Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

FrankNyberg

New Member
Noniin, poijjaat. Sovitaankos joku päivä milloin mä hakkaan teidät kaikki koirat?:D

Mä voin hostaa.

Edit:
Käviskö torstai? 18.4.? Alkaen klo 18?
Kutsukaa paikalle mahdollisimman paljon jengiä, jotta saadaan kunnon tiimimättö aikaiseksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kylkyl

mutta missä, siis en tiiä mis asut?

Saaksä hommattuu monta tv:tä? Mä voisin ehkä tuoda yhen Xboxin, mut kaapeleita ei löydy... Valases vähän tota suunnitelmaas.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Epistä...en pääse pelaan netissä :(

Mikset? Mikä yhteys sulla on?
Yritä kaikkesi, äsken hakkasin 2h paria ruottalaista.
Oi kun on kivaa...

Kenelläs tämä onnaa? Kraemer ainaskin. Ja Gimble.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Mitä siihen tarvitaan? mulla on 512 kbit ADSL yhteys mitä tarvii lisäksi?
mulla on toi sama. et tarvi kuin johdon.

Edit: Lue täältä
Jos sulla on sama kuin mulla, elisan ADSL, ja nokian boksi, homma on TODELLA helppoa, sillä minäkin pystyin siihen.
 
Perkules, kun oliskin mukava päästä pelailemaan ps2fin-porukan voimin, mutta kun ei ole boxia, arrrgghh! Saisi ps2:llekin se nettipelipuoli tulla kuntoon. Mitä ihmettä se sony oikein räpeltää, kone ollut jo markkinoilla ties kuinka kauan:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

mulla on toi sama. et tarvi kuin johdon.

Edit: Lue täältä
Jos sulla on sama kuin mulla, elisan ADSL, ja nokian boksi, homma on TODELLA helppoa, sillä minäkin pystyin siihen.

Mulla on sisäinen modeemi mutta eiköhän sekin riitä. Frank, Mistä hommasit sen piuhan?
 
Re: höh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Onysablet
Ajattelin LANia. Ei taida 128 riittää vai? Jos riittää otan mielelläni vastaan neuvoja.
Se saattaa riittää peliin joinaamiseen, mutta sitähän ei saa selville kun kokeilemalla. Ei muuta kun testiä vaan!
 
256

woohoo, mun netti onkin 256 :) sen pitäs jo riittää.
Mitä kaikkee mun pitää säätää et saan ton toimimaan?
 
siis mä en osaa neuvoa, ellei sulla ole nokian adsl boksi.
Jos näin on, niin et tarvitse kuin n.5juron arvoisen johdon. Fiksummat saavat neuvoa lisää.

Edit: katso lisää täältä
 
Re: Re: Re: höh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg


Gimble, mites sulla torstai 18.4.? klo 18.?
Joo, no mullahan ei ole vielä himassa mahdollisuutta pelata netissä. :(

Muutaman kerran oon raahannut boksin kaverille ADSL:n perään ja ollaan sieltä sitten jauhettu.

Olisi kyllä tosi kiva tulla piiskaan teitä TO:na, mutta ko. ajankohta ei valitettavasti passaa meidän aikatauluihin. Toisella kertaa sitten...

P.S. Kyllä tämmöset hommat tietenkin aina kiinnostaa, eli postaillaan jatkossakin näistä pelisessioista täällä!
 
Ylös Bottom