Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Pikku kysymys Halosta. Olisi tarkoituksena pelata kaverin kanssa jossain vaiheessa neloskenttä (Silent Cartographer) läpi Normal- tai Heroic-tasolla. Tuli mieleen että onnistuuko seuraava: ekaan checkpointiin asti tarttis saada 4 omaa miestä hengissä. Sitten kun Warthog on pudotettu, kaveri hyppää kyytiin ja lähdetään rantavedessä ajaen, kiertäen Covenantit, sinne puiden peittämän aukion luo jossa on toinen Warthog kyljellään. Kaveri ottais sitten sen ohjaksiinsa ja palaisimme hakemaan sieltä ekasta checkpointista kumpikin kyytiin kaksi Marinea. Kysyn vaan että onko ne äijät tallella vielä siellä jos teemme näin?
 
Onnistuu. Kannattaa ajaa vain vihollisten ohi hakemaan jeeppi, ja sitten vain palaatte takaisin alkuun hakemaan soltut. Varsinkin vaikemmilla tasoilla tästä on hyötyä. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan eppuJ
Jossain tässä topicissa on minun mielipiteet Fall of Reachista, mutta olen lukenut kirjan vasta kolme kertaa joten mikäpä minä olen sitä arvostelemaan, en ainakaan neutraali. Tietääkö joku muuten mistä saisi lisää noita Halo-kirjoja? Ainakin The Flood niminen kirja taitaa olla olemassa.

Jups. Minulta löytyy molemmat Halo-kirjat, ja molemmat olen lukenut varmaan 2 kertaa. Ihan hyviä "peli-kirjojahan" ne ovat :) Syventävät Halon maailmankuvaa ja saavat odottamaan seuraavaa osaa yhä enemmän :)
 
Itekkin pelasin sen legendaryllä just läpi, onhan se aika hyvä läppä juu :D (Perseen puristus).

Halon kun vetää kerran legendaryllä läpi niin ei sitä viitti edes muilla tasoilla alottaa, on se aika perkuleen helppo peli.
 
Lisää Haloa...

Oon vetäny Halon läpi kaikilla vaikeustasoilla, mut silti yks juttu askarruttaa; onko Silent Cartographer- kentässä mahdollista saada Banshee, ku siinä pelin takakannessa on vaan kuva semmosesta?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mä muistelen, että sen saa vain jos on tarpeeksi nopea. Tiedä sitten. Onhan siinä pelin takakannessa jotain muitakin kummallisuuksia, mitä ei oikeasti pelissä tapahdu/ole ;)
 
Hmmm... Siis se on kuitenkin mahdollista.:rolleyes: Kai sitä vois easyllä koittaa, siinä ku ei hirveesti pidä taktikoida (vrt. Legendary).
 
Tuskin on mahdollista saada, ellei kyseessä ole nk. hackattu-versio. Eli Bansheja voi toki nähdä ja katsoa läheltäkin (niin kuin tuossa kuvasarjassakin), mutta kyytiin ei pääse.
 
Re: Lisää Haloa...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Oon vetäny Halon läpi kaikilla vaikeustasoilla, mut silti yks juttu askarruttaa; onko Silent Cartographer- kentässä mahdollista saada Banshee, ku siinä pelin takakannessa on vaan kuva semmosesta?

Niitä saa jopa cooppina molemmilla mutta se vaatii taitoa ja paljon tuuria. Hyvä että savetus on mukavassa paikassa.
 
Kyllä uskoisin ton onnistunvan, sillä Halossa puut ovat kiinteitä. :) Ei voi siis mennä puitten läpi. :p
 
Ihan ihme juttuja tuolla >>http://yuan.ecom.cmu.edu/utfoo/mission/halo2.htm
Eikä niistä edes tajua mitään. Tai ainakaan paljoo...:p
Halo on kyllä siitä (ja monesta muustakin syystä) hyvä peli, et kun on pelannu sen läpi, voi edelleen kuluttaa useita tunteja pelkästään ympäristön tutkimiseen. Ja se on vielä hauskaa, kun ajattelee, et "Pääsisköhän vielä tonnekkin...?"

Ja se vielä hauskempaa, jos sinne pääsee...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Okei, siis voiko sen 4. kentässä saada sen Bansheen vai ei? Siis KYLLÄ vai EI?
EI.

Mutta jos on über intoilija koodari ja alkaa säätelee halon cache tiedostoja xbox kovalevyltä (tämän tekemiseen tarvitsee modin, joista ei täällä puhuta..) niin sinne saa vaikka 100 bansheeta, mitkä ampuu gruntteja tykistään.
 
Ylös Bottom