Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Half-life

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tomppu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo tuo Decay modi tuntuu toimivan ja siinä ollaan vielä ämmillä :). Lähenpä tästä dessulle pelaamaan sitä ->
 
Ainakin itse jätin PS2 -version ostamatta juuri sen vuoksi, että pelailin aikoinaan Half-Lifea peeceellä liiankin paljon... Kokeiltuani peliä vakioliikkeessäni huomasin vaan sen, kuinka paljon peli kaipaa näppistä ja hiirtä. Padilla ohjaaminen oli todella hankalaa!
 
No onhan tuo Half-Life ihan hyvä peli. Vähän tuo tähtäys on semmonen ja tämmönen, mutta kyllä siihen tottuu aika nopeasti. Kaksinpeli on ihan mahtava, tulee ihan CS mieleen vaikkakin ruutu on jaettu kahteen. Aseet on ihan ok, M4A1 Carbine paras. Kyllä peli mun odotukset täytti ja vähän ylikin, koska ne oli aika alhaiset sillä täällä peliä oli haukuttu huonoksi.
 
Pakko tässä nyt leikkiä pikku fyysikkoa ;) ja viilata hiukan pilkkua. Mm. tuossa arvostelussakin puhutaan puolielämästä, mutta fysiikan terminä se tarkoittaa (radioaktiivisen aineen) puoliintumisaikaa. Tottakai nimi toimii myös sanaleikkinä (puolielämä). Että tällaista "asiaa" tällä kertaa :).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Pakko tässä nyt leikkiä pikku fyysikkoa ;) ja viilata hiukan pilkkua. Mm. tuossa arvostelussakin puhutaan puolielämästä, mutta fysiikan terminä se tarkoittaa (radioaktiivisen aineen) puoliintumisaikaa. Tottakai nimi toimii myös sanaleikkinä (puolielämä). Että tällaista "asiaa" tällä kertaa :).
Uraani halkeaa ja tuottaa lamppuun valkeaa, mutta millään muilla
mailla, kuin Suomessa se ei oo riskiä vailla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Leo Stenbuck

Uraani halkeaa ja tuottaa lamppuun valkeaa, mutta millään muilla
mailla, kuin Suomessa se ei oo riskiä vailla.

Eipäs nyt olla noin ylimielisiä, kyllä niitä vahinkoja voi kenelle vaan sattua ;).
 
Aloin tossa funtsimaan kun oli kaverin kanssa puhetta noin yleisesti nettipelaamisesta ja PS2:sta:

On tullut tota Counterstrikeä pelattua ja nykyään on alkanut nyppimään hermoja kun ei meinaa enää löytää mistään semmosta servoa missä ei ole ziittereitä. Ja yleensä jengi ei mistään muusta puhukaan enää kuin että "Toi on Xiit ja toi! Voi v***u!" Pleikkarillahan tollasta ongelmaa ois(?) ja kaikilla ois kivaa. Saako muuten HL PS2-versiota pelattua netissä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan waimo
On tullut tota Counterstrikeä pelattua ja nykyään on alkanut nyppimään hermoja kun ei meinaa enää löytää mistään semmosta servoa missä ei ole ziittereitä. Ja yleensä jengi ei mistään muusta puhukaan enää kuin että "Toi on Xiit ja toi! Voi v***u!" Pleikkarillahan tollasta ongelmaa ois(?) ja kaikilla ois kivaa. Saako muuten HL PS2-versiota pelattua netissä?

PS2:lla Half-Lifeä EI voi pelata netissä. Samoin modeista ja muista lisukkeista on turha uneksia.

Itse lopetin Counter Striken aikoinaan lähinnä liian suureksi kohonneen suosion takia. Se toi mukanaan kitiseviä ja huijaavia pelaajan irvikuvia ja sitä myötä vielä ennen vallinnut "hyvä meininki" oli mennyttä. Tämä ilmiö esiintyy kyllä muissakin nettipeleissä kuin CS:ssä.
Ongelmaan löytyy ratkaisu pelaamalla tuntemattomampia, mutta kerrassaan loistavia modeja (saa ottaa itse selvää), tai hommaamalla itsensä johonkin tiettyyn peliporukkaan ja pelaamalla suojatulla serverillä. eDomen serverit taitavat olla Suomen pahimmat peelolaitumet.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Käly


PS2:lla Half-Lifeä EI voi pelata netissä. Samoin modeista ja muista lisukkeista on turha uneksia.

Itse lopetin Counter Striken aikoinaan lähinnä liian suureksi kohonneen suosion takia. Se toi mukanaan kitiseviä ja huijaavia pelaajan irvikuvia ja sitä myötä vielä ennen vallinnut "hyvä meininki" oli mennyttä. Tämä ilmiö esiintyy kyllä muissakin nettipeleissä kuin CS:ssä.
Ongelmaan löytyy ratkaisu pelaamalla tuntemattomampia, mutta kerrassaan loistavia modeja (saa ottaa itse selvää), tai hommaamalla itsensä johonkin tiettyyn peliporukkaan ja pelaamalla suojatulla serverillä. eDomen serverit taitavat olla Suomen pahimmat peelolaitumet.

Veikkaisin ennemmin kyllä Peliplaneettaa.
 
Siis sehän todella pitkä peli(ainakin pc:llä). En muista kuinka kauan itsellä siihen meni mutta kauan... Siinä on vielä 3 vaikeustasoa, joista voi valita. Vielä kun tässä ps2 versiossa on ihan oma decay osuus, niin ei tekeminen lopu ihan heti kesken.
 
Ja lisäyksenä vielä: HL on sellainen peli että jos katsoo kelloa vähän väliä pelaamisen aikana, niin missaa hyvän pelin...HL:ää pitää pelata nautiskellen :)
 
Half Life (Apua)

Pukki toi pelin ja hyvähän tuo Half Life onkin, mutta nyt iski jumitus... Eli lambda goressa 9 "portaali" ei toimi ja nyt on herne nenässä kun en keksi mitä pitäisi tehdä.:confused: :confused:
 
Voisko joku kertoo, että missä kohtaa peliä suunnilleen oon, kun oon just päässy sinne XEN-paikkaan, sinne avaruuteen..?? :confused:
 
kattelin tossa xboxin julkaisulistaa ja ihmetyksissäni huomasin
että listassa luki Half Life 2 :confused: mitäs tää sitte meinaa
onkohan tää täysin uus halflife? onkoha se tulos ps2.lle? vai onkoha Microsoft ostanu taas koko firman saadakseen Halflife kahden yksinoikeudella itselleen niinku Halolle kävi:mad:
 
Oon tosi pahasti jumissa tossa pelissä. Erinomainen peli se on, mutta en usko että se jaksaa kiinnostaa jos sitä on PC:llä paljon pelannut.
 
Ylös Bottom