Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Eihän siinä ole yksinpelissä mitään ongelmia, mitä nyt vaatiihan se pientä taitoa, mutta luulisi sen onnistuvan, kun kerta kaksinpelilläkin onnistui.

Mutta kun yksinpelissä käy aina sillä tavalla, että selviän toiselle kielekkeelle (kaikki luonnollisesti tietävät, mistä puhun) hengissä, mutta kimpoan siitä aina pois. Kaksinpelissä laskeutuminen onnistui, koska kaveri spawnasi siihen kielekkeelle.
 
Mitä 3:ssa kentässä tehään siinä kohassa kun mun apurit menee sihen ihme ympyrään eikä seuraa? Mitä siin kuulus tehä? Oon ravannu ympäri sitä paikkaa mut en tajuu mitä siel tehää...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Blaxor
Mitä 3:ssa kentässä tehään siinä kohassa kun mun apurit menee sihen ihme ympyrään eikä seuraa? Mitä siin kuulus tehä? Oon ravannu ympäri sitä paikkaa mut en tajuu mitä siel tehää...
Sinun pitää mennä itsekin siihen ympyrän keskelle (joka muuten on itse asiassa painovoimahissi). Sitten pääset vihollisaluksen sisään. Kannattaisi kuunnella, mitä niissä välivideoissa puhutaan. Se asia kyllä selostettiin siellä.
 
oon siellä vihollisen aluksessa jo, tarkotan sitä yhtä toista kohtaa miss on ympyrä, en tajuu mitä siel tehään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Finlandia
Mutta kun yksinpelissä käy aina sillä tavalla, että selviän toiselle kielekkeelle (kaikki luonnollisesti tietävät, mistä puhun) hengissä, mutta kimpoan siitä aina pois. Kaksinpelissä laskeutuminen onnistui, koska kaveri spawnasi siihen kielekkeelle.
Katsoppas nyt. Asian voi tehdä paljon yksinkertaisemminkin. Mene sillan "toiseen" päähän. Mene sillan alemmalle tasolle ja hyppää sieltä kallioon päin. Juuri kun olet paiskaantumassa kielekettä päin hyppää ja yritä lentää kohti erästä puuta. Jos onnistut, kimpoat puusta maahan täysin voimin, edes energikilpi ei kulu. Onnistuminen saattaa vaatia useita hyppykertoja, mutta ei anneta sen häiritä. Näin minä kyseisen hypyn tein, yksinpelillä.
 
Eräs tuntemani henkilö väitti, että Halo on PC:llä vaikeampi kuin Xboxilla. Mahtaako tällä väitteellä olla mitään perää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Eräs tuntemani henkilö väitti, että Halo on PC:llä vaikeampi kuin Xboxilla. Mahtaako tällä väitteellä olla mitään perää?

Tuskinpa. Käännöksessä ei mun mielestä juoneen tai mihinkään koskettu, paitsi lisättiin ase (vai oliko niitä useampikin). Varmaan kaverisi on pelannu eri kenttiä tai eri vaikeusasteita, jolloin saattaa tuntua tuolle. Ja tietysti pc:n hiiri + näppis on paljon parempi ohjaukseen kuin mikään padi, joten tuokin on voinut vaikuttaa kaverisi mielipiteeseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan YoNzZu
Varmaan kaverisi on pelannu eri kenttiä tai eri vaikeusasteita, jolloin saattaa tuntua tuolle.
Hän oli pelannut Legendaryllä ja ei ollut pärjännyt ja kun sanoin, että se on helppo hän väitti PC-version olevan vaikeampi.
Ja tietysti pc:n hiiri + näppis on paljon parempi ohjaukseen kuin mikään padi, joten tuokin on voinut vaikuttaa kaverisi mielipiteeseen.
Eikös se silloin juuri tuntuisi helpommalta? Nyt hän kuitenkin väitti peliä vaikeammaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Hän oli pelannut Legendaryllä ja ei ollut pärjännyt ja kun sanoin, että se on helppo hän väitti PC-version olevan vaikeampi.

Eikös se silloin juuri tuntuisi helpommalta? Nyt hän kuitenkin väitti peliä vaikeammaksi.

Joo, sen siitä saa kun tekee kahta asiaa yhtä aikaa. :) Pitäis varmaan joskus opetella ulkolukemaan oma viesti ennen kuin sen lähettää.
 
Joillekkin tämäntyyppiset pelit ovat yksinkertaisesti vaikeampia! Jotkut ei hanskaa ja jotkut hanskaa paremmin, se on karu totuus. Sitten puhutaan vaikeuksista, mitkä ovat lähes poikkeuksetta yksilöllisiä.

Vaikeita monessakin suhteessa. Tiedän kavereita jotka tykkää, ja ihan hyvin osaavatkin pelata piipuntakaa-ampumis-pelejä, mutta he eivät käsittääkseni hahmota peli "tilaa" kuin muut. Suuntavaisto häviää, koordinaatio käsissä heikkenee samalla, ja joillain voi jopa tulla huono olo jatkuvasta liikkeestä.
 
Ööö... Mikä on Halon ekan kentän nopeusennätys Legendarylla. Bungien sivuilla on joku 17 min juttu, joten oisko se jotain sitä luokkaa.

Myös niinku henk.koht. ennätyksiä haluaisin tietää, ihan vaan sen takia, etten pidä itseäni liian hyvänä pelaajana.:D
 
Eka kenttä=Pillar of Autumn? Muuten helppo kenttä mutta siinä yhdessä portaikossa kuluu aikaa.
 
Uusi kuva halo2

Elikkä uusi kuva on ilmestynyt ja tässä on linkki:
http://xboxmedia.ign.com/xbox/image/halo2_031904_01_1079739668.jpeg
 
Maaliskuun CVG:ssä oli kuva jostain yksin ajettavasta "all terrain assault vehiclesta". Kuva on varmaan ollut jossain nettisivustollakin.
 
Vastaus: Halo

*ikivanha ketju ylös*

Ostin tuossa käytettynä ekan Halon eli "Halo: Combat Evolved" PC:lle, sillä täytyy opettaa siskon pojalle vähän pelihistorian aakkosia (omistaa PC:n, muttei ainakaan vielä Xboxia). ;)

Kysymys: Toimiiko peli nyt sitten miten (PC) Vistalla, onko kellään oman käden kokemusta? En tosin juuri nyt muista onko koneessa XP vai Vista..

(Halo 2 taisi sitten olla optimoitu vain Vistalle tms..)
 
Vastaus: Halo

*ikivanha ketju ylös*

Ostin tuossa käytettynä ekan Halon eli "Halo: Combat Evolved" PC:lle, sillä täytyy opettaa siskon pojalle vähän pelihistorian aakkosia (omistaa PC:n, muttei ainakaan vielä Xboxia). ;)

Kysymys: Toimiiko peli nyt sitten miten (PC) Vistalla, onko kellään oman käden kokemusta? En tosin juuri nyt muista onko koneessa XP vai Vista..

(Halo 2 taisi sitten olla optimoitu vain Vistalle tms..)

Kyllä luulisi toimivan. Saahan sen sitten ominaisuudet valikosta laitettua xp:n yhteensopivuus tilaan, mikäli ei muuten toimi.

Itsellä napsahti rrodi 360:seen, joten ajattelin kaivaa vanhan boxin kaapista ja hakata haloa. Kaveri lupautu huomenna tulla co-op sessioon mukaan. Nostalgiaa. :D

Hyvä aika pelata muitakin vanhan boxin pelejä kuten forzaa, jota en ikinä jaksanut paljoa pelata. Nyt olen hakenut forza 2:sesta innostuksen takaisin ykkösen pelaamiseenkin.
 
Vastaus: Halo

*ikivanha ketju ylös*

Ostin tuossa käytettynä ekan Halon eli "Halo: Combat Evolved" PC:lle, sillä täytyy opettaa siskon pojalle vähän pelihistorian aakkosia (omistaa PC:n, muttei ainakaan vielä Xboxia). ;)

Kysymys: Toimiiko peli nyt sitten miten (PC) Vistalla, onko kellään oman käden kokemusta? En tosin juuri nyt muista onko koneessa XP vai Vista..

(Halo 2 taisi sitten olla optimoitu vain Vistalle tms..)

Moi,

Toimii omalla koneellani Vistassa kuin junan vessa, ei ongelmia tähän mennessä. Pelaan peliä legendaryllä, heroicilla taisin pelata boksiversion läpi. Kyllähän tuo vaikeustaso himpun verran nousi, v-käyrä kohosi muutamassa kohdassa vähintään saman verran. ;)
 
Vastaus: Halo

Moi,

Toimii omalla koneellani Vistassa kuin junan vessa, ei ongelmia tähän mennessä.

Kiitokset tiedosta! Hyvä tietää.

Kyllä luulisi toimivan. Saahan sen sitten ominaisuudet valikosta laitettua xp:n yhteensopivuus tilaan, mikäli ei muuten toimi..

Heh, olen noista PC-kuvioista pihalla kuin lumiukko, joten tuo ei edes tullut mieleen.. ;)

Itselläkin on muuten Halo 1 kesken Xboxille, olen tuossa aina silloin tällöin pelaillut.
 
Ylös Bottom