Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Knight sanoi:Moridin kysyi tietääkö kukaan miten katolle pääsee, eskobar kertoi tietävänsä, eli toisin sanoen kertoi jonkun tietävän.
EDIT: Vastataksesi kysymykseesi, sanon eskobarin vastanneen tämän threadin viestissä #515 kolmessa ensimmäisessä merkissä.
EDIT2: Ja sinulle olen Knight.
Sniper sanoi:En o ritari mutta sellaisella glitchihypyllä beam riflen spawnauspaikan likeltä. Turha kysyä miten tehdään, en osaa itse niitä lainkaan.
Moridin sanoi:No joo oikeastaan se vastas, mutta olisihan viestiä voinu tarkentaa ja kertoa, että miten sinne pääsee. Joten viesti oli aika turha, VAI?
Moridin sanoi:Et kuitenkaan vastannut kysymykseen
Knight sanoi:Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus, niinhän se menee.
eskobar sanoi:Nyt vastaan. Ennen pääsi kranaattihypyllä ikkunaluukkujen päältä, mutta päivityksen jälkeen se ei enää onnistu (ilman overshieldiä). Nykyisin sinne pääsee 3 pelaajan avulla. Basen sisällä on tietty paikka, jonne kaikki kasaantuvat päällekkäin. Ylin pelaaja pääsee katolle hyppimällä...
Happy now?!
Paavi^ sanoi:Lopetetaanpas tämä monnittelu nyt tähän =)
The award winning Chronicles of Ryback - Escape from Chulak
Paavi^ sanoi:Lopetetaanpas tämä monnittelu nyt tähän =)
The award winning Chronicles of Ryback - Escape from Chulak
pelle sanoi:minä taisin olla ainoa joka ei tuolle pätkälle lämmennyt tippaakaan, hyvä kun jaksoin loppuun katsoa.
syitä oli seuraavat:ei ääninäyttelyä eikä mitään ääniefektejä edes, mutta näitähän pojat harkitsee special extended editioniin
musiikki:mielestäni ne halon musiikit ei sovi tuohon tippaakaan, mutta kun kilpailun ehtona oli joko käyttää niitä tai omia sävellyksiä niin ei voi poikia syyttää tästäkään vaan kilpailun sääntöjä.
kuvan laatu tosin oli hyvä ja kivasti yhdistetty waterworks ja se toinen uusi mappi.
olge sanoi:Mitä tarkoittaa "killed by the Guardians"? . On tullut moninpelissä tuommoinen teksti pari kertaa vastaan kun on yhtäkkiä kuollut ilman mitään järkevää syytä..
Arcane sanoi:Jos oikein muistan, niin kyseinen teksti voi tulla ainoastaan Colossuksessa, kun sellainen ihme energiatankki tippuu suoraan päähän. Aivan varma en ole, mutta tälläistä muistelisin.
Jos ei ole, niin aika ihme juttu kyllä.