Star-Lord
Active Member
Erittäin pahalta näyttää Halon kannalta. 343 Industries täydessä kaaoksessa. Harmi :/

343 Industries
Official site for 343 Industries, guardians of the Halo franchise.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Erittäin pahalta näyttää Halon kannalta. 343 Industries täydessä kaaoksessa. Harmi :/
![]()
343 Industries
Official site for 343 Industries, guardians of the Halo franchise.www.343industries.com
Tuli pari päivää sitten katsottua se digital foundryn pätkä ja perkeleen hyvältä tämä omaan silmään näytti vaikka katsoin vaan 1080p resolla ja välillä oli videosta johtuvat artifaktit selvästi näkyvillä.
Se, että joku gruntin polvi on hieman valaistu vaikka se seisoo varjossa ei voisi vähempää kiinnostaa.
Last of us 2 oli myynti menestys vaikka yhtiön sisällä kohuttiin uutisissa. Hui kyllä nyt on kaikki sekaisin kun kaikki dev työskentelee kotona eikä työpaikalla missä on kaikki laitteet viimeisen päälle.Niin Digital Foundry laittoi kaiken ilta valaistuksen piikkiin.
Tuossa videossa yllä kerrotaan sitten siitä karusta todellisuudesta yhtiön sisällä ja se ei lupaa hyvää Halo-sarjan kannalta. Kuten sanottu useaan kertaan peli demossa oli moni muukin asia sekaisin. Koko maailma näyttää yhtä sekavalta kuin 343 Industriesin nyky meno.
Enemmän tuossa jäi mieleen se toksinen ympäristö joksi tuo yritys on muuttunut. Koodikanta on ilmeisesti aika huonossa jamassa ja työskentely hidasta huonojen toimintapojen vuoksi. Paljon yrityksen ulkopuolisia tekijöitä joilla omat tapansa ja työkalunsa. Kyllähän tuollaiset saattaa vaikeuttaa projektia.Last of us 2 oli myynti menestys vaikka yhtiön sisällä kohuttiin uutisissa. Hui kyllä nyt on kaikki sekaisin kun kaikki dev työskentelee kotona eikä työpaikalla missä on kaikki laitteet viimeisen päälle.
Last of us 2 oli myynti menestys vaikka yhtiön sisällä kohuttiin uutisissa. Hui kyllä nyt on kaikki sekaisin kun kaikki dev työskentelee kotona eikä työpaikalla missä on kaikki laitteet viimeisen päälle.
Last of us 2 oli myynti menestys vaikka yhtiön sisällä kohuttiin uutisissa. Hui kyllä nyt on kaikki sekaisin kun kaikki dev työskentelee kotona eikä työpaikalla missä on kaikki laitteet viimeisen päälle.
Enemmän tuossa jäi mieleen se toksinen ympäristö joksi tuo yritys on muuttunut. Koodikanta on ilmeisesti aika huonossa jamassa ja työskentely hidasta huonojen toimintapojen vuoksi. Paljon yrityksen ulkopuolisia tekijöitä joilla omat tapansa ja työkalunsa. Kyllähän tuollaiset saattaa vaikeuttaa projektia.
Huono työilmapiiri on huono juttu. Sitä tuskin kukaan kieltää.Toinen on sitten työilmapiiri.
Pilarit on lähes varmasti suunniteltu nimenomaan noin. Eli pilarin näköisiksi.Nyt minä en tässä mussuttaisi jos sieltä olisi tullut ulos jotain WAU! tavaraa, mutta jo rengas maailmaa katsomalla huomaa, että kaikki ei ole kunnossa. Nuo pilarit, joita on ihan kaikkialla ovat hirvittävän rumia. Lisäksi pelimaailma on jaettu tällaisiin saariin, joka myös mietityttää. Monta hiekkalaatikkoa vierekkäin.
Kyllähän sitä yhessä vaiheessa markkinoitiin open world Halona mutta kehittäjät myöhemmin korjas et ne on enemmänkin isoita alueita joissa paljon kohteita/tekemistä.
Se että mite se on jaettu sitte on vielä itelle vähä auki. Onko se esim joku chapter-kohtainen jako jossa jokainen chapter sijoittuu tietylle alueelle ja siellä x määrä tehtäviä. Vai onko se Destinyn tyyliin isompi lokaatio jossa voi mennä alueiden välillä vapaasti. En tiedä onko noin tarkkaan vielä kuvattu.
Tällaista markkinointimateriaalia en ole itse nähnyt. Vai korjattiinko se vaan niin nopeasti, että kyseessä ei tosiaan ole yksi iso maailma.Kyllähän sitä yhessä vaiheessa markkinoitiin open world Halona mutta kehittäjät myöhemmin korjas et ne on enemmänkin isoita alueita joissa paljon kohteita/tekemistä.
Se että mite se on jaettu sitte on vielä itelle vähä auki. Onko se esim joku chapter-kohtainen jako jossa jokainen chapter sijoittuu tietylle alueelle ja siellä x määrä tehtäviä. Vai onko se Destinyn tyyliin isompi lokaatio jossa voi mennä alueiden välillä vapaasti. En tiedä onko noin tarkkaan vielä kuvattu.
Huono työilmapiiri on huono juttu. Sitä tuskin kukaan kieltää.
Pilarit on lähes varmasti suunniteltu nimenomaan noin. Eli pilarin näköisiksi.
Onko kukaan missään ikinä sanonut että peli olisi täysin avoin maailma?
Tältä se vähän vaikuttaisi tai ainakin, niin minä tämän käsitän.Onko se esim joku chapter-kohtainen jako jossa jokainen chapter sijoittuu tietylle alueelle ja siellä x määrä tehtäviä. Vai onko se Destinyn tyyliin isompi lokaatio jossa voi mennä alueiden välillä vapaasti. En tiedä onko noin tarkkaan vielä kuvattu.
Huono työilmapiiri on huono juttu. Sitä tuskin kukaan kieltää.
Nyt kun seurannut keskustelua sivusta on pakko sanoa myös oma mieilipide.
En epäile hetkeäkään etteikö sieltä hyvä peli olisi tulossa mutta samalla ymmärrän joidenkin pettymyksen
graafiseen antiin. Melkein uskaltaisin väittää että jokainen odotti enemmän mitä videolla näkyi.
Oma reaktio oli lähinnä hämmennys/ihmettely.
Se että sanotaan, katso se 4K-laadulla niin on paljon nätimpi vain kertoo että hänkin odotti enemmän.
Kyllä sen grafiikan pitää jo näkyä 1080p videolla ilman että resoluutiota pitäisi nostaa. Siksi epäilenkin
vahvasti että kyseessä ei ole läheskään valmis tuote. Siellä on voinut tulla paineita aikarajasta koska peli
pitää saada ulos ja siksi päivityksillä korjataan jälkeenpäin. Vastaan tuli seuraava video
Killzone Shadow Fall oli ps4 julkaisu pelejä 7v sitten (1080p/30fps).
Halo Infinite on Series X:n julkaisupelejä (4K/60fps).
Kuten sanoin aikaisemmin epäilen että Halo tulee varmasti näyttämään vielä paremmalta mitä showssa nähdyssä videossa nähtiin.
Jos PS5 pystyy pyörittämään Killzonea 4K/60fps olisi kiva nähdä uusi vertailu kun Halo on valmis. Vaikka ihan Digital Foundryn toimesta.
Pettymys on varmasti ollut monelle suuri mutta pitää muistaa että kyseessä ei ole valmis tuote, joten älkää vielä repikö pelihousuja.
Vähän eri asia vertailla ND:n crunch-kohua jotta saadaan paras mahdollinen peli ulos ja 343:n ilmeisen huonosti organisoitua toimintaa mikä noista teksteistä käy ilmi.Last of us 2 oli myynti menestys vaikka yhtiön sisällä kohuttiin uutisissa. Hui kyllä nyt on kaikki sekaisin kun kaikki dev työskentelee kotona eikä työpaikalla missä on kaikki laitteet viimeisen päälle.