Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Huh huh jos tekee pelkästään nickin foorumille sen takia, että joku on sattunut tappamaan oman ja tulee vielä haukkumaan sitä, niin voisi miettiä että onkohan tullut pelattua liikaa.
 
Vastaus: Halo 3

Wtf? Vaivauduit rekisteröitymään foorumeille tuon takia? Ja keksit vielä noinkin asiallisen nickin? Hihi : )

E: Hahaa, Paavin private-armeija iski :---d
 
Vastaus: Halo 3

En itse asiassa pelaa edes kovin paljon poxia minkä voi päätella rankistani ja siitä että poxi on ollu mulla kuitenkin 2008 joulusta. Ja otti niin paljon päähän kun edes yhen perfectionin haluaisin rankedeista ja edellinen meni TS:ssä kun sain raken ja ammuin vihua niin panos hävisi ilmassa ja kuolin joten ihmettelen vieläkin miten se pysty olemaan edes mahollista että paavi sai betrayattua mut. :eek:
 
Vastaus: Halo 3

En itse asiassa pelaa edes kovin paljon poxia minkä voi päätella rankistani ja siitä että poxi on ollu mulla kuitenkin 2008 joulusta. Ja otti niin paljon päähän kun edes yhen perfectionin haluaisin rankedeista ja edellinen meni TS:ssä kun sain raken ja ammuin vihua niin panos hävisi ilmassa ja kuolin joten ihmettelen vieläkin miten se pysty olemaan edes mahollista että paavi sai betrayattua mut. :eek:

Olen huono ihminen ja mokailen asioita ammatikseni. Itsellä taitaa olla tasan yksi perfection tilillä, sekin jostain Social-matsista.
 
Vastaus: Halo 3

Pelasin just haloa ja tommmonen mahtava warthog kuski paavi joka on näköjään saanut "ajokorttinsa" josain helevetin muropaketista tuli ja endas mun perfectionin squad battlessa noin 4s ennen pelin loppua. Eli se persläpi teki teamkillin kun peliä jäljellä 4s. Jumaliste miten uskomaton kaveri, ajattelin vielä että tulisi järkevää peliseuraa tuosta mutta ei oo totta.
Harmillista. Kelpuuttaisitko Paavin edelleen peliseuraksi?
 
Vastaus: Halo 3

En itse asiassa pelaa edes kovin paljon poxia minkä voi päätella rankistani ja siitä että poxi on ollu mulla kuitenkin 2008 joulusta. Ja otti niin paljon päähän kun edes yhen perfectionin haluaisin rankedeista ja edellinen meni TS:ssä kun sain raken ja ammuin vihua niin panos hävisi ilmassa ja kuolin joten ihmettelen vieläkin miten se pysty olemaan edes mahollista että paavi sai betrayattua mut. :eek:

Uskon Paavin jääneen ihmettelemään valtavia reisilihaksiaan, jonka seurauksena hän ei kiinnittänyt huomiota lainkaan pelin tapahtumiin.
 
Vastaus: Halo 3

paavi on dick:

Ensinnäkin, vahinkoja sattuu.

Toiseksi, Paavikin on vain ihminen. Kädetön ja jalaton Halo-maisteri, mutta humanoidi joka tapauksessa.

Kolmanneksi, foorumille rekisteröityminen toista jäsentä herjaavalla nimimerkillä johtaa automaattiseen porttikieltoon. Keksipä siis itsellesi uusi asiallinen nimimerkki ja tule sitten uudestaan takaisin. Silloinkin suosittelen punnertamaan tapahtuneen yli, sillä vastapuoli pyysi jo kohteliaasti anteeksi. Elämä jatkuu virtuaalivääryyksien jälkeenkin.
 
Vastaus: Halo 3

Olin täysin varma, että tuo oli vain vitsi, mutta tämä oli siis oikeasti tapahtunut. :D Mahtavaa settiä. Ihan randomilla tapasitte pelissä ilmeisesti, sillä varsinaisilta vakipelikavereilta ette vaikuta.

Muutta muutta, itse laskisin lähinnä hyvän (nyt ei puhuta "MLG-hyvästä") pelaajan merkiksi, että aiheuttaa pelikentällä paljon mayhemia. Ei tietenkään tahallaan omia killaile, mutta tekevälle aina sattuu. Go Poope!

lickataan vielä äässiä sen verta, että silloin kun Poopen kanssa pelailin, niin olin sangen vakuuttunut miekkosen Warthog-työskentelystä <3

EDIT. Tsekatkaas muuten paavi on dickin profiilista hänen kotisivunsa. Daaamn.
EDIT2. Aivan legendaarista kamaa muuten tuo paavi on dickin alkuperäinen viesti. Olen jo monta kertaa sen lukenut ja edelleen repeilyttää. :D Tästä voisi Paavi vaikka vääntää XboxFIN-uutisen paavi on dickin kommenteilla varustettuna.
 
Vastaus: Halo 3

Hehee, naureskelin aika kovasti myös tätä. Loistavaa asiallisuutta Paavilta, itsellä olisi jo tuollaisen herjauksen jälkeen kirosanat lennellyt. On tämä KFIN vaan kova paikka, kun tällaisiakin saa välillä lukea. :D

Joo ja itse julkaisisin tuon ensimmäisen paavi on dick-viestin Lammasliiviblogissa, Paavi. Oli sen verran hervoton. :D
 
Vastaus: Halo 3

Aika koville se jollaikin ottaa yhden mitalin saavuttamatta jääminen. Kyllä itelläkin on monta kertaa ko. mitali jäänyt harmittavan lähelle tyyliin 1 tai 2 kuolemaa pelissä ja yli 15 tappoa, mutta sille ei sit mahda mitään.
Pahin Perfection-mitalin menetys oli jonkun brittiläisen pikkupojan "ansiota" kun menin viimeisen 30 sek ajaksi sisälle huoneeseen haulikon kanssa piiloon ja odotin jos sinne joku vihulainen sattuu eksymään (tiimimme johti jo reilusti ja varma voitto siis tulossa). Noh, kaverihan tulee sinne ja alkaa ampuun assault riflellä multa suojat pois tyyliin "mitä sä täällä kykit, tappeleen siitä". Eikös sinne sitten lennä vastustajan puolelta kranaattia kun huomaa siellä jonkun ampuvan ja molemmat meistä kohtaa kuoleman. :mad:
Mutta onhan noita Perfectioneita varastossa jo ainakin 4kpl, ettei se enää haittaa jos ei sitä saa.
 
Vastaus: Halo 3

Kuukauden 7 on the 7th -playlisti on nyt linjoilla. Käytännössä se vastaa Bungie-päivän playlistiä ilman Bungien työntekijöitä, eli luvassa on käyttäjien tekemiä karttoja.
 
Vastaus: Halo 3

2h tein Sandboxissa taivaalla forgella kenttää, kunnes vahingossa ainoaa spawneria kantaessa osuin "lattiaan" joka tappoi minut ja spawneri putosi sandboxin ulkopuolelle, jossa sitten tornit instakillas minua ennenku ehdin edes liikahtaa spawnatessa. :)))) Voi sitä vatutuksen multihuipentumaa -> X0 kiinni. Ideana oli tehdä Unreal Tournamenteista tuttu CTF-Face kenttä, ensimmäinen torni oli jo melko valmis.


Eniveis.. sais tuo 7 on the 7th jäädä pitemmäksikin aikaa. Tai joku vastaava playlisti, jossa olisi muiden tekemiä kenttiä pelattavana sen mukaa, mitä Bungie valitsee. :)
 
Vastaus: Halo 3

2h tein Sandboxissa taivaalla forgella kenttää, kunnes vahingossa ainoaa spawneria kantaessa osuin "lattiaan" joka tappoi minut ja spawneri putosi sandboxin ulkopuolelle, jossa sitten tornit instakillas minua ennenku ehdin edes liikahtaa spawnatessa. :)))) Voi sitä vatutuksen multihuipentumaa -> X0 kiinni. Ideana oli tehdä Unreal Tournamenteista tuttu CTF-Face kenttä, ensimmäinen torni oli jo melko valmis.


Eniveis.. sais tuo 7 on the 7th jäädä pitemmäksikin aikaa. Tai joku vastaava playlisti, jossa olisi muiden tekemiä kenttiä pelattavana sen mukaa, mitä Bungie valitsee. :)

Olit ilmeisesti tätä karttaa tekemässä: Forging Sandbox: CTF Facing Worlds
 
Vastaus: Halo 3

paavi on dickille iloisia uutisia:

POOPE VETÄS ÄSKEN PERFECTONIN acheineen päivineen. On se kova.
 
Vastaus: Halo 3

Vaikka tämä ketjun viestimäärä olikin todella komeasti 1777, rikon sen nyt. Sori, Bungie.

Mutta perskutarallaa! Tuossa äsken kun ODST:n yhteydesä selailin uudistunutta Bungie.netiä, käväisin omassa Service Recordissani. Ja kas, puolet (siis oikeasti puolet) saamistani mitaleista olivat aivan tipotiessään! Näitä kovemman luokan mitaleita (kuten Rampage, Untouchable, Killtacular ja siitä isommat Multikill-mitalit sekä Perfection) ei edes löytynyt koko listasta, vaikka piru vieköön on niitäkin tullut hankittua useampia.

Yhyy, eihän mulla oo enää mitään mainetta!
 
Vastaus: Halo 3

Kaverin kanssa olemme hankkimassa tuota Vidmaster Challenge: Annual achievementtia ja tarvitsisimme kaksi pelaajaa. Eli jos kiinnostaa tuon achievementin hankkiminen niin lisätkää minut kaverilistalle.
 
Vastaus: Halo 3

Itse tarvitsisin myös tuon Vidmaster annualin ja tarvitsisin 3 pelajaa mukaan, mahdollisesti jo tänä iltana. Lisätkää
 
Ylös Bottom