Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3 -peliporukkatriidi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rife
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Aletaan tossa The danny eht:in kanssa pelailee halo 3 legendarylla puolen tunnin päästä. tulkaa mukaan jos huvittaa, :DGamertag hubbezu
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Aletaan tossa The danny eht:in kanssa pelailee halo 3 legendarylla puolen tunnin päästä. tulkaa mukaan jos huvittaa, :DGamertag hubbezu

Jos joskus toiste haluatte lisäjengiä, niin laittakaa kutsua!

Etsin muutenkin uusiakin pelikavereita! Varsinkin Halo3 peliseuraa! SnakeRock74 ! Laittakaa kutsu ja game on!
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Joo o haloa on aina kiva vääntää porukalla. Joten Gayananas II liittyy mukaan...:D
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Joo tuossa on tullu katsottua tuota Halo 3 suomalaisturnausta ja mieleen tuli jos pistettäisiin tuossa 16.5 MLG mappeihin ja gamemodeihin perustuvaa custom turnausta. Tuohon alle voisi pistää tageja ja arvotaan parit MLG Team BRs 50 tappoa.

Mun GT on PlanetFB pistäkää tuohon alas nimiä.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

oo upsis siis meinasin pelkästään MLGtä,ja lisäilkää mua Lives vaikka en olekaan mikään uber =).
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Jos tulee pelaamaan tuota MLG:tä, niin pitääkö olla joitain erikoisia mappeja vai riittääkö vaan modit?
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Eipä tarvii mälgiin mitään erikoista, ainoastaan heroic map packin ladattavasta sisällöstä, jos haluaa foundry tekeleitä pelata. Näin siis jos pelaa vain niitä mappejä ja pelimuotoja, joita circuitilla käytetään parhaillaan. Testiversiot on sitten asia erikseen.
Ja gametypesit saa tuolta Bungie.net : Halo 3 File Share tosin sehän riittä jos yhdeltä ne löytyy.

Mulle voi kanssa laittaa invua, jos customiin tarvitsette pelaajan. Joka päivähän noissa Suomi-customeissa tulee pelailtua, mutta aika nihkeitä nykyään.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Joo siis mun Boksi meni paskaks ja saan sen takas korjaamolta 16.5 eli pistetäänkö mättä Lauantai 17.5 klo 11 suomen aikaan pystyyn?
Ajattelin että kaikilla vois olla tuo Heroic Map Pack ja kenttiä vois kattoo sitten.
Meinasin seuraavia kenttiä MLG Team Slayer/FlagCTF/KingOfTheHilliin.

MLG The Pit
MLG Guardian
MLG Narrows
MLG Standoff
mitään mappeja ja/tai MLG gamemodeja ei tarvii koska jos mä vaikka oon party leaderi niin mulla on gamemodet äm äl geehen :)
Nyt on vasta yks ottanu muhun yhteyttä jos saatais vaikka 10 pelaaja nii olis hyvä.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

17.5. golffaamaan, joten taitaa noi aamu customit jäädä väliin, tuskin kyllä normaalisti olisin edes hereillä. Ja PlanetFB:lle tiedoksi että ei ole olemassa mitään "MLG Standoffia".
MLG:ssä pelataan mappejä:

Pit
Construct
Narrows
Guardian
Onslaught (Foundry)
Amplified (Foundry)
Lockdown (Foundry)

Säännöt mälgiin: Halo-3-Rules-and-Settings

PS. Uusi bracket show nähtävissä osoitteessa mlgpro.com. Seuraava eventtihän on kesäkuun alussa.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

No ei tientenkään virallista MLG Standoffia ole mutta mulla on se tehtynä Forgessa MLG moodina ja aika monella muilla myöskin kun sen pysty lataamaan Bungielta.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

No ei tientenkään virallista MLG Standoffia ole mutta mulla on se tehtynä Forgessa MLG moodina ja aika monella muilla myöskin kun sen pysty lataamaan Bungielta.

Hmm tuo kyllä pitäisi vilkaista ihan mielenkiinnosta. Mapissähän ei ole mitään järkeä bungien säännöillä, koska "lazer" dominoi hogin kanssa ja ilman bärää alotus aseena mappi ei vaan toimi.
Mälki asetuksissa ihmetyttää se, että ajoneuvoja ei voi olla joten tiimit on pakotettu pysymään omien kiviensä takana, joka johtaa toiminnan puutteeseen eikä skillit tule esiin. snipaahan ei voi kenttään kuvitteellisilla mälki säännöillä laitaa, koska se tuhoaa osaavissa käsissä ja oletuksena on että mälki mäpit on suunniteltu kilpailulliseen käyttöön. Eli sekava ajatusprosessini johtaa siihen että MLG standoff on verrattavissa mälgo peliin grifball kentällä. Ehkäpä juuri siksi standoff ei ole valikoitunut pro circuitille.
Meneehän tämä nyt vähän tälläseks.... mutta jos vaikka sovitaan että ei tungeta MLG sanaa kaikkialle, niin homma toimii. Jos B.netissä tai jonkun filesharessa on "MLG avalancehiksi" nimetty mappi ei se siitä silti tee millään tavalla custom kelposta. Paitsi ehkä infection:p
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Nyt kun olen kaikki mapit saanut ODST mukana niin kiinnostaako ketään enään Halo 3 multiplayeri. Pelimuotoina käy melkein kaikki paitsi niihin Hardcore ja no shieldejä vai mikä sen nimi on (MLG) :D niin niihin en oikein perusta.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Itse ainakin pelaan aktiivisesti Haloa, kyllänkin ilman Mythic mappeja ainakin toistaiseksi, muut löytyy.

Saa lisätä: Muussihauki
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Miekin pelaan Halon multiplayeriä vielä aktiivisesti, että miutkin voi lisätä kaveriksi tai pyytää peleihin mukaan.
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Näin kun Reach häämöttää jo ovella niin löytysköhän lämmittelymielessä porukkaa tahkoomaan kampanjaa läpi Legendaryllä maraton sessiona heti huomenna?

Meikäläisellä ainakin avaamatta vielä noi Heroic ja Legendary achit kun ei oo tahtonu löytyä porukkaa mukaan...

Mutta siis gt olis: Toma187

Laittakaa frendipyyntöä ja viestiä tänne jos innostusta löytyy!!!
 
Vastaus: Halo 3 -peliporukkatriidi

Elikkäs nyt aloteltas kampanjaa alusta legendaryllä, jos joku mielii remmiin messiin niin laittakaa mulle viestiä livessä!
 
Ylös Bottom