Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: Re: höh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Joo, no mullahan ei ole vielä himassa mahdollisuutta pelata netissä. :(

Muutaman kerran oon raahannut boksin kaverille ADSL:n perään ja ollaan sieltä sitten jauhettu.

Olisi kyllä tosi kiva tulla piiskaan teitä TO:na, mutta ko. ajankohta ei valitettavasti passaa meidän aikatauluihin. Toisella kertaa sitten...

P.S. Kyllä tämmöset hommat tietenkin aina kiinnostaa, eli postaillaan jatkossakin näistä pelisessioista täällä!

No mikä ajankohta käy? Mulla on kone "kiinteästi" kiinni boksissa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan smaster
Tietääkö kukaan että mitä "lisävarusteita" tarvii? Jos on sisäinen telewellin ADSL modeemi.
Verkkokortin ja ristiinkytketyn RJ 45 verkkokaapelin.

Näitä jutuista on paljon keskustelua täällä ja sieltä löytyy myös linkkejä sivustoille joissa kannattaa käydä lueskelemassa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Re: Re: Re: höh

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

No mikä ajankohta käy? Mulla on kone "kiinteästi" kiinni boksissa.
Ensi viikolla joku ehtoo vois kattoo. Meille sopii näillä näkymin mikä vaan päivä klo 17-23

Kannattaa muuten käydä muokkaamassa niistä pelityypeistä sellaset versiot, missä ei ole se tutka päällä. Se on ihan mamoo!

Huomaa, että muutettu pelityyppi täytyy tallentaa eri nimellä. Defaultti pelityyppien päälle ei pysty tallentaan muutoksia.

Eli teet muutokset ja sitten tallennat vaikka nimellä Team Slay2 tai CTF2...u know.

Tänään kaikki joilla linkit toimii, tapaamme arcadessa alk. klo 17.00

Meitä on mun koneella 2 ja huoneen nimi on finland jotain.
Vain human-aseet, ei tutkaa, että sillee, ja tankit mukana pelissä.

Voi helkatti, että ottaa päähän kun ei ole nettiyhteyksiä kotona. Töissä saa nettiä käyttää mielin määrin, joten ei ole viitsinyt kotia hommata. Mitenkän perustelis emännälle, että nyt tarvitaan kotiin nettiyhteydet ja äkkiä...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Mitenkän perustelis emännälle, että nyt tarvitaan kotiin nettiyhteydet ja äkkiä...

Niin no sulla on nyt sellaset 3 ja puol tuntia aikaa....
Elisa varmasti yhdistää niin nopeasti.
:rolleyes:

KE 8.5 klo. 17 ->

Jaaha, aateltiin kaverin kans taas mennä roikkuun linjoille keskiviikkona. Kakki kykeneväiset tervetuloa mukaan!

Vois vähän kostaa hurreille eilistä nöyryytystä jääkiekossa. :D Tana!

torstaina on kyllä vaimon synttärit, mutta... no totta perkele!!
Kahmin mukaan yhden kaverin.
lol!

Ei muuta kuin, että aivan oikea asenne on nyt kaverilla! :)

Nonni. Nyt meitä on jo kolme, mutta vain kaksi ohjainta.
Jos se MS:n paketti tulis just sopivasti ke?
Jaa a kuule, millai mahtais pelit sujua siitä postimerkin kokosesta ruudusta. Vaikka teitä olis kolme, ni saisitte kumminkin vaan vielä pahemmin selkäänne! :D

Ja onko tää nyt tosiaan totta, että täältä ei nyyperin lisäx löydy muka muita innokkaita pelimiehiä!? Unbeliveable!:confused:

Jaa a kuule, millai mahtais pelit sujua siitä postimerkin kokosesta ruudusta. Vaikka teitä olis kolme, ni saisitte kumminkin vaan vielä pahemmin selkäänne! :D

Ja onko tää nyt tosiaan totta, että täältä ei nyyperin lisäx löydy muka muita innokkaita pelimiehiä!? Unbeliveable!:confused:

Kyllä se niin täällä nyt uhoo, taitaa torstaina olla toinen ääni kellossa. :D Saat taas maistaa tappion karvasta kalkkia....

Eikös muka enempää ole lössiä tulossa mukaan? Saato? Ony?
Hannarit pelkää saavansa vanhuksilta selkäänsä.

Kyllä se niin täällä nyt uhoo, taitaa torstaina olla toinen ääni kellossa. :D Saat taas maistaa tappion karvasta kalkkia....

Eikös muka enempää ole lössiä tulossa mukaan? Saato? Ony?
Hannarit pelkää saavansa vanhuksilta selkäänsä.

Ai taas vai? Ei se sillon viimeks niin hirveen karvasta ollu, ku piiskattiin äijät 50-7. Muhahaha! :D

Ja siis mitenni TO:na? Meil on ainakin meininki mennä huomenna vähän kylvään kauhua nettiin.

Mut on tosiaan aika plessuhoisuu porukkaa täällä sano, jollei muka enempää saada pelaajia megeen!:p

Joo sori, siis huomenna.
Ja turpaan tulee vähintään niin kovaa kuin viimeksi.
Eiiiiiii!!! Voi olla, että tuli luovutusvoitto ny teille! Perkele!

Mun aisapari nimittäin heitti just tekstarilla ja kerto, että on oksennellu ja paskannellu viime yön ja on nyt vähän huonossa hapessa.

Jos tulee ihmeparantuminen ja päästäänkin pelaan, niin replyyn uudestaan. Mut näillä näkymin ei kyl tänään päästä.:(

Eiiiiiii!!! Voi olla, että tuli luovutusvoitto ny teille! Perkele!

Mun aisapari nimittäin heitti just tekstarilla ja kerto, että on oksennellu ja paskannellu viime yön ja on nyt vähän huonossa hapessa.

Jos tulee ihmeparantuminen ja päästäänkin pelaan, niin replyyn uudestaan. Mut näillä näkymin ei kyl tänään päästä

:mad: :( :mad:

Viideksi ei kyllä keretä, lähempänä klo 18.
Kahmi joku kaveri äkkiä, ei sen tarvi olla tuttukaan.
:D

Edit: jos Gimble ja sen paskova kaveri joutuu luovuttamaan, pelaamme ulkona DreamCastillä. Jos liikutte paikkakunnalla muistakaa vilkuttaa kun menette ohi. Mä olen se joka dokaa rajusti ja huutaa.:D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Viideksi ei kyllä keretä, lähempänä klo 18.
Kahmi joku kaveri äkkiä, ei sen tarvi olla tuttukaan.
:D
Joo, menee meilläkin myöhempään. Nyt vaihtu nimittäin taistelupari. Tää onkin sitten ihan rookie, eli on teilläkin jotain mahkuja!:D

94.3 %:n mahkulla ollaan linjoilla ready to whip your ass ~klo. 18. Jos tulee este, ni replyyn jälleen!

Pääseekö mukaan? toin juuri xboxni ja hubini 10megaseen kiinni?
en tieda saanko toimimaan mutta yritetään.tarvitseeko pc:n välissä olla teholtaan kuinka suuri kun tämä kiitää kuin tuliterä papiska :)

Ylös Bottom