Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Unreal-Hawk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Eikös tuo viittaisi siihen, että kuolee jonkin sattuman tai muista pelaajista johtumattoman onnettomuuden takia? :rolleyes:

Eiköhän, mutta ne jotkut kuolemat oli ihan outoja. Esim. kaveri meni ilmapuhaltimella(vehje joka nakkaa ylös ilman voimalla) ylöspäin Headlongissa(en ole mapista 100% varma) ja vain yhtäkkiä kuoli siinä jossain lennon vaiheessa.. mutta ei siitä sen enempää :)

PS: Yrittäkää saada selvää :o

Ah niinjoo, nämä on näitä. Eli kyseessä on kai jokin bugi, jonka takia sattuu kuolemaan. Ikävä kyllä Halo 2:ssa näitä jonkin verran on, esimerkiksi minä olen lentänyt varmaan yli 5 kertaa Ivory Towerin hissistä katon läpi ulos kentästä ja kuollut. Jippii. :D

[edit] Btw, uudet playlistit tulivat. Illalla kaverin kanssa 2on2 playlistiä räpläämään.

Playlist päivitys rokkaa! Varsinkin doubleteam. Tosin usalainen ystäväni väittää että mappien aloitusaseiden vaihto rassaa. En tiedä kun en ole kokeillut team slayeria, mutta mitä mieltä te olette?

Moridin sanoi:
Playlist päivitys rokkaa! Varsinkin doubleteam. Tosin usalainen ystäväni väittää että mappien aloitusaseiden vaihto rassaa. En tiedä kun en ole kokeillut team slayeria, mutta mitä mieltä te olette?

Päivitys on varmasti ihan jees, mutta hetkeen en taida peliä pelata tilastojen nollaamisen takia. Eilisen pikakokeilun perusteella siellä on nimittäin sellaista sekametelisoppaa samassa pelissä, ettei tasapuolisesta huvittelusta tule mitään. Ja kyllä, käämit paloivat. Mutta se on niiden potaskaa mussuttavien idioottien vika, ei oman tasottomuuteni. :)

Joo... Tänään vedettiin luutnantin kans 5 peliä päihin kaikkia ja sitten tuli vastaa sellasia ûber guruja et ei mitään rajaa... Hävittiin odd ball jotain 0:30-3:00 (vai onko se 2:00).

Mut kyllä siellä pelaa... Ja tagihan oli EzMa.

Hakkiz sanoi:
Päivitys on varmasti ihan jees, mutta hetkeen en taida peliä pelata tilastojen nollaamisen takia. Eilisen pikakokeilun perusteella siellä on nimittäin sellaista sekametelisoppaa samassa pelissä, ettei tasapuolisesta huvittelusta tule mitään. Ja kyllä, käämit paloivat. Mutta se on niiden potaskaa mussuttavien idioottien vika, ei oman tasottomuuteni. :)

Joo joo! :D

olge sanoi:
Spooky. Mitenköhän tuo on päässyt tapahtumaan?

Eli jonkinlaista selitystä näille otuksille löytyi... Kyseessä on Drinol(katso Limited Collector's Edition)joka on joutunut Floodin uhriksi.

Jaksoin puolet tästä ketjusta koluta ja ainakaan siinä vaiheessa en nähnyt napinaa tästä sekä minun että avopuolisoni mielestä gamekiller "ominaisuudesta" joka Halo 2 löytyy, nimittäin kuvakulma on zoomattu aivan kohtuuttoman lähelle. Tuntuu kuin pelaisi kokoajan jyvältä eikä tunnu näkevän lainkaan mitä ympärillä tapahtuu. Meininki on kampanjassa välillä kuin Doom 3 konsanaan kun viholliset tuntuvat ilmestyvän tyhjästä selän taakse, ilman tutkaa peli olisi täysin pelikelvoton eikä sitä nytkään jaksane Xboxilla loppuun asti vääntää. PC versiota odotellessa...

Toistaiseksi Halo 2 on pahin pettymys henkilökohtaisesti Xboxilla. Peli alkaa lupaavasti ja tarina on hyvin rakennettu mutta itse pelaaminen ei maistu Halolta sanan varsinaisessa merkityksessä. Kentät ovat todella ahtaita ja ajoneuvoillakin pääsee käytännössä matsaamaan sisätiloissa tai todella ahtaissa ympäristöissä. Kaikesta huolimatta ajoneuvot ovat pelin parasta antia vaikka muutokset niissä ensimmäiseen osaan verrattuna ovatkin järjestään huonoja.

Kenttäsuunnittelu on edelleen copy/paste pohjalla hyvin vahvasti, tosin sitä joutuu tällä kertaa etsimällä etsimään toisin kuin ensimmäisessä osassa jossa se pisti vielä räikeämmin silmään. Moninpeliä en ole kokeillut ja eipä ole konsolimoninpelaaminen paljon kiinnostusta aikaisemminkaan herättänyt. Ketjun viestien perusteella moninpeli tuntuu olevan toteutettu aivan naurettavalla tavalla satunnaisia pelaajia ajatellen.

lator sanoi:
Jaksoin puolet tästä ketjusta koluta ja ainakaan siinä vaiheessa en nähnyt napinaa tästä sekä minun että avopuolisoni mielestä gamekiller "ominaisuudesta" joka Halo 2 löytyy, nimittäin kuvakulma on zoomattu aivan kohtuuttoman lähelle. Tuntuu kuin pelaisi kokoajan jyvältä eikä tunnu näkevän lainkaan mitä ympärillä tapahtuu. Meininki on kampanjassa välillä kuin Doom 3 konsanaan kun viholliset tuntuvat ilmestyvän tyhjästä selän taakse, ilman tutkaa peli olisi täysin pelikelvoton eikä sitä nytkään jaksane Xboxilla loppuun asti vääntää. PC versiota odotellessa...

Toistaiseksi Halo 2 on pahin pettymys henkilökohtaisesti Xboxilla. Peli alkaa lupaavasti ja tarina on hyvin rakennettu mutta itse pelaaminen ei maistu Halolta sanan varsinaisessa merkityksessä. Kentät ovat todella ahtaita ja ajoneuvoillakin pääsee käytännössä matsaamaan sisätiloissa tai todella ahtaissa ympäristöissä. Kaikesta huolimatta ajoneuvot ovat pelin parasta antia vaikka muutokset niissä ensimmäiseen osaan verrattuna ovatkin järjestään huonoja.

Kenttäsuunnittelu on edelleen copy/paste pohjalla hyvin vahvasti, tosin sitä joutuu tällä kertaa etsimällä etsimään toisin kuin ensimmäisessä osassa jossa se pisti vielä räikeämmin silmään. Moninpeliä en ole kokeillut ja eipä ole konsolimoninpelaaminen paljon kiinnostusta aikaisemminkaan herättänyt. Ketjun viestien perusteella moninpeli tuntuu olevan toteutettu aivan naurettavalla tavalla satunnaisia pelaajia ajatellen.

Kuinka paljon ihminen voikaan olla väärässä? Ei vais. Se on makuasia mistä tykkää.

lator sanoi:
Jaksoin puolet tästä ketjusta koluta ja ainakaan siinä vaiheessa en nähnyt napinaa tästä sekä minun että avopuolisoni mielestä gamekiller "ominaisuudesta" joka Halo 2 löytyy, nimittäin kuvakulma on zoomattu aivan kohtuuttoman lähelle. Tuntuu kuin pelaisi kokoajan jyvältä eikä tunnu näkevän lainkaan mitä ympärillä tapahtuu.

Et ole kyllä avopuolisoinesi yksin tuon havainnon kanssa. Olen monesti ajatellut samaa, vaikka en ihan "gamekilleriksi" sitä luokittelisikaan. Yksinpelissä se ei ole minua hirmuisesti rassannut, mutta moninpelin hektisyydessä kuva tuntuu auttamatta liian kapealta. Tätä korostaa vieläpä se, että toisin kuin monissa muissa peleissä, aseet tulevat molempiin käsiin.

Ylös Bottom