Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

taas lähti hienosti yksi pois kaverilistalta. Ei kyllä ihan samanlaisiin stratosfääreihin päässyt kuin se nimeltämainitsematon henkilö mutta ei ottanut hommasta opikseen vaikka sanoinkin etten ala äänichattailemään kuin ehkä peleissä useaan otteeseen.



Äänichattiä tulee käytettyä lähinnä RL kavereiden kesken sekä mahdollisesti aikaisemmin konsolifinin servuilla itsensä asialliseksi osottaneiden kanssa. Muuten meni maku kyllä äänichattiin kun kerran pari tuli vähän nuorempien henkilöiden kanssa samaan chattiin eksyttyä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ihme ilmiö tämä tsättikutsuspämmi? :confused: Xboxilla hääräsin Livessä nelisen vuotta, frendilista aina ihan piukassa. Ei_ikinä mitään tällasta, nyt taas suht lyhyellä PSN urallani on jo yksi (tuntematon) heppu ulkoistettu frendilistalta tämän takia ja toisen ulkoistus on enemmän kuin lähellä vaikka olen todella kärsivällinen yleensä...

Itse ihmettelen samaa, paitsi että tsättispämmäyksen asemesta tulee "Lähetä mulle kuvia" -viestejä. Ja jopa täysin tuntemattomilta tyypeiltä, joita en ole ottanut frendilistalleni!

Xbox Liven puolella ei ole koskaan ollut mitään tällaista ja PSN:ssa näitä tulee viikottain. Ei vain voi tajuta.

Mutta vielä kerran: onko kukaan saanut luvattua vastausta, kun on tehnyt valitusilmoituksen? Itse olen tehnyt noin kymmenen ilmoitusta, eikä yhdestäkään ole tullut mitään jatkotietoja, vaikka valitusta tehdessä niin luvataankin.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mites muuten saa deletoitua tuon "tavatut pelaajat" (tms)-listan (PS3)? Jostain Warhawkista, LbP:sta ym niitä on listalle ilmaantunut..

Varsinaista häiriökäyttäytymistä en ole kauheasti itse havainnut, mutta toisaalta pelaan aika vähän verkkopelejä, enkä koskaan headsetit päällä. Elämä on liian lyhyt siihen, että kuuntelisin jotain 15v teiniä vapaaehtoisesti kuulokkeissa suoltamassa kirosanoja.

Hemmetti, jos koskaan on oma poika/tyttö ja saan sen kiinni moisesta, niin peli lähtee kuukaudeksi jäähylle. Joku raja se on verkossakin. Vanhempien pitäisi vähintäänkin edes hiukan valvoa miten noita nettipelejä pelataan (alaikäiset). Homma menee nykyään niin, että voidaan melkein jakaa "yksinpelaaminen" ja "nettipelaaminen". Jälkimmäisessä lähtee paljon helpommin homma lapasesta. Pelaaminen on meinaan muuttunut siitä kun itse oli "15v"..

Eipä silti, ongelmia tulee siitäkin, jos peleistä täysin tietämättömät vanhemmat vetää suitset liian tiukalle ja panikoituu mitättömistä asioista. Eli se kuuluisa "kultainen keskitie" pitäis löytää. Pelaamisen pitää olla hauskaa.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mites muuten saa deletoitua tuon "tavatut pelaajat" (tms)-listan (PS3)? Jostain Warhawkista, LbP:sta ym niitä on listalle ilmaantunut..
Ei oikeastaan muuten kuin pelaamalla muita verkkopelejä ja "tapaamalla" sitä kautta uusia tyyppejä. Aikanaan vanhimmasta päästä lista sitten "tyhjenee".
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Taas tää sekoilu alkaa.
Miksi ei mene jakeluun, että ei kiinnosta chattailla tiettyjen tyyppien kanssa ?

Aikaisemmin jo nimiä vaihdeltiin, että pääsi listalle.Kyselin ennen listalle ottoa että kukas se siellä ja siinä sivussa valehtili että on se ja se.
Sitten listalle otin ja sama heppuhan se siellä taas oli...uskomatonta.

Miten enää kohta ketään voi ottaa listalle jos haluaisi, kun kyselemälläkään ei oikeaa tietoa pelaajasta välttämättä saa.
Lisäksi ulkomaalaisissakin on häirikkö käyttäytyjiä.Yksi pelaaja vinoilee joka lähtöön...halvatun kalkkuna.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Taas tää sekoilu alkaa.
Miksi ei mene jakeluun, että ei kiinnosta chattailla tiettyjen tyyppien kanssa ?

Aikaisemmin jo nimiä vaihdeltiin, että pääsi listalle.Kyselin ennen listalle ottoa että kukas se siellä ja siinä sivussa valehtili että on se ja se.
Sitten listalle otin ja sama heppuhan se siellä taas oli...uskomatonta.

Miten enää kohta ketään voi ottaa listalle jos haluaisi, kun kyselemälläkään ei oikeaa tietoa pelaajasta välttämättä saa.
Lisäksi ulkomaalaisissakin on häirikkö käyttäytyjiä.Yksi pelaaja vinoilee joka lähtöön...halvatun kalkkuna.
Tuo on serkkuni ja hän on ihan hyvä tyyppi, vaikka laittaakin aika paljon niitä invejä... Ihan hyvää chat seuraa se on, ei mikään häirikkö. Ja sehän on 18v, niin pitäisi jo jotain kertoa tasosta.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

No jos se serkku on Touhon tasonen jätkä niin kyllä ymmärrän. Touhokin pääty meikän blacklistille aika nopeesti.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Eiks nimeltä mainitseminen ollu kielletty? Itsellä on myös sama ongelma noiden chat invitien saannissa mutta yritän olla huomaamatta niitä. Mutta silti voi miettiä että kuinka paljon niitä kannattaa lähettää alle 15 minuttiin. Yksi kutsu päivässä riittää niin tietää että se on halukas juttelee jos itsekkin innostuu chattaamaan (en kuitenkaan minä innostu ollenkaan joten turha odottaa).
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ja jo poistetut "kaverit" laittaa heti uutta kaverikutsua, sitä en voi käsittää. Mä en kehtais..
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Ja jo poistetut "kaverit" laittaa heti uutta kaverikutsua, sitä en voi käsittää. Mä en kehtais..

Nii ja jos muistat Foxix aka Kaksi Kalaa :D sitä, että ne tekee vielä uusia tilejä ja koittaa sitä kautta päästä uuestaan kaverilistalle... :mad:
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Nii ja jos muistat Foxix aka Kaksi Kalaa :D sitä, että ne tekee vielä uusia tilejä ja koittaa sitä kautta päästä uuestaan kaverilistalle... :mad:

Kyllä muistan..;) joo, tää on kans ihan käsittämätöntä; miksi väenvängällä pitää päästä jonkun kaveriksi, vain joutuakseen taas poistetuksi listalta??
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Eiks nimeltä mainitseminen ollu kielletty? Itsellä on myös sama ongelma noiden chat invitien saannissa mutta yritän olla huomaamatta niitä. Mutta silti voi miettiä että kuinka paljon niitä kannattaa lähettää alle 15 minuttiin. Yksi kutsu päivässä riittää niin tietää että se on halukas juttelee jos itsekkin innostuu chattaamaan (en kuitenkaan minä innostu ollenkaan joten turha odottaa).
Mulla kanssa yksi sankari kaverilistalla saattaa illan aikana lähetellä 10-30 chat-inviteä, vaikken koskaan ole niihin vastannut, niin sama homma jatkuu lähes joka päivä... Kerran hänelle ystävällisesti ilmoitin että 1 kutsu/päivä riittää, kaveri muisti ehkä tasan tunnin, sitten sama rumba taas alkoi :) noh, huvinsa kullakin
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Mulla kanssa yksi sankari kaverilistalla saattaa illan aikana lähetellä 10-30 chat-inviteä, vaikken koskaan ole niihin vastannut, niin sama homma jatkuu lähes joka päivä... Kerran hänelle ystävällisesti ilmoitin että 1 kutsu/päivä riittää, kaveri muisti ehkä tasan tunnin, sitten sama rumba taas alkoi :) noh, huvinsa kullakin

Eikös tämmöiset "sankarit" kannattaisi monottaa pois listalta?
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Tuo on serkkuni ja hän on ihan hyvä tyyppi, vaikka laittaakin aika paljon niitä invejä... Ihan hyvää chat seuraa se on, ei mikään häirikkö. Ja sehän on 18v, niin pitäisi jo jotain kertoa tasosta.

Tä ?
Itse en kyllä maininnut kenenkään nimeä ja en tule mainitsemaankaan.En ymmärrä miten voit tietää ketä tarkoitin ja ketä en.
No jos on vasta 18v, niin sitten ymmärrän ettei minua kiinnosta sen ikäisten jutut.

Kannattaa etsiä suunilleen saman ikäistä seuraa tai sellaisia joilla on samat aiheet, kenties samat sekoilut.
Eli kertoo itsestään rehellisesti ( ei mitään piip valehtelua ), vaikka chattailu kiinnostaa ja minkälaiset juttu aiheet ja minkä ikäinen itse on ja sitten odottaa vastausta.
Jos nyt vastaaja vastaa rehellisesti tai vastaako ollenkaan....se onkin jo toinen juttu.

Ja toi halvatun kalkkuna on se ulkomaalainen.

Nyt on turha kenenkään aivan tuntemattoman pyrkiä listalleni nyt en ota ketään "sikaa säkissä" vastaan.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Joo kyllä minäkin olen melko tarkka nykyään ketä otan listoilleni. Yleensä tyypit joiden kanssa olen pelannu jo pitkään esim cod4:sta niin lisäilen. Sitten tyypit joiden kohdalla lukee Last Sign in 15 month ago, niin saavat myös lähteä. En ymmärrä itekkä sitä että illan aikana lähetetään 20 chat inviä/5 inviä 30 sekunnissa, jos ei vastaa kutsuun niin eikse jo aika selvä juttu oo ettei huvita. Eikai sitä voi olla niin tylsää ja niikun jo aikaisemmin mainittiin, olisi hyvä jos laitettais jokin juttuaihe otsikoksi, tai jos tarvitsee peliapua yms. Turhanpäiväinen lörpötys täysin tuntemattoman kanssa tuskin ketään kiinnostaa, vaikka onkin Konsolifinnin jäsen, niin se ei tarkoita että on heti perheenjäsen. Kerran kysyin että onko jotain tiettyä asiaa mielessä: Vastaus oli: Muuten vaan. Sama pätee myös jos lisäilee uuden kaverin listalle, niin aina pitäisi kertoa jotain pientä itsestään: Vaikka esim: Hei tykkään pelata Kung Fu Pandaa, tykkäätkö sinäkin!
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

Itellä kans ärsyttää aivan suunnattomasti nuo turhat invit. Tyyppi pyytää pelaa Cod:ia ja vastaat ettei nyt kiinnosta. Niin tulee 20kpl " ***** NYT PELI PÄÄLLE JA PARTYYN " viestejä. Hermot kestää ehkä vielä jonku aikaa, sittenku napsahtaa nii lähtee tyyppikin blacklistille.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

TouhoFIN ja JesseFinPro. Siinä kaksi häirikköä. Mustalla listalla on ja pysyy! Älkää lisätkö jos ette halua muutakuin kusipäämeininkiä.
 
Vastaus: Häiriökäyttäytyminen PSN:ssa

TouhoFIN ja JesseFinPro. Siinä kaksi häirikköä. Mustalla listalla on ja pysyy! Älkää lisätkö jos ette halua muutakuin kusipäämeininkiä.

Tuskin ainakaan Touho tulee omalta koneeltansa chattiin ketään kiusaamaan, Kliks, mutta onhan sitten tietysti vielä Kep*p (yksi kirjain on sensuroitu viestissäni) joka on kanssa Touhon kavereita...
 
Ylös Bottom