Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

Vastaus: Halo 2

Knight sanoi:
Ja kun tietää nykyajan tavan tehdä elokuvia (Spider-Manit hyvänä esimerkkinä, kallista paskaa), niin luultavasti Master Chiefkin riisuisi kypäränsä ja rakastuisi naispuoliseen upseeriin, joka lahtaa ilman panssaria pistoolilla kymmenen kertaa niin paljon vihuja kuin MC itse. Covenant ei ole kuviosissa sen enempää kuin Floodkaan , vaan ihmiskuntaa uhkaa uusi vihollinen kaukaisesta galaksista. Leffan keskipaikkeilla kuvioihin tulee mukaan myös MC:n kadonnut poika edellisestä avioliitosta, mutta MC ei sitä tiedä ennen kuin on ehtinyt vihastua tähän koska tämä on niin kova jätkä ja uhkaa varastaa naisupseerin huomion. Kun isä-poika-suhde paljastuu, ystävystyvät herrat ja lähtevät viimeiselle tapporetkelle ilman kypäriä ja tappavat nyrkein loppuvastuksen, jota naisupseeri on takonut raketinheittimellä puoli tuntia, eli saman aikaa kuin ison pahan minuutin räjähdysajalle asettama aikapommi uhkaa räjähtää. Viimeisellä sekunnilla MC ja poikansa saavat yhteistyön avulla pysäytettyä countdownin (tarvitaan kaksi avainta, joista toinen on kuolleella loppupahiksella ja toinen on toisella puolella universumia, mutta onneksi leffan alussa tietämättömiin sinkoutunut ihmisten avaruusalus onkin vielä toimintakykyinen ja toimittaa one-linereiden saattelemana avaimen master Chiefin käsiin).

tuo leffan juoni on verrattavissa kauniiden ja rohkeiden "juoni" kuvioihin. tosin tuskin ihan tosissasi olit tätä kirjoittaessa muutenkaan :p
 
Vastaus: Halo 2

Dark Master sanoi:
kirjoittaessa muutenkaan :p

Kuinka niin?

Unohtui mainita vielä Master Chiefin vanhempien kuolemien aiheuttamat traumat ja kesken taistelun nousevat takaumat (heidät murhattiin kun MC oli vielä pieni poika ja MC kasvoi sotilaskoulussa).
 
Vastaus: Halo 2

Knight sanoi:
Unohtui mainita vielä Master Chiefin vanhempien kuolemien aiheuttamat traumat ja kesken taistelun nousevat takaumat (heidät murhattiin kun MC oli vielä pieni poika ja MC kasvoi sotilaskoulussa).
Aika lähelle. Spartan -projektiin otetut lapset (taisivat olla n. 6-vuotiaita) saivat kuulla valeina että heidän vanhempansa olivat kuolleet yms. Joten elokuvaan sopii hyvin kohtaus, jossa MC tapaa kauan kadoksissa olleet vanhempansa. :)
 
Vastaus: Halo 2

Pasodoble sanoi:
Jees, ihanaa! :eek:

Mä tiesin ja luotin... Toivottavasti tää nyt lyö pisteen ii:lle!

Hetkinen, mistäs poimit tuon lainauksen. En ainakaan suoraan tuolta linkittämältäsi nimenomaiselta sivulta tuota löydä? :confused:

Kyllä se sieltä löytyy. Kohdasta: "Steveo22 asks".

Ctrl+F on myös kätevä kaveri.
 
Vastaus: Halo 2

Yager sanoi:
Ajattelin vain että eikö olisi tapahtunut jo jotain vähän ratkaisevampaa muiden Halojen suhteen. Vai eliminoidaanko loput Halot yksi kerrallaan niinkuin tähän asti? Tuskin.

Täydellinen loppu kun ei tiedä enää mistään mitään. Gravemind vs Cortana ? Ihmiset ja Elitet alkavat taistelemaan samalla puolella Prophetteja ja Bruteja vastaan? 343 Guilty Spark masiinoineen ottaa vastuukseen tuhota leviävän Floodin Halon avulla?
Tuollaisesta juoni asetelmasta riitäisi matematiikkaa jo muutamaankin Halo jatko-osaan. Bungie on tehnyt taas koukun joka nakertaa niin kauan kun jatkoa saadaan oli se sitten lisä kenttiä tai Halo3n jota saadaan varmaan muutama vuosi odotella.
Joo, hei eikös täällä harrasteta SPOILEREITA enää ollenkaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 2

Pelin fysiikkamoottori on kyllä hauska. Tämän huomaa varsinkin siinä eräässä suuremmassa mittelössä kun säteet vähän lennättelevät tavaroita menemään miten sattuu. Varsinkin vaikeusasteen kohotessa tavaraa lentää minne sattuu. Myös Livessä on tullut huomattua fysiikat ja etenkin ragdollit. On se niin tyydyttävää snipata tai rätättää battle riflellä päähän, kun raato lentää jalat edellä ilmaan repsahtaen.

Eilen tuli kyllä pirun hieno kranaattiheitto tehtyä, joten on sitä pakko täälläkin hehkuttaa. Koakulaatiossa olin oman basen ulkopuolelle juuri respawnannut ja vihulaiset hyökkäsivät pommi kädessä warthogillla. Pelasimme siis neutral assaultia. Näin warthogin siis tulevan ja arvioin kranaattiheittoni täsmälleen oikein ennakkolla. Auton tullessa kraanaatin kohdalle räjähti kranaatti ja auto lensi kierteellä katolleen, jolloin kuski menehtyi onnettomuudessa, mutta minä pommimies jatkoi epätoivoista matkaansa kohti tukikohdan syövereitä. Senkin sain lahdattua, kunhan hän oli ensin huutanut viimeisinä sanoinaan "Nice shot!" Oli miehekästä.

Autot pyörivät ja lentelävät nätisti. NapaKetulla ja Hakkizella on tästä ainakin minun käsittelyssäni enemmälti kokemusta ;)
 
Vastaus: Halo 2

Pasodoble sanoi:
Jees, ihanaa! :eek:

Mä tiesin ja luotin... Toivottavasti tää nyt lyö pisteen ii:lle!

Innostuitko noin paljon uusista moninpelikartoista, vai luulitko, että he ilmoittivat julkaisevansa jatkoa yksinpelille, koska sitä tuo ei tarkoita.
 
Vastaus: Halo 2

Dr Evil sanoi:
Innostuitko noin paljon uusista moninpelikartoista, vai luulitko, että he ilmoittivat julkaisevansa jatkoa yksinpelille, koska sitä tuo ei tarkoita.

Jees, ja moninpelikarttojenkin tuleminen on ollut selviö jo kauan. Jouluksi jos tulisi. Olivat kuulemma jo pelailleetkin jotain kenttää ainakin.
 
Vastaus: Halo 2

Dr Evil sanoi:
Innostuitko noin paljon uusista moninpelikartoista, vai luulitko, että he ilmoittivat julkaisevansa jatkoa yksinpelille, koska sitä tuo ei tarkoita.

Joo, noin tunti kirjoittamisesta tajusin mistä kyse... innostuin siis hieman turhaan ja väärästä asiasta, nolottaa.
 
Vastaus: Halo 2

Siis kyllä minä ainakin otan ennemmin uusia moninpelikenttiä kuin yksinpeluukenttiä. Moninpeluukentistä riittää iloa huomattavasti pitemmäksi aikaa.
 
Vastaus: Halo 2

wam sanoi:
Siis kyllä minä ainakin otan ennemmin uusia moninpelikenttiä kuin yksinpeluukenttiä. Moninpeluukentistä riittää iloa huomattavasti pitemmäksi aikaa.

Henkilökohtaisesti taas toivoisin pelattavaa jatkoa yksinpelitarinalle...
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Jota ei varmasti tule, sille se ei olisi oikein livettömiä vastaan (kuten minua).

Kyse onkin markkinataloudesta eikä hyväntekeväisyydestä. Meille livettäjille kaikki imuroitava sisältö on tervetullutta Halo2:lle, oli se sitten ilmaista tai maksullista. Jos mennään hitaampien mukaan, kehitys hidastuu ja ei sekään ole hyvä ratkaisu.
 
Vastaus: Halo 2

Sarine sanoi:
Jota ei varmasti tule, sille se ei olisi oikein livettömiä vastaan (kuten minua).

Aika harvat suuryritykset nykyään ajattelevat sitä että mikä on oikein ja mikä ei. Jos Microsoft ajattelee että tuollaisella tempulla voisi saada N kappaletta uusia Live-rekisteröitymisiä, niin miksei se voisi niin tehdä?
 
Vastaus: Halo 2

wam sanoi:
Aika harvat suuryritykset nykyään ajattelevat sitä että mikä on oikein ja mikä ei. Jos Microsoft ajattelee että tuollaisella tempulla voisi saada N kappaletta uusia Live-rekisteröitymisiä, niin miksei se voisi niin tehdä?
Ehkä olen liian sinisilmäinen Bungien asemaan Microsoft Game Studiosin sisällä, mutta uskon silti että tarinaan ja sen jatkumiseen liittyvät asiat ovat visusti sen päätettävissä. Jotenkin itselläni on sellainen kuva, että MGS kohtelee Bungieta aika silkkihansikkain, että konsolin tärkein pelisarja säilyttää jatkossakin laatunsa.
 
Ylös Bottom