Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sepi
Pääseekö mukaan? toin juuri xboxni ja hubini 10megaseen kiinni?
en tieda saanko toimimaan mutta yritetään.tarvitseeko pc:n välissä olla teholtaan kuinka suuri kun tämä kiitää kuin tuliterä papiska :)
Joo tottakai pääsee! Jos saat toimiin, niin huutele sitten gamespy arcadesta. Nikki on ainakin mulla sama, kun täällä. Ei meilläkään välttämättä mikään läpihuutojuttu ole edessä, nimittäin me aiotaan tällä kertaa pelata WLANin kautta. Sitä hommaa ei ollakkan vielä kokeiltu, mut kaikenjärjen mukaan pitäis wörkkiä ihan yhtälailla! Koitetaan saada hommat futaan kuuteen mennessä...

Tarviin vielä yhden rj:n matkaan että saisin vörkkaan ja se täällä landella ei ole niin yksinkertaista ;) voin hostata täältä..jos onnistuu kun onhan tää sentään 10meganen.katotaan jos saan täältä vielä yhden pelaajan lisää niin sais 3 vs 3.ois vähän enemmän meininkii.mutta katsotaan miten nämä traktorit tuon rj:n tuo :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg

Kuka voitti?
Ja ei mitään seliseli- selityksiä, kiitos. Kerro kaikille kuka voitti.:D :D
Mää voin kertoa kaikille, ettei se jostain syystä sitten tällä kertaa tominu. Emmää teidän päästä tiä, mut meillä ainakin lägäs aivan hulluna. Ja nokkelimat pokkelimmat varmaan olis sen jo pelin tiimelyksessä päätellytkin, että jos vastapuolen äijät vaan seisoo paikallaan niin kaikki ei ehkä ole kunossa? Tosin se lägäs siltikin, vaikka toinen oli parkissa. :( Harmi, no tarvii koittaa joku päivä uusix...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Mää voin kertoa kaikille, ettei se jostain syystä sitten tällä kertaa tominu. Emmää teidän päästä tiä, mut meillä ainakin lägäs aivan hulluna. Ja nokkelimat pokkelimmat varmaan olis sen jo pelin tiimelyksessä päätellytkin, että jos vastapuolen äijät vaan seisoo paikallaan niin kaikki ei ehkä ole kunossa? Tosin se lägäs siltikin, vaikka toinen oli parkissa. :( Harmi, no tarvii koittaa joku päivä uusix...

Seli seli.
No joo, meillä ei ollu kyllä mitään onkelmia. Kivaa oli. Kalastettiin sitten DC:llä kahteen
:D

Mitenköhän tän mun laatikon sais nettiin kiinni, kun mulla on KaNetin 0.5-0.7 mbps jaettu kaapelimotu?
Mitä välineitä siihen tarvitaan?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fetched
Mitenköhän tän mun laatikon sais nettiin kiinni, kun mulla on KaNetin 0.5-0.7 mbps jaettu kaapelimotu?
Mitä välineitä siihen tarvitaan?
Täältä boardilta löytyy paljon tietoa searchia käyttämällä, suositelen! Mut sen verran voin jeesata, että ainakin lukemalla tämän selviää jo paljon tähän liittyen! Jos sen jälkeen on vielä jotain kysyttävää, niin replyy vaikka siihen samaan aiheeseen niin palataan asiaan! Kyl se siit!

-Gimble

PIKAKOMENTO

Nyt tulikin ihan puun takaa tällanen juttu, et oltas tänään linjoilla pelaas ~klo. 18 ->

Eli nyyperti ja muut pelaan, jos suinkin vaan pääsee. Ja jos saat jonkun kaverin messiin pelaan samalla boksilla, ni aina parempi!

Re: PIKAKOMENTO

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Nyt tulikin ihan puun takaa tällanen juttu, et oltas tänään linjoilla pelaas ~klo. 18 ->

Eli nyyperti ja muut pelaan, jos suinkin vaan pääsee. Ja jos saat jonkun kaverin messiin pelaan samalla boksilla, ni aina parempi!

Sorry, ei pääse.

Täältä löytyy peliseuraa!

Jos haluatte ottaa matsia niin lähettäkää privaa tai tulkaa käymään #Xboxfin kanavalla Irkissä...useimmiten olen sielä.:D

Hmm, kiitos avusta. Katselen tässä hieman, jos hankkis noi tarvittavat romppeet, niin vois sitten joskus tulla kokeilemaan xboxia netissä.

No niin! Nyt kun olen (Vihdoin ja viimeinkin!) saanut oman Xboxini, niin voisinpa tulla onlineen näyttää teille nyypille miten sitä Haloa pelataan, Legendaarisesti! Mutta kuten kaikissa asioissa, niin tässäkin on yksi pieni "mutta". Toivon että tarvitsen vain sen kaapelin enään, joten se hoituisi jo maanantaina, mutta jos tarvitsen siihen itä HUBia, niin saattaa mennä ens kuun puoleen väliin. Mutta periaatteessa kaikki on jo selvää, XBconnect:in Setup D:llä ajattelin oman Xboxini vetää verkkoon, jos se onnistuu noin helposti niin homma on selvä.

P.S. Nyberg: Liiku IRCissäkin, vois paremmin sopia näitä matseja. Olis todella paljon helpompaa ja nopeampaa myös.

Tuota minä ilmoitan Frankille ja Gimble:lle,että tässä ootellaan että tuo NAT pohjainen Baanan 256/256 ADSL-yhteyteni muuttuu aivan lähiaikoina täällä DNA-laajakaistayhteydeksi,että voi sitten itsekkin hostia Haloota(Julkinen IP),ei jaksa oikein aina jonotella ja kyttäillä tuolla GST:ssa vapaita Halo PAL-servuja joinaten. Silloin tällöin tulee kuitenkin siellä pelailtua(Lähinnä Ruottalaisilla Halo-servuilla),teihin en ole GST:ssa pitkään aikaan törmännytkään,mutta kuten sanoin niin pelaamiset on jääneet hieman vähiin viime aikoina(myös muita kiireitä).Suomalaisia Halo pelaajia verkossa tuntuu olevan vieläkin todella vähän tai ylipäätänsä scandi pelaajia! :(

Tuo XBConnector softakin on näköjään jo päivittynyt hieman toiseen muotoon kuin se joskus tossa vielä oli,onko joku jo testannut tuota,että miten se nyt tolla softalla pelaa? Halo:n PAL-scene tossa (English version) on kuitenkin vaikuttaa vielä aika heikolta.

Mutta ei siinä mitään sällit,eli pidetään jatkossakin Halo:n Xboxfin lähes olematon nettipeli-scene hengissä! ;)

Toi ottaa kyllä palloon,että MS aikoo rahastaa ton Xbox Live + tulevien onlinepelien suhteen,muutoin toi palvelu ja tulevat XB:n verkkopelit tuntuvat varsin lupaavilta! (Xbox Live pitäisi käynnistyä jenkeissä,Japanissa ja Euroopassa syksyllä 2002,beta testaus alkaa kesällä).

:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kraemer
Tuota minä ilmoitan Frankille ja Gimble:lle,että tässä ootellaan että tuo NAT pohjainen Baanan 256/256 ADSL-yhteyteni muuttuu aivan lähiaikoina täällä DNA-laajakaistayhteydeksi,että voi sitten itsekkin hostia Haloota(Julkinen IP),ei jaksa oikein aina jonotella ja kyttäillä tuolla GST:ssa vapaita Halo PAL-servuja joinaten.
:rolleyes:
Joo, se pelien kyttääminen syö kyllä äijää ihan rotanlailla...

Oon kans harkinnu ADSL liittymää, mutta aattelin kattoo että millasia ratkasuja se DNA tarjoo...sitten kun tarjoo? Menee kuulemma tonne vuoden loppuun, ennen kun ne pystyy alottaan toimintansa? Näin siis ainakin täällä tampereella.

Mutta eipä tässä nyt mittään kiirettä, kun kesäkin on edessä ja näin päin pois. Sitten syksyllä ja talvella on joutilasta aikaa jauhaa, kun ulkona sataa räntää vaakasuoraan.

Tässä odotellessa käyn aina välillä kaverilla pitämässä taitojani yllä.:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk

P.S. Nyberg: Liiku IRCissäkin, vois paremmin sopia näitä matseja. Olis todella paljon helpompaa ja nopeampaa myös.

Sorry, mutta mulla on elämää konsoleiden ulkopuolellakin.:D
BBS:n seuraaminenkin on tarpeeksi hankalaa mulle.
Täällä käyn lähes päivittäin, ja jos asiaa on, niin iskekää privalla.
Yleensä selailen näitä kyllä lähinnä klo 7-15.30, ja iltapuolella vähän vaisummin.

http://edome.fi.soneraplaza.net/php/article.php/1022311149.html

Joskos tuosta olisi jotain apua jollekin. Ainakin selventänee XBC:tä hieman, älkää hyvät ihmiset enää mitään GameSpytä käyttäkö...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan IgeL
älkää hyvät ihmiset enää mitään GameSpytä käyttäkö...
Noooo! Tostahan vois saada sellasen kuvan, et gamespy tunneli on jotenkin turha ja sitä ei kannata käyttää. Mut näin se ei ainakaan meikäläisen mielestä missään tapauksessa ole...

Joo, no oon kans kuullut juttua et xbconnectilla pelatessa on vähemmän lägiä ja näin päin pois. Kokeileen en ole valitettavasti vielä päässyt, koska se ei syystä tai toisesta suostunut futaan kun kerran sitä yritettiin tesmiä.:( Tarvii joskus kattoo ajan kanssa uudestaan sitä hommaa...

Anyhow, gamespyn tunneliviritys on toiminut aivan loistavasti ja voin kyllä sitäkin suositella ihan hyvällä omatunnolla.

Peliseuraa löytyy ainakin tällä hetkellä paaaaljon paremmin, kuin xbconnectilla. Optimi tilannehan on tietenkin se, että on mollemat softat toimintavalmiudessa. Aina pääsee rähiseen, riippumatta siitä kumpaa versiota esim. irkissä vastaantuleva jannu käyttää.

P.S. Ihan hyvä juttu oli! Toivottavasti toi rohkasee porukkaa testaan hommaa ja saadaan lisää suomalaisia pelureita linjoille. Mut jos pystyt vielä editoimaan sitä, niin siinä vois myös mainita sen että eri kieliset versiotkaan ei toimi keskenään. Tämä täytyy ottaa huomioon, jos esimerkiksi jannu ranskasta hostaa/joinaa samaan peliin -> ei toimi. Paska homma, mutta niin se vaan on. Sitähän ei oltu alunperin internet peliksi tarkotettu...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuo kielihomma on vähän niin ja näin. IMHO suurin osa Eurooppa-koneista toimii keskenään, ainakin omien ja muiden kokemusten perusteella. Voi olla, että pelattava kieli vaikuttaa asiaan (esim. ranskalaiset änkevät sitä ranskaa joka tuuttiin, joten luultavasti pelitkin on laitettu ranskaksi). Suurin osa pelannee kuitenkin ihan englanniksi... Joku voi testata jos tuntee ranskalaisia Xbox-omistajia.

Ja jooh, eihän tuo GameSpy mikään huono sinänsä ole. XBConnect vain on kaikin puolin parempi (paitsi ehkä käyttäjien määrässä), joten sitä on kivempi mainostaa.

JEE! Sain tänään hubin ja tarvittavat piuhat ja pienen säätämisen jälkeen sain nettipelin toimimaan eli tässä on yksi suomipelaaja lisää porukkaan. Miten usein pelaatte ja mitä pelimuotoja. Äsken kokeilin vain pikaisesti Slayeriä ja mukavalta vaikutti. Haluaisin kokeilla CTF joku päivä ja olisi mukava ottaa suomiporikalla muita vastaan. (olen aivan innoissani, kuten ´varmaan huomaatte! :))

Ylös Bottom