Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi venäjä... pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...pitää saada xbox ja ADSL...
 
HAHAAA!!! Nyt on sitten meidänkin taloon tullut kaapelimotukka, huomenna meen läheiseen tietokone liikkeeseen hakeen verkkokortin ja ristiinkytkettyä verkkopiuhaa. Huomenna en tosin vielä pääse pelaileen, mutta sunnuntaina on tovottavasti liikkeellä muitakin. Tuun #xboxfiniin sitten jos löytyis jotain peli seuraa....
 
Jouduin tilapäiseen mielenhäiriöön, ja käväsin Anttilasta hakemassa boxin:D

Tänään tuli kokeiltua xboxconnectilla nettipelausta, liityin peleihin sekä hostasin myös. Tuntu ihan mukavasti toimivan.
 
No niin en saanut silloin lauantaina verkkokorttia ja piuhaa, mutta eilen kävin hakemassa.

Testasin kaverin kanssa haloo ja on se kyllä hauskaa, vielä kun kaveri tykkäis:(

Mutta on yksi probleema, en meinaan pääse ircnettiin, kyllä efnettiin ja muihin pääsen, mutta eikös #xboxfin oo ircnetissä. ihme juttu:(
 
meikäläinen kun haki xbconnectin ni koneeseen tuli virus...onx teille käyny samoin...? ja kumpaa kannattais käyttää...connectii vai gamespyta...???
 
asiasta ehkä vähän ohimennen mutta kirjotan tänne kuitenkin.
Eli haussa olis peliseuraa...;)
Oon kaverin kans suunnitellu sunnuntaiksi jotain pientä pelaamista,jos sais vaikka muutakin jengii pelaamaan kun on toi kahdestaan mättäminen alkanu vähän tylsistyttämään.

Eli jos on kiinnostuneita niin Sunnuntaina(15.9) klo.21 Xbconnectissa on pelit. pelin nimenä on FrOZ
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrOZ
asiasta ehkä vähän ohimennen mutta kirjotan tänne kuitenkin.
Eli haussa olis peliseuraa...;)
Oon kaverin kans suunnitellu sunnuntaiksi jotain pientä pelaamista,jos sais vaikka muutakin jengii pelaamaan kun on toi kahdestaan mättäminen alkanu vähän tylsistyttämään.

Eli jos on kiinnostuneita niin Sunnuntaina(15.9) klo.20 Xbconnectissa on pelit. pelin nimenä on FrOZ

Mä oisin kiinnostunu saisin tänne 2 pelaajaa.
 
pieni muutos vielä tohon. Peliaikaan,muutetaan se klo.21 syystä etten pääse aikaisemmin koneelle.
:(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Mutta on yksi probleema, en meinaan pääse ircnettiin, kyllä efnettiin ja muihin pääsen, mutta eikös #xboxfin oo ircnetissä.

Mulla on sama homma. Sanoo vaan että "You are not welcome to this server: bot" :confused:
 
täällä ois 2 halon pelaajaa.. ja servuki voidaan tehdä jos on tarvetta mulla on 512/512 adsl... xbconnectilla pelataan ja nick on Turkistar.. ja #xboxfin kanavalla MaX^ mutta tulkeepa haastamaan ircciin tai kirjotelkaa tälle saitille..
 
tänään tuli jippiin 512/512.. huomenna sitte hakkaamaan haloo kun kerkee.. :)
 
Mikä kusee... Halo lägää aivan törkeesti jos pelaajia yhtään enempää?? mun käsityksen mukaan ei pitäis joinaajaa haitata vaikka ois enemmänkin pelaajia? tulee ihan vanhat quaken pelaamiset modeemilla mieleen.. :) :mad:
 
jaa a...tohon en kyllä kommentoi, koska mullaki on adsl 512/512 ja vaikka pelailin 6 muun tyypin kaa (1 pelas mun koneel myös) ni ei lagannu yhtään :eek:
 
Tuntuu vaikuttavan toi etäisyys aika ratkaisevasti.. Esim. jos hosti on suomessa tai ruotsissa niin toimii hyvin mutta jos se on vaikkapa englannissa niin alkaa nykimään oikein urakalla..

mutta entäs kun en pysty hostaa.. xbconnectin mukaan pitäis jotakin tyyliin saada (?) yleinen IP osote välittämään paketteja paikalliselle IP osotteelle... ? :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lax
tänään tuli jippiin 512/512.. huomenna sitte hakkaamaan haloo kun kerkee.. :)

Toimiiko se adsl, kun elisalta saa puolet hitaamman samaan hintaan.
Siis onko ollut sen kanssa ongelmia?
Ite aion hankkii sen jippiin, jos se toimii hyvin.

Vaikka tää ei nyt liity mitenkään Halon pelaamiseen, kun en jaksa hankkia kaapeleita ja vetää piuhoja alhaalta yläkertaan.
Oottelen ihan "rauhallisesti" LIVEä, muuten niitä kaapeleita joutuu taas uusia. Se siitä :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qscq
Toimiiko se adsl, kun elisalta saa puolet hitaamman samaan hintaan.
Siis onko ollut sen kanssa ongelmia?

Joo siis yhteys toimii yleensä aivan moitteetta. Parhaillaan imurointi sujuu 480kbps (512 on vain teoreettinen huippu) ja muutenkin oikein hyvä. Ainoo ongelma minkä oon havainnu on just toi halon pelaaminen. Tänään taas kun pelasin aamupäivällä jonkun suomalaisen hostaamia pelejä toimi oikein hienosti useammallakin pelaajalla mutta nyt sitte äsken oli jollain suomalaisella yli meganen linja ja olikohan meitä 6 pelaajaa niin ei toiminut ollenkaan.. mystistä.. joidenkin suomalaisten ja joidenkin ruotsalaisten kanssa pelittää, mutta esimerkiksi hollantilaisten kanssa ei..

tuli nyt samat asiat kahteen kertaan. :p
 
Onko kukaan testannut xbconnectia Home-PNA verkon kautta ? (512/256k tai 1 Mbs/512k) tai muulla NAT:in takan olevalla ?
Sellainen olis täällä halvalla tarjolla ja sen vois hommata jo Halon takia :D jos se vaan toimii
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lax, itse olen pelannu netissä aika paljon haloa ja on turha yrittää tällä 512/512 connulla joinia jonkun engelsmannin servulle tai päinvastoin.. pingi vähintään 100-150 eikä toi pingikään ni paha mut lagi o iha kiva..:P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Midget
Onko kukaan testannut xbconnectia Home-PNA verkon kautta ? (512/256k tai 1 Mbs/512k) tai muulla NAT:in takan olevalla ?
Sellainen olis täällä halvalla tarjolla ja sen vois hommata jo Halon takia :D jos se vaan toimii

Kyllä toimii. Ainakin minulla on toiminut varsin mainiosti. Tarvitset koneeseesi toisen verkkokortin ja Pc:n ja boxin välille RISTIINKYTKETYN rj45 piuhan. Sen toisen verkkokortin tulisi olla tietysti ethernet-kortti ja niitähän saa mm. Computeriasta hintaan 12 e.
 
Ylös Bottom