Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3, mutta mikä versio

Juu, eli Halo 3 julkaistaan 26.9. ja siitä tulee kolme eri versiota: normaali peli, Limited Collectors Edition ja Legendary Edition, minkä aiotte hommata?
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Ihan normi versio varmaankin. Ei ole tuota keräilyä tullut harrastettua enää vuosikausiin, joten se riittänee. En ole mistään muustakaan pelistä hankkinut mitään erikoisversiota, kun ei oikein ne ekstrat jaksa kiinnostaa (dvd-elokuvistakin niitä tulee katsottua todella harvoin). Jos jossakin noista boxeista olisi vaikka ollut joitakin ensimmäisen Halon kenttiä (mm. Assault on the Control Room) päivitetyllä grafiikalla, niin siinä tapauksessa olisin voinut ostaakin. Pelkät edellisosien demot eivät ole tarpeeksi suuri porkkana, kun niitä ei itse peleissäkään yleensä jaksa katsoa kuin kerran.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Legendary Edition. Missään muussa erikoispainoksessa ei ole yhtä vakuuttavaa "laatikkoa".
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Eiköhän tuo normi tule hankittua. Veikkaan vähän että legendary maksaa jtn 150e. :D
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Jeppu nr1 sanoi:
Eiköhän tuo normi tule hankittua. Veikkaan vähän että legendary maksaa jtn 150e. :D

kyllä se maksaa 129 euroa ja tilauksessa on jo.
alkoi tosin houkuttamaan myös se limited edition, näyttää se peltiloota aika seksikkäältä:D
täytyy koittaa pitää järki päässä ja tyytyä vain tuohon legendaryyn, on niitä muidenkin pelien limited paketteja vielä ostettavana.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

NviperO sanoi:
Legendary on jo tilattu :)

Onhan tuo ollut tovin tilauksessa, ja toivottavasti sen myös saan. Muuten kaatuu muutakin kuin mehtää :mad:
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Jos jotakuta kiinnostaa mistä noita Legendary Editioneja saa, niin itse tilasin vpd.fi'stä
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Normaali. Olen aikojen saatossa tullut siihen tulokseen, ettei noissa limited editioneissa ole mitään niin erikoista, että niistä pitäisi maksaa ekstraa. Ellei sitten ole henkeen ja vereen vannoutunut fani. Lisäksi erikoisversiot näyttävät usein tyhmille tavan pelien joukossa. :)
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

ristus sanoi:
Lisäksi erikoisversiot näyttävät usein tyhmille tavan pelien joukossa. :)
ei minusta, kyllä minun Halo 2:sen collector's edition toki sieltä muiden xbox pelieni keskeltä paistaakin, mutta se erottuu vain edukseen :D
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

ristus sanoi:
Lisäksi erikoisversiot näyttävät usein tyhmille tavan pelien joukossa. :)

Legendary Editionia ei sinne tavallisten kuolevaisten pelien joukkoon laitetakaan ;)
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Kaipa se normaali pitää ostaa, niin saa pelin mahdollisimman nopeesti. Pieni kirje tulee kuitenkin legendary-pakettia nopeammin. Paketeissa menee sellaiset 3-5 päivää kauemmin postissa(mikä sen nimi nykyään sitten onkaan).
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Snydenthur sanoi:
Kaipa se normaali pitää ostaa, niin saa pelin mahdollisimman nopeesti. Pieni kirje tulee kuitenkin legendary-pakettia nopeammin. Paketeissa menee sellaiset 3-5 päivää kauemmin postissa(mikä sen nimi nykyään sitten onkaan).

Minulla taasen on sellainen lieventävä asianhaara, että en ole viikolla kuitenkaan kotona tuolloin, joten ei tuolla paketin saapumisellakaan niin ole väliä.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Vähintään normiversio tulee hommattua. Jos hilloa on tuolloin ja saatavuus hyvä, niin ostan kyllä Legendary setin. Tuli maksettua suolaisesti tuosta Halo2 LE:stä silloin joskus, mutta se oli sen väärti. :rolleyes:
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Snydenthur sanoi:
Kaipa se normaali pitää ostaa, niin saa pelin mahdollisimman nopeesti. Pieni kirje tulee kuitenkin legendary-pakettia nopeammin. Paketeissa menee sellaiset 3-5 päivää kauemmin postissa(mikä sen nimi nykyään sitten onkaan).
Itse menen heti julkaisupäivänä pelaamaan kaverille co-oppia joten tuo ei ole minulle ongelma :)
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Normaaliin pakettiin ajattelin tyytyä, koska Halo 3:n lähiaikoina tulee muitakin pelejä, jotka pitää saada heti eli rahaa menee.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Elämässä on vain kaksi pakollista asiaa. Kuolema ja Halo 3 Legendary Edition. Jos en saa tuota jälkimmäistä, seuraa siitä tuo ensimmäinen asia.
 
Vastaus: Halo 3, mutta mikä versio

Juu en kyllä tod maksa ylimääräistä mistään muoviroinasta, jota viitsi edes pistää näytille.
Normiversiota siis sitten joskus kun sen jaksaa ostaa. Eipä tuota beta ainakaan mitään koukutusta aiheuttanut.
 
Ylös Bottom