Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo

Onks kukaan päässy Assault on the control room levelis sinne, missä se tankki ampuu siellä ylätasanteella? Se on siinä vähän ennen kuin pääsee sinne tunneleihin. Oon yrittänyt kasailla ghosteja ja Covenanttien tankkia sinne, et sais "tikapuut":D
Mut ei oo viel onnistunu...
 
kyllä sinne ylös pääsee. Se on pienen kikkailun takana, mutta silti mahdollista. Jatka yrittämistä vaan :)
 
Sori luulin kenttää assault on the control roomiksi.
Siinä kuitenkin pääsee lentämään bansheella.
Ja pitäs joskus koittaa päästä silent cartographerin päälle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Ja pitäs joskus koittaa päästä silent cartographerin päälle.
Katos tota linkkiä>>
Ruumis-silta

Ja kerro sit, jos onnistuu...:p
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan extreme_02
Onks kukaan päässy Assault on the control room levelis sinne, missä se tankki ampuu siellä ylätasanteella? Se on siinä vähän ennen kuin pääsee sinne tunneleihin. Oon yrittänyt kasailla ghosteja ja Covenanttien tankkia sinne, et sais "tikapuut":D
Mut ei oo viel onnistunu...
Sinnehän voi lentää bansheella. Pöllit sen vaan siltä eliitiltä, joka lentelee siellä. Ja sit ku jatkat eteenpäin bansheella lentelemällä, niin joissakin kohdissa ei oo yhtään vihollisia.:D
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Halonhakkaaja
Sori luulin kenttää assault on the control roomiksi.
Siis mitä, kenelle puhut? AonCR:han tässä puhuttiinkin(vai puhuttinko:confused: ).
Siinä kuitenkin pääsee lentämään bansheella.
:confused:
Niin missä kentässä? SG:ssä vai AonCR:ssa vai molemmissa?

(jospa nyt ensi kerralla laittaisit kaikki quotet samaan viestiin. Ei jokaisesti quotesta tarvitse aina eri viestiä tehdä. Kiitos -nem)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan remaster
Sinnehän voi lentää bansheella. Pöllit sen vaan siltä eliitiltä, joka lentelee siellä. Ja sit ku jatkat eteenpäin bansheella lentelemällä, niin joissakin kohdissa ei oo yhtään vihollisia.:D

Eikä sitä tarvitse edes pölliä. Bansheen saa laaksosta, joka tulee heti sen tankkilaakson jälkeen. Tuossa laaksossa, mikä tulee sen tankin saamisen jälkeen ei saa ylittää sen keskellä olevaa lampea. Paukuttelet tankilla sen Covenanttien tankin ja Ghostit paskaksi ja sen jälkeen otat Rocket Launcherin ja etsit sieltä laakson yläosasta sellaisen pienen kielekkeen, jossa on valo. Sen alle kun pamauttaa oikeaan kohtaan raketin, niin ylhäältä tippuu Banshee, jolla voit sitten lennellä vaikka koko kentän lävitse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Eikä sitä tarvitse edes pölliä. Bansheen saa laaksosta, joka tulee heti sen tankkilaakson jälkeen. Tuossa laaksossa, mikä tulee sen tankin saamisen jälkeen ei saa ylittää sen keskellä olevaa lampea. Paukuttelet tankilla sen Covenanttien tankin ja Ghostit paskaksi ja sen jälkeen otat Rocket Launcherin ja etsit sieltä laakson yläosasta sellaisen pienen kielekkeen, jossa on valo. Sen alle kun pamauttaa oikeaan kohtaan raketin, niin ylhäältä tippuu Banshee, jolla voit sitten lennellä vaikka koko kentän lävitse.
No just totahan mä tarkotinkin sillä "pöllimisellä".:D
 
Onko kukaan muuten löytänyt tömmostä hauskaa hommaa assault on the control roomissa.

Jäät pelicanin kyytiin ja hyppäät pois alhaalla kun alkaa näkyyn sitä vihreää sumua. Nyt sinun pitäisi olla kielekkeellä jonka yhdessä pienessä kohdassa ollessa alkaa kuuluun piano musiikkia.

Tosi aavemainen kokemus.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slipknot
Onko kukaan muuten löytänyt tömmostä hauskaa hommaa assault on the control roomissa.

Jäät pelicanin kyytiin ja hyppäät pois alhaalla kun alkaa näkyyn sitä vihreää sumua. Nyt sinun pitäisi olla kielekkeellä jonka yhdessä pienessä kohdassa ollessa alkaa kuuluun piano musiikkia.

Tosi aavemainen kokemus.
Juu,se musiikki on muistaakseni mythistä ja sen voi kuulla muuallakin pelissä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Falcon
Juu,se musiikki on muistaakseni mythistä ja sen voi kuulla muuallakin pelissä.
Niin voi. Tai ainakin mä kuulin sen, ku lensin siinä ihan kentän lopussa bansheella semmosen jännän tason päälle siinä sen suuren oven yläpuolella.
...Taisi olla keksimmäinen taso, toivottavasti tajuatte mitä takoitan...

Piti muuten ihan jäädä kuuntelemaan koko biisi...:D
 
Pelailin Halon AonCR- kenttää ja siinä noin 5 minuutin pelailun jälkeen, ku tulee se silta päätin hypätä sieltä alas. Parin(kymmenen) kuoleman jälkeen kuitenkin seisoskelin siellä alhaalla täysissä voimissa ja siellähän oli myös jeeppi ja mariukkoja. Otinpa sitten auton ja pari tyyppiä kyytiin. Tykkimiehestä ei kuitenkaan ollut apua, koska koko kentässä ei ollut enää yhtään vihollisia!
Onko kukaan muu kokeillut samaa temppua?:p
 
Mä ja Pez_Q mentiin Silentin toiselle puolelle ja kerran ammuin
Eliten Bansheen sisältä siinä tokassa kentässä (Ei muista), mutta
en päässyt lentämään sillä ehjällä Bansheella!
 
Minulla se elite munas ite, mutta kai se on tehty niin että ei sillä voi lentää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Raato
Mä ja Pez_Q mentiin Silentin toiselle puolelle
QUOTE]

Tarkoitatko sinne kentän "katolle"?
Onhan niitä paljon vaikeampiakin temppuja olemassa. Mm. ukkojen jähmettäminen on kyllä aina hauskaa...;)

Onko joku päässyt turretilla alas sieltä Assault on the Control Roomin ekalta sillalta...?
 
Ööö..Siis itse asiassa me mentiin siellä sisällä sille toiselle puolelle, sen kuilun yli.Enkä tarkoita Teletappimaata eli kentän "kattoa".
 
Minä ja kaverini pääsimme kaksinpelillä AotCR:n ensimmäiseltä sillalta alas. Se oli aika hieno tunne turhien yritysten jälkeen. Haimme siinä sitten Bansheen molemmille, katselimme maisemia, teimme temppuja ja lopuksi järjestimme pienimuotoisen ilmataistelun :). Se oli aika aavemainen tunne, kun siellä ei ollut Covenantin Covenanttia missään. Yritin sitä laskeutumista yksinpelillä, mutta epäonnistuin aina eräässä kohdassa.



Varoitus
Tyhmä kysymys tulossa
Varoitus päättyy





Ovatkohan tekijät laittaneet tämmöisen jutun tähän tahallaan, vai onko se yksinkertaisesti vain joku bugi?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Finlandia
Yritin sitä laskeutumista yksinpelillä, mutta epäonnistuin aina eräässä kohdassa.
Eihän siinä ole yksinpelissä mitään ongelmia, mitä nyt vaatiihan se pientä taitoa, mutta luulisi sen onnistuvan, kun kerta kaksinpelilläkin onnistui.
 
Ylös Bottom