Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 2

Vastaus: Halo 2

Hakkiz sanoi:
Jos Matchmaking-seura ei kelpaa, kavereiden tai edellisen matsin pelaajien kanssa voi pelata Custom-pelejä, joissa saa itse valita säännöt. Varsinaista pelaajalle näkyvää serverilistaa Halo 2:ssa ei ole.

Tämä systeemi oikeastaan sopii Haloon. Hyvä vain, että kenttä jne arvotaan. Muuten sitä vain pelattaisiin niitä samoja kenttiä..
 
Vastaus: Halo 2

eskobar sanoi:
Tämä systeemi oikeastaan sopii Haloon. Hyvä vain, että kenttä jne arvotaan. Muuten sitä vain pelattaisiin niitä samoja kenttiä..

Jep. Ja Hei KsE kannattaa lisätä pari suomalaista frendi listalle... Mutta ei se mitään heh itse pelailin myös ennen joidenkin jenkkien kanssa mutta kun joku näytti mulle LG:n niin jo rupesi suomalaisia ystäviä löytymään... Itseäni vain naurattaa noi melkein vuoden vanhat viestit... ;)
 
Vastaus: Halo 2

eskobar sanoi:
Tämä systeemi oikeastaan sopii Haloon. Hyvä vain, että kenttä jne arvotaan. Muuten sitä vain pelattaisiin niitä samoja kenttiä..

Tulis oikeastaan pelattua ainoastaan vanhoja kenttiä. Ainakin luultavasti.

Uusissa kentissä ei oo juuri mitään hyvää. Ainoastaan Containmentin voisi luokitella hyväksi kentäksi monipuolisuudellaan yli 12 pelaajan peleissä. Muut uudet kentät tuntuvatkin olevan jotain ihan muuta. Warlock ja Elongation ovat ihan hyviä kenttiä, mutta ainoastaan oikeilla asetuksilla. BR-aloitus tuntuu olevan lähes välttämätön. Ilman sitä, toinen tiimi voi ottaa pelin haltuun ihan milloin vaan, ja voittaa vaikka olisi kuinka paljon häviöllä.

Vanhoista kentistä voisi nostaa ainoastaan yhden kentän huonojen joukkoon: Foundation. Oikeilla asetuksilla voisi mennä LANissa, mutta ei oikeastaan muuten. Vaatii ehdottomasti BR:n aloitusaseeksi.

Tämän pohdinnan jälkeen voisin todeta, ettei tulisi pelattua samoja kenttiä. Tulisi pelattua ainoastaan hyviä kenttiä, ja niitä on riittämiin. En sitten tiedä kuinka paljon ihmiset pitävät tuosta uusien kenttien painottamisesta, jotta Bungie näkisi mitä uutta xiitterit ovat keksineet. Ei kuulu ainakaan minun suurimpiin nautintoihin pelata Backwashia modareita vastaan...
 
Vastaus: Halo 2

Nyt olen pelannut Halo 2:sta Livessä jonkun verran, ja onpa muuten hemmetin kivaa. Pistäkää vaan niitä kutsuja tulemaan ;)
 
Vastaus: Halo 2

TeamXbox kertoo, kuinka Halo 2 tekee PC-debyyttinsä Windows Vistalla. Mukana mm. mahdollisuus tehdä omia kenttiä.

Toisaalta, kyllähän se Bungiekin osaa itse asiansa kertoa.
 
Vastaus: Halo 2

Paavi sanoi:
Toisaalta, kyllähän se Bungiekin osaa itse asiansa kertoa.
Eikä mekään nukuta... eli uutista etusivulla. Vähän kumma kyllä, että vielä kääntävät H2:n... vaikkakin peli on käsittämättömän suosittu vieläkin.
 
Vastaus: Halo 2

Käytin editointiin Adobe Premiere Pro 7.0:aa, koska 1.5:ssä minun videoklipit ei jostain syystä toimi... Muina ohjelmina audiokonverterina Blaze Media Pro ja lopullisen videon pakkaamiseen windows movie maker, koska en osaa puristella adobella videotiedostoa sopivan kokoiseksi.
Myös Adobe After Effects 6.0 löytyy koneelta, mutta en jaksanut panostaa tuohon niin paljon että käyttäisin sitä.
 
Vastaus: Halo 2

gefilus A sanoi:
Voih. Tulee ihan mieleen jenkkien ja muun maailman kauniit jutustelut ennen pelejä, niden aikana ja niiden jälkeen. Livessä on niin kohteliaita ja kauniita ihmisiä. =)

PS. Nykyään nörteilläkin on mahdollisuus päästä naimisiin. ;)
 
Vastaus: Halo 2

Juu ei siellä Halossa muuta kuin kauniita puhutakkan :p

Ihan hyvä kait noille, että löysivät toisensa. Hp Halo.
 
Vastaus: Halo 2

Onkohan vika nyt Xboxissa vai missä, kun ääni pätkii välillä Halo 2:n välianimaatioissa? Joskus tätä tapahtuu kesken pelinkin - hyvin harvoin tosin. Kuva ja ääni saattavat joskus myös pysähtyä kesken pelin noin sekunniksi.

Ostin Halo 2:n käytettynä ja huomasin siinä pari hentoa pintanaarmua. Ajattelin pätkimisen johtuvan siitä. Koitin vielä korjauttaa peliä, joten annoin sen ammattilaisten käsiin hiottavaksi, mutta pätkiminen vain paheni tuon jälkeen. Ostin sitten koko pelin uutena, mutta aina tuo vain pätkii. Kaikki muut pelit toimivat moitteettomasti paitsi Halo 2. Onko levyasemani siis vain yliherkkä vai kuuluko tuo kuvan ja äänen satunnainen pätkiminen ihan oikeasti asiaan? Onko muilla minkäänlaisia kokemuksia tästä?
 
Vastaus: Halo 2

Johonkin pisteeseen saakka pätkiminen johtuu vain Xboxin liian pienistä tehoista. Välianimaatioissa ja joskus myös suuremmissa taisteluissa loppuu yksinkertaisesti puhti, joten mitään suurempaa ongelmaa ei pitäisi olla. :)
 
Vastaus: Halo 2

Bugaako muilla miekkapeleissä kranaatit? Mulla plasmat näyttää pelkiltä pisteiltä eikä mitään räjähdyksiä näy.

Lisäys: Olisi kiva ollut nykyinen matchmaking systeemi ja serveripelit. Näin voisi pelailla jopa ihan kunnon pelejä ilman lagia ja Suomalaisten seurassa. Inhottaa nämä jenkkipeelot.
 
Vastaus: Halo 2

Spesi sanoi:
Bugaako muilla miekkapeleissä kranaatit? Mulla plasmat näyttää pelkiltä pisteiltä eikä mitään räjähdyksiä näy.

Lisäys: Olisi kiva ollut nykyinen matchmaking systeemi ja serveripelit. Näin voisi pelailla jopa ihan kunnon pelejä ilman lagia ja Suomalaisten seurassa. Inhottaa nämä jenkkipeelot.
Miekkapeleissä plasmat ovat olleet ihan normaaleita ulkonäöltään ja ääneltään. Joskus lähtee jostain syystä näkymätön plasma, josta ei välttämättä edes räjähdystä kuulu. Nämä ovat kuitenkin olleet niin harvassa, ettei koko ilmiö ole päässyt millään tapaa häiritsemään.

Serveripelit olisivat liian hyviä ollakseen totta, mutta toivottavasti Halo 3:een saadaan kunnon serverit alle. Lagi syö tällä hetkellä hyvää moninpeliä niin paljon, että edes taitoa on vaikea saada näkyville Matchmaking-peleissä..
 
Vastaus: Halo 2

Mahtavaa! Peliä on tosiaan tullut jauhettua ja paljon. Parhaan fiiliksen tuo tämän kyseisen valomiekan kanssa riehuminen, mättöen vastapuolen örveltäjiä. :D Co-Opissa banshee taistelut yms. ovat laatuluokkaa!
 
Vastaus: Halo 2

Voiko Halo/Halo2 pelata neljästään niin että kaks konetta liitetty toisiinsa ja kaks pelaaja per telkku? Onko se ylipäätään missään pelissä mahdollista?
 
Vastaus: Halo 2

Kurimus sanoi:
Voiko Halo/Halo2 pelata neljästään niin että kaks konetta liitetty toisiinsa ja kaks pelaaja per telkku? Onko se ylipäätään missään pelissä mahdollista?
Onnistuu.

Maksimissaan neljällä konsolilla voi pelata linkitettynä, jokaisella konsolilla sitten 1-4 pelaajaa.

Kahden konsolin yhteyttämiseen tarvitaan vain ristiinkytketty verkkojohto. Jos enemmän haluaa niin tarvitaan jo sitten kytkin.
 
Ylös Bottom