Guitar Hero World Tour (Xbox 360)

Tossa tuli vähän kitaralla rämpytettyä Hardilla ja oli kyllä ihan uskomattoman hauskaa. Se slideri on melko siisti ominaisuus, vaikka vielä ei oikein ne slider-osiot onnistunut sillä itse sliderillä. Mutta muuten oli ihan veikeitä ne äänet mitä sillä pysty tekeen niissä pitkissä nuoteissa. Vielä kun noi rummut saisi korjattua (tai tuon keltaisen symbaalin vähän herkemmäksi) niin olisi ihan jees.
 
Ylös Bottom