Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkos huomenna poikia linjoilla? vois testata xboxconnectiakin.
Possea tulee peli-iltamiin, ja jos vieraani suostuvat luopumaan Dreamcastistä ja Virtua Tennis 2:sta hetkeksi, tulemme joukolla saamaan köniimme Halossa verkon kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Onkos huomenna poikia linjoilla? vois testata xboxconnectiakin.
Possea tulee peli-iltamiin, ja jos vieraani suostuvat luopumaan Dreamcastistä ja Virtua Tennis 2:sta hetkeksi, tulemme joukolla saamaan köniimme Halossa verkon kautta.
Tarvii kattoo, meillä olis kans meininki mahdollisesti vetää Haloa offlinessä nelisteen ja DC:llä Tennistä. Mut katotaan nyt, jos vaikka suunnitelmat muuttuukin ja tullaankin viljelemään kauhua online!? Tarvii kattoo, mikä on tilanne huomenna...palataan!
 
Vastaantulijoita wanted!

Ollaan tänään liikkeellä sekä XBConnectilla ja Gamespyllä, mukaan vaan pelaamaan ken uskaltaa!
 
Mä pääsin nyt ensimmäistä kertaa pelaamaan nettiin Halo:ta.
Tunne oli aika mahtava. Ainut mikä mua vitutti pelatessani, oli tämä lagi (jotain sekunnin luokkaa),voi johtua kyllä että pelasin ulkomaan serverillä.
Mutta kun joku täällä järjestää sessiot ni mä olen messissä.

Xbconnectilla olen liikkeellä.
 
Sessio

Ollaan tänään liikenteessä tossa joskus parin kolmen tunnin päästä 3-4:n pelaajan voimin. Käytetään lähinnä xbconnectia, mutta gamespykin on välillä päällä koska haalimme sieltäkin puolelta mahdollisesti peliseuraa. Gamespyllä mut tavottaa tällä samalla nikillä ja jos siellä on useampia Gimblejä niin meikä on se "Erkki Esimerkki" oikeelta nimeltään.;)

Tervetuloa vaan matsaamaan ken kerkee!
 
onko tolla xboxconnectilla helppo säätää/pelata tota haloa ja miten paljon on yleensä suomalaisia pelaamassa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mihinkä aikaan Gimble meinasit mennä pelaamaan?
Monta teitä on boxilla ja gamespylla vai xbconnectilla?
voiko muka xboxsilla pelata jo netissä halooo xbox live tulee vasta jouluna
 
Ei tarvitse, ainakaan vielä. Minullakin olisi pari kysymystä tosta Xboxin netti stydeemistä. Elikkäs:

1.Millä johdolla se pistetään kiinni tietokoneeseen? Ja lisä kysymys: Liitetäänkö se muuten tietokoneeseen vai Adsl mötikkään?

2. Riittääkö Elisa ADSL 512, vai tökkiikö pahasti?

3. Kumpi on helppo käyttöisempi, Xbconnect vai GameSpy Arcade? Entä mistä Xbconnectin saa?

4.Säädetäänkö ihan kaikki hommelit tietokoneen avulla, ja sitten kun on valmista niin telkkari ruudussa Halo on jo käynnistynyt johonkin peliin?

5.Voiko Xboxin liittää kannettavaan, vai pitääkö meidän vetästä johto yläkertaan asti?!

6.Mitä muita pelejä voi pelata netissä, muuta kuin Haloa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kola
Lukekaa aikasempia viestejä!
Veit jalat suustani! Ja haku toiminto on myös suhteellisen kova sana ja sitä saa ja kannattaa käyttää. Noihin kyssäreihin on vastaukset tällä boardilla jo moneen kertaan...
 
No okei, löysin kaikkiin muihin juttuihin vastaukset, paitsi näihin kahteen kysymykseen:

1.Millä johdolla se pistetään kiinni tietokoneeseen? Ja lisä kysymys: Liitetäänkö se muuten tietokoneeseen vai Adsl mötikkään?

2.Voiko Xboxin liittää kannettavaan, vai pitääkö meidän vetästä johto yläkertaan asti?!

Eli jos ootte nii kiltsui että viittitte edes noihin vastata, niin saatte taas pari tyyppiä lisää nettiin. Täällä kotona on pelaajia 1-2 (Minä + kaveri/isoveli), koska emme omista kuin 2 ohjainta. Mutta, sitten on lisää suomalaisia linjoilla, jos nyt vähän vielä neuvotte mua.
 
Ai niin, ja viel yks kysymys:

Saako Elisa ADSL 512/256:lla pystyyn neljän Xboxin pelejä?

Tai no viel toinen:

Voiko pistää vaan enintään 4 Xboxin pelejä käyntiin, vai sillee, että esim. jokaisella Xboxilla on yks pelaaja ja sitten Xboxeja on yhdessä pelissä 16???
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
No okei, löysin kaikkiin muihin juttuihin vastaukset, paitsi näihin kahteen kysymykseen:

1.Millä johdolla se pistetään kiinni tietokoneeseen? Ja lisä kysymys: Liitetäänkö se muuten tietokoneeseen vai Adsl mötikkään?
Jos sulla on koneessa kaks verkkokorttii niin heitetään ristiinkytketyllä rj45:lla tai toinen vaihtoehto on hubi, eli heität xboxin hubiin kiinni normaalil rj45:lla ja pceen myös hubiin normaalil rj45:lla ja sitten vielä adsl mötikkä siihen hubiin kiinni...
2.Voiko Xboxin liittää kannettavaan, vai pitääkö meidän vetästä johto yläkertaan asti?!
Noh epäilen, että sulla ei oo kahta verkkokorttii kannettavas...joten joudut.

Voiko pistää vaan enintään 4 Xboxin pelejä käyntiin, vai sillee, että esim. jokaisella Xboxilla on yks pelaaja ja sitten Xboxeja on yhdessä pelissä 16???
4 boxii ja kaikil neljä tyyppii on ainut tyyli saada 16 pelaajaa.
 
Mennään kaverin kans linjoille tossa 1/2 tunni päästä, kaikki halukkaat tervetuloa! Ollaan XBConnectin puolella.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Mennään kaverin kans linjoille tossa 1/2 tunni päästä, kaikki halukkaat tervetuloa! Ollaan XBConnectin puolella.
Eilen oli kyllä niin hyvät setit, että pakko ottaa tänään uusiks! Tällä kertaa meitä on paikallisesti ainakin 3 jannua, ehkä jopa 4. Eli tervetuloa vaan ottamaan selkään, ken pääsee!:D Ollaan XBconectilla liikkeellä nimimerkillä "Temppa" alkaen ~klo19, käyn varmaan kyselemässä #xboxfin kanavalla peliseuraa pitkin ehtoota eli sinne sitten vaan jos jotakuta kiinnostaa ottaa mättöö!
 
Ylös Bottom