Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

kiitos tiedosta, aika lapsellista porukkaa. henkinen ikä semmoset 6vuotta näillä jepeillä näyttäs olevan..
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Kerran olen saanut valitusviestin. MotorStorm 2 pelatessa tuli hieman taklattua toista pelaajaa kylkeen, mikä ainakin omasta mielestäni kuuluu ko. pelin henkeen. Kaveri ei kuitenkaan tykännyt moisesta vaan pisti heti kisan jälkeen pitkän viestin, jossa valitti minun olevan surkea pelaaja, ja että pilasin koko kisan jne. Kummatkin taidettiin vielä päästä ihan hyville sijoituksille (3-6?). Onneksi homma jäi siihen yhteen viestiin, eikä tarvinnut alkaa mitään valituksia tekemään...

Sitten on vielä ollut näitä yleisiä häiriköitä, jotka kinastelevat keskenään, häiriten samalla muitakin pelaajia. Warhawkissa pääsi kerran käymään näin. Tyypit haukkuivat koko pelin ajan toisiaan bitcheiksi jne. Alkoi todella ottaa päähän sellanen kinastelu! Onneksi pelissä on nykyään mahdollisuus laittaa häiriköt äänettömiksi.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Kerran olen saanut valitusviestin. MotorStorm 2 pelatessa tuli hieman taklattua toista pelaajaa kylkeen, mikä ainakin omasta mielestäni kuuluu ko. pelin henkeen. Kaveri ei kuitenkaan tykännyt moisesta vaan pisti heti kisan jälkeen pitkän viestin, jossa valitti minun olevan surkea pelaaja..

Näistä ei kannata välittää, sama kun NHL:ssä sanoisi ettei saa taklata. Itse ainakin kiilaan kaikki tieltäni tuossa pelissä, sehän on Motorstormissa yksi avaintekijöistä ja näin ollen täysin sallittua.
Eriasia tietenkin on, kuinka paljon se vastapuolta kismittää..;)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

GT Proloa pelatessa tuli törmättyä näihin häiriköihin jotka tahalleen jäivät kierroksella odottamaan, jotta pääsisivät vetämään kylkeen. Pelin jälkeen rupesi inboxiin tulemaan näitä f***ing -viestejä. Laitoin käyttäjän estolistalle niin siihen päättyi häirikköviestit.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

COD4:ssa myös aika yleisiä noi b.....ch ja f.....g viestit, jos sä pärjäät hyvin niin tulee camper yms viestejä, jos sä pärjäät huonosti niin tulee you suck yms viestejä. Muutenkin sen myötä kun tuli mahdollisuus laittaa viestejä pelien aikana on alkanu melkolailla häiriköitä olemaan. Kyllähän se vähäsen pistää näkee punasta, et onks nyt niin vaikeeta pelata ilman toisten haukkumista, jos on niin huono niin opettelis pelaamaan paremmin. Yleensä laitan jonkun pikkumuistutuksen niille takaisin ja sen myötä plokkilistalle niin siinäpähän naamat punaisina yrittävät viestitellä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Itse olen vasta 14 v ja yritän pitää keskustelun tason järkevänä. Riippuu tosi paljon kenen kanssa pelaan ja miten heitetään läppää. Parhaitten kavereiden (PSN) kanssa välillä jutut on mitä on, mutta kaikilla on hauskaa. Ja yleensä mutetan kaikki muut, että niiden ei tarvitsisi kuunnella meidän puhetta, koska kaikki ei tykkää ylimääräisestä tausta melusta. JA kyllä ne aiheet on fiksuja esim. peliin liittyvää, mutta joskus ne on kova-äänisempiä. Tiedän vielä nuorempia tyyppejä joiden mielestä Homottelu on coolia. Tässä tilanteessa olen pitänyt turpani kiinni. Ja ne puheen aiheet myös oikeasti on normipäiväsiä juttuja esim. vaikka CoD WaWia pelattaessa on puhuttu paljon Modern Warfare 2:sta.

Itseä kiinnostaa pääsäntosin oman ikäinen porukka, mutta poikkeuksiakin on.

Minä en tiedän onko muut huomannu, mutta ala-aste ikäisten jutut on ihan ihmeellisiä (vuoden nuorempia) (itse menen 8. luokalle). Niillä ei ole mitää 'vakavuutta' pelissä.

E: ja lobbyssa turvat on tukossa, koska siellä ei kuule mitään :D
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

E: ja lobbyssa turvat on tukossa, koska siellä ei kuule mitään :D

Sama juttu.... lobyssä pitäisi olla mahdollisimman hiljaa.itse pelaan lähinnä autopelejä ja jos lobyssä joku tai jotkut puhuvat suu vaahdossa, niin ei kuule koneen ääniä ja on vaikeaa vaihtaa vaihteita ja keskittyä muutenkaan ajamiseen.
Ja pahinta se jatkuva juttelu on sellaiselle joka ei omista headsettiä eli jutut kuuluvat hänelle suoraan kaiuttimista.

Jos jollain pelaajalla ei ole headsettiä ja on alkanut edellinen asia tapaus jurppimaan, mutta arastelet tulla julki puheen välityksellä....muutenkin ostamaan headset.
Ei mitään rohkeasti vaan ostamaan headset ja juttelemaan näin tein itsekkin ja peräti aika pian jouduin ulkomaalaisten kanssa jutteluihin ja minun englantini on vielä todella huonoa, mutta
osa niistä yrittävät silloin tällöin peräti opettamaan englantia.Monesti on nykyään ollut ihan hauskaakin vaikka kielimuuri jarruttaa keskustelua.
Lisäksi kaikki pelissä tapahtuvat valinnat ovat sitten helppo sopia puhumisella.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Itse en käytä pelien omia voice chat -tukia ollenkaan. Täyttä paskaa semmoset. Ihan karmean huonolaatuista kaikissa peleissä. Melko monissa peleissä pitää joku tietty desibelimäärä ylittää, että puhe lähtee päälle, joten yleensä jää eka tavu lauseesta jonnekin matkan varrelle. Yleensä kavereiden kanssa pc:n kautta voice chat. Esim. NHL 09:ssä on paljon mukavampi, että kaikki kuulee kaikkia, eikä vaan omanpuolulaiset. HAWXiakin paljon mukavampi pelata kun puhe on PC:n kautta. Varsinkin jos osa kaveriporukasta on vastapuolella, niin voi kuittailla pelin aikana.

Kyllä ajopelejä/simuja pystyy ihan hyvin pelaamaan, vaikka olis minkälaiset keskustelut päällä. Varsinkaan random-kisat tai testaaminen ei ole niin keskittymistävaativaa, että ei vois keskustella niitä näitä. Se on sitte eri asia, jos on joku oikeasti tärkeä sarja-kisa menossa. Toki sillonkin jos ei mitään vääntöjä ole menossa, niin melko hyvin pystyy rupatteleen. Välillä ainakin kavereiden kanssa kysellään stoppien pituuksia tai sen hetken nopeinta kierrosta. Voihan sitä välillä hieman yrittää psyykatakin, varsinkin jos on ajamassa kiinni. Kuulokkeet vaan sivuun, jos ei halua kuunnella.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Kylläpä oli taas mukavaa wawissa..

Olin hostina yhes matsissa ja mulla katkes yhteys kesken matsin ni jo alkaa yks pottuuntun yankki poika pistää vit-huilu viestiä minuutin välein ja haukkuun miten huono mä oon ELÄMÄSSÄ:rolleyes:.. Ei tsiisus, ei auttanu selittää että yhteys meni eikä mikään muukaan ni alennuttiin sit hänen tasolleen hetkes ja sit estolistalle.. jee jee:eek:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Nykyään yleensä kuin aloitetaan chat, niin invitään vain kerran. Minä en ainakaan jatkuvasti invi ketään chattiin. Ja nythän minusta ei ole ongelmaa, kun PS3 hajosi toiseen kertaan eilen.

No huh sinusta pääsee eroon onneksi.

Niin ja lisättäköön henkilö nimeltä Kepap myös joukkoon mahtavaan.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tuon Kepapin oikea omistaja lähetti ensiksi minulle nuo PSN tunnuksen emailin ja salasanan ja pyysi viestissään lähettämään noita tietoja eteenpäin. Siitä se sitten lähti... Minä eikä Jesse tunne tuota tyyppiä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tuon Kepapin oikea omistaja lähetti ensiksi minulle nuo PSN tunnuksen emailin ja salasanan ja pyysi viestissään lähettämään noita tietoja eteenpäin. Siitä se sitten lähti... Minä eikä Jesse tunne tuota tyyppiä.

Eh, ja oletko nyt ihan varma, että lähettäjä oli oikea omistaja, etenkin kun et edes tyyppiä tunne? Jos olikin, niin miksi pitää typeryyttä jatkaa? Suomen lainsäädännön mukaan tuossa syyllistytään luvattomaan käyttöön ja/tai tietomurtoon niiden toimesta jotka ko. tunnusta käyttävät. SCEE sekä tunnuksen omistaja voisivat tehdä teistä kaikista tähän sekaantuneista rikosilmoituksen, ja rangaistuksena tulisi olemaan sakkotuomio. Ihan vaan tiedoksenne.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Pelatkaapa NHL 09:a tai 08:a. Siellä tulee melkein joka ottelun jälkeen jotain "mukavaa" palautetta.

Yhdenkin pelin jälkeen, josta lähdin kesken pois koska vastustaja käytti vain huijausmaaleja (curve shot), tuli sellainen mukava viesti postilaatikkoon jonka otsikkoa tai sisältöä en ala tässä luettelemaan :rolleyes:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tämä nyt ei ole oikeen häiriökäyttäytymistä, mutta alkaa kyrsii kyllä. Pelatkaapa FC2, jo yhen pelin jälkeen tulee joku 3 viestiä missä lukee "We are waiting you in Far Cry 2"
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tämä nyt ei ole oikeen häiriökäyttäytymistä, mutta alkaa kyrsii kyllä. Pelatkaapa FC2, jo yhen pelin jälkeen tulee joku 3 viestiä missä lukee "We are waiting you in Far Cry 2"

AIka sama taitaa olla tossa Rainbow Six Vegas 2ssa. Muistaakseni kerran sitä oon kokeillu netissä ja sen jälkeen tuli varmaan joka päivä noita, että peli pyyntöjä ja edelleenkin tulee välillä vaikka siitä on varmaan monta kuukautta jo. Mutta muuten ei oo kyllä itellä mitään ongelmia ollut.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Syyllistyin tähän itse pelatessani BF:BC. Otin helikopterin jota en osaa lentää, odotin vielä että kaveri tulee kyytiin. Sitte vatkain ilmaan ja puol minuuttia kauheeta sekoilu ja mahalasku. Tuli muuten kannustavaa vit..ilua ihan kivasti. No minä sitte jälkeenpäin kiitin kauniista sanoista. Tuli ystävänlisäyspyyntö. WTF? :)
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Syyllistyin tähän itse pelatessani BF:BC. Otin helikopterin jota en osaa lentää, odotin vielä että kaveri tulee kyytiin. Sitte vatkain ilmaan ja puol minuuttia kauheeta sekoilu ja mahalasku. Tuli muuten kannustavaa vit..ilua ihan kivasti. No minä sitte jälkeenpäin kiitin kauniista sanoista. Tuli ystävänlisäyspyyntö. WTF? :)

Legendaarista. Kaipa se halus lisätä sut että pääsis ampumaan selkään tai jotain. Näitä tuli mulle CODeissa kun oon niissä niin käsi.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Jassoo, tulipa sitten ensimmäinen salasanan kalastus yritys. Aika säälittävää...

Viestissä väitettiin, että mut ois muka valittu johonkin CoDin serveri testiin, vai mikä lie. Ja jos olisin halunnut osallistua, niin olis pitänyt lähettää s-posti, salasana ja syntymäaika. Lopussa vielä nimikirjoituksena:" The Playstation Network update and TBS Team". Vähän jäi mietityttämään, että mikä toi TBS on?

Eli jos tulee viestiä käyttäjältä PSN_ADKT_01532, tästä samaisesta aiheesta ei kannata uskoa. Voisin vielä raportoida tämän tuosta ekan viestin linkistä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Juu raportoi ihmeessä, niin saadaan taas yks riesa pois peleistä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Jassoo, tulipa sitten ensimmäinen salasanan kalastus yritys. Aika säälittävää...

Viestissä väitettiin, että mut ois muka valittu johonkin CoDin serveri testiin, vai mikä lie. Ja jos olisin halunnut osallistua, niin olis pitänyt lähettää s-posti, salasana ja syntymäaika. Lopussa vielä nimikirjoituksena:" The Playstation Network update and TBS Team". Vähän jäi mietityttämään, että mikä toi TBS on?

Eli jos tulee viestiä käyttäjältä PSN_ADKT_01532, tästä samaisesta aiheesta ei kannata uskoa. Voisin vielä raportoida tämän tuosta ekan viestin linkistä.

Oisko True bullshitters team :D. Jooppa joo, pistäppä raportti jotta juntteja saataisiin pois pilaamasta muiden iloa.
 
Ylös Bottom