Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ai että oli taas hauskaa. Välillä otettiin turpaan ja ihan kunnolla ja välillä oli sitten tasaisempaa.

Aina kun syntyi niin joko Gimble tai MasaTuhoaja oli nenän edessä ja kuolema tuli heti ja muutaman kerran kaveri ajoi päälle ihan vahingossa kun satuin syntymään sen ajoreitille.

Oli vielä sopivan kokoinen porukka niin vauhtia riitti koko ajan, milloin otatte uusiksi? Itse olen lomilla maanantaihin asti niin voisin aina tulla iltaisin mukaan kesteihin.
Kyllä Halo on semmonen peli, että sitä jaksaa tahkota. Kaverin kanssa pelataan Legendaryllä co-oppina ja välillä on mukava käydä netissä pelaamassa. Nyt oli viel helkatin mukava ku kaikki on suomesta niin ei ilmennyt pahemmin nykimistä.
Halo rulez! :)
 
Sain tänään pykälää nopeamman netin eli nyt minulla on ADSL 512, mutta Firewall teettää ongelmia! En saa MIRC:iä toimimaan, en Xbconnectia en gamespyta en mitäään. En ole tutustunut noihin palomuurijuttuihin joten tulee taukoa pelaamiseen jos en saa tuohon selvyyttä. :(
 
Minulla toimii kyllä mIRC (tosin mun pitää mennä xboxfiniin New Yorkin kautta), mutta nettipelaaminen ei toimi ilman palomuurin poistamista. Ja faija sano, ettei se ainakaan mee koko palomuuria poistamaan. Voiko joku kertoa, että voiko sen poistaa vaan siltä alueelta, josta pääsee pelaamaan Haloa nettiin?
 
Taidan joutua pistämään koneeni takaisin hitaampaan nettiin jos tekee mieli pelata haloa. Onko ketään lähdössä tänä iltana pelailemaan? Itse voisin lähteä jos saadaan porukkaa kasaan.
Tarvitsen silti neuvoa tuohon palomuuri juttuun jos joku tietää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Taidan joutua pistämään koneeni takaisin hitaampaan nettiin jos tekee mieli pelata haloa. Onko ketään lähdössä tänä iltana pelailemaan? Itse voisin lähteä jos saadaan porukkaa kasaan.
Tarvitsen silti neuvoa tuohon palomuuri juttuun jos joku tietää.

Siihen palomuuriin pitää tehdä "aukkoja" jotta se xboxin peliliikenne pääsee läpi.

Siinä voi joutua vielä tekemään ns. osoitteenmuunnoksen eli oma pc:si julkaistaan liittymän julkisella osoitteella näkymään internetiin, ja tähän julkiseen osoitteeseen sallitaan sitten sitä liikennettä (protokolla tcp/udp ja portteja). Tämä em. homma tehdään nimenomaan siihen palomuuriin.

Mitä pitää aukaista, käy luultavasti ilmi käytetyn ohjelman tekijän sivuilta (gamespy tunnel...?).
 
Itse käsitin, että Live! kytketään jollakin mukana tulevalla piuhalla boxiin, ja Live!:stä lähtee piuha ADSL tai johonkin vastaavaan. Äänikommunikointi taitaa toimia niin, että Liven mukana tulee se headsetti, ja se kytketään ohjaimen muistikorttia ym. paikkaan.

Onko se muuten Xbox Live!, vai Live
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan heXte
Itse käsitin, että Live! kytketään jollakin mukana tulevalla piuhalla boxiin, ja Live!:stä lähtee piuha ADSL tai johonkin vastaavaan. Äänikommunikointi taitaa toimia niin, että Liven mukana tulee se headsetti, ja se kytketään ohjaimen muistikorttia ym. paikkaan.

Onko se muuten Xbox Live!, vai Live

Xbox Live.

Ja oman ymmärrykseni mukaan, Live ei ole mikään fyysinen laatikko joka istuu huoneessa, vaan se on palvelu, josta maksetaan rekisteröitymismaksu. Ostaja saa maksulla itselleen rekisteröitymisnumeron ja softan jolla rekisteröitymisen voi hoitaa. Kaikki tarvittava laitteistohan on jo Xboxissa itsessään, poislaskettuna nettiyhteys. Eli verkkopiuhalla vaan Xbox kiinni ADSL:ään tai hubiin ja pelaamaan.
 
Miten se "epävirallinen" nettipeli oikein toimii?

Siis mitä siihen vaaditaan ja tietääkö kukaan oikein kelpaako 64kbs isdn?
Xbox on hakusessa....
 
64kbs ISDN ei riitä, koska vaatimuksena on kiinteä yhteys, eli laajakaistaa tai kaapelimodeemia hankkimaan. Sinänsä rajulta kuullostava rajaus nopeisiin yhteyksiin johtuu halusta yhdenvertaistaa kaikki laitteistot ja karsia mahdolliset lagittajat pois. Eipähän pääse kukaan itkemään sitä klassista, "no olisin mä voittanut mutku jätkä lagaa niin törkeesti". Joojoo, näin aina :)
 
sitähän minä epäilinki mutta annatteko rahaa jotta voin ostaa koneen ka laajakaistan sekä siihen vielä vuoden kuukausimaksut? :( :D

No, tuo on oikea periaate kylläkin...

mutta silti jää kaivelemaan...
 
siihen vielä vuoden kuukausimaksut?

oman käsitykseni mukaan kun live julkaistaan saa vuodeksi ilmaista peliaikaa!

ja mitä pojat täällä nyt pelailevat, sillä ei ole liven kanssa mitään tekemistä:D

voisin muuten ittekkin tulla tossa joku päivä pelailemaan kuhan saan toisen telkkarin hankittua...

edit: toi telkka juttu ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Kyllähän tuo laajakaista vaatimus sinänsä on harmillinen, kun nyt minunkin on pakko säätää ADSL kotiin. Eikä millään jaksaisi käydä kaikkea tilaus ja yms. rumbaa läpi. Laiska olen, tiedetään. Lisäksi jos ja kun Live tulee ensi vuoden alkupuolella, olen juuri armeijassa, joten en pääse pelaamaan kuin viikonloppuisin. Damn.
 
Tänä iltana ollaan taas linjoilla kylväämässä kauhua. Meitä on yhdellä boksilla 4 professionaalia liikeellä ja pelataan team slayeriä. (me vastaan loppuja) Kaistan puitteissa (256/256)voidaan ottaa peliin mukaan vain 2 muuta boksia. Näinolllen tulisi joinaavissa bokseissa olla vähintään 2 jannua, tai muuten ei tule tasaiset pelit. Yksin pelaajat ei siis tällä kertaa valitettavasti mahdu peliin. Jos oot yksin ja halajaisit messiin, niin äkkiä yllyttämään kavereita/veljeä/siskoa/naapuria/isoäitiä mukaan! Tervetuloa ottamaan selkään, ken pääsee!
 
Eilen käväsin piiiitkästä aikaa xboxconnectilla saamassa turpiin. Kumpaa nykyään jengi käyttää? Gamespy vai xbconnect?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Eilen käväsin piiiitkästä aikaa xboxconnectilla saamassa turpiin. Kumpaa nykyään jengi käyttää? Gamespy vai xbconnect?
XBconnect 2.0 rulettaa! Nyt on uudessa versiossa mukana buddylistit ja kaikki on muutenkin vimpan päälle!

Ainiinjuu! Unohdin viimepostissa mainita, että ollaan tänään liikkeellä XBconnectissa kaverin nikillä ja se on "Temppa"

Muistakaa muuten päivitellä XBconnectit, sillä vanhat versiot eivät ole uuden 2.0:n kanssa yhteensopivia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
HALO-deathmatch. Tänään. Gimble?
You shall all die.. die, I tell you!!!
(demonimaista naurua tähän)
No voi perskele, ollaan taas huonosti synkassa! :( Olis ollu kyllä kiva nöyryyttää, mutta suuntaamme tänään volkkarin nokan kohti turun saaristoa ja chillaillaan sekä grillaillaillaan siellä koko vloppu....

Muttä nyt kun tässä tulee pikkuhiljaa tämä syksyn masentava pimeyskausi ja vettä tulee jokapäivä vaakasuoraan, niin eiköhän sellasiakin hetkiä sitten ala löytymään, että sopisi kerrankin molempien aikatauluihin.
 
Ylös Bottom