Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mikä vikana kun yrittää liittyä peliin, siinä vilahtaa ruutu jossa näkee, että monta milläkin koneella on ja sitten tulee dirty disc tai muuten vaan paskana cd. Missä vika?
 
En tiedä mistä johtuu, mutta seon aika yleistä. Buuttaus auttaa, eli sammuta kone, ja käynnistä uudelleen.
Kannattaa kertoa siitä muuten sitten muille pelaajille, että osaavat odottaa sinua.
Voit kirjoittaa esim.: Dirty disc error!, restarting, wait up! Tms, millä kielellä nyt sitten kommunikoittekaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mikä vikana kun yrittää liittyä peliin, siinä vilahtaa ruutu jossa näkee, että monta milläkin koneella on ja sitten tulee dirty disc tai muuten vaan paskana cd. Missä vika?
Kyse on Halon bugista...tai ominaisuudesta. Whatever, homma on kyllä selvitetty Gamespyn FAQ:ssa eli lyhyesti sanottuna kannattaa ensin hostata (valikossa käyminen riittää) ennen, kun koittaa joinata toisten peleihin, sen jälkeen ei tule enää sen pelisession aikana dirty disciä. Se täytyy siis tietenkin aina xbox bootin jälkeen tehdä jos haluaa turvata selustansa. Jos koittaa suoraan joinata toisen peliin, niin toi lappu saattaa tosiaan lävähtää ruutuun ja sellanen ylimääränen häslääminen on vähän noloo siinä vaiheessa, kun pitäis alkaa pelaan -> kannattaa aina käydä siellä valikossa kääntymässä.
 
PIKAKOMENTO!!!!

Noni, kaikki ketkä pystyy ja uskaltaa niin pelaan Haloo Gamespyllä ja XBconnectilla. Ollaan linjoilla pyörimässä toivottovasti ~tunnin päästä ja pelataan johonkin kuuten asti. Käyn varmaan #xboxfinnissä huutelemassa välillä...
 
Xboxin nimi

Miten omalle Xboxille voi antaa nimen eli se nimi mikä näkyy Halossakin oman koneen yllä.
 
Kylläpä oli mukava pelata kanssasi Gimble. En ole paljoa pelannut ja olen vielä aika onneton, mutta otetaan uusiksi joku ilta, yritän saada kaverini kylään niin olisi 2 meilläkin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Kylläpä oli mukava pelata kanssasi Gimble. En ole paljoa pelannut ja olen vielä aika onneton, mutta otetaan uusiksi joku ilta, yritän saada kaverini kylään niin olisi 2 meilläkin.
Joo, kiitos samoin! Onhan se äärimmäisen hauskaa puuhaa tosiaankin! Harmillisesti mulla vaan ei vielä ole kotona mahkuja pelata. :( Aina välillä pidetään kaverin luona sellasia muutamien tuntien sessioita, ettei taidot pääse ruostumaan. Oon yleensä täälläkin aina etukäteen ilmotellu, että milloin ollaan liikenteessä. Kesällähän on paljon muutakin mukavaa tekemistä, mutta joskus syksymmällä olis kyllä tarkotus hankkia itellekkin kunnon yhteys, niin pääsee sitten aktiivisemmin hakkaan ruotsalaisia.:D
 
Mitäs teet Gimble huomenna n.klo 17-20? Jos pääset pelaamaan niin tule ihmeessä ja ilmoita viel jos pääset.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mitäs teet Gimble huomenna n.klo 17-20? Jos pääset pelaamaan niin tule ihmeessä ja ilmoita viel jos pääset.
No mulle kyllä kävis, mut muistaakseni taistelupari jutteli että olis huomenillalla jossain pisneksillä? Tarvii kysästä, ilmottelen täällä huomenna päivällä jos kuitenkin ollaan tulossa?

Mut kyllä te jokatapauksessa sieltä aina pelikavereita löydätte. Siellä on pelaajamäärät viime aikoina noussu tosi paljon, eli peliseuran löytäminen ei ole enää mikään ongelma. #xboxfinnilläkin kandee käydä huutelemassa, siletä saattaa hyvällä tuurilla joku lähtee megeen.
 
Pitääkö olla nimenomaan PC/Windows jotta nettipelaaminen onnistuisi?
Itselläni on iMac (ADSL-yhteys), Xboxin & Halon saan parin päivän päästä ja nettipelaaminen kiinnostaa... mutta kaatuuko tämäkin sitten tähän Macciin? :( :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium
Pitääkö olla nimenomaan PC/Windows jotta nettipelaaminen onnistuisi?
Itselläni on iMac (ADSL-yhteys), Xboxin & Halon saan parin päivän päästä ja nettipelaaminen kiinnostaa... mutta kaatuuko tämäkin sitten tähän Macciin? :( :confused:
En kyllä tiedä mitään niistä Maceistä, mut veikkaus olis että ei tule onnistumaan.
 
Juhannus Slayerit!

Ennen kun tässä itsekkin siirtyy maalle rauhottuun, niin aateltiin vielä tänään ehtoolla käydä toivottamassa hurreille ja muille hyvää juhannusta slayerin muodossa! :D Kaikki vaan mukaan, ketkä kerkee/pystyy!
 
Mihinkä aikaan Gimble meinasit mennä pelaamaan?
Monta teitä on boxilla ja gamespylla vai xbconnectilla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mihinkä aikaan Gimble meinasit mennä pelaamaan?
Monta teitä on boxilla ja gamespylla vai xbconnectilla?
Varmaan pauttiarallaa klo. 18-22 ollaan liikkeellä. Meitä on 1-2. Taisteluparilla saattaa välillä olla muuta ohjelmaa, eli voi olla että joudun ainakin osittain pelaamaan vaan keskenäni...

Jos oot tulossa, niin pyydä ihmeessä itelles joku aisapari! Kuinka iso putki sulla muuten on? Pystytkö hostaan 4:n boksin pelejä? Meillä on 256/256 ja sillä pystyy hostaan vaan 3:n boksin pelejä. Aattelin vaan, et jos sattuu tuleen jopa niin paljon porukaa? Olis kiva, kun kaikki halukkaat mahtuis mukaan...

Gamespyllä pelataan
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble

Kuinka iso putki sulla muuten on? Pystytkö hostaan 4:n boksin pelejä? Meillä on 256/256 ja sillä pystyy hostaan vaan 3:n boksin pelejä.

Mulla on kanssa tuo 256/256. Yritän saada parin itselleni... Ilmaannun sinne sitten ennen 18.00 jo.
 
Jees, eli nyt turhautumisen jälkeinen turhautuminen tän systeemin kanssa olis tulossa päätökseen, kun päädyin siihen, että ostan uuden verkkokortin. Noh, nyt se olis sitten toivon mukaan tulossa perjantaiksi. Ja totta hemmettissä heti haluan kokeilla sitä. Joten pyydän porukkaa tulemaan #XboxFINiin ja kyttäämään miten onnistun koheltamaan sen kortin kanssa. Mutta on myös toinen mutta, oon kuullut ristiriitaista puhetta tästä konnun nopeudesta, eli riittäisikö tämä mun 128/256k ADSL:n nopeus Lag-Free'hn?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Ja totta hemmettissä heti haluan kokeilla sitä. Joten pyydän porukkaa tulemaan #XboxFINiin ja kyttäämään miten onnistun koheltamaan sen kortin kanssa. Mutta on myös toinen mutta, oon kuullut ristiriitaista puhetta tästä konnun nopeudesta, eli riittäisikö tämä mun 128/256k ADSL:n nopeus Lag-Free'hn?
Valitettavasti itse oon jo siirtynyt huomenna totaalisesti juhannuksen viettoon, eli en pääse mahdolliseen testisessioihin mukaan. Tohon konnu kyssäriin tuskin kukaan osaa vastata luotettavasti, jollei sitten jollain satu olemaan saman palveluntarjoajan täysin samanlaista konnua? Mutta ei muuta kun testiä, niin sitten sen näet! Oma arvaus on, että pystyt joinaamaan sillä peleihin ihan ok ja kaksinpelin hostiminenkin onnistunee. Kerrotko sitten millai kävi?
 
Ylös Bottom